עבור לתוכן

Raz Harush

יקיר חטיבה
  • הודעות פעילות

    222
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

1 עוקב

אודות Raz Harush

  • יום הולדת 12/10/1998

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator X

Vatsim

  • VATSIM CID
    1209822

מבקרים אחרונים

1,300 צפיות בפרופיל

Raz Harush's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

מוניטין

  1. לא יצא לי לטוס הרבה זמן, אבל אני מתחבר יותר למטוסים הקלים, פשוט יותר כיף להטיס אותם. אני אשמח להצטרף אליכם מתישהו
  2. גם כתבתי די בבירור באתר, ההרשמה לא תומכת באינטרנט אקספלורר (!) . אפשר להרשם דרך גוגל כרום או פיירפוקס.
  3. אהלן חברים, כפי ששמתם לב, עברנו לפורום ואתר חדשים. במסגרת המעבר, נעלנו את הפורום הישן והעברנו את כל ההודעות והשרשורים שפורסמו בו אל הפורום החדש כדי שלא נאבד אפילו הודעה אחת מהעבר. כאשר תהליך המעבר הסתיים, דאגנו להפנות אוטומטית את הגולשים מהפורום והאתר הישנים ישירות אל האתרים החדשים שלנו. נא שימו לב שייתכן וננעל את הפורום מפעם לפעם ב24 השעות הקרובות עד לסיום הליך המעבר סופית - אנו נדאג לעדכן בדף הבית שלנו על כל שינוי. כבר כמה חודשים שאנחנו עובדים על אתר ופורום חדש לחטיבה (כפי שרמז לכם איתי) וכעת הגיע הזמן לחשוף את העבודה שלנו. במסגרת העבודה שלנו, הגברנו את האבטחה עבור אתרי החטיבה והפורום שלנו, עברנו לשימוש במערכות חדשות, נוחות ומהירות יותר ואף שילבנו התחברות עם מספר וסיסמת VATSIM בפורום. דאגנו שלא יהיה צורך לזכור סיסמאות רבות והפכנו את הליך ההרשמה לפשוט יותר - כל מה שעליכם לעשות הוא להתחבר ואתם רשומים! מהיום אין צורך לחכות לאישור ידני של מנהלים הפורום, המשתמש שלכם יאושר אוטומטית ומיידית עם התחברותכם הראשונה. מה שגם, שיוך קבוצות "חבר החטיבה" יהיו מהירות יותר ואוטומטיות (וכמובן יתבצעו במהלך ההרשמה ומספר פעמים בכל יום). גולת הכותרת הוא הפורום החדש שלנו - שיפרנו את העיצוב, השתמשנו במערכת נוחה ומהירה ואף שילבנו תמיכה מלאה בסלולר (תבנית עיצוב ייחודית לסלולר וכמובן "TapaTalk"). הפכנו את חווית השימוש בפורום לקלה וכיפית יותר תוך שמירת כל ההודעות הישנות - שום דבר לא נאבד במעבר. בדף הבית של הפורום הוספנו את הפיקוח המחובר באזור (ישראל והסביבה), הטיסות הנכנסות והיוצאות מישראל ולוח שנה שבו נוסיף ארועים חשובים כגון כנסי חטיבה. וכמובן - נשמח לעזור לכל מי שלא מסתדר עם הפורום או שחווה בעיות טכניות. ניתן ליצור שרשור חדש בפורום תמיכה או לפנות את צוות האתר בהודעה פרטית או במייל. כמו כן, אולי כדאי לקרוא את מדריכים לשימוש במערכת (כאן). ברוכים הבאים!
  4. אהלן חברים, סידרנו את הבעיה באופן סופי. האזהרות של Google בדפדפנים Firefox וGoogle Chrome הוסרו. במקרה והבעיה חוזרת - נא לדווח בשרשור הזה או לשלוח מייל. תודה,
  5. תודה לכולם על המידע. עברתי פה על העיניינים ואני חושב שהצלחתי לסדר את זה. אם זה יקרה עוד פעם - תשלחו מייל או שתודיעו פה בשרשור ואני אבדוק את זה.
  6. איך אתם ניגשים לאתר ולפורום? דרך גוגל? מקישים את הכתובת ישירות? אני בכל מקרה בודק את העניין.
×
×
  • יצירת חדש...