עבור לתוכן

Yarin Halali

מדריך הסמכת בקרות
  • הודעות פעילות

    371
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    21

Yarin Halali last won the day on נובמבר 26 2020

Yarin Halali had the most liked content!

אודות Yarin Halali

  • דרגה
    Member
  • יום הולדת 19/12/1999

פרטי משתמש

  • Simulator
    xPlane10

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. מדהים אחי ! איך הצלחת ביום אחד להגיע למצב שאתה עוזב הכל ויוצא מהבית ? איך מארגנים דבר כזה , איך מוסרים את הדברים ? מה עושים עם כל מה שנשאר שמה ואיך זה עובד ? חשבונות עבודה אנשים רכוש ... הזוי לגמרי , אף אחד לא חשב שמצב כזה יגיע ביום מן הימים. מרתק לגמרי
  2. Hey .You can fly also with the LR .Same issue existed in P3D
  3. שלום לכולם , מזכיר שהמכרז נסגר מחר בלילה. בהצלחה למועמדים ושיהיה אחלה סופ"ש.
  4. שלום רב לכולם, אלעל וירטואל פותחת את שעריה ומציעה לכם הזדמנות להיכנס לצוות החברה. המכרז הנל הינו ספציפית לצוות הפיירפים, אך אינו מונע התקדמות בעתיד לבאשר יימצאו מתאימים לכך. דרישות חובה לתפקיד: -זמן פנוי המאפשר בדיקה של לפחות 3 פעמים בשבוע, ויותר יבורך. -כחלק מדרישות הטייסים בחברה גם הצוות עצמו נדרש לטיסת כשירות חודשית חובה. -וותק בחברה של מעל שנתיים לפחות. -ידיעת כל נהלי החברה המפורסמים בPOH ובNOTAMS פנימי של החברה. -טייס אשר אינו מונה מעל ל3 פיירפים דחויים. -רצינות, מקצועיות ורצון לתרום לחברה כמובן. הגשת מועמדות תיעשה בשליחת מייל לכתובת הבאה : hr@elalvirtual.
  5. בהחלט אלמוג , אך סיטואציות שקרו לי בתרחיש הנל הינן מטוסים שאין לי מושג איך הSID שלהם הגיע רחוק מORLEV וכאלו שבORLEV בדיוק התחילו את הסיבוב מזרחה , ולכן יצא מצב שהן איבדו את הרצף מרחקים ביניהן. באמת שלא יודע לומר איך זה קרה ומה עבר במערכות שלהם במטוסים ... זה קורה כשיש טייסים איטיי תגובה או כאלו שעונים מהר ולא מבצעים מהר את הפעולה, אז כשאני נותן SHORTCUT לאחד והוא מבצע באיחור ואז יוצא מצב שהשני מתקרב אליו יתר על המידה - איבדתי פואנטה ולוקח לי זמן לחשב את הכל מחדש ואיך אני מרחיק ביניהם שוב במקביל עם המחשבה שמה כדאי כי זה מגיב ככה וההוא מגיב ככה ... אבל שוב - אין לנו דרך לשלוט בטייסים אלא ר
  6. הי מוודא - מוכר את הסטנד ביחד עם המצערות אך לא עם הג'ויסטיק והמצערות נכון ? מה מצב הדוושות כמה זמן חיות ? הצירים תקינים לא עם בעיות איזון ? הסטנד בנית בעצמך ? תודה מראש
  7. @Gal Mintz לשאלתך - כן היו קצת צמודות קצת מהמשמרת שלך , תקין לגמרי כמובן אבל קצת יצר הצמדויות בSID כמו שציינתי מעלה בראש בפוסט. לגבי הSAR/AR צודק בהחלט , לא עלה בדעתי להשתמש בו אפילו לצערי מפאת הסיבה שאני לא רגיל לעבוד לפיו כבר בתקופות האחרונות , תודה ! @Etai Charit צודק בהחלט ! לקחתי הכל לתשומת ליבי @Elad Zeiermanגם על זה היה לי דיון רחב אופקים עם חבריי כאן , ויש כאן אי הבנה גדולה מפאת הסיבה שישנם כאלו שחושבים שHIGH SPEED APPROVED מחייב אותם להאיץ וכאלה שלא , ברור שזאת אי הבהרה שלי כפקח ומכאן והלאה אדע מתי להשתמש בנוסח הזה ובנוסח שכולל הוראת האצה כמו HIGH SPEED APPROVED , PLE
  8. אהלן חברים , ראשית שאפו ענק על האירוע , מטורף ללא ספק. אני פיקחתי משמרת שניה גישה והיו לי כמה חוויות לא נעימות, אני מעלה אותן כדי שראשית תקראו ושנית מה שיש לקחת הלאה יילקח בבקשה. נקודות לפקחים: 1.לא היה מספיק מרווח בין יוצאת ליוצאת והיו מקרים שהיו צמודות מידי , ארחיב למה זה הכרחי- היו תנועות שלא עקבו על הSID כמו שצריך והרחיקו לכת רחוק מידי והאלה שכן עקבו הסתובבו בזמן ויצר שמה בעיות מפה ועד להודעה חדשה. 2.לשיפור - אני חושב שצריך להתסכל קדימה וכשיש צורך לומר בקלירנס המראה MAINTAIN 3000FT כי יש כאלה שאם לא אמרו להם את זה הם פשוט נסקו גבוה מידי לפני קו חוף , שוב , לא צריך להסביר לכם ל
  9. אהלן , בלשוניות ההורדות נמצא מסמך הSOP - Standard Operation Procedures , מסמך זה מכיל בתוכו את כל נהלי החברה הן לטייס והן כלפי ההנהלה. מצויין שמה כל מה שאתה צריך לדעת על טיסות בחברה. כל טייס חדש שנכנס לחברה מחוייב לבצע את שתי הטיסות הללו - ELYTEST1 + ELYTEST2 ורק אחרי שהן יאושרו יוכל להתחיל לטוס לפי הכללים. הטיסות הללו נועדו לראות מה מצב הטייס , שכל ההגדרות שלו תקינות (הן בACARS והן בצד הטייס) , הנתונים טובים ויכולים להתקבל , ואין תקלות או אי הבנות. אני זמין במייל דרך האתר לכל שאלה , בהצלחה .
  10. ללא ספק הולך להיות פה שתפ עצום בקנה מידתו , להירתם להצלחה והחטיבה רק תקפוץ ! שאו ברכה ויאללה למלאכה.
  11. חדש עולה 185 שח בממוצע , אל תקנה משומש. יש דברים שאין טעם לחסוך בהם...
  12. אחרי תקופה ארוכה ללא חניכי בקרות - נכנס אליי יובל גזית להסמכה. גזית בחור משכמו ומעלה , שנותן המון למען החטיבה ומפקח שעות על גבי שעות על גבי שעות על גבי שעות ... בנוסף לזה שהוא זוכר כלכך הרבה נהלים וכמעט את כל הSOP בעל פה ואין לי מושג איך -ועל זה ייאמר שאפו. אני גאה לומר שהחניך עבר את הבחינה המסכמת בהצלחה- וסיים את כל מסלול הפיקוח בחטיבת ואטיל בשעה טובה ומוצלחת. הינה תל אביב - ברכות על מעבר השלב האחרון, מכאן השמיים הם הגבול עלה והצלח !
×
×
  • יצירת חדש...