עבור לתוכן

כל הפעילויות

זרימה זו מתעדכנת אוטומטית     

  1. היום
  2. מעניין מאוד, תודה על השיתוף. דעתי היא שמכל הגרסאות החדשות של הסימולטורים ב2020 ה msfs אמנם כרגע נראה הכי טוב גרפית אבל בטווח הרחוק, אפילו בטווח היחסית קרוב, יתחילו לראות כמה הוא מאחור ביחס גרפיקה ביצועים, במיוחד ביחס לשוק הגיימינג הכללי והרחב, לא רואה איך הדבר הזה מקבל ביקורות חיוביות גם בקרב רוב הגיימרים המזדמנים. אבל חשיפה לעוד שוק זה דבר שבפוטנציאל כמעט תמיד טוב.
  3. יפה מאוד! ברוך השב אשמח אם תשתף מפרט והגדרות, ואיך הביצועים?
  4. אתמול
  5. שנה טובה לכולם! אני מניח שרובכם לא מכירים אותי, אבל... הייתי פה פעם. הרבה. לא משנה, אני פה עכשיו, ועשיתי את הטיסה הראשונה של אונליין אחרי 13 שנה עם פיקוח בראש פינה ובתל אביב של יאיר ודניאל (אני חושב). אחרי שאתמול ניסיתי לבצע טיסה בארה"ב עם הA320 והטייס האוטומטי השתגע, צלל והמטוס התפרק באויר, הבנתי שאולי הם לא לגמרי בשלים לאיירליינרס, אבל לVFR הסימולטור החדש פשוט מדהים. אז זה הולך ככה. התכנית היא ר"פ, אמנון, כרי דשא, כפר תבור, צ. עפולה, מעל ואדי ערה לצ. מגידו, עירון, חדרה, כביש 4 עד בצרה ונחיתה בהרצליה. אז קודם כל - באג? איזו מסחרית עולה מולי על המסלול בדיוק כשאני מקבל אישור המראה... WTF? לא משנה, המראתי דרכו. מתקרבים לכנרת, אמנון, כרי דשה, וטבריה. הר תבור מימין עפולה מעל כביש ערה לכיוון מגידו אום אל פאחם מנחת מגידו מימין החלק השני ייקח אותנו מ חדרה דרומה מעל כביש 4 לבצרה ומשם לנחיתה. חדרה דרומה מעל כביש 4 מתקרבים לבצרה - בחליפת בצרה 800, ראשי בסיס 29. רעננה/כפר סבא כבר מתגלות. בסיס . מתיישר לפיינל טוב, מה שנראה פחות טוב זה שדות ללא סנרי... דקות ספורות אחרי נחת 4X-CHO אם אני זוכר נכון. צריך למצוא איך שמים תגיות שם על מטוסים כי מאוד מאוד קשה לזהות אותם באוויר...
  6. השבוע האחרון
  7. וואו! נוסטלגיה.
  8. אחלה סט! אהבתי את הסדרה ואת השילוב של התמונות מהעולם המציאותי. מחכה כבר לבא בתור
  9. אחרי שהייה באמת מעלפת באחד האיזורים היפים שהייתי בהם בחיי בכללי ולא רק בטיול, הגיע הזמן להתחיל לחשוב איך מבצעים את שאר המסלול שתוכנן להימלאיה "דרך לה - מנאלי" עדיין נשארה המסוכנת בעולם, כלום לא השתנה בשלושה שבועות, ולכן אנחנו מחליטים לטוס בחזרה לדלהי על מנת לחסוך מעצמנו את הדרך ומשם באוטובוס חזרה להרי ההימאלאיה שם נהיה כחודש, נדרים ישירות לעיר AGRA שם נמצא הטאג' מהאל, נבלה שם לילה וניסע מערבה עד לעיר PUSHKAR שם נעביר את ראש השנה ונסיים את הודו מציאות: טיסה שוב עם GOAIR על A320 NEO אכלנו על המטוס עוגיות עם יוגורט דוחה סימולאטור: טיסה על A320 רגיל של INDIGO AIR אין על האוכל של אמא לה - דלהי, VILH - VIDP: מנמיכים אל תוך הזוהמה של דלהי שוב הגישה שנבצע למסלול 11 בדלהי, בSAM מנתק טייס אוטומאטי ומבצע הכל ידני בביצוע הקשת על הלוקלייזר, מחכה לתפוס GS בחזרה בטרמינל 2 קצת מאיך שנראה הצפון והטיסות שעשינו טאג' מאהל MAIN BAZAR אוטובוס לילה לפושקר רכבת לילה לדלהי היעד הבא, תאילנד!
  10. אלעד יא מלך, מה קורה? מאיפה מורידים צ'ארטים? הלינקים באתר לא עובדים... הכל השתנה... אין שדה דב, אין אילת... יש רמון. לא יוצאים על דינה... מניח שגם נתיבי CVFR השתנו ב-13 שנה..
