עבור לתוכן
Yarden Ben-Dor

ME & Mediterranean Illuminated פורסמו תדריך ורשימת פקחים !

Recommended Posts

memedilluminated_980x360.jpg

 

 

שלום חברים!

 

אנחנו מזמינים אתכם להשתתף באירוע חסר תקדים מסוגו בשיתוף פעולה עם יותר מ-8 חטיבות, בינהן גם אנחנו ב-VATIL לרגל בואו של האפיפיור לארץ ולירדן ביום א' ה-25.5!

באירוע זה יוארו שמי המזרח התיכון באופן מלא: מאיראן במזרח עד אלינו במערב. ואם זה לא מספיק, גם הקפאיסאים, התורכים, היוונים ואפילו האירופאים משתפים פעולה ביצירת רצף פיקוחי מלא בכל אירופה! כל זה במשך 5 שעות רצופות- מהשעה 19:00 עד חצות שלנו! בהזדמנות זו- גם אנחנו נהיה מחוברים ונפעיל את כל העמדות המרכזיות בארץ למשך כל האירוע.
 

כמו כן, באירוע זה ישתתפו שלל חברות וירטואליות מכל החטיבות המשתתפות באירוע!

התמצית של האירוע הינה טיסות מכל העולם לעמאן כדי לכבד את בואו של האפיפיור באותו היום לשם. אי לכך, צפוי לנו המון תנועה במרחב שלנו ולכן כולכם מוזמנים להצטרף ולעלות לטוס כשמרחב ישנם עשרות מטוסים מחוברים! אם בא לכם להצטרף גם, ולהינות מטסיה קצרה של 25 דק' מלאת פיקוח (ואגב צפו להולדים וריתוקים- יהיה כיף!) אנחנו כאן בשבילכם!



**כל המעוניינים לפקח אנא רשמו כאן בתגובות את המשמרות (עמדות + שעות) אותם אתם מעוניינים לפקח באותו היום! 

קישור לתוכן
Share on other sites

כיף גדול לשמוע שמרווחי הזמנים בין אירוע לאירוע קטנים כל הזמן... פשוט סיבה למסיבה... כל הכבוד על היוזמה וההירתמות!!! We'll done  :clapping:
חבל שאני לא אוכל להשתתף באירוע כי ביום שני הקרוב אני טס לגנבייה חחח
אז לכל מי שיפקח ויטוס באירוע יש לי רק מילה אחת: ת-ה-נ-ו ותייצגו את החטיבה בכבוד!!! :)

שבת שלום לכולם  :yahoo:

קישור לתוכן
Share on other sites

חברים שימו לב , 
‫שיבוץ הפקחים הסופי יתבצע על ידי צוות החטיבה כתלות בעומס הצפוי ובכמות הפקחים המעוניינים לפקח, העדיפות תנתן לפקחים מוסמכים. אתם מוזמנים לרשום את עצמכם ואנחנו נפרסם את השיבוץ הסופי בסמוך למועד האירוע.
‬‎

קישור לתוכן
Share on other sites

שלום חברים,
 
להלן רשימת פקחים לאירוע מחר:
 
ATC.png
 
מי שמעוניין לפקח / לשנות שעות נא לרשום כאן ואנחנו נסדר את זה !
תדריך פקחים כתוב יפורסם בהמשך הערב, בנוסף יתבצע תדריך ייעודי בשרת הTS בשעה 18:20 למשמרת הראשונה ובהמשך פרטנית לשאר הפקחים המגיעים בהמשך.

קישור לתוכן
Share on other sites

תדריך פקחים:

 

יציאות לירדן מב''ג-  היציאות לירדן מב''ג יעשו אך ורק דרך הנקודות SALAM ומשם ל QAA. הגבהים הם כתלות בעומס ובביקוש אך כעקרון יציאה ראשונית לגובה 9000 רגל.

כתלות בעומס פקח ה TMA מתבקש לתאם עם בקרת ת''א ובבקרה האזורית בעמן ווקטורים וריתוקים לצורך יצירת רצף , פיזור עומס והפרדות תקינות.
(שימו לב , יעלה פיקוח TMA בנוסף לגישה , מעבר הקשר בין גישה ב''ג ל TMA הוא באזור קו הנקודה LORIM כ 6 מייל מזרחית ל VOR BGN , תנועות הממריאות לעמן יצרו דרך SID PURLA2 או TOMAL2 כאשר יווקטורו מזרחה על ידי APP ובהמשך על ידי TMA.)

