עבור לתוכן
M.D.Miron

אני יודע שכולם מתקינים עכשיו את נתב"ג 2006 וקצת עסוקים

Recommended Posts

אבל גם אני מתרכז בהתקנתו הנאותה.

סליחה על בורותי כי רבה, אני קורא ב-readme של דוד כי הואיל וחלק מנתב"ג חופף את

הסינרי photoreal של תל-אביב, יש להתקין את הפוטוריל של ת"א מעל נתב"ג.

אינני יודע איך ליישם זאת, :cry: : מהי משמעות מעל בחלונית ה-library בסימולטור, הפוטוריל מספר 1 (הכי גבוה בחלונית) ונתב"ג מספר 2 מתחתיו או להיפך?

תודה למי שמתפנה לרגע מההתוודעות לנתב"ג החדש, I appreciate it!

מירון

קישור לתוכן
Share on other sites

מירון, בדיוק כך, אבל יכול להיות גם שפוטוריל יהיה מספר 10 וזה 11, העיקר מתחתיו, אל תשים אותו מספר 1 אם יש לך עוד סינרים, כי פוטוריל צריך להיות גם מתחת לכמה סינרים.

קישור לתוכן
Share on other sites

כלל לגבי סידור שכבות של סינירים

נכתב על ידי עידו רוזנטל

לכל החדשים שבניינו שתמיד מעלים את השאלות האלה, הכלל הוא פשוט וגם הגיוני:

בשכבות (LAYERS) הכי נמוכות משאירים את כל הסינרים הדיפולטים של הסימולטור

מעליהן שמים את כל סינרי ה-MESH שיש לכם, אלו בעצם מאיין מפות תבליט של העולם

מעליהן שמים את כל סינרי הלאנדקלאס - אלו סינרים ש"צובעים" את האדמה

מעליהן סינרים של אובייקטים/שדות/אפקדים

הערה חשובה: אם יש לכם 2 סינרים מאותו סוג שחופפים אז תשימו בשכבה הגבוהה

יותר את הסינרי בעל העדיפות הגבוהה יותר (בד"כ זה שתמפרס על שטח קטן יותר)

דוגמא טובה זה TLV PHOTOREAL ו TLV METROPOLIN, הפוטוריל הוא גם לאנדקלאס,

למרות שיש בו גם אובייקטים וגם המטרופולין הוא לאנדקלאס אבל שניהם על באותו האזור (תל אביב)

כשמטרופולין מקיף אזור יותר גדול ולכן נשים את הפוטוריל שכולל רק את תל אביב מעליו.

בסינרים של MESH אז ישנה בעייתיות אם זה כי לפעמים 2 סינרים חופפים יוצרים תופעות מוזרות

קישור לתוכן
Share on other sites

קרה לי משהו מוזר

לאחר שהתקנתי אני רואה עמודי חשמל מפרסים לאורך מסלול מספר 30 ו- 26

מה שלא היה קודם לכן

ממש מוזר

נראה לי זה בגלל הפוטוריל של ת"א- אבל אני לא בטוח

תוריד AUTOGEN לרמה אחת פחות.

קישור לתוכן
Share on other sites

כלל לגבי סידור שכבות של סינירים

נכתב על ידי עידו רוזנטל

לכל החדשים שבניינו שתמיד מעלים את השאלות האלה, הכלל הוא פשוט וגם הגיוני:

בשכבות (LAYERS) הכי נמוכות משאירים את כל הסינרים הדיפולטים של הסימולטור

מעליהן שמים את כל סינרי ה-MESH שיש לכם, אלו בעצם מאיין מפות תבליט של העולם

מעליהן שמים את כל סינרי הלאנדקלאס - אלו סינרים ש"צובעים" את האדמה

מעליהן סינרים של אובייקטים/שדות/אפקדים

הערה חשובה: אם יש לכם 2 סינרים מאותו סוג שחופפים אז תשימו בשכבה הגבוהה

יותר את הסינרי בעל העדיפות הגבוהה יותר (בד"כ זה שתמפרס על שטח קטן יותר)

דוגמא טובה זה TLV PHOTOREAL ו TLV METROPOLIN, הפוטוריל הוא גם לאנדקלאס,

למרות שיש בו גם אובייקטים וגם המטרופולין הוא לאנדקלאס אבל שניהם על באותו האזור (תל אביב)

כשמטרופולין מקיף אזור יותר גדול ולכן נשים את הפוטוריל שכולל רק את תל אביב מעליו.

