עבור לתוכן

Alon Golodny

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    42
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    2

Alon Golodny last won the day on פברואר 11 2013

Alon Golodny had the most liked content!

אודות Alon Golodny

  • יום הולדת מרץ 14

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator X

Vatsim

  • VATSIM CID
    1207784

Alon Golodny's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

8

מוניטין

  1. עם הגיל באות גם שעות הטיסה והנסיון שהוא המורה הכי טוב בחיים כמו שסיני חכם פעם אמר "זה לא הגיל זה התרגיל" אבל לפי דעתי בהחלט צריך לשים גיל פרישה נמוך מ-65.
  2. וואו A340 בצביעה של אלעל שעשו בצייר עם קוקפיט של 737 . Good job
  3. וואו נראה מדהים אבל זה הולך לשקול כך הרבה!
  4. ממליץ לך לנסות את OBS במקום XSPLIT http://obsproject.com/
  5. מה שלי קרה זה שאחרי הפושבאק בעזרת GSX המטוס "קפץ" חזרה לגייט .
  6. השמיים באנגליה מלאים בדאשים בחיים לא שמעתי בואטסים פקח אומר כלכך הרבה פעמים- "After Dash-8..." למי שרוצה יש טיסה LIVE של מישהו עם המטוס בואטסים ממנצ'סטר: http://www.twitch.tv/belynz
  7. גם אני קניתי אותו, מטוס פשוט מדהים מבחינת מידול בהחלט משתווה ל-NGX ואפילו מתעלה עליו, המערכות די דומות לשל איירבוס. הפריימים מצויינים היה לי בסביבות ה-40fps בנתב"ג שזה פי שתיים מה-NGX שיש לי בדר"כ. בהחלט חסר קצת "מסמכים" וטיסת הדוגמא פשוטה מידי ה-FMC קצת מסורבל לקח לי זמן למצוא איפה הסידים ,הסטארים והנתבים אווירים.
  8. אני משתמש ב-Active sky בשילוב עם REX ממליץ בחום.
  9. http://www.precisionmanuals.com/productcart/pc/viewPrd.asp?idproduct=99&idcategory=0#details רק 165 מיליון דולר והוא שלכם.
  10. תוכנת עזר מעולה קצת יקרה - 55$ אבל שווה את זה יש אפשרות להוריד אותה ל-30 יום של ניסיון בחינם (עובדת במלואה). בין היתר היא כוללת דפיות חיוניות מעקב אחר הנתיב והכי חשוב תומכת ב-VATSIM עוד דבר הוא שאפשר להפעיל אותה במחשב אחר ולקשר ביניהם ברשת. עובדת רק עם FSX! http://www.aivlasoft.../efb/index.html קישור לקנייה: https://shop.aivlaso...31&kat_close=31 קישור ל-Trail של 30 יום ו-Updates ל: http://www.aivlasoft...load/index.html
  11. http://secure.simmarket.com/specials.php?page=1
  12. יש לי את התוסף הנ"ל של אזור אוסטרליה ובעצם הוא מופעל בגובה שאתה קובע לו בדרך כלל ב-Transition alt ומחליף את הסינרי הקיים לפניו (GEX למשל) בפוטוריל "מוגבה" של האזור רק תיקח לצומת לב שהוא לא עובד בלילה ועונות חורפיות.
×
×
  • יצירת חדש...