עבור לתוכן

Recommended Posts

 

MSFS.png

הנה טעימה של הסימולטור החדש MSFS 2020 במספר מקומות בארץ.
אם יש לכם בקשות באיזור מסויים תגיבו  ואפרסם פה

Download.gif
נגב והערבה
הרצליה וגוש דן
חיפה והקריות (בשעת ערב לפני השקיעה)
ירושלים והרי יהודה (בשעת בוקר מוקדמת).
שימו לב על רמת הדיוק המופלאת עד רמה המאפשרת להבדיל בין כפר ערבי לישוב יהודי ( בדקה 5:05).
מטולה, קריית שמונה ורכס רמים
רמת הגולן והחרמון (בונוס, שלג בסוף)
טבריה ומגידו
עזה והעוטף

 

איכות הקרקע בסרט פחותה במעט (בעיקר בחדות) ממה שרואים בפועל בסימולטור (יותר חד), וזה ביגלל קידוד של הסרט על מנת להוריד בנפח הקובץ.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
לפני 13 שעות Joel Strikovsky כתב:

הנה טעימה של הסימולטור החדש מעל הנגב ובערבה.
אם יש לכם בקשות באיזור מסויים תגיבו ואנסה לפרסם פה

https://mega.nz/file/ct9EEIIY#PrTSSsiQHJ8oC9u5R7tLyiCKynP1-VYnBvnLenKQR_s

נ.ב. איכות הקרקע בסרט פחותה במעט (בעיקר בחדות) ממה שרואים בפועל בסימולטור (יותר חד), וזה ביגלל קידוד של הסרט על מנת להוריד בנפח הקובץ

זה עם תוספת פוטוריל כלשהי או שזה מגיע ככה?

Share this post


Link to post
Share on other sites

נראה מרשים במיוחד שזה בא מחוץ לקופסא, עם זאת (וכאחד שהתלהב מאוד בהתחלה) אין פה משהו חדש מעבר למשאבים מנופחים של מייקורוספט לעשות סטרימינג לכל הדאטא הזה.

אני בדעה שהגיע הזמן להתקדם מגישת הפוטוריל + האובייקטים. זה כבר סטנדרט נמוך מדי לחומרה של היום. בעיניי p3d ו x-plane בכיוונים הרבה יותר טובים.

Share this post


Link to post
Share on other sites

פוטוריל ואובייקטים לדעתי זה הפתרון הכי טוב שיש היום, תחשוב על זה שאין ממש משהו מעבר. לאנדקלאס זה לא פתרון מספיק טוב כבר בימינו. 

Msfs 2020 נראה טוב יותר משציפיתי. הייתי בטוח שפוטוריל לארץ יהיה באיכות נמוכה יותר. 

יואל, אשמח לצילומים מאזור העמקים וגם מאזור גוש דן. 

לפני 7 דקות Gal Cohen כתב:

נראה מרשים במיוחד שזה בא מחוץ לקופסא, עם זאת (וכאחד שהתלהב מאוד בהתחלה) אין פה משהו חדש מעבר למשאבים מנופחים של מייקורוספט לעשות סטרימינג לכל הדאטא הזה.

אני בדעה שהגיע הזמן להתקדם מגישת הפוטוריל + האובייקטים. זה כבר סטנדרט נמוך מדי לחומרה של היום. בעיניי p3d ו x-plane בכיוונים הרבה יותר טובים.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
לפני 45 דקות Bar Rodoy כתב:

פוטוריל ואובייקטים לדעתי זה הפתרון הכי טוב שיש היום, תחשוב על זה שאין ממש משהו מעבר. לאנדקלאס זה לא פתרון מספיק טוב כבר בימינו. 

Msfs 2020 נראה טוב יותר משציפיתי. הייתי בטוח שפוטוריל לארץ יהיה באיכות נמוכה יותר. 

יואל, אשמח לצילומים מאזור העמקים וגם מאזור גוש דן. 

 

בתור כיסוי גלובאלי וכמה שיותר וריאציות, זה יופי של פתרון ל msfs עם סינרי מרשים כבר מחוץ לקופסא.

