עבור לתוכן

כל הפעילויות

זרימה זו מתעדכנת אוטומטית

  1. אתמול
  2. השבוע האחרון
  3. אני עדיין חושב שצריך להמצא אדם בקוקפיט. גם בתוכנה הכי טובה יכול להיות באג. ואני ממש לא חובש את הכובע של מישהו שמפחד שרובוט יקח לו את העבודה... אם הייתי בונה על קריירה בתחום אז אולי אבל תסתכל בתגובות למעלה ותבין שממש לא.
  4. אתה מדבר מהכובע של " אין סיכוי שאיזה רובוט ייקח לי את העבודה", אבל זה תהליך שקורה , ישנן תרחישי קיצון שתארת אתה לא יודע אם מערכות מחשב מבוססות AI, יעשו את זה יותר טוב. השורה התחתונה זה תהליך שקורה , לא רק בתעופה אלא בעוד הרבה דברים שקשורים בחיים שלנו, יש מצב בדור שלך זה לא יקרה אז תוכל לעבוד בשקט בתחום ולהגיע לחוף מבטחים בפנסיה, אבל יש סיכוי גם סיכוי סביר שהילדים שלך או הנכדים שלך יקבלו מכתב פיטורין באמצע הקריירה כי הם לא יהיו רלוונטים לכלים שיהיו קיימים באותה תקופה, הסיכוי שלך זה יקרה לא גבוה אבל קיים. אבל להגיד שזה לא יקרה זאת עצימת עיניים. קצת לפני שנולדת היה דבר כזה במטוס שנקרא מהנדס, טיסה היה צורך בצוות מינימאלי של 3 טייסים אף אחד לא האמין שרק 2 טייסים יוכלו להחזיק טיסה , והנה ב 767 המהנדס טיסה הפך לארון פיוזים, ותפקיד המהנדס טיסה נעלם פחות או יותר מהעולם ואלה שבצעו תתפקיד הזה נהפכו ללא רלוונטים, שוב גם אז לא האמינו שזה יקרה ובצורה די מהירה התפקיד הזה נעלם מהעולם. ואגב היום כבר מדברים על טייס אחד בקוקפיט. נ.ב אם הזכרת את תקרית ההדסון וראית את הסרט, שבתסריט בהתחלה בכל הסימולציות שיחזור לא הוסיפו את הגורם האנושי (להבין מה התקלה), וכולם היו גיבורים גדולים והצליחו להנחית המטוס, ואחרי שהוסיפו את הגורם אף אחד לא הצליח להגיע לשדה , אז כנראה שבלי הגורם ( אלגוריתם קר של מחשב) לא הייתה השהייה של זמן תגובה והמטוס היה חוזר לשדה ולא שוחה בהדסון
  5. אני ממש לא מסכים איתך... בוא ניקח בכוונה מצבי קיצון כמו הנחיתה על ההדסון. אתה חושב שמחשב היה מצליח להנחית את המטוס עם אפס נפגעים ולא מרסק את האיירבאס על מנהטן? או בוא ניקח מצב שמטוס חד מנועי ממריא ומאבד מנוע לאחר המראה וצריך לחפש שדה נחיתה, האם מחשב יוכל למצוא את זה הכי טוב? יש היום בהחלט מערכות מאוד מתוחכמות כמו המערכת נחיתה אוטומטית של גרמין ובהחלט טכנית הטסה אוטונומית היא דבר אפשרי, אבל תמיד נדרש הניהול סיכונים וההשגחה של האדם. אנחנו רואים את זה היום בתאונות של טסלות וכו' שמחליטות להאט פתאום, אז על אחת כמה וכמה זה קריטי במטוס. הרי מי מבטיח לך שלא יהיה באג במקרה קיצון כלשהו? אני אמנם בעל רק 238 שעות טיסה אמיתיות אבל בשעות האלה הספקתי להבין שיש חשיבות גדולה גם לחשיבה ולגמישות של האדם.
  6. אתה אומר את זה היום, לא בעתיד. יותר ויותר פונקציות עוברות אוטומציה. רובוטים מכינים קרמבו כי הם יכולים לעשות את זה טוב, מהר ובטוח יותר מבני אדם. כבר היום בתנאי מזג האויר הגרועים ביותר רוב מטוסי הנוסעים נוחתים לבד. הבעיה של הסעה תיפטר - רכבים אוטונומיים זו בעיה הרבה יותר מורכבת. וגם - הסעה זה בכלל משהו שאפשר לתפעל מהמגדל עם שלט. חלק מאוד מאוד מצומצם מהטיסה מצריך מגע יד אדם. אין בהטסת מטוס נוסעים מנקודה לנקודה שום אלמנט שאוטומציה לא יכולה לעשות טוב יותר מבני אדם. אין פה שום אלמנט חשיבתי או יצירתי. וברוב מקרי החירום תכנות נכון יטפל טוב יותר מבני אדם שצריכים עכשיו בלחץ לחפש בצ'קליסטים מה עושים כשמשהו מוזר קורה.
