עבור לתוכן
Opher Ben Peretz

שיפורי תצוגת פני שטח עבור FSX

Recommended Posts

פורסם

נחמד לא יותר, הטקסטורות שבאות עם הסימ' מצוינות תלוי רק באיזה רזולציה אתה קובע אותם .

פורסם

הוהו ישראל תיהיה כמו שצריך בזמן הקרוב, תאמין לי שהיא תיהיה כמו שצריך 8)

פורסם

המוצר ממה שהבנתי הוא לא לאנדקלאס אלא טקסטורות חלופיות ללאנדקלאס מה שאומר שזה לא יוסיף לך שום דבר לישראל פשוט במקום מדבר בטקסטורה אחת תקבל מדבר בטקסטורה אחרת. לדעתי הטקסטורות לאנדקלאס של FSX הן מצויינות כפי שהן באות בדיפולט והסינרי שאנחנו עושים היום יותאם מן הסתם אליו ולא לתוספים בתשלום.

פורסם

איני מומחה להכנת חוזי פני שטח, אך הצצה חטופה ולו לרגע באתר מראה דברים שונים לחלוטין מאלה שכתבת. יום ולילה. בין השאר הטכנולוגיה מחוללת תמונה מפורטת יותר ככל שהמרחק אליה מתקצר, כמו בחיים והפוך ממה שהיה עד כה. היכולת נגזרת מסינרי ברזולוציה של מטר אחד לפיקסל. כשתציג מדבר כזה, תראה אותו שונה לחלוטין מקודמו.

קל מאוד בגוגל ארת' לראות איכות תצוגת פני שטח כפונקציה של רזולוציות שונות עם ההתקרבות לפני השטח.

המוצר ממה שהבנתי הוא לא לאנדקלאס אלא טקסטורות חלופיות ללאנדקלאס מה שאומר שזה לא יוסיף לך שום דבר לישראל פשוט במקום מדבר בטקסטורה אחת תקבל מדבר בטקסטורה אחרת. לדעתי הטקסטורות לאנדקלאס של FSX הן מצויינות כפי שהן באות בדיפולט והסינרי שאנחנו עושים היום יותאם מן הסתם אליו ולא לתוספים בתשלום.
פורסם

מה פירוש לקבוע רזולוציה? אתה צריך לייצר ולהציג הכל ברזולוציית היעד, פירושו ייצור הכל מחדש. זה לא האלמנט היחיד שהפתרון האוסטרלי כולל אלא רק אחד מהם.

שני אנשים הגיבו כאן העוסקים בפיתוח סינרי. הייתי מצפה מכאלה לתגובה יותר מאוזנת ומציאותית.

נחמד לא יותר, הטקסטורות שבאות עם הסימ' מצוינות תלוי רק באיזה רזולציה אתה קובע אותם .
פורסם
איני מומחה להכנת חוזי פני שטח, אך הצצה חטופה ולו לרגע באתר מראה דברים שונים לחלוטין מאלה שכתבת. יום ולילה. בין השאר הטכנולוגיה מחוללת תמונה מפורטת יותר ככל שהמרחק אליה מתקצר, כמו בחיים והפוך ממה שהיה עד כה.

This is called mip-map and had been for ages in flight simulator. It's part of the core of the graphic engine and no add on developer can change it!

היכולת נגזרת מסינרי ברזולוציה של מטר אחד לפיקסל. כשתציג מדבר כזה, תראה אותו שונה לחלוטין מקודמו.

This ability, again, is derived from FSXs improved graphic engine and not any 3rd party development.

What a 3rd party developer can offer are nicer generic textures or photoreal textures based on satellite imagery but there's nothing ground .breaking about it. It's all been done before

Our scenery developers actually know very well what they are talking about!!

קל מאוד בגוגל ארת' לראות איכות תצוגת פני שטח כפונקציה של רזולוציות שונות עם ההתקרבות לפני השטח.

*edit*

Google earth uses a similar idea but instead it has a different set of textures for each "layer", i.e not scaled replicas of the same texture.

