עבור לתוכן

Izhar Haviv

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    433
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    27

Izhar Haviv last won the day on אפריל 11 2014

Izhar Haviv had the most liked content!

4 עוקבים

אודות Izhar Haviv

  • יום הולדת 30/03/1969

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator X

Vatsim

  • VATSIM CID
    1162624

Izhar Haviv's Achievements

  1. יופי של רעיון ויופי של ביצוע ! שיהיה בהצלחה... (הלוואי והיה לי זמן לטוס או להלחם בהגדרות של FSX)
  2. כל הכבוד, ובהצלחה לצוות החדש. אל תהססו לפנות בכל שאלה, אשמח לעזור במידת הצורך.
  3. אין תעוד של הבחינות מסיבה אחת- היא נערכה בע"פ, כל השאר, אפילו ברמת הערות על חניכים ,קיים. וכמובן אתה מוזמן לפנות ישירות אל הפלוץ ולדבר איתו פנים אל פנים.
  4. זו בירוקרטיה ? תשמע, אני מוכן לזרום איתך.תעביר אליי את כל המסמכים שציינת בדואר רשום ב 3 עותקים.כמו כן אנא תמציא אישור חתום ע"י מנהל הקורס והמדריך הראשי שמפרט את התאריכים ושעות מדויקות שבהן נכחת בשיעורים והתרגולים של הקורס. את המסמכים הללו יש לאשר ולתרגם לאנגלית אצל נוטריון. לאחר מכן יש לדאוג לחותמת אפוסטיל של משרד החוץ. את המסמכים המאושרים כדין,יש לשלוח לואטסים לועדת ההסמכות שמתכנסת אחת ל 3 חודשים לדיון בבקשות חריגות.במידה ובקשתך תדחה תוכל לערער להנהלת ואטסים שמתכנסת אחת לחצי שנה לדיון בחריגים. במחשבה שנייה.עזוב,זה מיותר.אתה יודע למה ? כי ואטסים לא דורשים את זה. הם רק רוצים תיעוד של בחינה תיאורטית.תיעוד של כל השאר אנחנו מספקים...אבל היי,אם זה נקרא בירוקרטיה,אז אתה כנראה לא יודע בירוקרטיה מהי. אם התשובות שקיבלת עדיין אינן מספקות,אתה מוזמן לפנות ישירות לואטסים בנושא. חג שמח.
  5. שלום יואל, אין צורך לשלוח כלום. עליך להכנס למרכז ההדרכה ולהרשם ל"דרגות בוגרים" לבצע את הבחינה התיאורטית ולעבור אותה בציון לפחות. לאחר שבצעת את זה, תעדכן אותי ואעדכן לך את הדרגות הרשמיות של ואטסים.הנחיות מפורטות יותר פורסמו כאן בפורום בעבר. בהצלחה
  6. במוצאי שבת 12.04.2014 בשעה 20:00 תתקיים בחינת הסיום של הקורס שתמשך עד 22:00. כהרגלנו אנחנו מזמינים את כל חברי החטיבה להשתתף באירוע זה שילווה בשירותי פיקוח. הבחינה מתמקדת באזור הצפון וכרגע זה האזור שצפוי להיות תחת פיקוח . הנכם מוזמנים להצטרף לאירוע שכולו חגיגה לתחום התעופה הקלה ! (* כמובן גם טייסי כבדים מוזמנים לנצל את שירותי הפיקוח כל עוד אינכם מבצעים תרגולי הקפות עם T7 במנחת פיק,אפילו שאתם יכולים...) להזכירכם, ותיקי חטיבה שמעוניינים לקבל דרגות רשמיות של VATSIM, יכולים להרשם במרכז ההדרכה ל"הסמכת ותיקים" לעבור את הבחינה התיאורטית ולגשת לבחינת הנווטים (לאחר שפניתם אלי וקיבלתם הנחיות מפורטות לבחירת הנתיב ותכולתו). שיהיה ערב מהנה ובהצלחה לנבחנים !
