עבור לתוכן
Omer Lanis

עדכון פמת 11.17

Recommended Posts

כמו שאתם בטח יודעים, ב9.11.17 פורסם עדכון גדול לפמת, שכלל מפת IFR חדשה ושונה לחלוטין (שמות ומיקומים, תהליכים, נתיבים), בועות ונתיבי אזמים ועוד.

 

מסמך שמפרט את כלל השינויים נמצא באתר רת"א.

 

אולי יש יודעי דבר בפורום שיכולים להגיד מה הרציונאל מאחורי שינוי שמות של נקודות קיימות? לדוגמה, ALROD הפכה לADLOD, KAFRI הפכה לPEPIR...

 

מה הרעיון? איזה סיבה יכולה להוביל לזה?

קישור לתוכן
Share on other sites

28 minutes ago, Nir Portal said:

זרוע E בנתב"ג הופיעה בעדכון הקודם, או שהיא גם חידוש בעדכון הנוכחי?

הופיעה בתור זרוע בלבד עכשיו יש פירוט של הגייטים

קישור לתוכן
Share on other sites

אנסה לשפוך אור... 

קודם כל השינוי נובע כחלק מרענון, חידוש והתאמת תשתית הנתיבים והתהליכים במדינה לכמות התנועה שעלתה משמעותית בשנים האחרונות ולסטנדרט הבינלאומי. התחלנו עם תשתית הenr ובעדכון הבא יגיעו גם sid star של נתבג. את ההתחלה של השינוי ניתן לראות עם החלפת הנקודה DEENA ההיסטורית בORLEV (כרגע בתשתית הENR בלבד). 

אחד מהחוקים של קביעת שם לנקודה הוא איסור כפל אותיות בשם, כמו EE בDEENA, לכן גם BOAZZ הוחלפה. 

הנקודה ALROD הוחלפה בADLOD בעיקר כדי להרחיק מעט מגבול הTMA ולהלביש אותה על התשתית החדשה. ההולד המפורסם של ALROD עבר לADLOD. השינוי הגדול הוא יצירת שני פרוזדורים חד כיווניים מ/אל ירדן p51 p52 על מנת לאפשר טיפוס והנמכת מטוסים ללא קונפליקט. 

הנקודה KAFRI הפכה לא רלוונטית (לא הוחלפה על ידי PEPIR) מכיוון SID YOSEF משדה דב הולך מINTRO לDIVLA ומשם מתחבר לתשתית הנתיבים כפי שמפורסם בנוטאם. 

בעדכון הזה הוסיפו את החניות לזרוע E שכרגע עדיין בבנייה וכך גם ההמשך של מסלול הסעה K3. נקודות ההתנעה החדשות בשימוש למעט כמה בודדות שסגורות (30,31,40,41,36,46, 25). רחבת H (מופיעה כX בדפית) גם היא בבנייה. 

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...