עבור לתוכן

Asaf Katz

מדריך טיסה
  • הודעות פעילות

    514
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    17

Asaf Katz last won the day on מרץ 13 2015

Asaf Katz had the most liked content!

4 עוקבים

אודות Asaf Katz

  • יום הולדת 21/04/2000

פרטי משתמש

  • Simulator
    Flight Simulator X

Vatsim

  • VATSIM CID
    1239216

מבקרים אחרונים

3,616 צפיות בפרופיל

Asaf Katz's Achievements

  1. שתי שאלות- קודם כל, אם אני מוסמך רק מגדל כללי (S2 לשעבר), מה אני צריך לעשות עכשיו? הרי אני אמור להיות מוסמך על מגדל ב"ג וגישה לפי השיטה החדשה דבר שני, אם אני מסומן כלא פעיל אני צריך לעבור הסמכה כלשהי כדי לחזור לכשירות?
  2. הסיפורים והידע שלך מדהימים אותי כל פעם מחדש, באמת.. אני לא חושב שיש לי באמת צד בדיון הזה, אבל רציתי לשאול- איך עשית את ה"רגרסיה" הזאת, ובאמת התחלת לחקור וללמוד דברים לעומק? כי אני מרגיש שאני תקוע עכשיו בשלב של גיל העשרה, וביצוע תהליכים על כבדים בלי יותר מידיי עומק. תודה!
  3. זה 4X-EAN, ה767-300 החדש של אל על, נחת בארץ בטיסה ישירה משם לא מזמן, היה שייך לאתיופיאן פעם..
  4. There are 0 flights that are yet to be booked. כל כך מהר?
  5. גם אני הצבעתי נגד, בדיוק בגלל הסיבות שהשלושה מעליי ציינו..
  6. מסכים, כדאי לנסות לתכנן תאריך שלא ייפול על האירוע השבועי, ולבקש מאיתנו לנסות לפקח\לטוס באירוע ולהיות נוכחים באותו זמן זה כמו לבקש מאיתנו לרקוד בשירת התקווה.. שני דברים שונים לגמרי, שאי אפשר להתעמק בשניהם ביחד ולהגיע לרמה טובה.
  7. ליאב, קודם כל, המון תודה על תרומתך לחטיבה בפן ההדרכה. היית חלק בלתי נפרד מהמחלקה ותמיד ידעת לעזור ולחזק, באופן אישי, גם אם זה היה במסגרת בית הספר, וגם אם זה היה במסגרת קורס המגדל הכללי, תמיד ידעת להיות מעורב ולתת את התשובות הנכונות, ואני מודה לך המון על כך, ללא ספק היית אחד מהאנשים המשפיעים ביותר מבחינתי בהיסטוריה שלי בואטיל, המון בהצלחה בהמשך! אור, אתה נכנס כרגע לתפקיד לא פשוט, בהצלחה, אני בטוח שתמלא אותו על הצד הכי טוב שאפשר!
  8. המון מזל טוב! בהצלחה בהמשך, גם לנכנס וגם ליוצא!
  9. Ok, thanks Chris, I wll let you guys know when I will start flying it, until then i think I will have some major headaches configurating the sim..
  10. אפרופו פלטפורמות חדשות, קניתי את הFSX SE במבצע האחרון שהיה. לא ניסיתי אותו עדיין, אבל יש לו מדריך קנפוג שונה ממה שיש לFSX הרגיל? כנ"ל לגבי הגדרות בתוך הסימ, אפשר פשוט להשאר עם ה"חוקים" שהיו לFSX או שיש משהו חדש?
  11. yeah Ive heard about this fix, and it seems to be acually works.. do we have somehting like that for FSX too?
  12. הורדה ישירה מהאתר של תומר חיים http://www.virtual-flight.com/dl/fsx/car152.zip כולל שיפור פאנל וביצועים וצביעה ל4X-CSN, מומלץ.
×
×
  • יצירת חדש...