What's meant in "resolution" is the one available at the highest mip level (shortest view distance)

FS9 for instance can't display anything beyond ~ 5m/pixel. FSX can do way better than that but at a price

המוצר ממה שהבנתי הוא לא לאנדקלאס אלא טקסטורות חלופיות ללאנדקלאס מה שאומר שזה לא יוסיף לך שום דבר לישראל פשוט במקום מדבר בטקסטורה אחת תקבל מדבר בטקסטורה אחרת. לדעתי הטקסטורות לאנדקלאס של FSX הן מצויינות כפי שהן באות בדיפולט והסינרי שאנחנו עושים היום יותאם מן הסתם אליו ולא לתוספים בתשלום.

From what I understand its a complete scenery that will contain improved textures, as you say, as well as landclass and some photoscenery for specific areas.

If I understand correctly they will expend the coverage with time to eventually cover the entire globe. Basically filling in the big gaps that microsoft had left in the product.

Nice and ambicious product probably, though certainly not a revolution of any sort

פורסם

Just to clarify things a little about the way FS (both 9 and x) display textures.

This is a mip-map of a texture in FS9. the sim selects which level to use as a function of the distance:

1_115.jpg

If we'll edit to colour-code each texture like so:

2_206.jpg

we can see how FS renders the scenery:

1_9.5-4.5.jpg

and a bit further:

2_3.6-4.0.jpg

Note how the sim uses the mip levels according to the distance

The radius of coverage for each such level, by the way, is determined by the values of the "terrain default radius" and "terrain extended radius" in your FS9.cfg file

פורסם
Day and night comparison:

Of apples and oranges!

Opher...you should read the fine print.......

want an example of a misleading marketing technique?

They are comparing FS9 with FSX......

FSX with a setting of 1m/pixel displays images that are 5 times sharper than the 4.8m/pixel of FS9, big surprise!!!

Still impressed??

פורסם
איני מומחה להכנת חוזי פני שטח, אך הצצה חטופה ולו לרגע באתר מראה דברים שונים לחלוטין מאלה שכתבת. יום ולילה. בין השאר הטכנולוגיה מחוללת תמונה מפורטת יותר ככל שהמרחק אליה מתקצר, כמו בחיים והפוך ממה שהיה עד כה. היכולת נגזרת מסינרי ברזולוציה של מטר אחד לפיקסל. כשתציג מדבר כזה, תראה אותו שונה לחלוטין מקודמו.

קל מאוד בגוגל ארת' לראות איכות תצוגת פני שטח כפונקציה של רזולוציות שונות עם ההתקרבות לפני השטח.

המוצר ממה שהבנתי הוא לא לאנדקלאס אלא טקסטורות חלופיות ללאנדקלאס מה שאומר שזה לא יוסיף לך שום דבר לישראל פשוט במקום מדבר בטקסטורה אחת תקבל מדבר בטקסטורה אחרת. לדעתי הטקסטורות לאנדקלאס של FSX הן מצויינות כפי שהן באות בדיפולט והסינרי שאנחנו עושים היום יותאם מן הסתם אליו ולא לתוספים בתשלום.

אני לא מבין איך מה שאתה אומר מתקשר למה שכתבתי. מה גם שמה שאתה אומר לא נכון, מיכאל הסביר כבר.

From what I understand its a complete scenery that will contain improved textures, as you say, as well as landclass and some photoscenery for specific areas.

If I understand correctly they will expend the coverage with time to eventually cover the entire globe. Basically filling in the big gaps that microsoft had left in the product.

Nice and ambicious product probably, though certainly not a revolution of any sort

אז זה בעצם משהו בסגנון של ULTIMATE TERRAIN ?

פורסם
אז זה בעצם משהו בסגנון של ULTIMATE TERRAIN ?

UT + GE , as I understand it.

Plus some areas that have photoreal coverage.

The question is, which areas will be covered with the initial release

פורסם
אני הבאתי דוגמא מאלמנט אחד. נא קיראו את החומר באתר ותראו כי כלל האלמנטים של תצוגתם הינה קפיצת מדרגה, לא רק אלמנט זה או אחר.

Enlighten us - what would that leap be?

can you be more specific?? which "elements" exactly are we talking about?

Both Ido and Aviv, who contrary to what you had implied, certainly do know what they are talking about, failed to see any. In all honesty - so did I

Sorry Opher, I did read - and I see NOTHING there that goes beyond what was already mentioned.

Don't be fooled by commercial hype, there's nothing groundbreaking about this product!