אבל פוטוריל זה להיות תקוע באותו מקום מה שנקרא, יש כל כך הרבה דברים לא הגיוניים בתמונה שבפועל בזמן שאתה טס ואתה זז זה יהרוס את כל החוויה, החומרה מזמן יכולה לעשות דברים יותר מרשימים, בוא נגיד את האמת במה שונה מה שראית בסרטון הזה מicvfr למשל? לא רואה איזה פריצת דרך גראפית שמצדיקה את כל ההתלהבות מסביב.

פוטוריל נראה טוב בתמונה, לא במהלך טיסה, לדעתי.

יש לי עוד הרבה דברים להגיד, אני אומר שמנועי רינדור אחרים עושים openworld בצורה הרבה הרבה יותר מרשימה, אפשר לפתוח על זה דיון שלם אם זה בסדר כמובן ולא חופר:-)

עריכה:

סתם, להמחשה

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
לפני 1 שעה Gal Cohen כתב:

בתור כיסוי גלובאלי וכמה שיותר וריאציות, זה יופי של פתרון ל msfs עם סינרי מרשים כבר מחוץ לקופסא.

אבל פוטוריל זה להיות תקוע באותו מקום מה שנקרא, יש כל כך הרבה דברים לא הגיוניים בתמונה שבפועל בזמן שאתה טס ואתה זז זה יהרוס את כל החוויה, החומרה מזמן יכולה לעשות דברים יותר מרשימים, בוא נגיד את האמת במה שונה מה שראית בסרטון הזה מicvfr למשל? לא רואה איזה פריצת דרך גראפית שמצדיקה את כל ההתלהבות מסביב.

פוטוריל נראה טוב בתמונה, לא במהלך טיסה, לדעתי.

יש לי עוד הרבה דברים להגיד, אני אומר שמנועי רינדור אחרים עושים openworld בצורה הרבה הרבה יותר מרשימה, אפשר לפתוח על זה דיון שלם אם זה בסדר כמובן ולא חופר:-)

עריכה:

סתם, להמחשה

 

 

לדעתי שילוב של מה שהצעת ופוטוריל זה הדבר האוליטימטיבי אבל גם כיום יש סינרים כמו te של orbx שמשלבים מבנים וצמחייה בצפיפות גבוהה וזה נראה נהדר. הבעיה שאתה ציינת לדעתי היא האיכות הנמוכה יחסית של התצא. תסתכל בפוטורילים שיצרתי ותראה תצאות הרבה יותר איכותיות שנותנות חוויה הרבה יותר טובה. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
לפני 33 דקות Bar Rodoy כתב:

לדעתי שילוב של מה שהצעת ופוטוריל זה הדבר האוליטימטיבי אבל גם כיום יש סינרים כמו te של orbx שמשלבים מבנים וצמחייה בצפיפות גבוהה וזה נראה נהדר. הבעיה שאתה ציינת לדעתי היא האיכות הנמוכה יחסית של התצא. תסתכל בפוטורילים שיצרתי ותראה תצאות הרבה יותר איכותיות שנותנות חוויה הרבה יותר טובה. 

אתה צודק שתצא איכותי יותר ישפר פלאים, אבל גם לתצא יש גבול לרזולוציה.

פוטוריאליסטי במונחים של היום זה לא תמונה מצולמת אלא חומר שמקבל תכונות של כיצד הוא אמור להתנהג עם אור תחת workflow של pbr.

יש להם כמות אינסופית של דאטא, יש להם אלגוריתם מוגזם ביותר, רבאק, תמדלו וטקסטרו art work, תלבישו את זה על הדאטא כמו שצריך ולא מודלים מבוססי ai כמה שהטכנולוגיה מרשימה אבל לצרכי רינדור זה פשוט לא ברמה ביחס ליכולות החומרה בימינו.