  11. פששש ווטסים נתמכת באופן מלא בעזרת ה- VPILOT
  12. החלק הקודם: אז הגענו להודו, התרגלנו לריח, לעומס, לחום, ללחות, ללכלוך, עכשיו הגיע הזמן להיפתח אל האנשים והקסם של המדינה הזו. לאחר כמה ימי לינה באיזור השוק המרכזי, הפנים מופנות אל העיירה 'לה' (LEH) שנמצאת בחבל ארץ לאדאק שבמדינת ג'אמו וקשמיר שבצפון הודו. שתי אופציות עומדות לפנינו, טיפוס באוטובוסים, רכב או אופנוע מדלהי צפונה דרך קאסול ועמק פרוואטי, מנאלי, דרמסאללה וסיום בלה או טיסה ללה ולעשות הכל הפוך ולסיים בדלהי. במרכז ההתלבטות עומדת לנגד עינינו הדרך שבין מנאלי ללה (LEH - MANALI ROAD) שטוענים שהיא אחת הדרכים היפות בעולם אך עכשיו שדרך המוות בבוליביה נסגרה, 'דרך לה- מנאלי' היא גם המסוכנת בעולם, וזה שיקול. לבסוף אנחנו מחליטים לסגור טיסה ללה, שם נטייל באותו חבל ארץ כשלושה שבועות ולקראת סיום נחליט איך להתחיל לרדת משם. במציאות: שוב הגעה לפנות בוקר לשדה בתעופה שבדלהי, טרמינל 2, טיסות פנים. טיסה על A320 NEO של חברת GoAir, חברת לואו קוסט חדשה בהודו מסתבר, פעם ראשונה שמעתי עליהם זה ביום שהזמנו את הטיסה, היא מחזיקה בכ-50 מטוסי A320 מתוכם לא זוכר כמה מהם הם NEO אבל הרוב המוחלט. בסימולאטור: אין NEO ומי שזוכר מלפני שני פוסטים אין צביעה של GOAIR למודל החדש של הFSLABS אבל יש של INDIGO ! החברות שתי חברות שונות אך צביעה דומה מאוד ! אז השתמשתי בה מבחינת סינרי ללה, יש AFCAD צולע ביותר, פוטורליל להימאלאיה לא מצאתי אבל זה מלווה בסרטון ותמונות מהמציאות והנופים בטיסה לשם והנחיתה שם פשוט עוצרים נשימה ! קצת על חבלי ארץ לאדאק וקשמיר והטיסה לשם: הטיסה יוצאת מהאיזור המישורי של דלהי, תחילה פנייה דרומה תוך שמירה על גובה 7000 על פי SID לאחר מכן ביצוע מעין U TURN שמאלי חזרה צפונה בוקטורים של הפיקוח והמשך טיפוס מהר מאוד הנוף מתחיל להתחלף להררי, הולך ונהיה יותר ויותר גבוה. בהתחלה הרים ירוקים ופסגות מושלגות ולאחר מכן מתחלף להרים מדבריים ופסגות מושלגות. לאחר כ45 דקות באוויר מתחילים הנמכה אל תוך העמק של LEH שתקועה עמוק עמוק בתוך ההימלאיה. השדה ממוקדם בגובה 11,000 רגל והוא למעשה באחזקתו וטיפולו של הצבא ההודי למי שלא יודע, הודו ופקיסטן, שתי מעצמות גרעיניות עם נשק גרעיני שמכוון אחת אל השנייה, יש לא מעט סיכסוכים בעיקר על שטח והגדול, הקשה והארוך מביניהם הוא הסכסוך על חבל ארץ קשמיר שנמצא מעט צפון-מרעבית לאלדאק שם שוכנת לה. הקשימירים, שכרגע נשלטים על ידי הודו, כבר תקופה ארוכה מבקשים עצמאות משתי המדינות. אולם, ממש בשבוע לפני הגעתנו ללה ממשלת הודו שינתה את החוק שאומר שרק מי שנולד בקשמיר יכול לקנות שם אדמות ובעצם התירה את האדמות לקנייה על ידי כל דורש בהודו שכן קשמיר אחד מחבלי הארץ היפים בעולם והודו מבינה את הכוחו של חבל ארץ זה במשיכת תיירים אליו ולכן רוצה לפתח אותו וגם יותר להתבצר אל מול הפקיסטנים לעינייננו, השדה נשלט כאמור על ידי חיל האוויר ההודי ומשרת גם טיסות אזרחיות, בדומה לעובדה פעם. או חיפה של פעם. או שדה דוב של פעם. בניגוד לכל הנ"ל, לשדה של לה אין דפיות מפורסמות כיוון שהכל 'סודי' ונמצא באחזקת חיל האוויר ההודי או חברות התעופה המקומיות בלבד. לכן חרשתי קצת את האינטרנט עד שמצאתי מדריך מIVAO הודו שמספיר על הגישה לשם, הגבלות והכנסת נ.