עבור לתוכן

כל הפעילויות

זרימה זו מתעדכנת אוטומטית

  1. היום
  2. כך זה נראה אירוע מישראל - כל הכבוד למארגנים משהו שמצריך שיפור או נוהל לדעתי - מצאנו את עצמנו בתחרות מי יתפרץ לפני מי לקשר עם בקר הקרקע, ובכך נהיה לפניו אני בטוח שבשדה תעופה אמיתי זה לא כך, אבל אולי אני טועה ? אם מטוס נעמד בחנייה בשדה התעופה והגיש תכנית טיסה, זה כמו הצהרה שמתכונן לטוס - האם נוכל ליצור נוהל שימנע את ההתמודדות על הסלוט בקשר ולמעשה פקח הקרקע יפנה למטוסים לפ]י סדר התחברותם ? - נניח מעל כמות מסויימת באירוע. אני אישית ביקשתי ממנו שיפנה אלי כשיתפנה. ממש לא כיף להידחף בקשר על הסלוט. התרגלנו לזה אבל זה לא חייב להיות ככה. חי.
  3. מצטרף לתודות, היה אירוע בקנה מידה גדול מאד והיה שווה! כל הכבוד למארגנים. באירועים בקנה מידה כזה יש תמיד הזדמנות ללמוד ולהתקדם לרמה הבאה ומיכיוון שאנחנו בסך הכל בתחביב אז הציפייה מראש היא שכל מי שלקח על עצמו לתת שירות בערב כזה עושה את המקסימום שלו ולא כולם מוכנים לכזאת תנועה. היתה גם למידה על הדרך, למשל שתוך כדי האירוע פתחו עמדה נוספת לקלירנסים אחרי שראו כמה עומס יש. האתגר שאני התמודדתי אתו זה שקרקע מזרח העביר אותי לבקש פושבק מקרקע מערב והמערב העביר אותי חזרה למזרח, כנראה שפספסו את זה שאני חניתי במזרח (הנחתי שזו היתה הבעיה). כל מעבר כזה אומר לחכות שוב לסלוט פנוי בקריאה לפקח, וזה עוד זמן, לוקח זמן להתרגל שככה זה עובד ומניסיון חלק מתייאשים ומתנתקים, שמח שזה לא קרה לי. ככלל, אם הוא עדיין קיים, צריך להמתין 2-3 שניות מסוף תקשורת כדי לקרוא, גם כדי לתת לפקח הזדמנות לשחרר ביוזמתו את הממתינים. היה שם טייס עם קול של ילד שהתייבש מסכן ושכחו אותו עד שהיה צריך להזכיר 3-4 פעמים שהוא מחכה. אני רואה את זה כתהליך של למידה וזה טוב לואטיל. עם התמדה ורצון טוב בסוף כולם יהיו דניאל
  4. אתמול
  5. קודם כל, כל הכבוד על האירוע, הפתיע לטובה. דבר אחד חרה לי - אין לי בעיה שפקח אומר שיש עליו עומס, אין לי בעיה עם זה שיש 9 מטוסים בתור לפושבק, אבל זה קילקל לי את החוויה כשהבנתי שהפקח מתייחס בעיקר למי שמציק לו ולא למי שממתין לפי הוראת הפקח. נשחכתי 5 פעמים ע"י delivery ו-ground סה"כ גם כשאמרו לי שאני מספר 5 לפושבק. בסוף קיבלתי מרשה לפושבק רק אחרי שפניתי שוב פעם לפקח. יכול להיות שאני טועה אבל קיבלתי רושם שאין שיטתיות וסדר, מה שהייתי משאר שיש במציאות, שכל בקשה למרשה שנדחת נרשמת והפקח חוזר אל הטייסים לפי הסדר ולא לפי מי שקופץ בראש. יצא לי להשתתף באירועים אפילו עמוסים מאלה בוואטסים ולא נתקלתי בנפילה כזאת בין הכיסאות.
  6. סיכום אירוע : ממריאות - 61 נוחתות - 12 תודה לכל מי שבא !! נתראה באירוע הבא
  7. תודה חברים, אני שמח לראות שהפוסט עורר שיחה לגבי זה כמו גם נוכח לרשימת האירועים המכובדת שאור הציג לגבי "התעוררות השטח" אני חושב שזה מונח נכון - הקריאה היא לכולם, אחד גורר את השני, כלומר באיזשהו מקום האחריות להתעוררות השטח היא על כל אחד - כך אני רואה את זה.
  8. השבוע האחרון
  9. היי אלופים, מנסה לחזור קצת לכשירות... נתקלתי בכפילות סינרים במפת VFR של MSFS כשאני עם LLBG של דוד. בלי התוסף אין כפילות. זה משהו מוכר?