כמובן שצריך לקחת בחשבון גם ביצועים dx11 לא עוזר לזה במיוחד. שני הסימולטורים האחרים כבר עכשיו עברו למנועי רינדור *הרבה* יותר מהירים (dx12 ו vulkan הם שינוי תפיסת פיתוח יותר מאשר ממשיכי קודמיהם)

זה כרגע לא בא לידי ביטוי כי שניהם עדיין בחיתולים מה שנקרא, זה גם תלוי ברצונות של היוצרים כמובן של מעבר כזה מלכתחילה; שני המתחרים מכוונים לסימולטורים מקצועיים מאושרי FAA והמאסט הוא ביצועים טובים ללא מיקרו תקיעות, המעבר לdx12/vulkan/metal הכרחי מהבחינה הזאת.

לוקהיד מרטין פחות פתוחים לגבי הכוונות שלהם בעץיג, אבל מאמין שכמו אקספליין גם הם לא שכתבו מחדש את כל מנוע הרינדור "בשביל 100fps חלק ויציב אבל סינרי שנראה פח כמו עכשיו" (זה ציטוט של הבעלים שלxp).

אקספליין עובדים עכשיו עם גרפיקאים שם קוד: "מזרח אירופאים", עד כאן עובדה, מפה, שום דבר לא נחשף, שום דבר לא רשמי כמובן ותתייחס לזה בגדר ספקולוציה, xp12 בקרוב זה הדיבור והרבה מאוד רמזים לכך בראיונות של המפתחים בחודשים האחרונים.

השנה הקרובה היא נקודת תפנית בעיניי, מייקרוסופט עם המיתוג שלהם יהיו חזקים מאוד כמובן, אותי יותר מעניין מה המשך הדרך שלP3D וXP, שני אלה הם המועמדים שלי להיות next gen במלוא מובן המילה והצעדים שלהם בשנים האחרונות מתאימים לכך בהחלט.

Share this post


Link to post
Share on other sites
לפני ב-19.7.2020 בתוך 19:30 Joel Strikovsky כתב:

הנה טעימה של הסימולטור החדש מעל הנגב ובערבה.
אם יש לכם בקשות באיזור מסויים תגיבו ואנסה לפרסם פה

https://mega.nz/file/ct9EEIIY#PrTSSsiQHJ8oC9u5R7tLyiCKynP1-VYnBvnLenKQR_s

נ.ב. איכות הקרקע בסרט פחותה במעט (בעיקר בחדות) ממה שרואים בפועל בסימולטור (יותר חד), וזה ביגלל קידוד של הסרט על מנת להוריד בנפח הקובץ

תודה!

עשית לי את היום :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
לפני ב-20.7.2020 בתוך 08:41 Nizan Edelbaum כתב:

זה עם תוספת פוטוריל כלשהי או שזה מגיע ככה?

ככה Out of the Box ללא כל שינוי או תוסף. ונילה , Green field 

אגב , שכחתי לציין. הגדרות הגרפיות שלי הם מדיום. בגלל מחסור בזיכרון (יש לי רק 16GB).
שניסיתי HIGH , באיזורים צפופים, נגמר לי הזיכרון אבל הביצועים לא הושפעו בכלל בין MEDIUM ל HIGH.
אני קניתי עוד 16GB והתקנתי, אבל זה היה אחרי שצילמתי את הסרטון הזה.

  

לפני ב-20.7.2020 בתוך 14:43 Omer Geler כתב:

אשמח שתעלה בן גוריון + סיבוב באזור המרכז מרכז

בן גוריון , השדה ממש לא יפה ומאכזב. את איזור המרכז אני יכול. אני יעלה את זה

  

לפני ב-20.7.2020 בתוך 14:57 Bar Rodoy כתב:

יואל, אשמח לצילומים מאזור העמקים וגם מאזור גוש דן. 

מה זה "עמקים"? את יכול להיות יותר ספציפי?

  

לפני ב-20.7.2020 בתוך 15:21 Gal Cohen כתב:

בתור כיסוי גלובאלי וכמה שיותר וריאציות, זה יופי של פתרון ל msfs עם סינרי מרשים כבר מחוץ לקופסא.

אבל פוטוריל זה להיות תקוע באותו מקום מה שנקרא, יש כל כך הרבה דברים לא הגיוניים בתמונה שבפועל בזמן שאתה טס ואתה זז זה יהרוס את כל החוויה, החומרה מזמן יכולה לעשות דברים יותר מרשימים, בוא נגיד את האמת במה שונה מה שראית בסרטון הזה מicvfr למשל? לא רואה איזה פריצת דרך גראפית שמצדיקה את כל ההתלהבות מסביב.