צ שיעצבו את תהליכי הגישה והיציאה מהשדה. דלהי - לה, VIDP - VILH: קודם כל הסרטון מהמציאות מגיעים אל המטוס, טרמינל 2, גם במציאות לא משתמשים שם בשרוולים (לפחות לא כשאנחנו היינו) כל הטרמינל בשיפוצים TAXI OUT IN DELHI בדרך דרומה בטיפוס ל7000 רגל, בתוך העשן של דלהי שוב פעם בדרך צפונה \ פניי השטח מתחילים להשתנות מתכוננים לנחיתה בגובה, בתוואי שטח הררי \ השדה מתחבא בפינה הימנית של התמונה מאחורי ההר שומר את הגבהים שמצויינים בדפית מIVAO הודו, יוצא נמוך מידי העיירה לה ששוכנת ממש בצמוד לשדה גם היא בגובה 11,000 רגל שהם כ3,500 מטר ולמי שיצא קצת לטייל בגובה במהלך חייו זה בדיוק הגובה בו מתחילות הבעיות וצריך להיות מאוד עירניים ולתת לגוף להתאקלם כמו שצריך לחוסר החמצן למי שמגיע ממנאלי שבעצמה שוכנת באיזור ה2,000 מטר מעל פני הים ולאט לאט מטפס ברכב לאורך יומיים יש פחות בעיה וההתאקלמות אמורה להיות יותר קצרה מאשר מי שמגיע ישירות בטיסה ואני אומר 'אמורה' כי: א. הם מטפסים ללא מאמץ ברכב לאורך יומיים או שלושה תלוי בתנועה ובתנאי הדרך ב. הם מגיעים מגובה גבוה יחסית בו שהו גם כן מספר ימים לכן הגוף מעט יותר מורגל ג. הסתייגות - לכל מי שמתכנן לצאת לטייל בגובה דעו שההסתגלות לגובה תלויה בפיזיולוגיה האישית שלכם ואי אפשר לדעת איך גוף של מישהו יתנהג בחוסר חמצן, גם אם אתם שחייני על, אצנים, כדורגלנים, אלופים בלחיות בחוסר חמצן, כל עלייה מגובה פני הים לגובה מעל 2,500 / 3,000 מטר היא עלייה חדשה בפני עצמה והגוף צריך לתרגל כל פעם מחדש וכל אחד מגיב אחרת, יש כאלו שלא יצטרכו כדורי גובה, לא יהיו להם כאבי ראש ולא ישלשלו ולא יצטרכו בקבוק חמצן על ידם ויש מי שכן יצטרך / יקרה לו אחד מהנ"ל או כולם לכן, בעלייה לגובה, יש חוקים, יש שלבים, יש תהליך וכל מיני משני זהירות אותם נוקטים על מנת להתאקלם בצורה הטובה ביותר ולשמור הבריאות ועל החיים שלנו. אנחנו הגענו ישירה מגובה פני הים בערך (דלהי 770 רגל שהם כ-250 מטר מעל פני הים) בטיסה ישר לגובה 3,500 מטר אז התהליך שלנו היה חצי כדור גובה (שבגדול בגדול בגדול מעשיר את הדם והחמצן בגוף ) לילה לפפני הטיסה וחצי כדור גובה בבוקר הטיסה בהגעה ללה ידענו שכל מאמץ מלהרים ולסחוב תיק ועד ללטפס מדרגות צריך להיות בצורה איטית ושקולה ולהימנע מכך איפה שאפשר ובו בזמן להפסיק עם כדורי הגובה, לתת לאת לאט לגוף להתרגל לחוסר החמצן, לשבת לנוח ולהינות מהנוף 3,500 זו בעצם המקפצה הגבוהה ביותר שאפשר לעשות ולהשאר לישון בה גם. לאחר הפסקה עם כדורי הגובה יהיו מי שישלשלו ויחוו גם כאבי ראש, אנחנו אישית כלל וכלל לא, לאחר כמה ימים הדלקנו סיגריה וראינו שהכל בסדר ודיי הבנו שהתאקלמנו לגובה 😂 ברשותכם, תמונות מלאדאק ועמק "נוברה" פשוט קילומטרים על קילומטרים של נופים עוצרים נשימה בעייני, הרים מדבריים גבוהיים עם פסגות מושלגות, והרבה מאוד כלום. פשוט כלום - כפרים קטנים מפוזרים פה ושם ברחבי השממה האדירה הזאת, מקדשים טיבטיים, עדרי צאן, חשמל מועט, אין קליטת סלולארי ואינטרנט, הכל פשוט ונראה כאילו הזמן עמד מלכת בדרך אל המעבר הסלול הגבוה בעולם, לה נמצאת בצד שמאל של התמונה, למטה בין ההרים 5,500 מטר שהם כ18,000 רגל מעל פני הים וירדנו לצד השני של המעבר - עמק נוברה
  13. Oren Geva

