עבור לתוכן

Yuval Abramzon

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    127
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    6

כל דבר שפורסם על-ידי Yuval Abramzon

  1. ערב טוב מייזליק, עם טון דיבור כזה אתה יכול להמשיך ולחכות. לך תפנה לBOG
  2. שלום לכולם. בשנה האחרונה נבצר ממני לטוס ברשת כמו שטסתי בעבר (בעבר טסתי 3 טיסות ביום לפחות..היום זה 2-3 בשבוע). לאחרונה אני עד לתופעה במרחב הישראלי, שבו פקחים עושים שטויות בשעות לילה מאוחרות (קרה לפני כמה חודשים ואני מקווה מאוד שזה עצר מאז), טייסים שלא מקפידים על הכבוד הבסיסי והמינימלי בין אדם לחברו (הייתי עד לזה היום.) אנשים פה צריכים להתחיל ולהבין, המקום הזה באמת נועד לכיף שלנו, שנוכל ליהנות אחד עם השני, עם התחביב המשותף והאהוב על כולנו. מה שהוא לא נועד אליו, זה לנפח את האגו של חברי הקהילה בדרכים כאלו ואחרות ולגרום להתנהגויות הזויות ובזויות שאין שום סיכוי שהיו קורות מחוץ למסך. חלילה לא אמרתי שתקריות מהסוג הזה לא קורות גם במרחבים אחרים ברשת, אבל הם לא מעניינים אותי, אני הרי חלק מהחטיבה הישראלית, והחטיבה מנסה תמיד לשאוף להיות הכי טובה מבין כולם. אני לא אשקר, בעבר גם אני התנהגתי בצורה די מזעזעת כלפי אנשים מסוימים בחטיבה, אבל למדתי שזה לא הכיוון הנכון ללכת בו. אני חס ושלום לא מכליל פה אף אחד, יש פה המון אנשים רציניים שלוקחים את האהבה שלהם לטיסה או לפיקוח עד הסוף. אבל אלו שכן זיהו את עצמם כחלק מההתנהגות, אני באמת מבקש שתחשבו עם עצמכם רגע איך אתם עוצרים את ההתנהגויות האלה ושמים להן סוף. תודה רבה על ההקשבה, שבת שלום
  3. היי, לפי מה שידוע לי, הסטירמן שירת בחיל האוויר בטייסת 147, ובבית הספר לטיסה. אני לא מזהה על המטוס סממן שמשייך אותו לאחת מהן. אולי הסמל הוא של מוזיאון חיל האוויר?
  4. מוזמן לשאול את כותב הפוסט אם זה קרה,גם הוא זוכר שלא נדבר על העובדה שזה פשוט קרה לי מול העיניים ואני לא בן אדם שמוכר כל כך בחטיבה כשקרן😉
  5. גדולתו של אדם היא למידה עצמית. שים לב שמעולם לא היה לי שום ריב או ויכוח איתך,כי כמו שאמרת,יחס גורר יחס. עם כל הכבוד,כמעט כל צעד של אותה קבוצת אנשים ספציפיים אליהם התייחסתי,מורדים באנשים גדולים מהם, ואף בחטיבה עצמה. דוגמאות? עלילת שווא על חבר הנהלה על כך שגנב 90$ מחבר חטיבה אחר,דבר שאגב הוכח כלא נכון. השני הוא עלילה על חבר חטיבה אחר שלטענתם איים עליהם בשלילת הסמכה וכדומה,כשאותו חבר חטיבה בכלל לא צוות ההנהלה! השלישי הוא כמובן השמעה חוזרת ונשענת של הקלטות של חברי חטיבה,שלא אחשוף פה את שמם,ביניהם אני דרך אגב,ואת השאר אתה יכול לנחש. בוא ותסביר לי למה עד לפני כחצי שנה היה פה כל כך נעים ושקט,ופתאום נהיה שטף של התנהגויות בזויות מצד רוב חברי החטיבה,איך אומרים? "המבין מבין,הטיפש ינחש".