פוטוריל נראה טוב בתמונה, לא במהלך טיסה, לדעתי.

לא ברור לי בדיוק איזה פיתרון טוב יותר אתה מנסה להציע. חוץ מלקחת איזה דוגמה שאהבת מ Orbx
שעבדו על איזה איזור במשך חצי שנה להפוך אותו למשהו שנראה טוב לעין ולצפות ממיקרוספוט לעשות אותו דבר ולכל העולם
במחיר של ארוחה משפחתית צנועה במסעדה...

אתה באמת מצפה צוות הפיתוח לעבור על כל נקודה בכדור הארץ וליצור סינרי בשבלו באופן דינמי וידני?
אתה שפוי? לא נראה סימולטור רק בעוד 10 שנים וגם המחיר יהיה מחיר משוגע.
תן לצד ג קצת קצת להשעשוע בזה, אם הם מרגישים שיש מקום לשפר ולמכור לך כתוסף.

חוץ מזה, זה לא תחרות מה המחשב יכול או לא יכול לעשות.
הפוטו וה Autogen של Azure AI זה הכי טוב והכי קרוב למציאות שאפשר לקבל בכמות זמן
שעומד לרשותם של בית התוכנה. מה שניקרא באנגלית The best performance to price 

אז נכון, הבנין ב Autrogen  לא בדיוק נראה ככה במציאות וכו.
אבל אתה באמת מצפה שהמפתחים יעברו על כל מבנה פוטנציאלי בכדור הארץ על מנת ללמש אותו בדיוק כמו בחיים האמיתיים?
זה נראה לך אפילו בקשה ליגאימית לבקש מהם?

נ.ב הסרטון ששלחת הוא של משחק מחשב באיזור מוגדר ומצומצם שעשו לא כבר Pre rendering.
וגם מתאים יותר למצבים שאתה על הקרקע ובקרבה רבה לאובייקטים, ולא כאשר אתה באוויר ורחוק מאוד מהאובייקטים.
סימולטור זה לא משחק יריות שחשוב לראות כל נתז של כדור ופרח מתנוסס ברוח.
היה על זה כבר מאמר מ LM שדיבר על זה,כשהם נשאלו למה הם לא מנצלים יכולות של מנועים גרפיים של משחקים.
והם הסבירו שהמנועים של 3D שרואים במשחקים , לא מתאימים למנוע של כל העולם עם live render. ומהאוויר
במשחק 3D שהאיזור שלו תחום כבר מראש לאיזור מצומצם המנועים המודרנים נפלאים ויכולים להניב תוצאות מדהימות בגלל ה Pre render שלהם
שבוצע ונסגר כבר בתוך הקוד (מנוע הגרפי).
כשאתה מתכנן את כל העולם המנועים הגרפים של המשחקים לא מתאימים לזה.
זה פשוט לא יעבוד. (אני אנסה לחפש לך את המאמר הזה של המפתח הראשי של LM שפרסם את זה בזמנו)
לכן תמיד תראו gap בין משחקים לסימולטור של כל העולם. אבל גם זה לא ככ משנה כי רוב הזמן אתה גם ככה באוויר ורחוק מאוד מהאובייקטים, כך שלא תראה את ה added value
של הגרפיקה המודרנית כמו במשחקי יריות שבו אתה מנשק את האובייקים בגלל הקרבה שלך אליהם, ששם זה יותר חשוב ובא לידי ביטוי.

לכן פוטו הוא הדבר הכי קרוב שאפשר לקבל וגם הכי סביר ורציונלי מבלי הצורך בהתעסקות ידני בכל נקודה ונקודה בכדור הארץ כמו איזה Orbx נקודתי.

Share this post


Link to post
Share on other sites

מצטער , אבל אתה מבלבל בין כל כך הרבה נושאים ללא הבנה במה מדובר שאני באמת לא יודע מאיפה להתחיל.

