עבור לתוכן
Omer Cohen

הצעות שיפור/ייעול החברה **מתעדכן**

Recommended Posts

כחלק מההבטחה שלנו כחברה וירטואלית פועלית ועדכנית, 

אנחנו רוצים להמשיך בעדכונים שותפים של החברה באופן תמידי, 

אשמח לשמוע חוות דעת על 2 מערכות האחרונות שנוספו לחברה במרץ האחרון, 

הראשונה - מערכת אישור פיירפים אוטומטית

השנייה - מערכת לו"ז

 

ובנוסף לזה אשמח גם לשמוע הצעות למערכות נוספות.

תודה רבה,

שבת שלום,

 

קישור לתוכן
Share on other sites

אהלן כמה דברים:

נתחיל מיזה שלדעתי החברה בהחלט ברמה גבוהה ונותנת שירות מצויין לטייסים וכל הכבוד לעושים במלאכה, כמה דברים שאני אישית הייתי שמח שיהיו:

1. בוקינג 1 - אי אפשר לעשות בוקינג לפי תאריך לדוגמא אני מעוניין לטוס היום לווינה ואתמול כבר הכנתי את הטיסה אבל לעשות בוקינג אני לא יכול רק מחצות זולו.

2. בוקינג 2- לעשות בוקינג לטיסה אחת - גם מעיק בעיקר שעושים סבבים- וכל הקווים של אלעל ושאר הישראליות אלה סבבים.

3. נושא ה ADVANCED בוקיננג- עדיין נשאר מחתרתי גם מבחינת האינפורמציה גם מבחינת שקיפות הניקוד שמחולק פר טיסה ולפי איזה קריטריונים

4. האינפורמציה שניתנת לטייס - בזמן הבוקינג= קביעת שער היציאה זה נחמד אבל יש לספק לטייס את שערי היציאה הסטנדרטי בשדה היעד.

זה מה שעולה לי בראש בנתיים תמשיכו בעבודה הטובה.

 

קישור לתוכן
Share on other sites

קודם כל אני רוצה להגיד שהמערכת אישור פיירפים לדעתי מעולה ובהחלט אהבתי את הרעיון

יש לי איזה נקודה לשיפור אבל היא די "דופקת" לבודקי הפיירפים את העובדה:

אפשר להגדיר את המערכת לחשב את זמן הsim pused שנעשה בסך הכל ושכך היא תדע לאשר לבד אם זה לא עולה על הזמן המותר

לגבי המערכת השניה ,פחות אהבתי ,לא מכיר מישהו שמשתמש בה

קישור לתוכן
Share on other sites

אני לא יודע בדיוק איך לממש את זה אבל בכל מקרה אני מציע.
בחלק של בהורדות של יש רק צביעות למטוסים של FSX/P3D.
דבר כזה יכול להרחיק משתמשים של XPlane (שאני חושב שכולם יכולים להסכים שלפחות ה767 שלו ברמה מדהימה) שרוצים לטוס בחברה.
אז אם תוכלו להוסיף קישורים לצביעות (אפילו בסיסיות ביותר) למטוסים של Xplane זה יהיה מעולה.

קישור לתוכן
Share on other sites

9 hours ago, Guy Markman said:

אני לא יודע בדיוק איך לממש את זה אבל בכל מקרה אני מציע.
בחלק של בהורדות של יש רק צביעות למטוסים של FSX/P3D.
דבר כזה יכול להרחיק משתמשים של XPlane (שאני חושב שכולם יכולים להסכים שלפחות ה767 שלו ברמה מדהימה) שרוצים לטוס בחברה.
אז אם תוכלו להוסיף קישורים לצביעות (אפילו בסיסיות ביותר) למטוסים של Xplane זה יהיה מעולה.

אם יש צביעות למטוסים של אלעל ישראייר או ארקיע.

תשלח ונשים

 

קישור לתוכן
Share on other sites

On 18.11.2017 at 10:05, Elad Zeierman said:

אהלן כמה דברים:

נתחיל מיזה שלדעתי החברה בהחלט ברמה גבוהה ונותנת שירות מצויין לטייסים וכל הכבוד לעושים במלאכה, כמה דברים שאני אישית הייתי שמח שיהיו:

1. בוקינג 1 - אי אפשר לעשות בוקינג לפי תאריך לדוגמא אני מעוניין לטוס היום לווינה ואתמול כבר הכנתי את הטיסה אבל לעשות בוקינג אני לא יכול רק מחצות זולו.

2. בוקינג 2- לעשות בוקינג לטיסה אחת - גם מעיק בעיקר שעושים סבבים- וכל הקווים של אלעל ושאר הישראליות אלה סבבים.