  7. לא מדויק, כרגע לא מתקיים רישום למחזורים חדשים. ביה"ס יוצא לפגרה והוא יחזור במתכונת חדשה, ככל הנראה לקראת החופש הגדול. בינתיים הנכם מוזמנים ללמוד בכוחות עצמכם ובסיוע חומרי הלימוד באתר מחלקת ההדרכה, ובעזרת החברים הרבים שנמצאים פה שישמחו לעזור ולענות על שאלות.
  8. עידו בוך מתגייס היום לצהל ובכך מסתיים פרק חשוב בתולדות ביה"ס לטיסה וירטואליתIFS . עידו היה אחרון הדור שהכרתי ושבזכותו בחרתי ב VATIL ,על מנת להגשים, ולו במעט, את חלום התעופה. הוא מצטרף לשרשרת ארוכה ומכובדת של בני נוער שעיצבו את IFS והשקיעו בה ממיטב שנות נעוריהם . עידו היה פעיל עוד לפני מחזור 20 שבו הכרנו כאשר עידו היה המדריך שלי ועד היום כמנהל שותף ב IFS וכמדריך ראשי שלא הפסיק להדריך הרבה מהמחזורים מאז. יש בו סבלנות אין קץ ונכונות רבה לעזור לזולת ולתרום מידיעותיו ותמיד הוא עושה זאת בטון רגוע ושליו ובשפה יפה וברורה. מעבר לתפקידו המרכזי בIFS , לא היה תחום בחטיבה שעידו לא תרם בו. מעבר להיותו פקח מוסמך ופעיל(!), הוא תרם המון שעות במסגרת תפקידים שונים בחטיבה כולל בארגון אירועי חטיבה וכנסים . מה לעשות שהגיעה השעה שבה עידו מתגייס לתרום את יכולותיו לטובת המדינה כולה ואני סמוך ובטוח שהוא יעשה זאת בצורה הכי טובה שאפשר. היום נותרת IFS ללא הדור שעיצב אותה, אולם צוות המייסדים נמצא בסביבה ופועל במרץ להקים את דור ההמשך. כולי תקווה שקורס הכשרת המדריכים שמציעה מחלקת ההדרכה של VATIL ייצלח בידו לייצר צוות חדש אינטיליגנטי,נבון ובעל רצון ויכולת לתרום שיוביל את ביה"ס קדימה גם בשנים הבאות. עידו היקר , המון תודה על כל מה שעשית למען החטיבה בכלל ולמען IFS בפרט, ותודה פרטית ענקית שלי כחניך שלך, מתרגל , מדריך ומנהל ביה"ס לצידך ! אני מאמין ומקווה שעוד נראה אותך פה (שיבצתי אותך למחזור 45 של קורס טיס פרטי ,כבקשתך...) שמור על עצמך ועלינו !
  9. חברה ,היה מעולה ! הקורס הזה המחיש עד כמה ניתן לקחת את הסימולציה לגבהים נוספים וכמה עבודת תכנון וחשיבה יש עוד הרבה לפני שהמטוס בכלל מתנתק מהגייט. המון תודה לאלעד זיירמן שהקדיש מזמנו בתכנון, בנייה, והעברת ההרצאה וכמובן בעצם הארגון של העניין - הכל תפקד מעולה . בהרצאתו ניתן היה לראות עד כמה הנושא קרוב לליבו, ועד כמה הנושא מעניין וחשוב בעולם המציאותי. תודה גם לאלמוג עטר שהרחיב את אופקיינו, תרתי משמע, והסביר לנו כיצד לחצות את האוקיאנוס האטלנטי. היה נחמד לפגוש מכרים ותיקים וחדשים ! להתראות במפגש הבא !
  10. כל הכבוד אביב על היוזמה ! כמו שאמרו קודמיי ומנסיוני הרב בתקופה האחרונה, אם המסר שלך או כל מסר לצורך זה ,לא נכנס למגבלות של הודעת SMS או לכל היותר למגבלת מה שרואים במסך וואטסאפ, ואם זה לא מלווה בצפצופים ואייקונים מהבהבים וצבעוניים (ולא יזיקו כמה בעיות ליחה קשות כגון : "חחחחחחח"), לא תזכה לקהל קוראים רב...למעט קוראי עיתון "הארץ" ....וכאלה אין הרבה (:. אז כמו שאמר אמיר- אתה כבר כתבת את התסריט, עכשיו רק צריך להפיק את הסרט... מי מוכן להרים את הכפפה ?
×
×
  • יצירת חדש...