עבור לתוכן

Rom Yacov

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    130
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    15

כל דבר שפורסם על-ידי Rom Yacov

  1. אבל אין בעיה של כוח אדם, הרי באירוע של קלים אין לך צורך בת"א בכלל אז אם אתה יכול לאייש את ת"א אין סיבה שלא תוכל לאייש את פלוטו
  2. ובמקום להתעסק רק בקלים הוא יתחיל להתעסק גם עם תנועות כבדות וזה מוריד מכל הערך של אירוע פנים ארצי לתעופה קלה, הן לפקחים והן לטייסים
  3. הם עצרו את הפרוייקט ואישרו המשך פיתוח שלו על ידי הקהילה כל עוד יפורסם בחינם, מוזמן להרים את הכפפה ולהחיות את הפרוייקט
  4. אם אתה כבר רשום לרשת תשתמש במדריך הזה כדי להתחבר לשרת הטימספיק ושם נוכל לדבר, ומלבדי אני בטוח שחברי חטיבה נוספים ישמחו לעזור.
  5. קודם כל ברוך הבא! 1. אפשרי וקורה אם כי רוב הזמן פקחי החטיבה מעדיפים לפקח על נתב"ג ומזניחים את התעופה הקלה 2. אם אינך רשום לרשת ואטסים עליך להירשם על מנת להתחבר לרשת ולטוס עם פיקוח: https://cert.vatsim.net/vatsimnet/signup.html חשוב שבעת ההרשמה תירשם לחטיבה הישראלית(תחת המזרח התיכון). לאחר מכן תהיה לך גישה גם לשרת הטימספיק של החטיבה הישראלית ויהיה יותר קל לעזור לך שם. מבחינת החיבור לרשת צריך את תוכנת v-pilot אם אתה משתמש בFSX או P3D, או תכנת XSquawkBox אם אתה משתמש בX-Plane 11. 3. הפיקוח כולל את העמדות הקיימות בארץ במציאות, ויש צורך להגיש תכנית טיסה בהתחברות לרשת.
  6. אני מנסה להבין למה כל פעם שאנשים בחטיבה מנסים לעשות משהו ומבקשים עזרה זה הופך לדיון עם שני צדדים האם לעשות זאת או לא. עמית רוצה לפתוח בית ספר משלו, גם אם זה יתגלה כבזבוז זמן ומשאבים - זה הזמן והמשאבים שלו והוא יכול להחליט מה לעשות איתם. הוא בסה"כ ביקש מאנשים שיתרמו ויעזרו לו, לא שיעירו הערות נגד כמו בכל פעם שמישהו מעלה כאן משהו. ואיך בגין היה אומר - "ואם יש כאלו שהחלו לעקם את האף שלהם... יהיה להם אף עקום."
  7. אני חושב שכל הבעיה התחילה כאשר הצוות הנוכחי התחיל להתעסק יותר בלהיות גנן ואחראי לבעיות משמעת מאשר לתחזק את תחום הטיסה והפיקוח. צריך למצוא פתרון לבעיות המשמעת אבל שזה לא יהיה רוב פעילות החטיבה והצוות. ושלא תבינו לא נכון, אני מאשים את שני הצדדים בסיפור הזה.
  8. גם אם זו דמוקרטיה וגם אם לא, אל תשכחו שכל זה בהתנדבות. חברי ההנהלה הם ככל חבר חטיבה אחר כאן, פשוט הפקידו בידיהם את תחזוק החטיבה. ההתייחסות שלכם שאתם ה״בוסים״ שלי ואני ״עובד״ בשבילכם לא תביא אתכם למקומות טובים במיוחד כשמדובר בהתנדבות למען שמירה על התחביב שכולנו אוהבים.
  9. זה מאוד תלוי בחדר. אני נגד ההרשאה הזאת כי לפי דעתי זה רק מפריע (רעשי רקע שנקלטים, אנשים אחרים שמדברים ליד המיקרופון, קולות שאנשים עושים - גם כשזה לא בכוונה זה פשוט לא נעים). אבל אם בחדרים מסוימים יש דרישה וצורך אני חושב שיש לאפשר לחדרים המסוימים האלה בלבד. בחדרי שיחה שם off topic לדוגמא, אני חושב שאין צורך להרשאה והיא רק יכולה להפריע.
  10. מסכים בהחלט, אך ההתבטאויות של אלעד בזמן האחרון זה משהו שפל שלא יכול לעבור בשתיקה. פשוט גועל נפש.
  11. יש דבר כזה שנקרא מסורת, אחרי כל כך הרבה פעמים זה כבר מסורת אצלם. למה עדיין עושים קידוש בשבת? חוגגים חגים? לא מיצינו אחרי כל כך הרבה זמן?
  12. עשינו משהו עם שחף תעופה - התחלנו לעבוד ואז ראינו את התייחסות החטיבה לגבי התעופה הקלה (דברים שנאמרו באותו יום של השיחה) והבנו שאין טעם להשקיע ועזבנו.
  13. ההודעה שאלמוג כתב היא ההודעה הכי טובה כאן ואיתה אני מסכים. אין טעם סתם להתסיס שוב אחרי שנרגע, זה כיף לך לעשות רע? באמת שאני לא מבין.
  14. מצחיק שכשמישהו מההנהלה כותב משהו (שלדעת האחרים הוא שטויות) זה קדוש, אבל כשמישהו אחר כותב את דעתו זה שטויות ובלבולי שכל. מעניין.
  15. VFS זאת הדוגמא הטובה ביותר לזה. גם הקורס שלהם לא היה חובה, וכדי לטוס ברשת לא היו חייבים להשתתף בקורס. אז מה הם עשו ששונה מהמקרה הנ"ל?
  16. "איך בונים ספינה? אוספים אנשים ונוטעים בהם את האהבה והכמיהה לים הרחב, הגדול והאינסופי. ולא אוספים אנשים ואומרים להם לאסוף עצים, להכין תכניות ולבנות ספינה." -אנטואן דה סנט-אכזופרי
  17. ברגע שהדיבור פה הוא רק על למוטט את IVAO IL ולהכניסו לVATIL ולא להפך (למרות שאני חושב שזה הצעד הנכון ביותר), שום דבר לא יזוז.
  18. מזל טוב ירדן ובהצלחה בהמשך! תודה אלמוג על העשייה בשנתיים האחרונות.
  19. לפי מה שהבנתי הייתה תקלה באתר במשך שעתיים וכל המוצרים נמכרו בהנחה. קראתי על MCP שעולה בד"כ באזור ה- 500$ שנמכר ב- 20.
  20. הכל טופל, מי שהיה צריך לקבל את הבונוס קיבל.
  21. אני חושב שזה יותר מתאים לבנאי קוקפיטים, כי מבחינת מערכות הוא יותר טוב מכולם, אבל הוא לא נוח למשתמש הביתי.
  22. עמית שים לב שה- ISG לא נועד לטאבלטים, או ל- PMDG. הוא נועד להוסיף FMC למטוסים שאין בהם, ומה שהצעת תואם אך ורק ל- PMDG, וזה רק בטאבלטים.
  23. מזל טוב איליי! שתמשיך להיות כמו שאתה, פקח, טייס, פרמדיק, נהג אמבולנס, פרמדיק באמבולנס, או כל דבר אחר שקשור למד"א!
×
×
  • יצירת חדש...