בסינרים של MESH אז ישנה בעייתיות אם זה כי לפעמים 2 סינרים חופפים יוצרים תופעות מוזרות

תודה לאיציק על ההבהרה :) אשר יושמה זה עתה. זה נראה או.קיי למרות שיש יחסית מעט עצים

וסביבתו של השדה מעט "ערומה".

בברכה,

מירון

קישור לתוכן
Share on other sites

סינרי חזק במיוחד אך יש לי כמה שאלות

1. האם כל השרוולים נעים בשדה?

למה הייתי עם PMDG 737 חניתי ב D4 הזנתי כפי שכתוב במדריך ב NAV1 ו NAV2

את התדרים המתאימים ובכלל השרוול של D7 זז

איך זה יכול להיות???

בקשר ל LEVEL-D מוזר אך לא מצאתי את ה NAV1 ו NAV 2

.. :?:

קישור לתוכן
Share on other sites

בקשר ל LEVEL-D מוזר אך לא מצאתי את ה NAV1 ו NAV 2

.. :?:

חיפשת גם בבוידם ?

הם מולך על הפנל הקידמי, NAV1 בצד של הקפטין ו NAV2 בצד של הקצין ראשון.

RTFM ...אלמנטרי ופשוט.

קישור לתוכן
Share on other sites

בקשר ל LEVEL-D מוזר אך לא מצאתי את ה NAV1 ו NAV 2

.. :?:

חיפשת גם בבוידם ?

הם מולך על הפנל הקידמי, NAV1 בצד של הקפטין ו NAV2 בצד של הקצין ראשון.

RTFM ...אלמנטרי ופשוט.

אני ניסיתי את זה, ניסיתי גם להכניס דרך ה-FMC, השרוולים לא הגיבו,

דיברתי עם עוד כמה וגם להם יש את הבעיה הזאת.

ב-737 בדקתי והשרוולים זזים מצוין :)

קישור לתוכן
Share on other sites

אפרופו, שמתי לב שלכל תדר מטוס לא כל הגייטים נעים, אלא רק מספר מצומצם יחסית. והגייטים שאינם זזים עבור התדר של 73, זזים עבור 77, 74 או 76 (תלוי בגייט). בכל תדר קבוצת גייטים אחרת נעה, וקבוצה אחרת לא.

האם זה מצב תקין? אם לא, מה יש לעשות? אם כן, אשמח לקבל מהיוצרים רשימה של הגייטים והמכשור שלהם (לדוג'- D3 ממוכשר ל-73, 75 ו-76).

קישור לתוכן
Share on other sites

אני גם שמתי לב שלא כל השרוולים זזים לכל המטוסים, לא ביצעתי בדיקה מעמיקה של איזה שרוול זז עם איזה מטוס.

מה שכן שמתי לב זה שהשרוולים מתכוונים תמיד לפס עצירה של ה-777, אבל הגובה שלהם משתנה בהתאם למטוס שעצר שם.

לעוד מישהו זה קורה?

קישור לתוכן
Share on other sites

אין כאן תשובה לשאלתו של עמרי. הוא שואל מהי הגדרת מתחת ואיפה זה מעל, מהי שכבה נמוכה ומהי גבוהה. האם זה כמו בכדור הארץ, או הפוך, כמו ברשימת הסינרי של הסימולטור. כל שכתוב כאן הוא מעל ומתחת ללא ההסבר הנחוץ ואי הבהירות נותרת. תשובתך הקודמת הבהירה זאת.

