עבור לתוכן

כל הפעילויות

זרימה זו מתעדכנת אוטומטית

  1. השבוע האחרון
  2. מה שרודוי אמר. בארה״ב אתה תלוי בוויזות למיניהן לעבודה ביום שאחרי הלימודים - זה מה שאתה צריך להסתכל עליו, לא הלימודים עצמם. מה ביה״ס נותן לך מהבחינה הזאת ואיך השוק נראה. גם ביה״ס עצמו, להדרכה מייד לאחר הלימודים, אבל לאחר כשנה עד שנה וחצי גם חברות תעופה. טרום קורונה היו חברות שהעסיקו זרים על אישורי עבודה זמניים, כרגע זה לא המצב. אני מניח שזה יחזור אבל הייתי במקומך מחכה לראות שמתחילים להעסיק זרים שוב, כרגע זה די סגור לאמריקאיים ובעלי גרין קארד (שכן מועסקים, החברות מגייסות שוב קנה מידה גדול). באירופה השוק די משותק לגמרי עדיין. באמת שאי אפשר לדעת. גם שם צריך אזרחות כדי לעבוד. בארץ א
  3. אין מגבלה לשמור נתיב קרקעי מסויים. אתה פונה במהירות שטובה לך (בהתאם לקונפיגורציה) ובלבד שהיא מתחת ל190 (אז אולי תצטרך למשל לדחות את קיפול השלב האחרון של המדפים, תלוי במשקל). פשוט ב600 רגל התחל פניה שמאלית ב25 מעלות הטיה עד שהנקודה ZEMER לפניך, כל עוד המהירות תישמר מתחת ל190 קשר אתה בעצם עונה על הדרישה לרדיוס של הדפית. אם היו רוצים רדיוס קטן יותר - היו דורשים מהירות איטית יותר. 25 מעלות הטיה ברוב המטוסים תהיה פניה בטוחה, בהנחה שאתה טס מעל המהירות המינימלית לאותה קונפיגורציה (maneuvering speed).
  4. שמונה עשרה לחופה, זאת לפי חכמינו זכרם לברכה אך בימינו אנו – נעשה לך קצת הנחה ובכל זאת, זהו שלב מיוחד של בגרות שלב שכדאי להיכנס אליו ברוב זהירות כבר לא ילד, נער מתבגר של ממש מסיים לימודים, נכנס למסלול חדש עוד לא בוגר, יש עוד מה ללטש בן שמונה עשרה – וזה הכי שאפשר לבקש! את כל הקורה בדרכך קח בקלות יתרה אל תמהר, אל תקפוץ, בקיצור – פרה, פרה שמח בחלקך, למד ואסוף שלל חוויות מאחלים לך את הכי טוב שרק יכול להיות!!
  5. שמונה עשרה הוא גיל סף מסיימים לימודים ועוברים לצבא שמונה עשרה הוא גיל נכסף עצמאות, זכות בחירה, גאווה זהו גיל של גדולים, והלב עוד צעיר גיל של כמעט ושל כבר גיל חוויתי, מתקתק ומסעיר עם אופק וגם קצת עבר… זהו גיל מרגש, שאומר לא מעט זמן של שינוי וגדילה מעברים חדשים עוד רגע קט זמן סיום וזמן התחלה… לכבוד הגיל הזה, חי שנים נאחל לך איחולים אוהבים חיים מלאים ברגעים מהנים חיים שמחים, מרגשים, מלהיבים! מזל טוב ירין!