Go through the feature list:

1) Replacement 1m/pix textures - FSX also comes with 1m/pix textures, and pretty nice ones too. The products textures may be nicer but its just cosmetics, not some "new technology" as you might have (mis)understood.

2( Landclass - the default FSX coverage is indeed abysmal outside NA, but again, there are plenty of other products out there both commercial and free, that fill that gap.

Oh yes, it also includes a bonus airport...

Don't get me wrong, the intent is not to bash this product. I just wanted to present what you yourself have termed a more "balanced and realistic view".

Think about it, if it really had made such a big difference, why would the developer resort to FS9 Vs FSX comparisons??

What you see in that before/after series of screenshots is almost all virtue of FSX itself,not the miracle works of a 3PD.

I actually hold both developers in high regard, too bad they got carried away a little although this had become somewhat endemic with most 3rd party developers, I'm afraid. Peter Wilding and koorby are certainly not the worst example of this.

פורסם
אני הבאתי דוגמא מאלמנט אחד. נא קיראו את החומר באתר ותראו כי כלל האלמנטים של תצוגתם הינה קפיצת מדרגה, לא רק אלמנט זה או אחר.

מי אמר לך שלא קראתי הכל לעומק מהפעם הראשונה שפרסמת ?

Super-crisp, superbly detailed 1m per pixel textures unique to each region

זה פיטצ'ר של FSX ולא של התוסף

Custom Landclass for every FTX Region Pack

זה פיטצ'ר של FSX ולא משהו מהפכני של התוסף, הפיטצ'ר הזה אגב גורם להרבה כאבי ראש לי ולאביב בגלל חוסר תאימות בין הקטלוג שנעשה ללאנקלאס בארה"ב והשוני בינו לבין הלאנקלאס במזה"ת

Improved and highly accurate coastlines

פריצת דרך אדירה, אביב קרבל עשה אותו דבר לפני חודשיים - אומנם רק לארץ אבל עשה

Brand new autogen textures for trees, houses, buildings, roads and more

הם עשו ספריית אובייקטים, שוב פעם פריצת דרך שלא היה כמותה מעולם, רגע בעצם אלכס עשה את זה בTLVPHOTOREAL של FS9 כבר לא?

A freeware photoreal GA airport with every FTX Region Pack

נותנים לך סינרי, אחלה

גם כשקוראים שם לעומק על כל פיטצ'ר אין שם משהו שלא ראיתי מקודם

אגב אני לא פוסל את המוצר, לדעתי, כמו שאמרתי בתגובתי הראשונה, הטקסטורות הדיפולטיות הן מעולות ולכן אני לא רואה צורך לשנות אותן.

פורסם

בואו נראה מה היה לנו:

א. חיברתי את ההודעה המצוטטת בכדי לעניין את משתמשי FS, ובעיקר רוב אנשינו שהם משתמשי FS9 בראש ובראשונה:

יוצרי VOZ מוציאים לשוק שיפורי תצוגת פני השטח עבור FSX.

http://www.flightterrain.com/

http://orbxsystems.com/forums/index.php?topic=600.0

ב. FS9 מציג פני שטח ברזולוציה של 5 מ"ר לפיקסל בעוד FSX מציג את השטח ברזולוציה משופרת מאוד בת 1 מ"ר לפיקסל. עובדה זו מאפשרת לבנות פני שטח יפים ומדויקים לצרכי טיסת ראייה בגבהים שונים, כולל נמוך מאוד.

ג. FSX כמו קודמיו הוא בסך הכל פלטפורמה שעליה יש להעמיס תוספים, כך הם תוכננו מראש. איני מכיר משתמשים רציניים שמסתפקים במטוסי דיפולט, וכך בדיוק המצב גם בסינרי, במיוחד לטייסי VFR. מישהו כאן טס CVFR שיטתית ללא תוספי סינרי לארצנו ולשדות התעופה שלה? קשה להעלות על הדעת, כי במצב זה החוויה אינה שלמה.

ד. ב-FSX, גם בצפון אמריקה, למרות השיפור בלאנד קלאס, קיימות שתי בעיות עיקריות, המשפיעות על איכות חויית הטיסה עקב מציאותיות פני השטח:

1. הטקסטורות גנריות מדי ואינן מתאימות לאיזור נתון זה או אחר ולשינויי עונות מציאותיים.