כלל לגבי סידור שכבות של סינירים

נכתב על ידי עידו רוזנטל

לכל החדשים שבניינו שתמיד מעלים את השאלות האלה, הכלל הוא פשוט וגם הגיוני:

בשכבות (LAYERS) הכי נמוכות משאירים את כל הסינרים הדיפולטים של הסימולטור

מעליהן שמים את כל סינרי ה-MESH שיש לכם, אלו בעצם מאיין מפות תבליט של העולם

מעליהן שמים את כל סינרי הלאנדקלאס - אלו סינרים ש"צובעים" את האדמה

מעליהן סינרים של אובייקטים/שדות/אפקדים

הערה חשובה: אם יש לכם 2 סינרים מאותו סוג שחופפים אז תשימו בשכבה הגבוהה

יותר את הסינרי בעל העדיפות הגבוהה יותר (בד"כ זה שתמפרס על שטח קטן יותר)

דוגמא טובה זה TLV PHOTOREAL ו TLV METROPOLIN, הפוטוריל הוא גם לאנדקלאס,

למרות שיש בו גם אובייקטים וגם המטרופולין הוא לאנדקלאס אבל שניהם על באותו האזור (תל אביב)

כשמטרופולין מקיף אזור יותר גדול ולכן נשים את הפוטוריל שכולל רק את תל אביב מעליו.

בסינרים של MESH אז ישנה בעייתיות אם זה כי לפעמים 2 סינרים חופפים יוצרים תופעות מוזרות

קישור לתוכן
Share on other sites

התייחסותי אינה באה במקום בוני הסינרי, אבל...

אתה טייס, יש לך פמ"ת ובו מוגדרת התאמת כל עמדה בטרמינל 3 לסוגי מטוסים. קיבלת קלירנס לעמדה, אתה נכנס אליה (בהנחה שהיא אכן תואמת לסוג מטוסך, שאם לא כן נא בקש אחרת) ומבקש מהקצין הראשון שיכוון שני תדרים תואמים ב-VORים עם הפעלת מעצורי החנייה. בהצלחה.

אפרופו, שמתי לב שלכל תדר מטוס לא כל הגייטים נעים, אלא רק מספר מצומצם יחסית. והגייטים שאינם זזים עבור התדר של 73, זזים עבור 77, 74 או 76 (תלוי בגייט). בכל תדר קבוצת גייטים אחרת נעה, וקבוצה אחרת לא.

האם זה מצב תקין? אם לא, מה יש לעשות? אם כן, אשמח לקבל מהיוצרים רשימה של הגייטים והמכשור שלהם (לדוג'- D3 ממוכשר ל-73, 75 ו-76).

קישור לתוכן
Share on other sites

אם כך, הרי שבניסוח זה אני מבקש את הפמ"ת, שתואם גם את אילוצי/מאפייני הסינרי. אאל"ט במציאות ניתן להכנס עם 73 ל-D4, ושמפעיל השרוול יסכים לארח אותך בעמדתו. בסינרי אין זה כך, כנראה שלמפעילה ישנו טעם מיוחד הכולל אהבה לכלים גדולים בלבד, ולכן D4 אינו מגיב לתדר התואם של 737 ב-NAV2, אותו ביקשתי מהקצין הראשון שלי (שמו המקובל מופיע בחתימתי כאן במערכת הפורומים) להזין.

בקשתי מיוצרי הסינרי- 'הפמ"ת'.

קישור לתוכן
Share on other sites

חברים חברים

כמה דברים

1. לא כל השרוולים זזים - למה ? כי לא משתמשים בהם ומי שכן בטח גם טס בחברה לא ידועה

2. לא ניתן להחנות 777 או 747 בחניה של 737 כמה שזה לא נראה שיש עוד מקום

לא מדובר בחניות בתל אביב

אני נתתי אפשרות ל747 ו777 להחנות רק בקצוות של הטרמינל

לגבי בעיות קטנות של מרחק וכד' אני בניתי הכל לפי POSKY וLDS ככה שהם צריכים להיות בסדר.

HAVE FUN

קישור לתוכן
Share on other sites

בקשר ל LEVEL-D מוזר אך לא מצאתי את ה NAV1 ו NAV 2

.. :?:

חיפשת גם בבוידם ?

הם מולך על הפנל הקידמי, NAV1 בצד של הקפטין ו NAV2 בצד של הקצין ראשון.

