Nir Levy פורסם פברואר 8, 2014 דיווח פורסם פברואר 8, 2014 שלום! אחרי שדיברתי הרבה אם מארגן האירוע WORLD FLIGHT הוא קבע שבסופו של דבר WORLD FLIGHT 2014 יעבור בישראל דבר זה משמח מפני שיעזור לפיקוח בארץ ולתדמית VATIL בעולם . למי שלא יודע אירע ה WORLD FLIGHT היינו אירוע בין הגדולים ב VATSIM שמשתתפים עשרות בנאי סימולטורים ואחרים מחברי VATSIM.ובאירוע זה טסים סביב העולם 24/7 במשך שבוע שלם לגבי שאר הפרטים אני יעדכן בהמשך אך כדי ש WORLD FLIGHT יעברו פה ושהם יקבלו רושם צריך שיהיה פיקוח בישראל ובבן גוריון (הפיקוח לא מחייב 7\24 אך הוא מחייב שלפחות עמדה אחת תיהיה פתוחה בזמן שהמטוסים עוברים המרחב האווירי של ישראל ) מועד עדיין אינו נקבע אעדכן בהמשך בהתפתחויות שיקרו ניר לוי. נ.ב (באירוע זה יודעים לגבי התפתחויות והפנייה למנהל WORLD FLIGHT אחרי שדיברתי עם ירדן בן דור לגבי הנושא דבר זה אינו נעשה באופן עצמאי) amir friedland וגם Yuval Erez הגיבו לזה 2
Yoram Benary פורסם פברואר 8, 2014 דיווח פורסם פברואר 8, 2014 שלום, כפקח ב WF לא זכור לי שהארוע מתבצע בספטמבר אלא בנובמבר. האם יש שינויים השנה ? http://www.worldflight.com.au/booking/schedule13.php תודה,
Nir Levy פורסם פברואר 8, 2014 מחבר דיווח פורסם פברואר 8, 2014 שלום, כפקח ב WF לא זכור לי שהארוע מתבצע בספטמבר אלא בנובמבר. האם יש שינויים השנה ? http://www.worldflight.com.au/booking/schedule13.php תודה, היי יורם שדיברתי אם מהל האירוע הוא אמר לי בספטמבר אך אני עדיין לא בטוח כפי שאמרתי : ''אעדכן בהתפתחויות שיקרו''.
Ittai Arnon פורסם פברואר 8, 2014 דיווח פורסם פברואר 8, 2014 סוף סוף... אני מקווה רק שיהיה לנו סינרי ראוי עד אז עם מסלול 21-03...
Joel Strikovsky פורסם פברואר 8, 2014 דיווח פורסם פברואר 8, 2014 מדובר רק במעבר בשמי ישראל או גם חניית ביניים בבן גוריון? קרי , נוחתים בבין גוריון וממראים ממנו להמשך. סוף סוף... אני מקווה רק שיהיה לנו סינרי ראוי עד אז עם מסלול 21-03... אני לא כ"כ משוכנע שעד אז המסלול יהיה גמור במציאות.. הבנתי שיש קצת בעיות פוליטיות וסכסוך קבלנים לגבי המשך העבודה במסלול. ואיך שפרויקטים מתנהלים בארץ, זה גם לא יהיה גמור בעוד שנתיים, לכל לפחות. אני מהמר שעד אז מסלול 03-21 עדיין ישאר סגור במציאות, כמו כן 12-30 (אם בכלל יש תכנון לפתוח אותו באופן כל שהו). זה אומר שמה שיש לנו היום עדיין יהיה וואלידי.
Almog Atar פורסם פברואר 9, 2014 דיווח פורסם פברואר 9, 2014 מדובר רק במעבר בשמי ישראל או גם חניית ביניים בבן גוריון? קרי , נוחתים בבין גוריון וממראים ממנו להמשך. אני לא כ"כ משוכנע שעד אז המסלול יהיה גמור במציאות.. הבנתי שיש קצת בעיות פוליטיות וסכסוך קבלנים לגבי המשך העבודה במסלול. ואיך שפרויקטים מתנהלים בארץ, זה גם לא יהיה גמור בעוד שנתיים, לכל לפחות. אני מהמר שעד אז מסלול 03-21 עדיין ישאר סגור במציאות, כמו כן 12-30 (אם בכלל יש תכנון לפתוח אותו באופן כל שהו). זה אומר שמה שיש לנו היום עדיין יהיה וואלידי. ממידע מאוד אמין מסלול 30 ייפתח בקרוב ויחזרו לעבוד במתכונת 26/30 כמו פעם (כמובן כתלות ברוח וכו'). השאלה כמה זה "בקרוב". לגבי 21, כרגע מדברים על אזור מאי, אבל כל יום אני שומע תאריך אחר...... לגבי WF, שמח לשמוע על ההחלטה ואנחנו נעשה הכל כדי לתת כיסוי מלא איפה שצריך... נעדכן בהמשך
Joel Strikovsky פורסם פברואר 9, 2014 דיווח פורסם פברואר 9, 2014 ממידע מאוד אמין מסלול 30 ייפתח בקרוב ויחזרו לעבוד במתכונת 26/30 כמו פעם (כמובן כתלות ברוח וכו'). השאלה כמה זה "בקרוב". אז אני מניח שגם 12 יהיה בשימוש או שזה רק נכון לגבי 30?
