עבור לתוכן

dvir shany

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    4
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

dvir shany's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. איתי, תודה לך על הזמן והכתיבה! מאוד מתחבר למה שרשמת, הרי בסופו של דבר אנחנו עושים ומוציאם את כל הכסף כדי שנוכל להינות ולהגשים חלום. מאוד חשוב לי החברה והדרך של התהליך. תודה רבה על האינפורמציה ואם אפשר לשאול, בן כמה אתה?
  2. חברים קודם כל אני רוצה באמת להודות לכם שפיניתם זמן ונתתם באמת תשובות מפורטות ומושקעות, ממש כיף! מעבר לכך, אני מבין שהרבה מכם ממליצים שמכיוון שאני אזרח אירופאי, לעשות את הדברים באירופה. אירופה יקרה, יקרה מאוד. הבנתי שבהרבה מקומות אתה משלם לעצמך את ההכשרה וכו... הבנתי שבאויאטור יש אפשרות לעשות רשיונות בתקן אירופאי... מה אומרים על זה? בנוסף, אני מעוניין לחזור כמה שיותר מהר ארצה לחברה שלי (מבין שבחרתי בקריירה מלכתחילה בעייתית לזה אבל מה לעשות) האם במידה ולא אמצע עבודה בארץ עם 1500 שעות, אפשר להגיע לאירופה ו למצוא עבודה? אתם צודקים ב100% שהנטייה שלי לארהב בגלל הנוחיות הן מבחינת חברים שיהיו איתי, יש לי חבר שרוצה להצטרף ו אין לו אזרחות אירופאית וגם מבחינת העדפה למקום... תודה רבה לכם על העזרה, באמת מחמם את הלב הרצון לעזור אחד של השני! ואם לא ציינתי משהו קטן: כואב לי הלב אחרי שעשיתי רשיון אמריקאי, ללכת לאירופה ולהתחיל מההתחלה, הרבה כסף כבר נזרק...
  3. תודה רבה ליאור, לא ידעתי על קיומה... עכשיו אצטרף?
  4. חברים שלום לכם, אני בן כמעט 22 כיום, מעט לפני שיחרור... בגיל 18 לפני גיוסי לצהל, עשיתי רשיון טייס פרטי בבית ספר במרילנד כמו שרובכם מכירים. הכוונה הייתה לעשות פרטי דו מנועי ואינסטרומנט אך לאחר השהייה שלי שם, הבנתי שאני רוצה לחכות עם זה על מנת לחשב מחדש איך אני מבצע את כל הדברים. אני עם אזרחות אירופאית מהאיחוד. במהלך חופשה ל מונטנגרו, הייתי בקוקפיט ב320 של ישראיר. פגשתי שם טייס שעשה את הכל דרך האזרחות במקום שבטי רובכם מכירים, אביאטור בארהב. דיברנו על כמה אופציות, אירופה, בתי ספר שונים וכו... הוא המליץ לי ללכת לאביאטור ו לעשות שם את מה שצריך ואם ארצה לעשות בתקן אירופאי גם ניתן. אביאטור יקר מאוד, למי שיש פרטי באיזור ה46,000 דולר להשלים את הנדרש. אני לקראת קבלת החלטות ואשמח לעצת מאסטרים שיעזרו לי לנווט את החלום למקום הכי טוב שאפשר. תודה רבה על הקריאה, מי ששרד עד כאן. תודה!
×
×
  • יצירת חדש...