  6. בקרקע הוא תמיד מחובר ובחד"ב ניסינו לתקן בעמדה את העכבר הולך להתגייס כמש"ק בקרה ולי אתה עוזר בסקטור ביצירה מקווה שאתה חוגג ונהנה ומקווה שאתה לא תשתנה אני מת עלייך ותמשיך להיות תותח בהכל, תהנה מלטוס בשבת בלי תחב"צ אין עלייך
  7. Earlier
  8. Shalom and greetings all my pals, Presenting a darn nice sunrise morning commuter flight abroad special and exclusive milestone Embraer E175 from CYUL Montréal–Dorval International Airport located 12 miles from downtown Montreal to CYHZ Halifax Stanfield International Airport located in Goffs which is suburb of Halifax, Nova Scotia Taxiing to short of runway 24l on early freezing morning Yeah it is long taxi from the passenger terminal to short of runway 24l Dig the taxiway and runway night lights!! Holding short of runway 24l awaiting for take off cl
  9. אני לא יודע עם איזה מודל אתה עובד אבל ביצעתי את הפנייה הזאת גם עם המודל של FsLabs וגם עם המודל של Aerosoft ושניהם עושים אותו בצורה טובה ומדויקת מיד אחרי ההמראה שמרתי את המהירות בידי ולא לפי ה MCDU שמרתי בערך 180
  10. I am not the one to tell you what to use... If MSFS doesn't satsify you then use P3D or X-Plane, both have enought aircrafts and sceneries... Actually P3D is a very very upgraded version of FSX. From my perspective MSFS blows away all other sims. Obviously its your choice but dont expect us to develop a scenery for a 16 years obselete platform (And we are doing it for free). There is no chance that the current LLER scenery could meet its' standarts with FSX,
  11. Your guess is correct as I am using Windows 10 and to answer your question why I am still using FSX, it is because MS2020 is NOT NOT ready yet as it does NOT have plenty of planes and whatever the planes the MS2020 has are experiencing MORE computer bugs than you can find in real world 738 MAX plane. MS2020 is 2 years away from becoming as perfect and reliable as FSX. Hence me still using FSX which can continue for long time as long as there are many software companies still making new payware sceneries for FSX. Do you honestly want me to give up FSX if my FSX can do as seen on my sc
  12. Hey, As a developer I can say that FSX is dead. This is an almost 16 years old flight sim with too much limitation that prevent any sort of modern high end scenery. P3D/X-Plane and MSFS are far ahead in terms of technology and they allow for a much easier developemt process. There is simply no point to use a 16 years old software that cant utilize any modern technology... I guess you aren't using Windows XP so why to use FSX?
  13. @Or Bahtari, Shalom! Thank you for speedy reply. I thought VDG software company does NOT make sceneries for FSX??? Please advise?? Thanks, Aharon
  14. Hello Aharon, You can find all the addons for Israel in VDG website - https://vdgsim.com.
  15. Shalom and greetings all my pals, I do not know which subforum of the Vatil forums I am supposed to post my question so here is on General Discussions subforum Did anybody or is anybody planning to make ller Ramon airport scenery for use of FSX, please?? No FSX is NOT dying. It is still going strong and will go strong for few more years until MS2020 is one hundred percent ready with all freeware and payware add on planes that you find on FSX or P3D!! Even payware scenery companies are still making sceneries for FSX too!! Thanks, Aharon
  16. א. ככל שהפניה חדה יותר מהירות ההזדקרות עולה, וככל שהמהירות איטית יותר כך רדיוס הפניה קטן יותר ולכן אין טעם לפניות חריפות מדי. ב. אין שום מידע בדפית על איפה בדיוק צריך להתחיל לפנות... הסיבוב לא חייב להיות בדיוק כפי שמתואר בדפית (אלא אם ישנן הגבלות כלשהן בפניה עצמה) לכן תבצע את הפניה במהירות של עד 190 (לפי ההגבלה). לא יודע מה היה בטיסת ישראייר באותו יום ומה היה משקל המטוס וכו', אבל אין צורך להצמד למה שמטוס מסוים עשה ביום מסוים. תטיס את המטוס בבטחה ואחר כך תנווט אותו..
  17. שלום לחברי הפורום. אני מטיס את ה A320. בטיסה מנתב''ג לרמון קיבלתי הוראה מהפקח להמריא מ30 דרך RIPUD1F ולשמור גובה 3000. המטוס היה מלא לגמרי וכבד. הרדיוס סיבוב שרואים בדפית וגם מטיסה אמיתית של ישראייר יחסית ממש חד. יצא שבפעם הראשונה ממש לקח לי רדיוס סיבוב ענק ודפקתי את זה. ניסיתי להתאמן וממש קשה לשמור על הגובה והמהירות, יצא שעשיתי את הסיבוב החד הזה וכמעט נכנסתי לstall ואיבדתי גובה זה יצא ממש מסוכן. המראתי עם Flaps 2 באיירבס כדי שאוכל לשמור על מהירות ולהיות יותר יציב בפניה ולא עזר. אני מצרף את הדפית ואת הטיסה של ישראייר ואת שלי. אשמח אם מישהו יוכל לעזו
  18. בכיף. מציע לא ליפול לכל מיני תוכניות ובתי ספר שמציעים הרים וגבעות... המציאות יותר מורכבת בפועל, ולא הרבה מוכנים להסתכל לה בעיניים, אלא רצים עם הסכין בין השיניים. הרבה צעירים רצו לתחום בשנים האחרונות, חלקם עם הורים מבוססים שמשלמים על הכל, חלקם שמים כל מה שיש להם ובסוף נשארים בלי כלום... נראה לי שבתחום התוכנה הדברים פחות קיצוניים, גם אם יש בעיות תעסוקה מדי פעם, אתה עדיין הרבה יותר ורסטילי מטייס במדינת ישראל.
