Jump to content

Barak Pecht

חבר חטיבה
  • Content count

    49
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Barak Pecht last won the day on January 22 2017

Barak Pecht had the most liked content!

About Barak Pecht

  • Rank
    Member

פרטי משתמש

  • Simulator
    Prepar3D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. שלום לכולם, לפני שהולך למחזור/לפח, יש לי מדריך הפעלה מלא שהדפסתי בזמנו ל-LEVELD. החוברת עם כריכה. מוסר ללא תשלום, רק לבוא ולקחת. חג שמח, ברק
  2. מיקי היקר, 1. רלוונטי רק לגישה בבאטומי (ILS). לא שמעתי על הפעולה הזו והאמת גם שלא מצאנו בספרים. 2. שעון רץ בשתי הנחיתות. ה-FS2CREW מריץ כרונומטר מרגע הנחיתה לטובת שלוש דקות. במהלך הטיסה יש שני השעונים רצים (רואים גם בסרטון). תודה רבה וטוב לראותך באזור 🙂
  3. איתי תודה רבה (כמו תמיד) על ההערות המקצועיות. מסכים שהשבירה הייתה מוקדמת מדי ונסחפתי, אבל לא מצאתי לנכון ללכת סביב מאחר והנגיעה הייתה על הקצה של ה-TDZ. הגעתי גם מעט גבוה מדי ועל הזברה הייתי 20 רגל מעל מה שרציתי להיות. PAPI היה בול לאורך כל הדרך. לגבי הטכניקה מסכים 100% וניישם בדיוק כך להבא. המסקנה המרכזית היא להימנע משבירה מוקדמת ובעיקר ממשיכות נוספות בהמשך (אלא אם זה כבר באמת 2-4 רגל מעל). תודה רבה 🙂
  4. שלום לכולם, מצרף שני סרטונים מהטיסות האחרונות. גישת ILS בבאטומי וגישת RNP בב"ג. כרגיל, הערות/הארות מתקבלות בברכה. שבוע טוב. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  5. עומר היקר, אתה עושה עבודה נהדרת ומשקיע המון. כל הכבוד ! שבוע טוב.
  6. חג שמח, מצרף לכם פה כמה סרטוני נחיתות מטיסות שבוצעו עוד בשבוע שעבר בסדר כרונולוגי הפוך :-) שבוע טוב לכולם.
  7. היי איתי, תודה רבה על הסבלנות ועל ההשקעה. למדתי. שבוע טוב
  8. שלום לכולם, מצרף לכם כאן הקלטה משבוע שעבר של נחיתה במזג אוויר חורפי מעט לתקופה הזו של הקיץ בפרנקפורט עם ה-738. הערות או הארות יתקבלו כרגיל בברכה. שבוע טוב, ברק
  9. מסכים. קל וחומר שמדובר באירוע רב משתתפים ונדרש מעט יותֳר.
  10. Barak Pecht

    מכרז לתפקידים באלעל וירטואל

    האם רוב הדו"חות חפות משגיאות כאלה ואחרות ? אני יכול להבין שאם יש איזו בעיה, זה עובר לבדיקה ידנית. אפשר להעביר אוטומטית לפחות דו"חות שאין שום באג בכלל ?
  11. שלום לכולם, מצרף לכם פה כמה סרטונים מהשבוע שעבר: מרגע הדחיפה ועד גובה 10 ביציאה על טומאל3 בדרך לבומביי ונחיתה בפריז דה גול מסלול 26L בזמן סופת דוריס עם רוחות "מעניינות". ________________________________________________________________________________ סוף שבוע נעים, ברק
  12. קארמה...שאני מגיע לקנדי יש גאסטים עד 44 קשרים פעמיים בשבוע ואתה נוחת בלי רוח בכלל כרגיל. :-)
  13. שבת שלום לכולם, מצרף לכם כאן קישורים למספר נחיתות מהשבוע האחרון, שתיים מהן בבן גוריון ואחת בלונדון. פרטים נוספים מופיעים מתחת לסרטון עצמו ביוטיוב למי שמעוניין.. ------------------------------------------------------------------ ---------------------------------------------------------------- כרגיל, מוזמנים להעיר ולהאיר.. שבוע טוב לכולם :-)
  14. שבוע טוב איתי ותודה רבה על ההערות, מעריך את זה :-) לגבי ההאטה בפיינל: אני לא ראיתי מצב שבו הפקח מבין שיש סיכוי כזה או אחר שאני הולך סביב. מקבל את זה שאולי היה מקום להוריד קצת מהירות עם מדפים 15 בשלב קצת יותר מוקדם (2-3 מייל מקסימום לפני) ללא קשר לגרר. לא הרגשתי כמו בשדות עמוסים שכל הבדל קטן מכריע כי צפוף כל כך. לגבי הבלבול בהסעה: מסכים חלקית. שים לב שלפני שהמשכתי על ה-K, אמרתי לו שאני הולך לעשות ככה וככה וביקשתי שהוא יאשר - הוא אישר. אני לא פקח קרקע, אבל בתור מי שטס אולי היה עדיף לי לקבל את ההוראות בשל מורכבותן בחלקים (קורה במציאות אלמוג?). נגיד, שמאלה K2 ואז רידבק. פעם הבאה שיעצור אותי לפני החיבור ל-M1 וזהו. זה לא שבשדות אחרים אין הוראות הסעה מורכבות יותר ממה שדובר בסרטון וזה עובד חלק (לונדון, קנדי).
×