    שלום שלום

    שלום לכולם! יש פה עוד אנשים שזוכרים אותי? אז יצא FS2020 ונתקפתי בגל נוסטלגיה... מישהו יכול לעדכן מה מצב העניינים שואטסים עם הסימולטור החדש? מסתבר שזה כמו לרכב על אופניים...
  14. החלק הקודם: תמונת המצב כרגע: במציאות: שהייה של כ-12 שעות במלון על גבול גדר שדה התעופה של בנגקוק אוכלים סוף סוף בטיול פאד טאי משובח ואותנטי, קצת בריכה, חדר כושר, ספוטינג לילה על גג המלון, שינה והתעוררות מוקדמת. יציאה ב3 לפנות בוקר לשדה התעופה לעלייה על טיסת בוקר לניו דלהי עם 787 של Thai Airways בסימולאטור: תקופת קורונה בבית. לא פאד טאי לא חדר כושר לא בריכהלא ספוטינג ולא נעליים דרימליינר כן היה, של QW, שויזואלית הוא מדהים, מבחינת סאונד הלוואי והיה מתקרב להיות 20 אחוז מה FSLABS אבל יאללה בסדר. ***תסלחו לי מראש שיש הרבה תמונות של הדרימליינר הוא פשוט יפייפה, הציפור הכי יפה בשמיים ללא שום צל של ספק בנגקוק - ניו דלהי, VTBS - VIDP מוקדם בבוקר, מגיעים אל המטוס, הדרימליינר פשוט יצירת פאר מכל זווית אפילו המנועים סקסיים Ready for departue, מסלול 19L, פנייה מערבה על הSID, חליפה מעל מרכז העיר בנגקוק ומעט דרומית לשדה השני של בנגקוק - בנגקוק דון מואנג מעל העיר בנגקוק דו-מואנג מנמיכים אל שכבת האטמוספירה המזוהמת תמיד מעל דלהי, לפי מקומיים הדבר נובע משריפת הזבל כל לילה ולפנות בוקר. המנהג מקובל מאוד במדינות המזרח הפחות מפותחות דוגמת פיליפינים וויאטנם פשוט בניו דלהי הקנה מידה וכמויות הזבל עצומות אז להלן: בניו-דלהי! נרגשים ומוכנים מנטאלית לקבלת סטירה לפרצוף מהחום, העוני, הלכלוך והכאוס אך גם היופי הרב שיש להודו להציע, אנחנו יוצאים אל הטרמינל ומתחילים את הליך ההגירה אל מספר ימי התאקלמות בMAIN BAZAR - השוק המרכזי שבמרכז דלהי, התאקלמות בהארד קור של ההארד קור משם נצא אל ******[ספוילר]******* הרי ההימאלאיה ונתחיל טיול של כחודשיים בצפון הודו. וזה בעצם הכי קרוב שנגיע לישראל בטיול כי מכאן אנחנו הולכים ומקצינים עד ****[ספוילר]**** אוסטרליה! מה שנקרא, Stay tuned ! מילה על הדרימליינר ועל THAI AIRWAYS זו הייתה בעצם הטיסה הראשונה בחיי על הדרימליינר כאשר אלייה אני מגיע עם ציפיות רבות משמועות על מנועים שקטים, קבינה שקטה,קבינה רחבה, כיסאות נוחים, יותר