אני בכל זאת אנסה להגיב לשם הדיון:

1) הגיע הזמן להיגמל מהטענה שבסימולטור טיסה דברים צריכים להראות טוב מרחוק. זה לא רק לטוס בגובה גבוה אתה מוציא ז'אנר שלם של תעופה מהמשוואה, כמו מסוקים למשל.

2) אובייקט יכול להראות טוב גם מרחוק וגם מקרוב ללא פגיעה בביצועים על ידי אופטימזציות שה artist יכול לנצל מהמנוע רינדור של המשחק. אתה יכול להיות בטוח שהמנוע רינדור של msfs כבר עכשיו נחות מp3d/xp.

3) בטח שזה קשור לכמה המחשב שלך חזק! זה ה-בסיס להתאמה למשתמש.

4) אתה צודק בנוגע לזה שסימולטורי טיסה תמיד יאמצו טכנולוגיות מאוחר יותר מכותרים מובילים וזה לרוב נובע מבסיס משתמשים שאינו גיימרי שכל שנה משדרג את המחשב כיוון שבסימולטור טיסה להרבה מאוד אנשים פחות חשוב הפן הזה.במילים אחרות חומרה ממוצעת של סימר פחות חזקה משל גיימר.

אני לא יודע על איזה מאמר של p3d אתה מדבר אבל outtera הוא דוגמה מצוינת למה שאני מנסה לתאר...והוא כבר קיים הרבה זמן. 

לבסס את המנוע רינדור שלך על הרבה מאוד משתנים חיצוניים מוציא את כל הגמישות הנחוצה לפיתוח סימולטור טיסה, זה לא אומר שאתה לא יכול לאמץ למנוע רינדור שלך טכנולוגיות דומות שקיימות במיינסטרים כבר מזמן. (כמו שלgta v יש pbr כך גם לסימולטורי טיסה כיום יש את זה, למשל).

וקצת מצחיק שאתה מדבר על p3d בהקשר הזה כשעכשיו הם משתמשים במנוע רינדור עננים של simul ולא שלהם, כנראה פחות הבנת על מה מדובר במאמר שלהם.

הסרטון של המשחק שהראיתי פה לא מציג שום טכנולוגיה שאין לכל הפחות לאחד מהסימולטרים שקיימים בשוק, ההבדל הוא מנוע רינדור מהיר וה art המשוגע, המטרה בהצגת הסרטון הייתה proof of concept.

5) לא התייחסתי לאם האובייקט נראה כמו במציאות, אלא לשיידינג. אתה רואה בניין ב msfs שהגג שלו בצבע של הגג במציאות, נחמד.

אני רואה בניין עם flat shading, שמטיל צל קבוע ללא כל קשר לשעה, שצד אחד שלו מואר וצד אחר לא באופן קבוע כי הוא תקוע בזמן, שלידו מרוחים צמחייה אנשים מכוניות ולפעמים אפילו עננים.  אני רואה בניין שנראה כאילו הוא עשוי מחומר אחד בלבד ולא ברור מהו כי אין פה שום רינדור הגיוני לעין.

כמה שזה יישמע אירוני, הגישה הכביכול פוטטריאליסטית של msfs נוגדת כל עיקרון מודרני של ההגדרה של פוטוריאליזם בעולם המודרני של החומרה כי זה פשוט לא הגיוני לעין ומוציא כל תחושה של אשליית המציאות (במיוחד ב VR).

מה זה דברים הגיוניים עין? תסתכל עכשיו על אובייקט רנדומלי בבית שלך, תסתכל איך הוא מגיב לאור, איך הוא נראה בזוויות ובמצבי אור משתנים. כל זה, פשוט לא קיים באוטוגן ובטקסטורות קרקע שלmsfs. דווקא אובייקטים שמודלו על ידי יוצר ולא מ ai כמו המטוסים או כמו חלק מהשדות תעופה נראים נהדר.