  6. בתור אנשים שאתה מגדיר את התנהגותם כמזעזת,אתה מגדיר גם את עצמך? שנכנסת לחדר שיחה פרטי,קטעת הכל,רק בשביל לאחל מוות לאדם בעל מוגבלות נפשית שדיבר איתי? שלעולם לא תחשוב ששכחתי לך את זה. מסתבר שגם לבני 12 לא חסר רוע.
  7. כל הכבוד על כל נושא ההסברה על איך צריך להתנהג כמו במסמך. אבל אני נתקל בהתעלמות מוחלטת מתלונות על התנהגות בזיונית של כמה מחברי החטיבה הצעירים יותר שהצטרפו השנה. לא משנה כמה ולמי אתלונן,שוב ושוב אני נתקל בתשובות של "עזוב אותך נו הוא ילד אל תתייחס". עם כל הכבוד,מתוך 5 שנותיי בחטיבה שבהם גם אני הייתי יחסית בעייתי, בהתנהגות והתנהלות כזאת לא נתקלתי מעולם. להפך,לא הייתם נותנים להתנהגות כזאת להתרחש,ישר באן. אם אתם כל כך רוצים משמעת נוקשה בשרת,תאכפו אותה על כולם,בלי "שבוע חסד" וכל הנלווה. יש כמות לא קטנה של ילדי מקלדת בשרת,ואני חושב שהגיע הזמן והגיוני לעשות סינון.
  8. היי,כחלק מה"תרבות" ביחידה שלי בצה"ל,התבקשתי להכין משהו נחמד להציג מול חבריי לשירות. החלטתי להציג את החטיבה. אני רוצה שהמצגת תהיה ברמה גבוהה,שתהיה יותר בדגש על סרטונים מאשר על מילים. פה אני מבקש את עזרתכם אשמח מאוד לקבל מכם סרטונים שנראים טוב,שכוללים גם קולות פיקוח ברקע,שאורכם לא יותר מ2 דקות. כמו כן,אשמח גם לשמוע נושאים שאתם ממליצים לי להציג אותם. תודה
  9. אני חושב שכל הנהלים החדשים מבורכים,חוץ משניים מהם. לדעתי כן צריכה להיות הגבלת גיל על השרת,וכן חייבים להיות חדרי שיחה פרטיים,אבל במתכונת שונה. כל השאר,מבורך! תודה.
  10. בפעם האחרונה שנחתתי בעובדה לא היה עליו מידע גישות בAIRAC אתם יכולים לאשר שזה עודכן ל1812?
  11. שלום לכולם בזמן האחרון אני מאוד רוצה להתחיל להפעיל טיסות ל/מאילת נתקלתי בבעית גובה. ISPהורדתי את הסינרי מהאתר כל הקרקע מעוותת לגמרי יש פתרון לדבר?
  12. ¡Gran evento organizado, bien hecho! אחלה אירוע,מקווה שהתנועה תהיה מרובה,כל הכבוד על העשייה!!
  13. אירוע מעולה!!!!!!!! מקווה שתהיה תנועה מרובה (כרגיל) ז'ה פארי לה מהפה!! כמו כן כל הכבוד לדניאל חוחיחשלי ודניאל קלימנובסקי שמאז שהצטרפו לצוות האירועים הם לא מפסיקים להפגיז וגם בלישה...
  14. שלום וברוך השב! כרגע הסימולטור העדכני ביותר הוא ה Prepar3D V4 והסטיק הטוב ביותר שאני מכיר הוא זה: https://www.amazon.com/Mad-Catz-F-L-Y-5-Stick-PC/dp/B001EYU1VO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1507206356&sr=8-1&keywords=F.L.Y+5 מאוד נוח לשימוש,בעל ידית כוח כפולה (למקרה שתרצה להשתמש במנוע אחד או שניים) ונעילה כמובן. בהצלחה!
  15. רשמתי לו שיהיה לו בהצלחה,ושכדאי שיעשה ריענון כי הוא לא פיקח כמה שנים,מה רשמתי פה שהוא לא מכבד?
  16. בהצלחה אך לפי דעתי כדאי שתעשה ריענון עם אחד מפקחי ת'א..
×
×
  • יצירת חדש...