עבור לתוכן
Mher Tolpin

שאלות בנושא EASA PPL

Recommended Posts

אהלן! 

אשמח לעזרתכם לסדר לי כמה שאלות בראש. 

מתכנן ללמוד PPL באירופה (כנראה צ'כיה) ולקבל רישיון EASA PPL. מקריאה באינטרנט הבנתי שבנוסף לרישיון הPPL אני צריך גם רישיון R/T. 

כחלק מהלימודים בצ'כיה אני אכן צריך לעבור מבחן ולקבל רישיון R/T. 

השאלה שלי היא האם הרישיון הזה גם נחשב רישיון EASA ושאם יש לי אותו אני יכול להשכיר מטוס בכל מדינה ב EASA? אני צריך רישיון R/T נפרד או הR/T הוא חלק מה EASA PPL הסופי?

כי לפי מה שהבנתי הרישיון R/T הוא רישיון פנימי  - זה אומר שאם אני רוצה להשכיר מטוס במדינה שדורשת רישיון R/T (כמובן אם היא נמצאת ב EASA) אני צריך לגשת באותה מדינה למבחן R/T לפני שאוכל להטיס ? 

המטרה הסופית שלי היא שאוכל להטיס מטוס בכל מדינה שהיא ב EASA, השאלה אם רישיון EASA מספיק לזה או צריך להוסיף לזה עוד רישיונות... 


בנוסף, איך אני שומר על התוקף של רישיון ה PPL ? יש כמות שעות מינימלית בשנה? מבחני תאוריה על כמה זמן ? או שהוא פשוט תקף לכל החיים ?



 

קישור לתוכן
Share on other sites

כל אלה הן שאלות מקצועיות, לדעתי תלויות ספציפית במדינה בה אתה טס/לומד, ומה שבטוח - בית הספר צריך לתת לך את התשובות לכל השאלות האלה, בגיבוי הפנייה לספר החוקים הרשמי כדי שתראה את הדברים בעיניים ולא רק תסמוך על משמע אזניים. 

רשיון של מדינה חברה ב-EASA צריך להספיק לטיסה בכל מקום אחר. לגבי R/T אני באמת לא יודע, לתחושתי זה תלוי מדינה ספציפית. אבל אל תקפוץ מעל הפופיק, RT זה שטויות. ברגע שיהיה לך רשיון מלא, לברר איך להשתמש בו ומה צריך לעשות לפני שאתה טס למדינה אחרת, זה משהו שתגיע אליו. אתה שואל על המדרגה העשירית - איך טסים בין-לאומי. תתמקד בללמוד לטוס, אח"כ איך טסים ממקום למקום באותה המדינה, ואח"כ מה צריך כשיוצאים מגבולות המדינה.

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...