Share this post


Link to post
Share on other sites

זה וויכוח עקר.
אף אחד מאיתנו לא שותף לצוות הפיתוח ולמקבלי ההחלטות ולא חשוף לכל השיקולים האמיתיים שהיו למה בחרו בכיוון כזה או אחר.
לכן כל הטענות שלנו - At the best, it's guessing

נ.ב. לא רוצה להישמע קטנוני, אבל לפי סיגנון ההסתכלות שלך, זה נראה שלא משנה מה תקבל, תמיד יהיה לך טענות ורק תראה את השללי כאילו זה הדבר הכי משמעותי.
if someone gave you a pile of gold, you'd probably complain that it was too heavy.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

לא זה לא ויכוח זה דיון בסך הכל..

אני לא בטוח שקראת את התגובה, אם כן לא הבנתי מה ניחוש בתגובה שלי?

לא הבנתי את הקשר בפסקה האחרונה, בכל מקרה שאלה, אתה לא היית רוצה שהסימולטור שלך ייראה כמו הסרטון הנ"ל? זה אפשרי וזה בדרך על ידי המתחרים של msfs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  

לפני 22 שעות Gal Cohen כתב:

 שאלה, אתה לא היית רוצה שהסימולטור שלך ייראה כמו הסרטון הנ"ל? זה אפשרי וזה בדרך על ידי המתחרים של msfs.

ממש לא, כי אני לא יודע במה זה יעלה לנו כזה דבר. ולא בטוח שיש בו צורך או מתאים לעולם הסימולטור,.
אחי , אני בשמיים , אני לא צריך לראות את השלטים ברחוב ב 4K ולא פרחים מתנוססים ברוח.
אם אני טס ויכול לזהות מושבה או ישוב, זה יותר מבונוס. וב MSFS אני זהיתי את כל הישובים ליד היכן אני גר על לרמה שזיהיתי את הבית שלי
(כמובן שהבית נראה שונה בסימולטור , אבל תוואי השטח היה ממש קרוב למציאות) וזה אחי, הכי ואו שיכול להיות

פשוט טענת דברים לא מדוייקים. אני עובד בעולם הפיתוח אז אני יודע איך דברים עובדים בקבלת החלטות.
בסופו של יום זה נסגר ב Performance, Pricing , Usability , added value for the price ו user experience. אגב price לא מחוייב שיהיה בכסף. גם ביצועים וסיבוכיות פיתוח זה Pricing.
סימולטור טיסה החשיבות המרכזית הוא בטיסה ופחות באובייקט בקרקע או בגג הביניין שבמקרה הטוב אולי יהיה לך זמן להציץ בו לכמה שניות בין לבין התעסקות המרכזית שלך בתפעול המטוס שלא יפול מהשמיים, ששוה לשנות את כל המנוע (אם בכלל זה אפילו אופציה). וגם אם כן זה כזה קטן מאוד וחולף ממך ככ מהר שלא תשים לך לדקדוק הפרטים הקטנים של האובייקט או העץ.

המנוע הקיים יש לו added value עצום בתחומים חשובים יותר בעולם הטיסה וסימלוץ של כל כדור הארץ ע"פ מידות אמיתיות (שכל מנועי ה 3D של משחקים היום לא יכולים להתמודד
עם סימלוץ כדור הארץ במלואו בקני מידע אמיתי. הם לא בנויים לזה - אגב, זה לא המצאה שלי, LM אמרו את זה באחד הראיונות שלהם כאשר הם נשאלו למה הם לא משתמשים במנועי משחקים עדכניים יותר.

שורה תחתונה, אנחנו יודעים לשכנע את עצמינו שאנחנו יודעים הכל , כמו שכל אחד במדינה בזמן האחרון חושב שהוא יותר טוב מכל ממשלה בארץ ויש לו את פיתרון הקסם להציל את היום ושכולם מטומטמים ולמה הם לא חושבים ככה וכו. שלמעשה אנחנו לא יודעים כלום...אותו דבר פה. לא אני ולא אתה מעורבים בתהליך הפיתוח שבו אנחנו יש לנו הזכות למתוח ביקרת עוד לפני שהיינו חשופים לסיבות ולקבלת ההחלטות. אני בטוח שאם היית חשוף, הגישה שלך וההבנה שלך למה בחרו במה שבחרו היו שונים לחלוטין, כי היה לך הבנה מלאה והתמונה המלאה ולא רק חלקיק מידע שהתרשמת מאיזה סירטון כזה או אחר או איזה משחק יריות אהוב עליך

Share this post


Link to post
Share on other sites

איך אמרתי דברים לא מדויקים אם אתה בכלל מדבר על נושא אחר?

