עבור לתוכן

cs21

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    32
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

Vatsim

  • VATSIM CID
    sonant21@hotmail.com

cs21's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום לכולם יש הרבה מגבלות ביטחוניות ואחרות שמפורטות בנהלי המגדל ואינן מפורסמות בפרסומים ובדפיות הרשמיים, אני מניח ויתקנו אותי אלעד או אמיר שאין צורך ו/או אפשרות שבפיקוח ב VATSIM יתייחסו לכל אחת מהמגבלות הללו. כיווני ההקפה יכולים להיות גם כמפורסם בדפית וגם בכיוון ההפוך. הנה בקצרה עדיפויות הגישה למסלולים בנתב"ג : עדיפות כללית לנחיתה: 1) 12 2) 30 3) 26 מסלול 03/21 כמעט לא בשימוש , לעיתים נדירות ישמש להמראה או נחיתה. מסלול 08 סגור לנחיתות. עדיפויות גישה לכל מסלול: 12- אין עדיפות. (הקפה שמאלית מוגבלת ל טורבופרופ,בוכנה ומסוקים ואסורה למטוס באימונים) 30- 1) RNAV (יש רק דרומי) 2) הקפת ראיה דרומית (שמאלית). 3) הקפת ראיה צפונית (ימנית).(מוגבלת ל טורבופרופ,בוכנה ומסוקים ואסורה למטוס באימונים) . 4) VOR/DME 26- 1) RNAV צפוני / ראיה צפוני (במידה ואין תנועה ב TMA) 2) RNAV דרומי / ראיה דרומי 3) ILS או VOR
  2. אכן יש בעיה של ביטוח. בעקרון אין כניסה מתחת לגיל 16 בגלל שאין ביטוח מתחת לגיל זה. תמיד יש יוצאים מהכלל , ז"א אם יש מישהו בתפקיד בכיר שיכול להכניס אותך.
  3. פעם ראשונה שאני רואה ומשתתף בארוע האביב. כל הכבוד לכל ההמשתתפים . חדר הבקרה ,הציוד ,וכמות הפקחים היו באמת מאד מרשימים. אני יכול רק להתקנא בתצוגה הצבעונית והמשוכללת. (אני מקווה שבקרוב אצלנו בב"ג). תודה מיוחדת לאמיר על הביקור וההסברים. הספקתי אפילו להשתתף בטיסה קצרה מהרצליה לב"ג והמראה שהתגלה בנתב"ג של כ 10-15 מטוסים על הקרקע כשעברתי בגובה 2000 בצולבת היה מרשים ומהנה מאד. גם עבודת הפיקוח בזמן איבוד הקשר עם המגדל היה מקצועי וטוב מאוד. מחכה לארוע הבא. חן
  4. טל שלום מסלול 03 משמש היום להסעת מטוסים אזרחיים להמראה על מסלול 26 ולהסעת מטוסי חה"א מ ואל עמדות החניה שלהם ממסלולים 30,26 ו 12 . מסלול 03 נמצע בשליטת פקח הקרקע באופן קבוע. שימוש במסלול זה מתבצע היום רק במקרים נדירים ביותר של רוח צפונית או דרומית חזקה שלא מאפשרת נחיתה על 30 או 12 או 26 ורק לקלים מסוקים ומטוסי טורבופרופ. יש צורך לפקח ה TOWER לקבל אישור ראש המשמרת לשימוש במסלול זה וכמובן תיאום העברת השליטה במסלול מפקח הקרקע לפקח ה TOWER לצורך הנחיתה/המראה ואח"כ יחזור לשליטת פקח הקרקע עד ששוב יהיה צורך בו שוב.
  5. דבר נוסף: אמנם איגוד הטייסים הגיש ביצע משוב על פקחי הטיסה אבל אם היתה יוזמה של פקח זה או אחר למנוע חציית 30 כש 12 בשימוש היא היתה על דעתו בלבד ואין שום הוראה גורפת או החלטה כזאת של הפקחים, לא בקשר לחציות 30 ולא שום סנקציה מכוונת אחרת.
  6. אני לא מכיר ויכוח בין המינהל (רשות התעופה) לפקחים על חציית 30. בעבר היתה בעית בטיחות ב "L" כשמס' רב יחסית של מטוסים פנו לשם ועמדו לחצות את 30 ללא אישור הפקח. כיום ישנה מערכת תאורה (STOP BAR) אדומה שהפקח שולט עליה ומכבה אותה כאשר הוא מאשר חציה למטוס ב "L" והיא נדלקת אוטומטית אחרי סיום החציה.
  7. שלום לכולם ה DLH צפוי לנחות בשעה 1515 כנראה על 30 , אבל יכול להיות גם על 12
  8. לי אישית נקטע חצי פרק מהקמיצה של יד שמאל שהייתי בכיתה ו' זמן ההחלמה היה כ חודש וחצי (הייתי ישן עם יד קשורה בחוט למוט שמחזיק את הוילון) ואח"כ היד חזרה לתפקוד מלא. תרגיש טוב חן
×
×
  • יצירת חדש...