3. נושא ה ADVANCED בוקיננג- עדיין נשאר מחתרתי גם מבחינת האינפורמציה גם מבחינת שקיפות הניקוד שמחולק פר טיסה ולפי איזה קריטריונים

4. האינפורמציה שניתנת לטייס - בזמן הבוקינג= קביעת שער היציאה זה נחמד אבל יש לספק לטייס את שערי היציאה הסטנדרטי בשדה היעד.

זה מה שעולה לי בראש בנתיים תמשיכו בעבודה הטובה.

 

סבבה בטיפול

קישור לתוכן
Share on other sites

היי,

כמה דברים שעלו לי לאחרונה:

- נושא הדרגות (קפטן, קפטן בכיר וכו) באלעל וירטואל נחמד אך לדעתי אפשר ללכת רחוק יותר- זה נושא שנוי במחלוקת, אך אפשר לבדוק את האפשרות לשבץ טייסים המעוניינים בכך כטייסים של חברה ספיציפית. כלומר- לקחת את פלוני, לבחור את המטוס שהוא טס בו הכי הרבה והכי מתמחה בו, ולשים אותו כטייס רשמי של חברת ישראייר לדוגמא, כאשר הוא טס בלעדית תחת ישראייר וירטואל בלבד.  המשמעות היא- אותו טייס יוכל לטוס רק בסוג מטוס ספיציפי, כמו ברוב המקרים במציאות. לאחר מילוי השעות שהוגדרו מראש  כטייס על המטוס הספיציפי, יוכל לעבור למטוסים אחרים. 

אני מודע לכך  שזה סימולאטור ואנשים רוצים לטוס לפי מה שבאלהם באותו רגע.. אך הצעה זאת כוללת רק את האנשים המעוניינים בכך.

 

-הוספת חבילות סאונד מגוונות למטוסים ספיציפיים: במידה וישנה אפשרות להביא מספר הקלטות שונות של טייסים מהמציאות, ובכל פעם תתנגן הקלטה שונה, כך שלא ישמעו את אותה הקלטה בכל פעם. 

בנוסף- לבחון אפשרות להשיג הקלטות ספיציפיות למטוסים חוץ מ 737.

 

-אם נרצה לעבור עוד שלב קדימה: בכל תקופה מסויימת של כמה חודשים, על כל חבר פעיל באלעל וירטואל לעבור מבחן רמה עיוני.. המבחן מטרתו תהיה לגוון ולרענן את החברים הפעילים. המבחן הוא תנאי להמשך השתתפות כחבר (טייס) פעיל באלעל וירטואל.

 

-הצעה נוספת שתדרוש קצת יותר עבודה: לבנות מערכים של העשרה בתחומים מגוונים בטיסה. לדומא: לבנות מערך הסבר בנושא גישות. המערך יכלול בתוכו את כל הגישות הקיימות, הסבר על מערכת ה ILS, ועוד מגוון דברים. נושאי ההעשרה יהיו במגוון דברים.. וכאשר חבבר באלעל וירטואל בוחר לקחת קורס כזה- הוא מושבת מלבצע טיסות עד לסיום מספר הימים שנקבעו מראש להעשרה. אגב, הקורסים הקצריחם הללו יכולים להיות בנושאים שמעשירים את הידע הכללי בהרבה תחומים. לאוו דווקא בטיסה.

 

לסיום אני אציין שוב שהעבודה והחידוש באלעל וירטואל מאוד מוערכים. תודה.

-

קישור לתוכן
Share on other sites

On 17.12.2017 at 22:09, Yarin Cohen said:

היי,

כמה דברים שעלו לי לאחרונה:

- נושא הדרגות (קפטן, קפטן בכיר וכו) באלעל וירטואל נחמד אך לדעתי אפשר ללכת רחוק יותר- זה נושא שנוי במחלוקת, אך אפשר לבדוק את האפשרות לשבץ טייסים המעוניינים בכך כטייסים של חברה ספיציפית. כלומר- לקחת את פלוני, לבחור את המטוס שהוא טס בו הכי הרבה והכי מתמחה בו, ולשים אותו כטייס רשמי של חברת ישראייר לדוגמא, כאשר הוא טס בלעדית תחת ישראייר וירטואל בלבד.  המשמעות היא- אותו טייס יוכל לטוס רק בסוג מטוס ספיציפי, כמו ברוב המקרים במציאות. לאחר מילוי השעות שהוגדרו מראש  כטייס על המטוס הספיציפי, יוכל לעבור למטוסים אחרים. 

אני מודע לכך  שזה סימולאטור ואנשים רוצים לטוס לפי מה שבאלהם באותו רגע.. אך הצעה זאת כוללת רק את האנשים המעוניינים בכך.

 

-הוספת חבילות סאונד מגוונות למטוסים ספיציפיים: במידה וישנה אפשרות להביא מספר הקלטות שונות של טייסים מהמציאות, ובכל פעם תתנגן הקלטה שונה, כך שלא ישמעו את אותה הקלטה בכל פעם. 