RTFM ...אלמנטרי ופשוט.

מצחיק שאתה אומר RTFM

יש לי את LEVEL-D 767 הספר המדריך השלם בעל 300 ומשהו עמודים

אבל כמו שאנשים אומרים פה יש כנראה בעיה בשרוולים כי זה לא עובד עם ה LEVEL-D

קישור לתוכן
Share on other sites

בקשר ל LEVEL-D מוזר אך לא מצאתי את ה NAV1 ו NAV 2

.. :?:

חיפשת גם בבוידם ?

הם מולך על הפנל הקידמי, NAV1 בצד של הקפטין ו NAV2 בצד של הקצין ראשון.

RTFM ...אלמנטרי ופשוט.

מצחיק שאתה אומר RTFM

יש לי את LEVEL-D 767 הספר המדריך השלם בעל 300 ומשהו עמודים

אבל כמו שאנשים אומרים פה יש כנראה בעיה בשרוולים כי זה לא עובד עם ה LEVEL-D

מצטרף לבעיה.

אני שם תדר 112.0 ב nav 1 ו 112.1 ב nav2 והשרוול לא מתחבר!

קישור לתוכן
Share on other sites

בקשר ל LEVEL-D מוזר אך לא מצאתי את ה NAV1 ו NAV 2

.. :?:

חיפשת גם בבוידם ?

הם מולך על הפנל הקידמי, NAV1 בצד של הקפטין ו NAV2 בצד של הקצין ראשון.

RTFM ...אלמנטרי ופשוט.

מצחיק שאתה אומר RTFM

יש לי את LEVEL-D 767 הספר המדריך השלם בעל 300 ומשהו עמודים

אבל כמו שאנשים אומרים פה יש כנראה בעיה בשרוולים כי זה לא עובד עם ה LEVEL-D

אז לספרות שלך תוסיף ספר לשון טוב.

בקשר ל LEVEL-D מוזר אך לא מצאתי את ה NAV1 ו NAV 2
קישור לתוכן
Share on other sites

בקשר ל LEVEL-D מוזר אך לא מצאתי את ה NAV1 ו NAV 2

.. :?:

חיפשת גם בבוידם ?

הם מולך על הפנל הקידמי, NAV1 בצד של הקפטין ו NAV2 בצד של הקצין ראשון.

RTFM ...אלמנטרי ופשוט.

מצחיק שאתה אומר RTFM

יש לי את LEVEL-D 767 הספר המדריך השלם בעל 300 ומשהו עמודים

אבל כמו שאנשים אומרים פה יש כנראה בעיה בשרוולים כי זה לא עובד עם ה LEVEL-D

אז לספרות שלך תוסיף ספר לשון טוב.

בקשר ל LEVEL-D מוזר אך לא מצאתי את ה NAV1 ו NAV 2

אני לא מבין למה ההערות האלה!!!!

אתה יודע בדיוק למה התכוונתי וזה מה שחשוב

בגדול הבעיה של השרוולים הנעים.

קישור לתוכן
Share on other sites

בקשר ל LEVEL-D מוזר אך לא מצאתי את ה NAV1 ו NAV 2

.. :?:

חיפשת גם בבוידם ?

הם מולך על הפנל הקידמי, NAV1 בצד של הקפטין ו NAV2 בצד של הקצין ראשון.

RTFM ...אלמנטרי ופשוט.

מצחיק שאתה אומר RTFM

יש לי את LEVEL-D 767 הספר המדריך השלם בעל 300 ומשהו עמודים

אבל כמו שאנשים אומרים פה יש כנראה בעיה בשרוולים כי זה לא עובד עם ה LEVEL-D

אז לספרות שלך תוסיף ספר לשון טוב.

בקשר ל LEVEL-D מוזר אך לא מצאתי את ה NAV1 ו NAV 2

אני לא מבין למה ההערות האלה!!!!

אתה יודע בדיוק למה התכוונתי וזה מה שחשוב

בגדול הבעיה של השרוולים הנעים.

פה:

http://www.vatil.org/vatil/board/viewtopic.php?t=14789

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...