עבור לתוכן
Yarden Ben-Dor

אתר חדש לחטיבה!

Recommended Posts

אהלן חברים,

כפי שאתם רואים, ה"סופ"ש הטכני", כפי שבאכתרי הכריז עליו הסתיים, בו נעשו המון פעילויות חשובות מתחת לפני השטח. הפעילויות הללו הסתיימו כאשר גולת הכותרת שלהם מבחינתכם היא השקת האתר החדש של החטיבה! על האתר עמל עומר כהן, שנרתם לבנות אתר חדש לחטיבה במהלך החופשות הבודדות שהוא מקבל מהצבא, אז קודם כל - תודה לך עומר!

כמו כן, כחלק מהמעבר הזה הושלם בהצלחה הליך העברת שרתי האחסון החטיבתיים, כולל הפורום ומערכת ה-SSO הואטסימית לשרת אחסון חדש, שאותו קנינו במבצע במהלך ה-Black Friday, כאשר בכך במחיר של שנה אחת קיבלנו שלוש שנות אחסון (עד סוף נובמבר 2019) בתנאים לא פחות טובים מאשר שרת האחסון הקודם שהיה לנו עד היום. השרת הקודם יישאר בידינו עד אוגוסט 2017, כך שכל מי שמעוניין לבצע פרוייקטים בחטיבה על השרת הישן מוזמן לעשות כן תוך כדי תיאום איתנו.

אם תהיינה בעיות כתוצאה מהשקת האתר ומעבר השרתים אל תהססו ליצור איתנו קשר!

בהצלחה לנו! 

קישור לתוכן
Share on other sites

38 minutes ago, Amit Eisinger said:

כל הכבוד עומר!
משום מה אני מקבל 404 על הרבה עמודים באתר.

תוכל לפרט כאן איפה אתה מקבל 404?

עריכה : איתרתי את כל הדפים ותיקנתי .

 

תודה על הערה!

קישור לתוכן
Share on other sites

באתר החדש נבנו מערכות שייעודן לתת שירות לפקח ולטייס ולהלן עיקרי הדברים :

1. AIRPORT BRIEFIENG - מכיל תחתיו כל מה שטייס צריך בשביל לטוס בנתב"ג ואילת  :

א. פרטים כלליים על השדה : גובה שדה , transition altitude , נתונים על המסלולים כולל תדרי ILS ו-COURSE

ב.מזג אוויר ו-NOTAMS

ג. מציג את המסלולים בשימוש בשדות.

2. דפיות

3.תדרים של כל העמדות הרלוונטיות לשדות.

4.סינרים

5. פיקח אונליין בשדות.

 

2. מערכת FEEDBACK לפקחים - נתקלתם במקרה לא מקצועי מצד פקח ברשת ? אל תהססו לשלוח לנו פידבקים כדי שנוכל לשפר/לתקן.

 

3.נוטאמים לפקחים - נוטאמים שנכתבים ע"י מחלקת מבצעים המתייחסים ל-SOP לפי התבנית הבאה -

קוד נוטאם לדוגמא נראה כך : B0204/04

פירוש :

B - הכוונה לפרק 2 ב-SOP

0204 - סעיף 2.4

04- עדכון מספר 4 עבור הסעיף

 

נוטאם אשר מופיע באתר החטיבה מבטל/משנה את הכתוב ב-SOP כל עוד הוא מופיע .

 

אתם מוזמנים להציע רעיונות (אם אפשר קונקרטיים) לשיפור !

 

 

קישור לתוכן
Share on other sites

דבר נוסף -

כבעבר במידה והנכם משדרים ב-TWITCH הנכם יכולים לכתוב את השורה הבאה בתכנית הטיסה

תחת REMARKS וכך להוסיף לחצן לטבלת הטיסות בעמוד הראשי של האתר שיקשר לערוץ שלכם :

/+VATILSTREAM (Your Channel)+/

 

קישור לתוכן
Share on other sites

35 minutes ago, Amit Eisinger said:

הצעה לשיפור - להחזיר את מערכת הBOOKING של משמרות הפיקוח שהייתה פעם בפורום.

חשבנו על זה כבר - הנושא בבדיקה .

11 minutes ago, Tomer Israel said:

לפי איזה עיקרון עובדת המערכת של איזה מסלול פעיל?
כי רוב הזמן זהו המסלול שדווקא לא פעיל..

עובד לפי רוחות בלבד - ידוע לנו שזה לא בהכרח משקף את המציאות אך הדבר נועד בעיקר

על מנת ליצור סדר מסוים ברשת בהיעדר פקח (בשאיפה).