Almog Atar פורסם פברואר 9, 2014 דיווח פורסם פברואר 9, 2014 אז אני מניח שגם 12 יהיה בשימוש או שזה רק נכון לגבי 30? כמובן שמדובר בשני הכיוונים, איך בדיוק תהיה מתכונת העבודה- אני מניח שכמו לפני השיפוץ. אגב הNOTAM הנ"ל נמצא בתוקף כבר כמה זמן אך עדיין כל הפעילות היא על 26/08 A0327/14 - RWY 12/30 RESUMED NML OPS. LDG/TKOF BY PRIOR ATC PERMISSION ONLY. 26 JAN 18:04 2014 UNTIL 14 FEB 21:59 2014. CREATED: 26 JAN 18:04 2014
bar levy פורסם פברואר 9, 2014 דיווח פורסם פברואר 9, 2014 מסלול 12/30 פתוח ופעיל בצורה מלאה, הסיבה שלא משתמשים בו היא שהמגדל לא רוצה שיהיו לו חציות על 12\30 בR לכיוון 26 בזמן שנוחתים עליו. כמו כן 21\03 מתוכנן להיפתח במאי ובעקרון העבודות על המסלול נגמרו בעקרון צריך לסיים לבנות ולפרסם את התהליכים למסלול. בנוסף ישנו רעיון שאומר שבשעות הלילה ש12 יהיה פעיל ההסעות ל26 להמראות יהיו בסגנון VENUS3 של פעם שוב כדי שלא יהיו חציות בR (חברות התעופה מתנגדות לזה)
Joel Strikovsky פורסם פברואר 9, 2014 דיווח פורסם פברואר 9, 2014 (חברות התעופה מתנגדות לזה) למה זה משנה לחברות התעופה? מה כ"כ מפריע להם הסידור הזה? אגב הNOTAM הנ"ל נמצא בתוקף כבר כמה זמן אך עדיין כל הפעילות היא על 26/08 A0327/14 - RWY 12/30 RESUMED NML OPS. LDG/TKOF BY PRIOR ATC PERMISSION ONLY. 26 JAN 18:04 2014 UNTIL 14 FEB 21:59 2014. CREATED: 26 JAN 18:04 2014 זה מעניין מה שאתה אומר. על פי ה JEPPESEN האחרון 1403 ב NOTES עדיין מופיע ש 12-30 סגור. TERMINAL CHART CHANGE NOTICES Chart Change Notices for Airport LLBG Type: Terminal Effectivity: Temporary Begin Date: Immediately End Date: Until Further Notice All SIDs Runway 12/30 suspended. Type: Terminal Effectivity: Permanent Begin Date: Immediately End Date: No end date (11-1, 13-1/13-2) Note 'Procedure not applicable when LL(R)-24A/LL(R)-24 North operational" withdrawn .
Almog Atar פורסם פברואר 9, 2014 דיווח פורסם פברואר 9, 2014 קצת סטינו מנושא הWF, אבל כאן תוכלו למצוא את החלטת רת"א לגבי תפעול המסלולים בנתב"ג בגמר שיפוץ המסלולים ומסמך נוסף המסביר את השיקולים והסיבות להחלטות אלו. http://caa.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=1086&Itemid=513
אורח amit kleinman פורסם פברואר 9, 2014 דיווח פורסם פברואר 9, 2014 למה זה משנה לחברות התעופה? מה כ"כ מפריע להם הסידור הזה? אני מניח שמדובר על המון זמן הסעה ובזבוז כסף על הדלק. אני אישית לא אוהב את VENUS3, לוקח המון זמן להסיע מטרמינל 3 ל26 ולהקיף את כל השדה.