  7. בסוף אני לא אוכל לפקח בכלל באירוע, העמדה פנויה בכל המשמרות
  8. ירין טוינה יחליף אותי על קרקע במשמרת הראשונה
  9. תקנון הבחירות – עדכון מס' 1 בתאריך 15.7.2021 התכנסה וועדת הבחירות ע"מ לאשר את השינוי הבא בתקנון הבחירות. במסגרת השינוי, יבוטלו סעיפים 2 עד 5 לתקנון הבחירות: 2.לתפקיד סגן מנהל החטיבה ימונה המועמד שהגיע למקום השני במספר הקולות. - בוטל 3. יסרב המועמד שהגיע למקום השני להתמנות לתפקיד, יוצע התפקיד לבא אחריו ברשימה. - בוטל 4. יסרב המועמד החמישי בתורו לתפקיד סגן מנהל החטיבה, ימנה מהל החטיבה את סגנו מבין חברי החטיבה כראות עינו. - בוטל 5. יסרב מנהל החטיבה לכהן בתפקיד בשל זהות סגנו, ימונה המועמד שהגיע למקום השני לתפקיד מנהל החטיבה. – בוטל במקום סעיפים אלו, יתווסף הסעיף הבא לתקנון הבחירות: 2. מנהל החטיבה הנבחר, ימנה סגן מנהל חטיבה מקרב חברי החטיבה למיטב שיפוטו, ובלבד שיהיה זה מינוי מקצועי, היינו בנוסף לתפקיד סגן מנהל החטיבה, עליו לשאת בתפקיד ביצועי מבין התפקידים הנהוגים. מי שמבקש למשוך את מועמדותו בעקבות השינוי הנ"ל מוזמן לעשות זאת באמצעות פניה לדוא"ל dcrm@vatil.org.il לא יאוחר מהמועד האחרון להגשת מועמדות – 1.8.2021
  10. בשוק הצבאי אם המטוס יתרסק אז לא יאבדו חיי אדם. אני אישית לא הייתי מוכן לטוס לניו יורק בלי צוות בקוקפיט. דמיין לעצמך נחיתה על מנוע אחד, בגשם, עם רוחות צד ומסלול רטוב... לא הייתי רוצה שמישהו מרחוק יבצע את זה.
  11. ואם כבר אנו מדברים על העתיד, אז בואו נרחיב יותר. למה שבכלל יצטרכו טייסים בעתיד? מבחינה טכנולוגית, המטוס יכול להיות מופעל מרחוק ואינו זקוק לטייס בקוקפיט, השוק הצבאי מוכיח זאת יפה. מתי לדעתכם ישבר המחסום הפסיכולוגי ויגיע היום שבו נעלה לטיסה לניו-יורק בלי שיש טייס בקבינה?
  12. Earlier
  13. Shalom and greetings all my pals, Presenting exciting regular scheduled Reeve airline service from PADL Dillingham Airport located two nautical miles west of the central business district of Dillingham in Alaska to PANC Ted Stevens Anchorage International Airport located 5 miles southwest of downtown Anchorage. Very excited passengers boarding Reeve Airline DC-4 featuring well polished/buffed masterpiece livery work painted and polished exclusively by repainter named Hartmut Hekmann who is the official repainter for Virtual Aircraft Restoration Facebook group owned and operated by Hartmut Hekmann and Tobias Krause. Time for preflight inspection!! Check out super shiny and well polished engines!! Checking right wing to be sure there is no ice or snow build up CHECK OUT reflection of clouds on metallic shiny wing! Checking left wing for same reason WHOA I can see cloud reflection on the wing! Checking right engines Checking left engines Dont you love shine? Checking wheels you will need lobster bib to catch your drooling from seeing shine on engines! Checking wheels Checking to be sure flaps are set properly Checking propeller blades to be sure there are no ice WHOA WHOA look at cloud reflection on propeller blades Checking right propeller blades for same reason WHOA WHOA I can see reflection of mountains on engine cover Checking front wheel Checking tail Cannot help admiring metallic shine Got to activate all de-ice buttons!! I do NOT know what the pump button for alcohol is for!! Starting left engines resulting into mind blowing exciting and massive engine start smoke Starting right engines producing massive engine start smoke that is blown forward by powerful winter winds Engines are ready for action!!! But wait I need to spool up engines for few seconds to be sure they are ready for action in bitter freezing winter weather Starting to taxi to short of runway 1 to start exciting flight! Making sure the route waypoints are ready to avoid high mountains due to the fact there is no weather radar and no terrain warning computer meaning I must avoid mountains covered by clouds. Here are waypoints: KOWOK PIPPR NUTUW WALUS AMOTT WEWWO ICICL BOB that will