עבור לתוכן
Nizan Edelbaum

פאפוס לעובדה

Recommended Posts

נראה פשוט מצויין!

באיזה פוטוריל אתה משתמש?

לי יש את איזור המדבר בOPEN SCENERY אבל בלי ההרים ובדיוק במעבר לירדן ומצרים הכל דפולטי, ולשם כבר לא מצאתי כלום..

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, eyal rokach said:

נראה פשוט מצויין!

באיזה פוטוריל אתה משתמש?

לי יש את איזור המדבר בOPEN SCENERY אבל בלי ההרים ובדיוק במעבר לירדן ומצרים הכל דפולטי, ולשם כבר לא מצאתי כלום..

נראלי ש ICVFR

Link to post
Share on other sites
6 hours ago, eyal rokach said:

נראה פשוט מצויין!

באיזה פוטוריל אתה משתמש?

לי יש את איזור המדבר בOPEN SCENERY אבל בלי ההרים ובדיוק במעבר לירדן ומצרים הכל דפולטי, ולשם כבר לא מצאתי כלום..

ICVFR

Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Oran Tamir said:

אחלה תמונות.

שים לב, לרוב בגישה בעובדה פותחים גלגלים בתחילת צלע בסיס ולא בעם הרוח.

לא חושב שיש הגדרה כלשהי למתי פותחים גלגלים בשדה מסוים, זה כבר נתון לשיקול דעתו של הטייס וכמו שאני מכיר את הגישת RNAV בעובדה, אם תפתח בבסיס זה די מאוחר.

 

תמונות יפות!

 

Link to post
Share on other sites

זה שילוב של נהלי חברה: גם פירוט נהלי גישות שונות (סד"פ), גם נוהל גישה מיוצבת, וגם נוהג שעוזר לשמור על שני הנ"ל. למשל, ב-737, כשנשארו 8 מייל לנחיתה (בין אם בגישה ישירה ובין אם בהקפה), זה לרוב זמן טוב לגלגלים מטה ומדפים 15. בהנמכה של 3 מעלות, 8 מייל הם סביב ה-2600 רגל מעפה"ש. כל שינוי קטן (למשל, גישה תלולה מהרגיל, כמו באינסברוק) יכול לגרור מצדנו שינוי מוצדק ומושכל בהנ"ל כדי לנהל נכון את מצב האנרגיה ולהגיע בצורה מסודרת ומיוצבת.

Link to post
Share on other sites
On 31.12.2018 at 22:53, Bar Rodoy said:

לא חושב שיש הגדרה כלשהי למתי פותחים גלגלים בשדה מסוים, זה כבר נתון לשיקול דעתו של הטייס וכמו שאני מכיר את הגישת RNAV בעובדה, אם תפתח בבסיס זה די מאוחר.

 

תמונות יפות!

 

מדבר מניסיון. הייתי הרבה בעובדה.

הרוב המוחלט של המטוסים פותחים גלגלים בתחילת בסיס (ממש בפנייה) ולא בעם הרוח. במיוחד ראיין אייר שכל שניה שהגלגלים בחוץ זה יותר גרר, יותר דלק ויותר כסף.

Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Oran Tamir said:

מדבר מניסיון. הייתי הרבה בעובדה.

הרוב המוחלט של המטוסים פותחים גלגלים בתחילת בסיס (ממש בפנייה) ולא בעם הרוח. במיוחד ראיין אייר שכל שניה שהגלגלים בחוץ זה יותר גרר, יותר דלק ויותר כסף.

בסדר, אבל בסוך אין איזה נוהל מחייב, זה לפי שיקול דעתו של הטייס בסוף.

Link to post
Share on other sites

×
×
  • יצירת חדש...