  10. היי אבי, לאור העבודה הקשה שאנשי ההנהלה עשו ועושים כאן אני מבקש להעמיד אותך על טעות שמאוד צורמת לי, ואטיל לא מרימה אירוע רק כל כמה חודשים. להלן רשימת האירועים לדוגמא לשנים 2021-2022 : 9.1.21 - Tel-Aviv - Zagreb Visit 20.3.21 - Salam Tel-Aviv (תל-אביב - אבו דאבי) 28.3.21 - אירוע חדר בקרה פסח 24.4.21 - Istanbul - Tel-Aviv City Link 15.5.21 - Ramon - Budapest Shuttle 12.6.21 - Frankfurt - Tel Aviv Visit 24.07.21 - Amsterdam - Tel Aviv Connection 14.8.21 - Ahoy Bartislava 25.9.21 - Tel-Aviv - Mumbai Ticket 2.10.21 - VATIL Control Room 20.11.21 - Winter Hop 4.12.21 - Hanukkah Live 8.1.22 - Saturday Adventure 19.3.22 - Vienna - Tel-Aviv Trip 18.4.22 - חדר בקרה פסח 21.5.22 - Tel-Aviv Burgas Sunset 25.6.22 - Tel-Aviv Rome Shuttle 23.7.22 - Baku - Tel-Aviv Summer 27.8.22 - Tel-Aviv Dalaman City Hop 24.9.22 - Shalom Bucharest 15.10.22 - Sukkot Control Room (ההגעה לחדר בקרה בוטלה בעקבות בלתם אך הפיקוח סופק) 29.10.22 - Tel-Aviv Kyiv City Shuttle המגמה ברורה, אירוע כל חודש ואף אפילו יותר במשך שנתיים כולל חדרי בקרה. אני מכבד את מה שאתה אומר לגבי הכל או כלום אבל אתה מדבר כאן עם אנשי הנהלה בעלי ניסיון רב, והניסיון מוכיח שאירוע שבועי מחזיק בסביבות חודש לפני שהוא נשאר ללא פקחים וללא תנועה. ההצעה שלי לחבריי להנהלה: שאם יקום אירוע שבועי שוב זה יהיה בעקבות "התעוררות השטח". אם נראה שפקחים מתארגנים יחדיו ועולים לפקח ביום ושעה ספציפיים לאורך תקופה ארוכה, אז נספק את השתית לאירוע שבועי. דבר נוסף לגבי בוקינג לפקחים, התשתית הייתה קיימת לאורך השנים בכל מיני צורות ודרכים אך ההיסטוריה מלמדת שפקחים לא אוהבים להתחייב על משהו מראש ולא מבצעים booking. כ-webmaster הנוכחי דאגתי שהאפשרות לביצוע booking תהיה בדשבורד החטיבתי עבור הפקחים כך שה-booking יופיע גם אצלנו וגם לכלל vatsim, מעבר לכך אין הרבה מה לעשות חוץ מלבקש את הפקחים לבצע בוקינג מראש.
  11. באתי להגיד שהנושא הזה עלה כבר כמה פעמים ואולי אחת הבעיות היא ישראל רחוקה לאירופאים שרגילים לשאטלים הקצרים שלהם, אבל אז נזכרתי שבדובאי יש הרבה אירועים מוצלחים והם רחוקים פי 2 מאירופה (הם עושים גם אירועים של טיסות ל ומ-אירופה). אז למה הם מצליחים וואטיל לא? בכל מקרה, אני חושב שהגישה של הכל או כלום היא לא גישה טובה, ואטיל מרימה אירוע רק כל כמה חודשים ואני חושב שצריך לתת צ'אנס לפחות לאירוע חודשי. אגב, למה בואטיל אין מערכת בוקינג לפקחים כדי שהפיקוח לא יבוא בהפתעה ובלי זמן להתארגן?