קישור לתוכן
Share on other sites

שום סיכוי מכיוון שאין אפשרות לשלב נוטאמים בתוך קוד והדרכים היחידות לבדוק מסלול בשימוש הם (למיטב ידיעתי) :

ה-ATIS בטלפון ולפי מסלול הטיסה של התנועות ב-FLIGHTEADAR24 וגם אותם אין אפשרות לשלב בקוד.

במידה וקיימת מערכת של רשות שדות התעופה המציגה את ה-ATIS בקוד אני מאמין שיש מה לעשות.

 

בכל אופן , אין חובה על הטייס להקשיב למערכת(בטח שלא לחברי חטיבה כמונו שיודעים מה קורה במציאות).

הדבר בעיקר מיועד ליצור סדר אצל הטייסים הזרים כדי ליצור ביניהם אחידות בהיעדר פקח.

קישור לתוכן
Share on other sites

1 minute ago, Or Bahtari said:

שום סיכוי מכיוון שאין אפשרות לשלב נוטאמים בתוך קוד והדרכים היחידות לבדוק מסלול בשימוש הם (למיטב ידיעתי) :

ה-ATIS בטלפון ולפי מסלול הטיסה של התנועות ב-FLIGHTEADAR24 וגם אותם אין אפשרות לשלב בקוד.

במידה וקיימת מערכת של רשות שדות התעופה המציגה את ה-ATIS בקוד אני מאמין שיש מה לעשות.

 

בכל אופן , אין חובה על הטייס להקשיב למערכת בתוך לא לחברי חטיבה כמונו שיודעים מה קורה במציאות.

הדבר בעיקר מיועד ליצור סדר אצל הטייסים הזרים כדי ליצור ביניהם אחידות בהיעדר פקח.

הבנתי. מקווה שבעתיד נמצא משהו כזה


עוד בעיה ששמתי לב בהורדת תיקון הגובה לשדה באילת יש צורך להכניס שם משתמש וסיסמה בכדי להוריד
תמונה מצורפת:
0a3eba1ed073467b8f482d3cbb795167.png

קישור לתוכן
Share on other sites

2 minutes ago, Tomer Israel said:

הבנתי. מקווה שבעתיד נמצא משהו כזה


עוד בעיה ששמתי לב בהורדת תיקון הגובה לשדה באילת יש צורך להכניס שם משתמש וסיסמה בכדי להוריד
תמונה מצורפת:
0a3eba1ed073467b8f482d3cbb795167.png

הקישור יתוקן.

קישור לתוכן
Share on other sites

אורח amit kleinman
4 hours ago, Or Bahtari said:

שום סיכוי מכיוון שאין אפשרות לשלב נוטאמים בתוך קוד והדרכים היחידות לבדוק מסלול בשימוש הם (למיטב ידיעתי) :

ה-ATIS בטלפון ולפי מסלול הטיסה של התנועות ב-FLIGHTEADAR24 וגם אותם אין אפשרות לשלב בקוד.

במידה וקיימת מערכת של רשות שדות התעופה המציגה את ה-ATIS בקוד אני מאמין שיש מה לעשות.

 

בכל אופן , אין חובה על הטייס להקשיב למערכת(בטח שלא לחברי חטיבה כמונו שיודעים מה קורה במציאות).

הדבר בעיקר מיועד ליצור סדר אצל הטייסים הזרים כדי ליצור ביניהם אחידות בהיעדר פקח.

https://ext.iaa.gov.il/aeroinfo/AeroInfo.aspx?msgType=Weather

 

כאן הATIS מוצג בטקסט

קישור לתוכן
Share on other sites

31 minutes ago, Yuval Abramzon said:

הATC Roster לא מעודכן.

הוא מעודכן נכון ל-1.1.17 בהתאם לכשירות.

4 minutes ago, amit kleinman said:

ראיתי על מה אתה מדבר - אני רואה רק מסלול לנחיתה , גם אתה?

קישור לתוכן
Share on other sites

Just now, Or Bahtari said:

הוא מעודכן נכון ל-1.1.17 בהתאם לכשירות.

ראיתי על מה אתה מדבר - אני רואה רק מסלול לנחיתה , גם אתה?

אור בלישה כרגע S3 ולא S1

אני פקח S1 ולא מופיע ברשימה..

קישור לתוכן
Share on other sites

אורח amit kleinman
36 minutes ago, Or Bahtari said:

ראיתי על מה אתה מדבר - אני רואה רק מסלול לנחיתה , גם אתה?

בדקתי את העניין ובגרסת דפדפן אין אפשרות לראות מעבר למה שמוצג שם, אבל בגרסת Mobile ניתן לראות את כל הMETAR.

http://ext.iaa.gov.il/mobileaeroinfo/maiWeather.aspx

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...