עבור לתוכן

Moshe Mizrahi

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    4,048
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    13

Moshe Mizrahi last won the day on ינואר 28

Moshe Mizrahi had the most liked content!

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Moshe Mizrahi's Achievements

  1. היי כולם, רציתי לעדכן שהיום סיימתי תכנון וביצוע הרכבה של מערכת ל- MSFS ותוך כדי התהליך תעדתי הכל בבלוג בפייסבוק. המערכת כוללת מחשב, יחידות היקפיות, בקרי טיסה ופנלים מוכנים. כרגע ישנם 25 שלבים מתועדים, משלב התכנון הראשוני של המפרט ועד לטיסת המבחן הראשונה על המערכת. אם יש ביניכם כאלו שהתעוד במלואו, או בשלבים מסויימים ממנו, יכול לעזור לכם אז אני מוכן גם לענות על שאלות ולייעץ במידת האפשר. זה הקישור לדף הפייסבוק
  2. היי חברים, היום (שלישי) יהיה אירוע של חברה וירטואלית בשם EveryAir Virtual, מתוכננים להתחבר ב- 19:00Z שזה 21:00 לנתיב יציאה מזרחה. אפשר לבקש שתתחברו לפקח?
  3. תודה רבה ליוצאים, יישר כוח לממשיכים ובהצלחה לחדשים.
  4. לצערי לא ניתן עדיין להקצות פקדים חיצוניים להרבה פונקציות במטוס הזה כך שזה לא כיף עם כל הפנלים שלי. אני בינתיים עם ה- Longitude שגם מצויינת
  5. כל הכבוד למיקרוסופט ולרודוי. זאת עבודה ערכית לתפארת!
  6. מציע לכם בינתיים את ה- Cessna Citation Longitude עם שני המודים הבאים: שיפור ביצועים כללי גרסה 1.51 חבילת שיפורים ל- 3000 GARMIN - נמצאת בתחתית העמוד, גרסה 3.4 הטווח כ-3000 מיילים, ביצועים של מטוס קרב, לא צריך יותר.
  7. רעיון מצוין, תודה! יש לי על היוק כפתור למצב VFR שמרים לי את הכסא למעלה, עד עכשיו השתמשתי בו רק בהסעה כדי לראות את הקו הצהוב אבל להשתמש בו גם בפיינל זה אחלה רעיון.
  8. זאת לשם שינוי דוגמה לפיקוח מעולה של השוויצרים. הערב במהלך אירוע דחוס ביותר, 4 מטוסים נעולים על ה- ILS וכולם נחתו בשלום. צוות של אלופים.
  9. היתה תנועה יפה מאד, כל הכבוד למארגנים ולמשתתפים. יצאתי שלישי, היציאה עד אלי היתה מסודרת והיה אחלה פיקוח. המטוס שלי מהיר יחסית, די מהר עברתי להוביל את החבורה, הייתי בגובה שיוט 320. באיזה שהוא שלב בפיקוח ADR "השתחל" פנימה טייס רוסי תחת חברת "קוואנטס" לגובה 400 ושם את עצמו ראשון, לפני במרחק סביר. אחרי מספר דקות ראיתי שהוא עבר להיות אחרי. ראיתי אותו מהקוקפיט בצילום חיצוני, נדמה לי שהוא עצר את הסימולטור כדי לעבור אחורה והוא גם לא ענה בקשר מדי פעם. אחר כך שמעתי בקשר את ELY5181 שהיה גם בגובה 400 אחרי, מדווח שהקוואנטס התנגש בו. לא ברור לי איך מאפשרים למישהו לצנוח לתוך חבורה שעבדו קשה ליצור בה הפרדה, לדעתי היו צריכים להטיס אותו החוצה. אחר כך עברנו לפקח גישה שהיה קצת ביזיוני לטעמי. הוא קיבל את כולם בגובה 100 מסודרים כמו חיילים עם 0.8 מאך והוא עשה כזה בלאגן, אללה יוסטור. בגובה 3000 עדיין ביקש ממני לשמור על 0.8 מאך כדי לשמור על ההפרדה ונזכר מאוחר שהתגובות של המטוס לא יצליחו להכניס אותי ככה לנחיתה. נתן לי לחצות את הלוקלייזר במהירות 300 שניה לפני זה שלח הודעה ש"הקול שלו יכול להשתתק". ואז היתה שתיקה של חצי דקה, שלח בטקסט וקטורים להליכה סביב והיה ממש מאכזב. בסוף בסיבוב השני שלי הוא הכניס ללוקלייזר שני מטוסים בבת אחת, אותי ועוד אחד ממש קרובים אז כבר התייאשתי ממנו, התנתקתי ונתתי לשני לנחות. המסקנה שלי מהפארסה הזאת היא שלהבא אני אחראי למהירות שלי, כשאני מתקרב לגישה ורואה שאני מהיר מדי פשוט אומר לפקח שאני מוריד מהירות (לדעתי אסור היה לו למשוך אותי ב- 0.8 מאך בגובה 3000) ואם יש מטוסים אחרי שיצטרכו להאט בגלל זה אז שיאיט אותם. לא ככה? מה גם שתקלת הקול שלו בעיתוי הזה מאד תמוהה בעיני, הוא יצר שם בלאגן. חבל, היתה יכולה להיות נחיתה מקסימה וסתם נהרסה. אשמח לחוות דעת המומחים
  10. https://flightsim.to/file/3655/asobo-cessna-citation-longitude-flight-dynamics-modifications-project-version-1-0
  11. Heathrow 27R ILS Landing Tonight, Interesting Weather. Cessna Citation Longitude, Mod v1.4, WT G3000 & GX
×
×
  • יצירת חדש...