enable my plane to avoid running into mountains as seen on this map showing my specific flight path Entering into runway 1 for more taxi and backtrack After backtracking now starting exciting take off run producing thrilling combo of massive snow splattering and engine smoke Airborne on climb to 5,000 ft At 3,000 ft still climbing to 5,000 ft Now starting to cruise at 5,000 ft Passing Wood River that is rich in salmon fishes Passing Iliamna Lake that is the largest lake in Alaska and third largest lake in America There is offer of 100,000 buck reward by local Alaska newspaper for capture of Pacific Sleeper shark secretly lurking in the waters of that lake Cruising across the same lake where you can see that due to so extremely sub zero freezing winter, the engines are producing condensation contrails Checking all gauges to be sure everything sounds very kosher Entering Cook Inlet to continue cruising where you can see that the plane is on safe side away from 10,000 ft high Chigmit mountain range that the plane is supposed to avoid Still cruising above waters of Cook Inlet with background view of same high mountains See how safe side the plane is cruising at 5,000 ft away from mountains Whoa whoa whoa winter is soooo freezing that the engines are producing condensation contrails Sunset!! Checking gauges again to be sure that everything is working well in freezing weather On final runway approach to runway 06R (it is 06R in era 1960s/1970s) where you can see exciting engine smokes due to constant engine power adjustments to make sure the runway approach is smooth Amazing cockpit view of night city lights of Anchorage look at ice on left side!! Seconds before touchdown Okay few more seconds TOUCHDOWN Snow splattering while the plane is braking down on icy runway More snow splatter (is it fun??) Exiting from runway toward gate with background view of Million Air building Taxiing to gate with background view of Alaska Airline maintenance hangar Got to look for official Reeve airline gate which is gate number A11 (oh yes I revved up the engines on purpose to produce massive engine smokes to excite airport spotting photographers) Arrived at gate A11 while the de-icing truck is rushing to deice wings of my plane to get ready for another flight Thank you for viewing!! Stay tuned for next exciting flight. Regards, Aharon
  14. שלום לכולם, השרשור הזה נועד לתיאום טרמפים בין חברים עבור כנס החטיבה. נשמח מאוד שכל מי שמגיע עם רכב יכתוב מהיכן הוא מגיע ויסייע לחברים שצריכים עזרה בנושא.
  15. אני בסוף פנוי רק עד 19:30. אעדכן אם אוכל יותר מאוחר
  16. סוף סוף יוצא לאור ! אחרי כמה שנים של נסיונות בהצלחה לכולם !!!!
  17. שלום לכולם! בהתרגשות רבה אני שמח להודיע ולהזמין אתכם לאירוע הקרוב, בו הושקעו הרבה זמן ומאמצים, אשר יתקיים בתאריך ה - 24/07 בין השעות 11:00z-18:00z (מקומי 14:00-21:00) האירוע יתקיים בין נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם לבן גוריון! מרחק הנתיב האווירי של טיסה הוא כבערך 1700 מ"י ומשך זמן הטיסה המשוער הוא כבערך כ - 5 שעות. במהלך האירוע יואר המרחב האווירי של אמסטרדם וישראל בפיקוח מלא. נתיב מומלץ: EHAM - LLBG EDUPO Z739 MISGO DCT PODIP DCT TESGA DCT BOREP DCT EXITI DCT LAMSI DCT SITNI DCT SASAL DCT BABIT DCT NISVA DCT RODIP UN131 KULAR UT39 TOMBI DCT IDAKU L35 PIKOG L609 ZUKKO גם El Al Virtual מצטרפת! דפיות וסינרי - אמסטרדם / בן גוריון אירוע מהנה ומוצלח לכולם פקחים שימו לב שאין משמרות קבועות. ניתן להירשם בכל טווח שעות שתוכלו. ללוח שיבוץ פקחים לחצו כאן .
  18. היי אור, האם ידוע באיזה אזור בארץ יהיה הכנס? (גוש דן? צפון? דרום?)
  19. באכתרי, תודה רבה על תרומתך וביסוס מעמדה של החטיבה, לא מובן מאליו לעשות כזה תפקיד בהתנדבות מלאה. נושא הבחירות הוא רעיון מעניין, ומתן אפשרות לחברים להשפיע ולקחת חלק - מקווה שזה יצליח.
  1. טעינת פעילויות נוספות
×
×
  • יצירת חדש...