אני מנסה לפתח דיון על עתיד הסימולטורים בכללי, אנחנו כמשתמשים בפלטפורומות האלה, אותי לא מעניין מה מייקרוסופט מנסים למקדם מבחינה כלכלית.

סימולטורים אחרים הולכים לכיוונים אחרים זו עובדה, אם המטרה היא הדיון הנ"ל אז מן הסתם שאתייחס לאלטרנטיבות של msfs2020, יש דרכים אחרות לרנדר open world.

Share this post


Link to post
Share on other sites

סימולטורים אחרים (לפחות השניים המרכזיים) הרבה מאחור, על מה אתה מדבר? לפחות מבחינה גרפי (ששם אתה שם את הדגש בטיעונים שלך).
אגב הביצועים ב MSFS הכי טובים מבין כולם אצלי ואני עם מחשב יחסית ישן והביצועים חבל על הזמן. זה מנצח הכל.
ולא מעניין אותי פרחים וגגות נוצצים אם אני לא יכול להטיס מטוס.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

שני הסימולטורים האחרים עברו עכשיו לapiים הכי חדשים שאוכלים את DX11 לארוחת בוקר. (DX12/Vulkan/Metal)

הapiים האלה הכי מודרנים שיש בעולם הגיימינג כיום, נוצרו בשביל ביצועים מהירות ומניעת מיקרו תקיעות.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Vulkan_(API)

זה הבסיס לoverhaul שלם לגרפיקה של p3d ו x-plane, בקרוב נתחיל לראות פירות לדור חדש של סימולטורים, אני לא יודע מה התכנונים של p3d עם המעבר הזה אבל xp מאוד ברורים לגבי מה שהם רוצים להשיג, נמנעים כחברה מהכרזות רשמיות על xp12 כי vulkan עדיין בבטא, מצד שני עושים טיזינג ברור מאוד לקראת הדבר הבא בכל מיני ראיונות ובלוגים.

Share this post


Link to post
Share on other sites

יואל,

 

המון תודה על הסרטון. שנים כבר לא כתבתי כאן הודעה, אבל החלטתי שהסימ החדש הוא הזדמנות מצויינת לחזור לפעילות.

אני יושב כרגע על הגדר על מנת לראות איזה מחשב יהיה אידיאלי להריץ את הסימ עבור מה שאני צריך. יש לך איזו הבנה כרגע מה נחוץ?

הדיון פה היה מאד מעניין, אבל אני חייב להסכים עם יואל שמידת ההצלחה של הסימ החדש לא תקבע על פי api כזה או אחר. 

לדעתי זאת תהיה השאלה: באיזו קלות משתמש ממוצע מצליח להגיע למצב שהוא מטיס מטוס שהוא רואה בו ריאליסטי בסביבה שהוא רואה בה ריאליסטית.

כלומר, סימ שדורש התקנה של תוספים כאלה ואחרים וfine tuning ידעך.

הגישה שלנו היא פרובינציאלית - התצלים של ישראל הם באיכות נמוכה בכוונה תחילה ולכן גם היכולות של הסימ החדש ליצור סביבה אמיתית. שלא לדבר על מחירי החומרה הנדרשת.

באירופה ובארהב על פי הסרטונים שהופצו לסימ החדש יש אפשרות ליצור מהפיכה אמיתית.

 

יואל, המון תודה על הסרטון ונשמח לקבל סרטון המראה מהרצליה, סיבוב מעל השרון וגוש דן. האם ניתן לטוס vfr ישר מהקופסא?

 

כיף לחזור... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
לפני 12 שעות Liaz Kamper כתב:

לדעתי זאת תהיה השאלה: באיזו קלות משתמש ממוצע מצליח להגיע למצב שהוא מטיס מטוס שהוא רואה בו ריאליסטי בסביבה שהוא רואה בה ריאליסטית.

כלומר, סימ שדורש התקנה של תוספים כאלה ואחרים וfine tuning ידעך.

