Shlomlux2 פורסם דצמבר 12, 2012 דיווח פורסם דצמבר 12, 2012 והכל לכבוד הקלים בלילה... בואו בהמוניכם (למה התחפש? כי עדיין אין אפשרות לפרסם פלוטו במערכת משמרות) תחקור: לצערי, בפעם המי יודע כמה, בחיפה עדיין מתיישרים ללא קבלת אישור התיישרות. (האמת שזאת גם בעיה במציאות בה טייסים לא חיפאים רואים את נקודת ההמתנה כנוקדת ההמראה). יש לשים לב טוב טוב למה שנאמר ולא לפעול כמו רובוטים כי ככה הכתיבו בלימוד. יש לדבר בקול חזק וברור. היו כמה שפשוט לחשו על הקשר. כהמשך לסעיף 1, בדגש על תחומי ההקפה: א. הליכה סביב: יש להודיע מיד לפקח ולהשמע להוראותיו ולא לחכות לאמצע עם הרוח כשגם ככה ישנם עוד מטוסים בהקפה. ב. ריכוז: בבקשה להתאפס כמה שיותר מהר, במיוחד לאחר הליכה סביב כי גם ככה המצב עדין וצפוף. מטוס לא מרוכז בהקפה יכול להוציא מרכוז לא רק את הפקח אלא את כל המטוסים האחרים. ולא להתבייש גם להתנתק אם צריך כדי לא לפגוע בזרימת התנועה. יידוע: נועד כדי להשב את תשומת הלב לגבי תנועה בהפרדה מינמלית. ולא תמיד הפקח דורש להודיע בקשר עין, לכן שימו לב בין יידוע ולבין דרישה להודיע קשר עין עם מטוס. זה יוצר דיבור סרק על הקשר. תחקור עצמי: על נתיב חיפה-ר"פ היה מטוס דו-מנועי אחרי מטוס חד-מנועי וכנראה בגלל עומס שמתי לב להתקרבות לקראת סוף הנתיב, מה שגרר לפעולה מיידית של טיפוס המהיר לגובה 500 רגל מעל האיטי, לכשהיו במרחק של 3 מייל האחד מהשני בקשר עין. להבא אני אשב את תשומת ליבי יותר לסוגי המטוסים ומיקומיהם כדי להקדים תרופה למכה, גם אם הם בקשר עין ויכולים לבצע הפרדה עצמית עפ"י חוקי כללי טיסת ראיה. לסיכום, כל הכבוד לקלים בלילה, יש בזה אפילו מעין טרפיה טובה אחרי יום עמוס. לא, זה לא היה עומס עפ"י ההגדרות שלי, ומה גם שפיקוח טיסה בשבילי, על כל עומס שלא יהיה, בסופו של דבר גורם לי לרגיע ושלווה. כל אחד וההתמכרות שמכניסה אותו ל"היי"... חג-שמח Liaz Kamper וגם Alon Golodny הגיבו לזה 2
Shlomlux2 פורסם דצמבר 12, 2012 מחבר דיווח פורסם דצמבר 12, 2012 חברים, יתכנו בעיות קשר קלות בעקבות האוזניות החדשות, עמכם הסליחה... נו ככה זה שתמיד מחפשים בכוח איך לתקן/לשפר את מה שכבר עובד.
bar levy פורסם דצמבר 13, 2012 דיווח פורסם דצמבר 13, 2012 לא הבנתי את סעיף 1 משהו שקורה גם במציאות זה שטייסים מקבלים להסיע להמתין למשל לפני 34 הם מסיעים מתיישרים ומסיעים לתחילת מסלול במקום להמתין בעמדת המתנה
Shlomlux2 פורסם דצמבר 13, 2012 מחבר דיווח פורסם דצמבר 13, 2012 דוגמא: פקח: "מוישה, תסיע ותמתין לפני מסלול/נקודת המתנה 34..." טייס: "מסיע וממתין/לנקודת המתנה 34" בפועל האדון מתיישר על המסלול ולא באמת ממתין לפני המסלול. לתרגם לך את זה לקנדית איייי?
Liaz Kamper פורסם דצמבר 13, 2012 דיווח פורסם דצמבר 13, 2012 יידוע: נועד כדי להשב את תשומת הלב לגבי תנועה בהפרדה מינמלית. ולא תמיד הפקח דורש להודיע בקשר עין, לכן שימו לב בין יידוע ולבין דרישה להודיע קשר עין עם מטוס. זה יוצר דיבור סרק על הקשר. לסיכום, כל הכבוד לקלים בלילה, יש בזה אפילו מעין טרפיה טובה אחרי יום עמוס. לא, זה לא היה עומס עפ"י ההגדרות שלי, ומה גם שפיקוח טיסה בשבילי, על כל עומס שלא יהיה, בסופו של דבר גורם לי לרגיע ושלווה. כל אחד וההתמכרות שמכניסה אותו ל"היי"... חג-שמח תוכל להסביר את נושא היידוע. אם אתה מסב את תשומת ליבי למטוס מסויים, אתה לא זקוק לרידבק? ובכל מקרה אני שמח לתרום לשלוותך הנפשית. כבר היה שווה. יש עוד פקח המעוניין במסז' לנפש בעזרת 'קלים בלילה' - נא לשלוח רעיונות לשדות תרפיים בפרטי.
Shlomlux2 פורסם דצמבר 13, 2012 מחבר דיווח פורסם דצמבר 13, 2012 עקרונית לא כל אימרת פקח לטייס דורשת רידבק (כדוגמת נתוני מזג-אויר), ורידבק כן דורש יידוע, אבל בצורת אישור קבלת ההודעה. מה שקרה האירוע, היה שדיווחו לי קשר-עין, וזה ההבדל.
Liaz Kamper פורסם דצמבר 13, 2012 דיווח פורסם דצמבר 13, 2012 עקרונית לא כל אימרת פקח לטייס דורשת רידבק (כדוגמת נתוני מזג-אויר), ורידבק כן דורש יידוע, אבל בצורת אישור קבלת ההודעה. מה שקרה האירוע, היה שדיווחו לי קשר-עין, וזה ההבדל. תודה. למדתי.
Yaron Alterman פורסם דצמבר 14, 2012 דיווח פורסם דצמבר 14, 2012 נראה מדהים, אשמח להצטרף לטיסות, בתור טייס ססנה בעולם האמיתי זה נראה לי אימון לא נורמלי.