בנוסף- לבחון אפשרות להשיג הקלטות ספיציפיות למטוסים חוץ מ 737.

 

-אם נרצה לעבור עוד שלב קדימה: בכל תקופה מסויימת של כמה חודשים, על כל חבר פעיל באלעל וירטואל לעבור מבחן רמה עיוני.. המבחן מטרתו תהיה לגוון ולרענן את החברים הפעילים. המבחן הוא תנאי להמשך השתתפות כחבר (טייס) פעיל באלעל וירטואל.

 

-הצעה נוספת שתדרוש קצת יותר עבודה: לבנות מערכים של העשרה בתחומים מגוונים בטיסה. לדומא: לבנות מערך הסבר בנושא גישות. המערך יכלול בתוכו את כל הגישות הקיימות, הסבר על מערכת ה ILS, ועוד מגוון דברים. נושאי ההעשרה יהיו במגוון דברים.. וכאשר חבבר באלעל וירטואל בוחר לקחת קורס כזה- הוא מושבת מלבצע טיסות עד לסיום מספר הימים שנקבעו מראש להעשרה. אגב, הקורסים הקצריחם הללו יכולים להיות בנושאים שמעשירים את הידע הכללי בהרבה תחומים. לאוו דווקא בטיסה.

 

לסיום אני אציין שוב שהעבודה והחידוש באלעל וירטואל מאוד מוערכים. תודה.

-

 

נושא הדרגות - שמע אני לא חושב שאנחנו צריכים להגביל טייס כלשהו על ידי זה ובוא נגיד את האמת לא הרבה יאהבו את אם מישהו רוצה לקחת על עצמו את זה בכיף אף אחד לא מגביל אותו אבל לבנות משהו מיוחד בשביל אולי 10 טייסים שירצו לקחת חלק בזה זה לא שווה את ההשקעה שלנו.

חבילות סאונד - לצערי הרב כל נושא הSMARTACARS לא קשור אליי ולא כפוף לאלעל וירטואל בכל צורה מלבד להחלפת הנתונים, ברגעשנראהכי TFDI (החברה שמפתחת את האקארס תעשה את האפשרות הזאת נוכל לפעול בהתאם), כנ"ל גם לגבי הבנוסף.

מבחן תקופתי - אני אעלה את זה לדיון בפעם הנוספת שתהיה לנו פגישת צוות ונראה לאן זה מתקדם.

מערכי טיסה - כבר הרבה יותר מסובך לצערי הרב אין לי מספיק אנשים מוסמכים ברמה טובה מאוד כדי לעבוד על פרויקט כזה אצלי בחברה מי שבאמת יש לו ידע בנושא ובקיעות רבה ומעוניין לבנות מערכים כאלה אשמח לשבת איתו ולראות לאן זה יתקדם.

תודה רבה לך על ההצעות,

בברכה,

 

קישור לתוכן
Share on other sites

1 hour ago, Omer Cohen said:

נושא הדרגות - שמע אני לא חושב שאנחנו צריכים להגביל טייס כלשהו על ידי זה ובוא נגיד את האמת לא הרבה יאהבו את אם מישהו רוצה לקחת על עצמו את זה בכיף אף אחד לא מגביל אותו אבל לבנות משהו מיוחד בשביל אולי 10 טייסים שירצו לקחת חלק בזה זה לא שווה את ההשקעה שלנו.

חבילות סאונד - לצערי הרב כל נושא הSMARTACARS לא קשור אליי ולא כפוף לאלעל וירטואל בכל צורה מלבד להחלפת הנתונים, ברגעשנראהכי TFDI (החברה שמפתחת את האקארס תעשה את האפשרות הזאת נוכל לפעול בהתאם), כנ"ל גם לגבי הבנוסף.

מבחן תקופתי - אני אעלה את זה לדיון בפעם הנוספת שתהיה לנו פגישת צוות ונראה לאן זה מתקדם.

מערכי טיסה - כבר הרבה יותר מסובך לצערי הרב אין לי מספיק אנשים מוסמכים ברמה טובה מאוד כדי לעבוד על פרויקט כזה אצלי בחברה מי שבאמת יש לו ידע בנושא ובקיעות רבה ומעוניין לבנות מערכים כאלה אשמח לשבת איתו ולראות לאן זה יתקדם.

תודה רבה לך על ההצעות,

בברכה,

 

אז אולי אפשר לשנות את חבילת הסאונד , לשנותה\לשפרה כי די נמאס מאותו אחד כבר 4 שנים ...

קישור לתוכן
Share on other sites

13 hours ago, shachaf yasurr said:

אז אולי אפשר לשנות את חבילת הסאונד , לשנותה\לשפרה כי די נמאס מאותו אחד כבר 4 שנים ...