הסים יהיה טוב יותר (לטעמי) מכל קודמיו OOB בהבט של סינרי בסיסי שלטעמי מאוד טוב.
אבל לא יהיה מנוס מתוספי צד שלישי לחזק איזורים שבו הסים לא מכסה. כגון מטוסים, שדות תאופה וכו. (למרות שהרבה שדות מצאתי שבסימולטור 
החדש נראים לא רע , לפעמים עד לרמה של שדות חינמיים בינוניים-טובים, ואני לא מדבר על שדות מפורסמים.
סתם , כמו פוקט, תאילנד....)
לגבי קלות תפעול, זה סוביקטיבי, אני אישית מצאתי שהיה די פשוט לי להגדיר את ההגאים וכו. לאחרים הם טענו שזה קצת מורכב.
פה קשה לי לחוות דעה.

  

לפני 12 שעות Liaz Kamper כתב:

אני יושב כרגע על הגדר על מנת לראות איזה מחשב יהיה אידיאלי להריץ את הסימ עבור מה שאני צריך. יש לך איזו הבנה כרגע מה נחוץ?

https://flightsimulator.zendesk.com/hc/en-us/articles/360013463459-Minimum-Recommended-and-Ideal-PC-Specifications-for-Microsoft-Flight-Simulator

לפני 12 שעות Liaz Kamper כתב:

התצלים של ישראל הם באיכות נמוכה בכוונה תחילה ולכן גם היכולות של הסימ החדש ליצור סביבה אמיתית. שלא לדבר על מחירי החומרה הנדרשת.

  זה לא בכוונה, זה מהה שיש ב BING והאיכות לא שונה ואף טובה בהרבה מאוד מקומות אחרים בעולם שאפילו אמורים להיות יותר פופולארים מישראל.
פשוט גם Microsoft וגם Google שמו דגש על איכות באיזורים נחשקים קודם. אבל הם משפרים את האיכות גם במקומות נדחים יותר עם הזמן.
אגב, האיכות בארץ לא ככ רע בסים , אפילו טסתי באיזר נידח באינדונזיה (הייתי שם לפני מספר שנים) וממש התפעמתי מהאיכות וקרבה למצאיות.

 

לפני 12 שעות Liaz Kamper כתב:

יואל, המון תודה על הסרטון ונשמח לקבל סרטון המראה מהרצליה, סיבוב מעל השרון וגוש דן. האם ניתן לטוס vfr ישר מהקופסא

כיף לחזור... 

בהחלט, אני אפרסם היום או מחר וגם מקומות במזרך הרחוק וכו. על מנת שתראו שגם איזורים נידחים נראים לא רע ב AI  החדש של Azure

לפני 9 שעות Avi Markovich כתב:

יואל אפשר לדעת מה המפרט שלך?

המפרט שלי בן כמה שנים, לפחות 6 שנים אבל אני מקבל אחלה ביצועים. אבל ה GPU עובד על 100% כל הזמן. ה CPU, די בזולה שלו.
מה שמראה שהם טייבו את המנוע להעמיס יותר על ה GPU מה CPU כמו בסימולטורים אחרים

Intel 4930k (4.2Ghz) ivy bridge
NVIDIA EVGA GTX 980 FTW
32 GB RAM Quad Channel DDR3 1600MHz CAS/RAS 9.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

יואל, אשמח אם תצלם את אזורי האימון ב' מזרח ומערב של מגידו. זה אומר בגדול לטוס מעפולה מזרחה לכיוון כוכב הירדן. תודה. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
לפני 4 שעות Bar Rodoy כתב:

יואל, אשמח אם תצלם את אזורי האימון ב' מזרח ומערב של מגידו. זה אומר בגדול לטוס מעפולה מזרחה לכיוון כוכב הירדן. תודה. 

לא מכיר.
שלח לי תמונה בו את דוקר במפה את הנקודה ומאיפה ממריאים ואת המסלול שבו אתה רוצה שאצלם 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ATC ONLINE

Coming Soon!.

HAPPY B-DAY

Coming Soon!.

UPCOMING EVENT

Coming Soon!.

×
×
  • יצירת חדש...