2. החיבורים בין הטקסטורות גסים, ואין ביניהם עירוב טוב, כך שהטייס חוזה באוסף טלאים לא תואמים במקרה הכללי.

לכן באה הודעתי. FTX מהווה פתרון לשתי בעיות אלה:

1. הוא מספק טקסטורות איכותיות ומציאותיות לכל גיזרה בא תצא חבילה.

2. הוא משפר את המעבר בין טקסטורות.

בשום מקום לא כתבתי שזוג האוסטרלים המציא משהו מהפכני, אלא שהם מציעים שיפור איכות, גם בצפון אמריקה. לא כתבתי שעידו ואביב עושים כך או אחרת. אני מברכם על עמלם לטובת הכלל. עידו- אולי תכתוב הודעה אם כבר ראית משהו כזה, אני מעריך שרבים יתעניינו.

פורסם
לכן באה הודעתי. FTX מהווה פתרון לשתי בעיות אלה:

1. הוא מספק טקסטורות איכותיות ומציאותיות לכל גיזרה בא תצא חבילה.

2. הוא משפר את המעבר בין טקסטורות.

בקשר ל-1. אין ליוצרי FTX אפשרות לעשות יש מאיין, בFSX יש גזרות שנקבעו ע"י המפתחים, אני לא זוכר בדיוק איפה עוברים הגבולות, אני יכול להעלות לך תמונה מחר אם אתה מעוניין. מה שהם מדברים עליו כטקסטורה שמותאמת לגזרות היא פשוט לפי הגזרות של FSX - אירופה, צפון אמריקה, דרום אמריקה, דרום אפריקה,אפריקה, אירופה השוכנת על הים התיכון, אירופה הגרמנית, אירופה הבריטית,אירופה הצרפתית, רוסיה, מזה"ת וכו.....

בקשר ל-2. נכון שהוא משפר כמו כל תוסף לאנדקלאס שיצא לעולם זה המטרה שלהם, אבל זה לא בגלל איזה משהו מיוחד, שימוש בEZ-LANCLASS והשקעה במוצר יוצר את האפקט הזה.

עידו- אולי תכתוב הודעה אם כבר ראית משהו כזה, אני מעריך שרבים יתעניינו.

יש הרבה תוספים בסגנון, אולי לא כאלה שמתיימרים להקיף את כל העולם אבל יש, אתה יכול למצוא טקסטורות חלופיות גם באבסים בחינם כנ"ל לאנדקלאסים וכנ"ל סינרים פוטורילים. אני עדיין לא חקרתי את מה שיש שם בחוץ לעומק בגלל שעדיין לא ממש טסתי עם FSX השימוש שלי בו כרגע הוא לעבודה בכלל.

אתמול שעברתי על הרשימה ראיתי שיש שם תוסף טקסטורות לאנדקלאס שהיוצר שלו רשם שהוא מסדר את הטקסטורות העונתיות שגורמות לעולם להראות כמו מדבר בחורף

לא כתבתי שעידו ואביב עושים כך או אחרת

אל תיתמם:

שני אנשים הגיבו כאן העוסקים בפיתוח סינרי. הייתי מצפה מכאלה לתגובה יותר מאוזנת ומציאותית.
פורסם
אולי תכתוב הודעה אם כבר ראית משהו כזה, אני מעריך שרבים יתעניינו.

A short search in Avsim will yield for example a set (freeware) of replacement textures for FSX by a fella named Aime Leclercq.

Here's one of his screenshots I picked randomly:

http://library.avsim.net/sendfile.php?L ... eID=187174

It's obviously region-specific, there's no other way to do it.

פורסם

אצלי לעושים משמעות מסוימת, הכוונה לפיתוח, ולהגיבו, פירוש אחר. מדוע לומר לאדם שהוא מיתמם, כלומר אינו כן, אולי תכמן, במקום לשאול למה התכוונתי. נדמה לי שכתבתי את התרשמותי מהמוצר והתייחסתי לדיעות אחרות שלעתים נראו כמו דיברות ממשה, אך לגיטימי שדעתי ותשובותי לא נראות למישהו. זו התרבות שלי.

לא כתבתי שעידו ואביב עושים כך או אחרת

אל תיתמם:

שני אנשים הגיבו כאן העוסקים בפיתוח סינרי. הייתי מצפה מכאלה לתגובה יותר מאוזנת ומציאותית.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...