מסכים איתך, אבל גם זה לא תלוי בנו, את ההקלטות הנוכחיות השגתי מאיזה סאונדפאק שמישהו עשה פעם אבל יותר מזה נראה לי אני לא אצליח להשיג...

אלא אם אתם או כל בן אדם שטס יוכל להקליט לי את הטייסים אז אני אשתמש בזה..

קישור לתוכן
Share on other sites

20 hours ago, Omer Cohen said:

נושא הדרגות - שמע אני לא חושב שאנחנו צריכים להגביל טייס כלשהו על ידי זה ובוא נגיד את האמת לא הרבה יאהבו את אם מישהו רוצה לקחת על עצמו את זה בכיף אף אחד לא מגביל אותו אבל לבנות משהו מיוחד בשביל אולי 10 טייסים שירצו לקחת חלק בזה זה לא שווה את ההשקעה שלנו.

חבילות סאונד - לצערי הרב כל נושא הSMARTACARS לא קשור אליי ולא כפוף לאלעל וירטואל בכל צורה מלבד להחלפת הנתונים, ברגעשנראהכי TFDI (החברה שמפתחת את האקארס תעשה את האפשרות הזאת נוכל לפעול בהתאם), כנ"ל גם לגבי הבנוסף.

מבחן תקופתי - אני אעלה את זה לדיון בפעם הנוספת שתהיה לנו פגישת צוות ונראה לאן זה מתקדם.

מערכי טיסה - כבר הרבה יותר מסובך לצערי הרב אין לי מספיק אנשים מוסמכים ברמה טובה מאוד כדי לעבוד על פרויקט כזה אצלי בחברה מי שבאמת יש לו ידע בנושא ובקיעות רבה ומעוניין לבנות מערכים כאלה אשמח לשבת איתו ולראות לאן זה יתקדם.

תודה רבה לך על ההצעות,

בברכה,

 

בעניין מערכי הטיסה- לא חייב לבנות הכל מ 0. יש ברשת  המון חומרים שנכתבו ע"י טייסים שיכולו לשמש אחלה מערכים זמינים.

נושא המבחן התקופתי יכול להבנות על עקרון המבחן הראשוני שחבר באלעל וירטואל עושה כדי להצטרף. אתה יכול גם לקחת נושא העשרה מסויים ועל פיו לבנות מבחן תקופתי. ואז גם הרווחת העברת ידע לחברי אלעל וירטואל וגם הכנסת את המבחן.

בעניין כוח אדם- תפרסם מכרז של בן אדם שמוכן להתעסק עם זה. אני בטוח שצמצא עוד כוח אדם שיוכל להרים פרוייקטים כאלה.

בהצלחה

קישור לתוכן
Share on other sites

היי עומר, בוקר טוב. הנה כמה דברים שחשבתי שצריך להוסיף/לשנות.

 

דבר ראשון יהיה נחמד עם ל EL AL UP יהיה עמוד משלהם,  רק 5 טיסות בנפרד מאלעל, כמו האתר האמיתי שלהם.

דבר שני, להחזיר את העמוד של הדרגות וכמה שעות צריך לכל דרגה, זה חסר או שאני לא מוצא את זה.

דבר שלישי, לערוך את POH ולעדכן אותו קצת.  

דבר רביעי, הוספת אפשרות לגלרייה

קישור לתוכן
Share on other sites

17 hours ago, Nir Tsisin said:

היי עומר, בוקר טוב. הנה כמה דברים שחשבתי שצריך להוסיף/לשנות.

 

דבר ראשון יהיה נחמד עם ל EL AL UP יהיה עמוד משלהם,  רק 5 טיסות בנפרד מאלעל, כמו האתר האמיתי שלהם.

דבר שני, להחזיר את העמוד של הדרגות וכמה שעות צריך לכל דרגה, זה חסר או שאני לא מוצא את זה.

דבר שלישי, לערוך את POH ולעדכן אותו קצת.  

דבר רביעי, הוספת אפשרות לגלרייה

 

אהלן ניר , 

1. בנוגע לUP - כבר דנו על זה בעבר אנחנו לא ניצור עמוד שלם רק בשביל 5 קווים ... ירד מהפרק כל אתרי החטיבות למיניהן כולם בלי יוצא מן הכלל תחת אתר אחד ומאוחד (אפ סאנדור ארקיע ישראייר וקאל).

2.תמיד היה קיים - נמצא כיום בתוך הקובץ נהלי חברה (Pilot Operating HandBook) תחת קטגוריה 2.Operations - Ranks . מוזמן לעבור על זה .

3. נמצא בדיבורים כבר זמן מה , לא יקרה בחודש הקרוב זה ידרוש עבודה אבל אנחנו נייחס לזה יותר תשומת לב .

4. נק למחשבה , אדון בה עם חברי הצוות .

שבוע טוב .

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...