עבור לתוכן

Eldar Sella

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    3,720
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    3

Eldar Sella last won the day on מאי 7 2014

Eldar Sella had the most liked content!

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator 9

Vatsim

  • VATSIM CID
    937756

Eldar Sella's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

30

מוניטין

  1. חבר'ה, כל עוד אין שחזור של המשנה לחוקר הראשי, קב' פז אמיר, דו"ח הוא לא דו"ח.
  2. הדו"ח מרתק! מעבר לכל עבודת ה CRM הלא נכונה ורצף של שגיאות צורמות, כמה נקודות מעניינות בעיניי: 1. נכתב שם שלוקח 4-6 שניות לטייס ממוצע להגיב לקריאות "נדירות" של המטוס כגון TERRAIN (המון זמן!). 2. סטריליזציה בקוקפיט נראית קריטית מתמיד. רעשי המטוס, מז"א בעייתי, הפיקוח ברקע, אם נניח בצד את ה"איזה גלים מטורפים יש בים" (ניחא), מושגים כמו "תמשיך הנמכה" כאשר בפועל התכוון הקברניט ל"תמשיך בגישה" - זה מה שהפיל אותם לדעתי. הק.ר נכנס ללחץ, הגיע לגובה 700 רגל מעפ"ש (!), עושה רושם שהוא לא ממש מתפקד ברגעים אלו. נוסיף את ה"אתה לוקח, אני לוקח"3X, אני רק מדמיין את זה וזה נשמע רע, יוצר בלבול, חוסר ודאות, תקשורת לא נכונה ומה לא. כל בר דעת שצפה בתעופה בחקירה פעמיים\שלוש יודע שלא צריך OVERSPEED או הזדקרות או לא להקשיב להוראות הבקרה כדי להתרסק: שימוש בטרמינולוגיה לא נכונה בקוקפיט בכלל ובזמני עומס בפרט הם הסכנה האמיתית. קצר בתקשורת. 3. לא ברור לי מדוע גם אחרי ההליכה סביב החבר'ה טיפסו מעל הגובה שהותר להם, וגם כאן נסיונות ההחלקה של הקברניט ("תגיד לו גובה 3, תגיד לו שמנמיכים גובה 3!") נשמעים רע. 4. ההתעקשות של הק.ר להגדיר מי PF ברגע נתון הייתה לקח שלו מאירועים בטיחותיים כטייס מסוקים בח"א (צוין בדו"ח), לכן לפחות כוונתו הייתה טובה ואת זה יש לזקוף לזכותו. לא נעים. לא מקנא בצוות, נקלעו לסיטואציה לא פשוטה בכלל. אסור לנו לשכוח שאף אחד מאיתנו לא יכול לשפוט אותם כאשר לרובנו ניסיון הטסה בסימולטור בלבד. אגב אמיר הרגת אותי......
  3. ההליכה מקניון ארנה היא עניין של דקה או שתיים צפונה.
  4. מסכים עם שגיא, חאלס עם הגישה הפלצנית הזו. היה לוקח להם הרבה פחות זמן, והייתם כותבים פחות מילים אם הייתם מסבירים לו שניה את הדבר הקטן הזה במקום לנסות להרגיז. זה סתם מבריח אנשים מפה וחבל. בכלל לא מסכים איתך. בכל פורום רציני שאני חבר בו שאלה בסגנון הזה הייתה מקבלת את אותה תשובה, ללכת לחפש. ניסוח השאלה מראה שהוא כנראה לא חיפש. זה לא משהו אישי, עמית. זאת עדיין גישה שתיצור נגדך לא פחות מאנטי. הרי למה לא לעזור? בשביל מה להגיב בצורה כזאת? לא מכיר את אישית הבחור ששאל כיצד מבצעים S\C ב 767, אבל יכול להיות שהוא לא יודע לחפש בספרים? יכול להיות שאין לו כאלו? יודע מה, יכול להיות שהוא הבן אדם הכי עצלן בעולם ובא לו לקבל תשובה כאן ועכשיו. למה לא לעזור? לא בא לך לעזור לו? חושב שלא מגיעה לו תשובה כי הוא עצלן? פשוט אל תגיב! אם הבחור מתקשה - למה לא לעזור? אם הייתי חדש ברשת, והיית מבקש עזרה: היו מפנים אותי לספרים בצורה כזאת - לא היית מעז לחזור לפה עם שאלה נוספת. איך נשמעת לך תשובה כמו "אהלן עמית, מבצעים S\C בצורה X Y Z. שים לב שיש לך את המידע הזה גם בעמוד a b c במדריכים שמגיעים עם המטוס אז שווה לבדוק להבא" לעומת "אולי לקרוא מדריך...?"
  5. זה הסרטוון שנכנסתם בו להקפה ימנית ל 12, שערכת עם expresso love של dire straits? בדיוק לפני שבוע ראיתי אותו, אל תשאל אותי איך הגעתי לזה וזאת הגרסה המצונזרת לגבי מה שהלך שם מעל ים המלח :-) גם במצונזר עשו שכונה בפיינל :mrgreen:
  6. זה הסרטוון שנכנסתם בו להקפה ימנית ל 12, שערכת עם expresso love של dire straits? בדיוק לפני שבוע ראיתי אותו, אל תשאל אותי איך הגעתי לזה
  7. הסיכויים עם ארקיע דווקא לא רעים. סיכוי לא רע גם שהצוות יכיר את עולם הסימולטורים (VATSIM/VATIL) אז שווה לציין במכתב שאתה חלק מהעניין.
  8. מסכים עם שגיא, חאלס עם הגישה הפלצנית הזו. היה לוקח להם הרבה פחות זמן, והייתם כותבים פחות מילים אם הייתם מסבירים לו שניה את הדבר הקטן הזה במקום לנסות להרגיז. זה סתם מבריח אנשים מפה וחבל. =D> =D> =D>
  9. בעיניי כל סימולטור חדש שיוצא וכל חידוש קטן הוא משמעותי, כמובן שכל פריצת דרך תתקבל בברכה ואין לי ספק שיבואו כאלה בעתיד הלא רחוק. נקודת המבט שלי היא אחרת ממה שכתבתי. העליתי נקודה לא בלתי הגיונית, שאומרת שיתכן ומייקרוסופט הגיעו למסקנה שאין להם מה לחדש לאוכלוסיית חובבי הסימולטורים הכבדים כמונו (לפחות לא מספיק כדי להוציא סימולטור חדש) ולכן ניסו לכוון לאוכלוסיה אחרת.
  10. נראה לי שאוותר על התענוג (אפילו לא הורדתי) אבל אעלה נקודה למחשבה או מבט קצת אחר על התפתחות עולם הסימולטורים, לא יודע אם אני מזדהה עם זה אבל בכל זאת: למה בעצם כולם מצפים לסימולטור חדש? איזו תפנית כבר יכולה להיות בסימולטור הבא (לצורך העניין FS2014) שאין ב FSX או אפילו FS9? יכול להיות שבמסגרת מגבלות המחשב הביתי או מחשב בכלל, הגיעו למסקנה שלא ניתן לפתח משהו שהוא "יותר" מ FSX?
×
×
  • יצירת חדש...