  12. היי חי, בהמשך לדבריו של אור אשר באמת מסכם את המצב הקיים חשוב לזכור . גם הפקחים שעולים הם אנשים עובדים\לומדים וכנראה שהזמן הפנוי שלהם במהלך השבוע הוא אחרי העבודה\לימודים בשעות הערב לתרום שעה\שעתיים לפיקוח. אני אישית עליתי אתמול בערב אחרי יום עבודה ארוך והיו לי מספר תנועות זרות (אשר כמובן תורם לחטיבה מבחינה חיצונית - טייסים זרים). בנוסף כמות הפקחים האקטיבית כרגע בחטיבה היא נמוכה יחסית מה שיכול לגרום אולי לחטיבה להרגיש "ריקה" מבחינת פיקוח במהלך השבוע . אני יכול להעיד שבסופי שבוע בחודש האחרון יש מספר פקחים אשר עולים ונותנים כמות שעות יפה מאוד על העמדות בארץ. קבוצת העדכונים נועדה כדי לעדכן מתי הפקח עולה (כמובן שהוא צריך לבקש שיפרסמו אותו) ותמיד נשמח ליותר שעות מכולם שבוע טוב
  13. אהלן חיים, מה שלומך? מניסיון הבעיה עם Israel Online Day על כל גווניו (אירוע שבועי, דו שבועי וכו'...) היא שהוא נשחק תוך זמן קצר מאוד, ואז נוצרות שתי בעיות: 1. טייסים לא רואים את האירוע כמשהו מיוחד מתוך ידיעה שיש אירוע כזה גם שבוע הבא / עוד שבועיים. 2. מבחינת שירותי פיקוח הדבר נופל על הכתפיים של הנהלת החטיבה שנאלצים לעלות לפקח בעצמם מתוך אחריות לעניין, שכן אנחנו לא רוצים להכריז על אירוע ולהשאיר את המרחב האווירי ריק מפיקוח. לדעתי, נכון לעכשיו אין לזה היתכנות.
  14. שלום חברים איך אנחנו יכולים להרים - פשוט - Israel Online Day - כמו בהרבה חטיבות בעולם, לצאת מהמקום הנסיבתי והלא ידוע של מרחב אוורי מאוייש יתרום גם לגיבוש החטיבתי - זה כיף לפגוש אנשים מוכרים וחברים ברשת והחוויה הזו לצערי, נעלמה. משהו בשעות סבירות - נכון - לפעמים מודיעים על פיקוח ב 18 או 20:00 שזה כבר די מאוחר ואנחנו אחרי יום עבודה אם לא מדובר ב Weekend אני אישית מקבל הודעות על פקחים שעולים - למשל ביום ו' ב 2130 שאנחנו כבר שפוכים מדי מכדי להתחיל להרים טיסה או לחלופין בלב שעות הצהריים ביום שישי. איזה מינימום, משהו, אני זוכר שהיתה אמרה שהפנתה את זה לטייסים - אז חלופה היא שהטייסים ירימו/יחליטו על איזה מועד שבאים לטוס ושהפיקוח יתארגן לכך - יש איזה משהו מדהים וקסם באוויר כשכולם באים לטוס. באיזה ערב וזה משמעותי יותר בעיניי מכל מפגש פיזי. אני יודע שיתנו לי תשובות שאולי סותרות את מה שאני מעלה כאן - אבל זו החוויה שלי, שהמרחב הישראלי די מת. אבל אולי אני טועה ? אוקי, יש פיקוח בהרצלייה... בברכה, חי.
  15. Earlier
  16. היי יש כמה דרכים לקנפג את האוקולוס. באופן כללי יש שתי מקומות שתצטרך לשנות הגדרות, בגדרות כרטיס המסך ובסים. אני התבססתי על כמה סרטונים ביוטיוב ושינויים שביצעתי בעצמי לאורך הגרסאות השונות.. https://youtu.be/4g594gAcdOI
  17. חיובי ההרצאה תתקיים בזום . ישלח קישור ברשתות החברתיות מס שעות לפני
  18. בהמשך לשיחה שהתקיימה לפני שבועיים לטובת פקחי העבר אשר רוצים לחזור לכשירות נא לשלוח מייל ל ATC@vatil.org.il עם הפרטים הבאים : *פרטים אישיים *מס וואטסים *עמדה אחרונה עליה הוסמך שבוע טוב !
  19. הרשמה: https://forms.gle/cdVD3SP4CgTB5pvLA ההרצאה תתקיים בזום ! הקישור לפגישה ישלח מס שעות לפני ברשתות החברתיות !!