 

תנועות חוצות מארופה לירדן - הארוע הנל צפוי להכיל כמות תנועה גבוהה ביותר מכל ארוע רגיל ,של תנועות חוצות במרחב הישראלי . בהתאם לכך נדרשות ההתאמות הבאות :
 

1. בקר ת''א יקפיד לתאם עם בקרת ניקוסיה כי המטוסים הנכנסים למרחב הישראלי מופרדים ונכנסים ברצף הגיוני ותקין , במידה ולא , יש בתיאום עם ניקוסיה לצור מעגלי המתנה בים ובגבהים שאינם מפריעים לתעבורה הנכנסת לב''ג. במידת האפשר ובעדיפות גבוהה יותר על המתנות, ניתן להפריד מטוסים באמצעות הכוונת מכ"ם.
כעקרון בקרת ניקוסיה אחראית בהפרדת התנועות הנכנסות מעל שטחה , אך יש לוודא שהמטוסים מגיעים מופרדים כבר מניקוסיה על מנת לא לצור עומס ובעיות תמרון במרחבים האוויריים הצרים של ישראל וירדן. כמו שנאמר מדובר באירוע חריג ולכן במידה והמטוסים מגיעים מניקוסיה באופן לא מופרד ניתן לחרוג מעט מגבולות הנתיבים והפרוזדור החוצה את ישראל באמצעות הכוונת מכ"ם.
רצוי להעביר את כל המטוסים באופן מופרד רציף בנקודה SALAM אך בזמן אמת ניתן לתאם מול עמאן העברת תנועות לאורך קו הגבול.

מעבר קשר סטנדרטי בSALAM יבוצע ישירות לערוץ גישה של עמאן !

 

2. בן גוריון מוגדר כשדה המשני הרשמי לאירוע ולכן יש להיערך למקרים בהם ייתכנו הצטרפויות מירדן לנחיתה בנתב"ג.

3.תאומים תאומים תאומים , כלל הפקחים מתבקשים להגיע לשרת הTS על מנת להקל על התיאומים. הפקחים מתבקשים לשמור על שקט ועל נדב"ר קצר ותכליתי בעת תיאום.


4. משמרת ראשונה מתבקשת להגיע ל TS כבר שעה 18.20 להתארגנות ולתדריך פקחים מקיף שיכלול את כל הנושאים שאלות ותשובות.

 

5. פקחים שיגיעו למשמרות בשעות שונות (מ 19.00 ומעלה )  ולא יוכלו להגיע ב18:20 מתבקשים לתאם ולקבל תדרוך מאחד מהמנהלים הנוכחים באירוע (אלמוג , ירדן או אמיר ).

 

 

פקחים אשמח אם תגיבו או תלחצו "אהבתי" על ההודעה על מנת שנדע שקראתם.

 

בהצלחה !

קישור לתוכן
Share on other sites

אלמוג יש גם המראות מירדן או שכל התנועות חוצות אותנו מזרחה?

 

הרעיון של האירוע הוא טיסה לעמאן, מניח שנזכה לראות גם תנועה לצד השני.

קישור לתוכן
Share on other sites

האם טיסות cvfr פנים ארציות תתקבלנה בברכה או שזה יצור עומס מיותר על פקחי תל אביב באירוע?

מה ההעדפה?

 

היי ירון , בד''כ העדיפות על הקשר במקרה של עומס קיצוני היא לתנועות המרכזיות של הארוע , אבל זה בכלל לא אומר שאתה לא יכול לעלות לטוס ולהנות מהארוע ומשירותי הפיקוח (אולי תצטרך להמתין פה ושם אבל לא יותר מיזה..)

אתה יותר ממוזמן לבוא לטוס אני לא צופה בעיה.

קישור לתוכן
Share on other sites

היי,

כמה נקודות לגבי איך זה עובד במציאות, כמובן שלבסוף ההחלטה היא של הנהלת החטיבה.

 

1. EASTBOUND TWO DEPARTURE - קיים, אך לא בשימוש + הדפית מבוטלת החל מתאריך 29/05/2014 (בעוד 4 ימים).

2. SALAM 2E - קיים ובשימוש לעתים נדירות - בשל החשש שמטוסים ממריאים ייכנסו ל CTR של תל נוף בפנייה השמאלית.

3. יציאות לעמאן - לרוב על PURLA 2, ברגע שנקי ואפשרי בפנייה ימנית ל BGN-SALAM או ישירות SALAM.

קישור לתוכן
Share on other sites

תודה רבה לפקחים ! הגעתי מניס על 739, כנראה שלא טרחתי לעדכן את הFMC והיו חסרות לי גישות, תודה על האישור המיוחד לRNAV26 ;) 

היה כיף לחזור לטוס בארץ מאויישת :-) כל הכבוד !

קישור לתוכן
Share on other sites

תודה רבה לפקחים ! הגעתי מניס על 739, כנראה שלא טרחתי לעדכן את הFMC והיו חסרות לי גישות, תודה על האישור המיוחד לRNAV26 ;)

היה כיף לחזור לטוס בארץ מאויישת :-) כל הכבוד !

ברוך השב! 

שמחתי לפקח עלייך.

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...