חמצן וכו והאמת שכל הציפיות נענו איי שם באמצע מחלקת תיירים הכיסא היה סופר נוח, נשען הרבה לאחור, כרית תומכת ראש מתכווננת דבר שבהמשך הטיול גיליתי שגורף לכלל הדרימליינרים (למעט המושב הנורא בחברת הלואו קוסט JETSTAR) רמת החמצן הגבוהה יותר בהחלט מורגשת בכך שבסוף טיסה של כ-4 וחצי שעות אתה יוצא יותר רענן והרבה פחות מיובש הקבינה אכן נעשתה יותר רחבה בקו גובה העיניים וזה מורגש ונותן תחושה נעימה ומרווחת בקיצור, באמת מטוס חלומי ומהנה. לגבי THAI סה"כ מואטנם להודו בילינו במטוסים שלהם כמעט כ6 שעות - השירות מעולה,מטוסים נקיים, המון מרווח רגליים, בדרימליינר הכיסא נשכב עד לזווית מפליאה מאוד, האוכל טוב מאוד וIFE עשיר ומגוון לא היה לנו רגע משעמם על המטוס, מומלצים מאוד! LEGO הסרט -הורג מצחוק, סרט חובה ! 😂
  15. אני אתן לו נקודה על היכולת.
  16. הבנאדם ניסה להתקין ORBX על מחשבון כיס של קסיו
  17. רק אומר ש286 היה יכול להיות נחמד גם
  18. אתה לא אינדיקציה, אתה היחיד בארץ שמנסה להריץ FS2020 על קומודור. תשדרג כבר!
  19. שבוע טוב לכולם אחי מתחזק כבר המון שנים בלוג ופודקאסט שמיועד לגיימרים ומקבל המון משחקים לביקורת, לפני מספר שבועות קצת לפני השיחרור של FS2020 הוא קיבל העתק של הסימולטור לביקורת והפנה אותו אלי לביקורת והזמין אותי להשתתף בהקלטת פרק של של הפודקאסט שלו ושל חבריו כדי לדבר עליו. הפודקאסט מיועד יותר לגיימרים שעולמם הוא לא FS, אבל דיברתי איתם רבות על הקהילה וההיסטוריה ביחס לסימולטור ולגרסה החדשה שיצאה ועד כמה הוא טוב/ לא טוב לנו ולאוכלוסיות אחרות. מוזמנים להאזין לפודקאסט , אפשר למזער ולהמשיך בעיסוקים שלכם תוך כדי. תודה לעידן אחי שנתן לנו את הבמה. האזנה נעימה קישור לפרק 248 של גייפאד https://www.gamepad.co.il/archives/7420#respond קישור לגיימפאד: https://www.gamepad.co.il/
  20. Earlier
  21. שלום. כבר כמה זמן שדף התדרוך לא עובד. פשוט מקבל שגיאה שעבר יותר מדי זמן והאתר לא מגיב, לא כ"כ היה אכפת לי מזה כי זה לא באמת הפריע, אבל עכשיו האתר לא מעביר ל smartcars את הטיסות ואין אופציה של מערב אחר טיסות.
  1. טעינת פעילויות נוספות

ATC ONLINE

Coming Soon!.

HAPPY B-DAY

Coming Soon!.

UPCOMING EVENT

Coming Soon!.

×
×
  • יצירת חדש...