  20. שבוע טוב חברי חטיבה יקרים, כמו שציינתי בשיחה החטיבתית שבוצעה ביום חמישי אני נאלץ לסיים את תפקידי כמנהל חטיבה עקב התחייבויות קודמות, את שרביט מנהל החטיבה יקבל באופן זמני שחף יסעור ופרסום זה מהווה המכרז הרשמי למנהל החטיבה הבא. אני רוצה להודות לכמה חברי הנהלה באופן אישי על תפקידם: אור באכתרי, אדר פולצ'ק, ושלו שוורץ שעבדו ימים ולילות על מנת שהחטיבה תעבוד בצורה המיטבית. מכרז לתפקיד מנהל החטיבה - VATIL1 מרכיבי התפקיד: - להוביל את צוות החטיבה - להטיח את פעילותה השוטפת של החטיבה - להיות איש הקשר מול גורמי VATSIM הרשמיים ובכך ליישם את מדיניות הרשת פנימה - ניהול תקציב החטיבה - קביעת המדיניות החטיבתית תכונות מחייבות להצלחה: בגרות, יכולת ניהול, יכולת גישור. כמובן שיש צורך ברצון והמתמודד מחויב ביכולת להשקיע הרבה מזמנו הפרטי לשם הבטחת קיומה של החטיבה. דרישות מינימום לתפקיד: 1) גיל 18 - חובה. מומלץ אחרי צבא - יש חשיבות גדולה למתמודד בוגר בעל אחריות ויכולת מימושה, ניהול ובגרות, אפשרי שהמתמודד יהיה תו"כ שירות צבאי אך משמעות הזמן הפנוי חשובה מאוד. 2) על המועמד להחזיק בדרגת פיקוח C1 ומעלה. אני מציין כי ישנה גמישות וניתן להגיש מועמדות גם אם ברשותך דרגת פיקוח נמוכה יותר - בהתאם למתמודד ולרמת התאמתו נקדם את דרגת הפיקוח שלו בעזרת תוכנית חניכה אישית. 3) אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה! התפקיד דורש תקשורת עם הנהלת ואטסים וכן עם הנהלת חטיבות אחרות ולכן דרישה זו חשובה מאוד. 4) על המועמד להיות בעל עבר משמעתי נקי ברשת VATSIM. 5) זמן ונגישות - על המועמד להיות מוכן להשקיע מזמנו ולהיות זמין בכל פלטפורמות החטיבה. הגשה עד לתאריך 01/03/2023 למייל director@vatil.org.il - קובץ WORD. בהצלחה!
  21. ערב טוב חברים, לאחר השיחה שהתקיימה ביום חמישי בערב הודעתי לכם שאני בונה צוות אשר יוכל להכין את החטיבה בצורה הטובה ביותר למנהל הבא ! לאחר חשיבה מי באמת יכול לעזור לי להכין את החטיבה בצורה ביותר להנהלה הבאה הצוות הוא : VATIL1 - מנהל החטיבה - שחף יסעור VATIL2 - אור בכתארי - סגן מנהל החטיבה - אור ממשיך בתור סגן + אחראי על כל התפעול הטכני בתפקיד הWEBMASTER. VATIL3 - אדר פולצ'ק - מנהל מחלקת הדרכה - אדר ימשיך לתת את איכויותיו במחלקת ההדרכה וימשיך לפעול לקידום פקחים בחטיבה . VATIL4 - אופיר מור - מנהל מחלקת אירועים - אופיר מצטרף לצוות בתור אחראי אירועים, אופיר בעל רצון רב ורעיונות רבים לקידום אירועי החטיבה. VATIL6 - פליקס צ'ברטקין - מנהל VDG - פליקס מצטרף להנהלה בתור אחראי על אתר VDG אשר מנגיש את כל תוספי החטיבה לטובת הרשת בנוסף פליקס אחראי על המשמעת בשרת הדיסקורד אני מאמין בכל אחד מחברי ההנהלה החדשה ומכאן לצאת לדרך חדשה ומשמעותית לעתיד החטיבה !
  22. טייסים יקרים! אנו שמחים להזמין אתכם לאירוע הקרוב אשר יתקיים בתאריך ה - 04/02/23 בין השעות 14:00z-18:30z (מקומי 16:00-20:30) האירוע יתקיים בין נמל התעופה בן גוריון לנאפולי ! מרחק הנתיב האווירי של טיסה הוא כבערך 1150 מ"י ומשך זמן הטיסה המשוער הוא כבערך כ-3.5 שעות. במהלך האירוע יואר המרחב האווירי של ישראל ואיטליה בפיקוח מלא. נתיב מומלץ: LLBG - LIRN SUVAS L53 ANIDE UL53 LATMO UL53 MADEX UL53 KRK UL995 TIGRA DCT KAPPO DCT LUXIL DCT TOPNO L995 EKTOL כמובן שאל על וירטואל גם מצטרפת ! הרשמת פקחים תתבצע דרך הדשבורד החטיבתי אירוע מהנה ומוצלח לכולם
  23. שלום חברים ברשותי מחשב עם המפרט הבא: CPU: I7-12700 GPU RTX 3080TI memory 64 gb יש לי את משקפי VR של oculus quest 2 אני לא מצליח להגדיר את ההגדרות לקבלת איכות שתאפשר לי לטוס במצב VR אני מדבר על זה שלא ניתן לקרוא את המסך ואת FMS ואיכות חיצונית פשוט גרוע עם ריצודים שלא מאפשרים טיסה נורמלית אשמח לשמוע מאנשים שיש להם נסיון בתחום כדי לעזור לי להגדיר את ההגדרות הנכונות כדי שתאפשר טיסה נורמלית במצב VR בברכה תמיר
  1. טעינת פעילויות נוספות
×
×
  • יצירת חדש...