  19. קודם כל אתה שואל שאלה על עולם אמיתי בקהילה של סימולטורים לכן אל תצפה כאן ליותר מידי אינפורמציה, מציע להכנס ל"טייסים עושים טייסים" בפייסבוק. הסכום שהבאת הוא מופרז מאוד, הסכומים הריאליים הם בערך חצי ואולי אף פחות. מהנקודת מבט שלי, אני עושה בדיוק את המסלול ההפוך אליך. בעל רישיון מסחרי אמריקאי ומתחיל מדמ"ח ולמזלי, בינתיים, הצלחתי להכנס לעבודה בחברה גדולה(עבודה שלא קשורה למדמ"ח) . גם אותי הקורונה הפכה... והבנתי שלהתפרנס מהתחום כמי שמחזיק דרכון ישראלי בלבד זה לא ריאלי ממש בשנים הקרובות . נכון שמשכורות של טייס גבוהות אבל בישראל ישנן רק כ-4 חברות תעופה שחלק מהטייסים שלהן יושבים בבית
  20. ##תקציר: ##כמה כיום בעולם שלנו של אחרי קורונה יש ביטחון תעסוקתי בטייס? ##אדם שמתחיל כרגע את הלימודים, כמה הוא יכול להיות רגוע שבסופם הוא אכן ימצא עבודה ויוכל להתפרנס ולהחזיר את ההשקעה? ולא בקצרה: אני כרגע בחיים שלי נמצא במין סוג של צומת דרכים מבחינת הקריירה. אני בוגר מדעי המחשב, ועבדתי כמפתח תוכנה, אבל קורונה וקיצוצים השאירו אותי מחוץ למעגל התעסוקה לעת עתה. מאז ומעולם אהבתי תעופה, טסתי אלפי שעות בסימולאטור, וחלמתי להיות טייס. מכל מיני סיבות "נשארתי על הקרקע" והלכתי על מסלול יותר שגרתי. אבל כאמור, עכשיו המחשבות מתגנבות שוב. מבחינה כלכ
  21. Shalom and greetings all my pals, Passover week is over which means massive flux of Israelis returning from their Passover vacation in Eilat back home to Tel Aviv which means that El Al could not use narrow body 737-200s or Britannias hence decision to use exciting brand new 707-300 to handle heavy holiday passenger traffic back home from LLET Eilat Airport located in the center of Eilat adjacent to Route 90 (The Arava Road) to LLBG Ben Gurion Airport located 12 miles southeast of Tel Aviv STOP the sign says you need authorization from airport tower before passing!! Attent
  22. שלום חברים תודה לכל המארגנים - היה מצויין והפיקוח בארץ ברמה גבוהה. חי.
  23. שלום לכולם! אנו שמחים להזמין אתכם לאירוע המיוחד הבא! האירוע יתקיים בתאריך ה - 15/05 בין השעות 13:00z-19:00z (מקומי 10:00-16:00) מרחק הנתיב האווירי של טיסה הוא כבערך 1300 מ"י ומשך זמן הטיסה המשוער הוא כבערך כ - 3 שעות. במהלך האירוע יואר המרחב האווירי של ישראל ובודפשט בפיקוח מלא. נתיב מומלץ: LLER - LHBP NURIT J10 GOBRI L53 SUVAS N128 TEZAK L324 SAFTA DCT TOMBI UA16 AYT UQ26 TUDBU DCT APROB Q26 DEGET DCT KEZAL גם El Al Virtual מצטרפת! דפיות וסינרי - אילת רמון / בודפשט ** אירוע זה יתבצע בשיתוף פעולה עם הסטרימר That Flight
  1. טעינת פעילויות נוספות
×
×
  • יצירת חדש...