עבור לתוכן

כל הפעילויות

זרימה זו מתעדכנת אוטומטית

  1. השבוע האחרון
  2. Earlier
  3. מבחינת איכות המנוע הפיזיקלי: P3D<MSFS<X-Plane ל-X-Plane יש עדיין זכות קיום בזכות המנוע הפיזיקלי המוביל שלו אבל ל-P3D וקודמיו בהחלט שכבר לא.
  4. בשום סימולטור ביתי אין הרגשה של 100 אחוז, זה פשוט לא אפשרי כשאין מערכת מכנית שתדמה תזוזה של המטוס במרחב. כל האלה שמדברים על "פיזיקה", כנראה לא הטיסו מטוס אמיתי בחייהם כי אחרת הם היו יודעים שזה שטויות וממה שראיתי הבסיס להשוואה שלהם הוא "הנסיון טיסה" שלהם בסימולטור אחר. אין לי מניות במיקרוסופט ושום אינטרס כזה או אחר אבל כמשתמש ביתי אני לא רואה שום סיבה לא להשתמש בסימולטור עם גרפיקה שנמצאת כמה רמות מעל המתחרים. בסוף אנחנו רוצים לקבל תחושה כמה שיותר קרובה לדבר האמיתי, לא נקבל את זה ב"פיזיקה" בוודאות אבל בגרפיקה בהחלט אפשר. ואם יש כמה משוגעים שמעדיפים להישאר בסימולטור מיושן, כי יש שם עוד חצי פיצ'ר בfmc של הpmdg ,שעוד לא הספיקו להוסיף בmsfs, שהם גם ככה לא ישתמשו בו אחרי שהם ישימו LNAV VNAV וילכו לראות סדרות בנטפליקס עד ה TOD להיתר'ו, אבל זה גורם להם לחשוב שהם מינימום קפטנים עם 10 אלף שעות, שיהיה להם בכיף... הם היחידים שמפסידים (גם ככה הם נותנים לתוכנת מחשב להטיס להם את המטוס רב הזמן)
  5. כשהפלא הטכנולוגי הזה יתמוך בריבוי מסכים גם אני אתקדם טכנולוגית. 😜😜
  6. אני יכול להגיד שכשאמרתי לאנשים שאני עובר לMSFS כסימולטור ראשי מלא הריצו דאחקות של אתה הולך להטיס מטוס בלי פיזיקה וחרא סימולטור. יש פה כאלה שהצטרפו אחרי שMSFS יצא ועברו לPrepar3d, כי הוא "ריאליסטי יותר", בסוף סימולטור זה סימולטור נראלי חחח...
  7. מי שלא משתמש בתור סימולטור ראשי כנראה לא מתקדם טכנולוגית עם כולם ...
  8. יש מישהו פה שהסימולטור הראשי שלו, לא MSFS? ואם אכן, מה הסיבה (האישית)?
  9. מסכים איתך לגבי הקלות הגשה בתוכנה, יש סיבה אבל למה VATSIM מחקה את האופציה הזאת. זה ממש תוקע את ההתקדמות של VATSIM כרשת שעל כל שינוי שהם רוצים לעשות הם תלויים במפתחים חיצוניים וכרגע בקושי היה אפשר לבצע שינויים בכל מה שקשור לתוכניות טיסה ולאופן הגשה שלהם ולמידע שהם מכילות. זה פשוט נותן לרשת חופש להתקדם ולהוציא פיתוחים חדשים. יש בכל דבר חדש את המגרעות שלו אבל בסוף ימצאו דרך לגרום לזה להיות יותר פשוט ועם הזמן נתרגל להגיש פשוט לפני שעולים לרשת (כי זה חלק מהמטרה גם בהגשה הזאת).
  10. כי לא נוח לקפוץ מהסימולטור לדפדפן על כל שינוי (לצאת ממסך מלא של הסימטלטור, למזער את הסימולטור, להפעיל דפדפן, להכנס לסימבריף ,לערוך את התוכנית טיסה כי הבקר ביקש שינוי כל שהוא, לשדר בחזרה לווטסים, למזער דפדפן, לחזור לסימולטור, ללחוץ CRTL+Enter למסך מלא וכו.) מקודם 2 קליקים וסיימת - Load File -> File Flight plan. קח מצב כמו: התנתק מהרשת והתחבר שוב באמצע טיסה. אתה צריך לחזור על כל התהליך. שלא נדבר אם זה קורה לך ב Approach איזה 12 מייל מהשדה.. מקודם קליק וחצי וסיימת. Flight Plan -> Submit (כי הנתונים כבר שם, רק צריך ללחוץ Submit) בטיסות VFR (בחו"ל) זה עוד יותר מורכב. ב VFR רק ממלאים שדה וזהו, אולי גם גובהה, תלוי במדינה. אבל בווטסים באתר , כל השדות בטופס הם שדות חובה. זה בכלל סיוט כי לא כל השדות בטופס רלוונטים. באפליקציה זה היה סופר פשוט.
  11. מה הבעיה להגיש דרך האינטרנט? הרבה יותר נוח, יעיל ומהיר אתה לא משתמש ב SIMBRIEF ? PFPX? ?
  12. יש למישהו במקרה את קובץ ההתקנה של vPilot 3.70? שדרגתי ל 3.81 בלי לדעת שאי אפשר להגיש תוכנית טיסה יותר בתוכנה.. לא שמרתי את 3.70 לצערי.
  13. ביום שישי ה-1 במרץ בשעה 14:00 מקומי יהיה מבחן מעשי על עמדת מגדל בן גוריון. בואו לטוס ולעזור להדר לקבל דרגת S2!
  14. יש קישור לדיסקורד גם כאן בפורום (הכי למעלה מתחת לתפריט והכי למטה) וגם באתר החטיבה יש קישור (בתפריט)
  15. קיימת בעיה קשה מאוד שאני אישית מתלונן עליה כבר הרבה זמן. כל העניין עם המעבר לדיסקורד והדיסקרטיות סביבו. לא ייתכן שרק מי שיודע על קיומו דרך חבר מביא חבר יוכל להשתתף בשרת. הסיבה למה זה עובד כך הוסברה לי כבר בעבר והיא מובנת אבל הפתרון לבעיה פשוט גרוע... אם יש טרולים/בלאגניסטים תחסמו אותם גם מהשרת וגם מהרשת, אבל זה לא אומר שכולם אוטומטית טרולים... המינימום שלפחות פה בפורום של החטיבה תהיה כתובת גישה לשרת. אתם יכולים גם לרענן אותה מתי שאתם רוצים אבל שלפחות לחברי הקהילה תהיה גישה. אני מקבל בקשות בפרטי לקישור לשרת באופן כמעט יומיומי למרות שאין לי שום קשר ישיר להנהלת החטיבה או הרשאות בשרת, עד היום הייתה לי סבלנות להתעסק עם זה ולשלוח הודעות לחברי ההנהלה על מנת להכניס את החברים אבל זה לא הפיתרון... במקום לשמור על הקהילה יחד זה רק מפצל אותה.
  1. טעינת פעילויות נוספות
×
×
  • יצירת חדש...