Jump to content

Dolev Ravid

הנהלת חטיבה
  • Content count

    217
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Dolev Ravid last won the day on April 29 2018

Dolev Ravid had the most liked content!

2 Followers

About Dolev Ravid

  • Rank
    Member

Vatsim

  • VATSIM CID
    1084159

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dolev Ravid

    !iCVFR Israel Scenery Project Released

    שחר שלום שלח לי בהודעה פרטית מספר וואטסים שלך בברכה
  2. למי שטרם צפה. וידאו על מבט מבפנים של מגדל דובאי:
  3. Dolev Ravid

    4X-ICA

    וואו
  4. חברים יקרים! 2019 התחילה ואיתה אחד היעדים המרכזיים שלנו השנה להשיג Golden Mic על עמדת גישה ב"ג. זה הזמן להתחבר בכל שעה, תמיד, אפילו אם יש לכם רק ארבעים דקות פנויות. כשתתחילו להתחבר בשעות פחות סטנדרטיות תגלו עד כמה המרחב שלנו יכול להיות מפתיע. אני כותב לכם את זה אחרי שהתחברתי הבוקר (שישי) בשעה 07:30 מקומי - הייתה לי תנועה על הקרקע שבדיוק התחילה דחיפה. וכבר היו מקרים שבשעות לא שגרתיות הייתי עם לא מעט תנועות. בואו לפקח! שבת שלום לכולם
  5. Dolev Ravid

    סיכום השנה שלי - שנת 2018

    יקירי ברור שלא שחכתי פעילות התמיכה הינה זרועה של מחלקת שיווק. העבודה שלכם מוערכת וחשובה מאוד. 😍
  6. חברים יקרים האמת שכבר שבועיים אני מתכנן לשבת ולכתוב את סיכום השנה הזה אם יש משהו שהוא כל כך אופייני לי זאת העובדה שזה היה צפוי מראש שזה יכתב ויתפרסם רק ביום האחרון של 2018 . כזה אני, בכל הקשור לניירת , לכתיבה ולדברים שדורשים ממני לשבת ולבצע - הנטיה היא לעשות את כל השאר ורק אחר כך לטפל בזה. אז הנה עוד שנה מסתיימת לה והגיע הזמן לעצור הכל ולסכם את שנת 2018. כמות תנועות: הממוצע החודשי גדל בלמעלה מ-200 תנועות! באחוזים אנחנו מדברים על עליה של למעלה מ-15%! השנה חל שינוי משמעותי במבנה התנועות , אנחנו רואים הרבה יותר תנועות קלות, הרבה יותר תעופה פנים ארצית כל זה הודות למפתחי סינרים מצויינים שהצליחו להעשיר את החווית טיסה שלנו, הודות לחברי חטיבה שהביאו לתוך המרחב האווירי שלנו את הסיסמא ׳אין לי ארץ אחרת׳ וגם בזכות VFS היקרים אשר מציפים את הארץ בתנועה של מטוסים קלים. בזכות כל אלה ועוד רבים אנחנו רואים שינוי משמעותי! מבחינת שעות פיקוח, השנה פיקחנו פחות 150 שעות ביחס לשנה שעברה, חבל אבל יחד עם זאת ביעדים של 2019 המצב הולך להשתנות. על מנת לתמוך את כמות התנועות נהיה חייבים להגדיל את כמות שעות הפיקוח. אני על הדבר הזה ומתחייב שב-2019 הזמינות שלנו ברשת תעלה. החלטתי לפרסם לכם את סיכום כמות השעות השנתי שלנו בפילוח לחודשים. אני מקווה שתמצאו בזה עניין כפי שאני עצמי מוצא - שימו לב שהתנועות בדצמבר אינן סופיות והן נכונות לבוקר זה בלבד: חידושים בחטיבה בשנה החולפת סקטור חדש! בוקר אחד אני מקבל הודעת וואטסאפ מאלירן קורלפלד, ההודעה הייתה בסגנון של ״תשמע , עלה לי רעיון לעשות סקטור חדש לחטיבה״ לא הבנתי כל כך בהתחלה מה היא החשיבות של זה וכמה זה יוכל לשנות את הדרך בה אנחנו מפקחים. אחרי שיחה דיי רצינית שהבחור הכין ב-ts הבנתי שהדבר הזה לבדו הוא גורם מכריע בשאלה עד כמה לנו (הפקחים) יהיה נוח לנהל את התעבורה האווירית שלנו. אלירן הרים צוות מקצועי ברמה גבוה מאוד , ויחד עם דביר בן דוד וטל חסון הם הוציאו לחטיבה סקטור חדש , מתוקן. סקטור אשר מאפשר לי בתור פקח מגדל כללי לראות את הקרקע בשדה עליו אני מפקח. סקטור מהמקצועיים שיכולתי לדמיין , כזה שמאפשר לך בצורה מאוד נוחה לנהל כמות רבה של תנועות וכל זה בלי לאבד את הידיים והרגליים היוזמה הזאת דחפה אותנו צעד אחד קדימה , אבל צעד שהוא משמעותי מאוד , כזה שישפיע להרבה מאוד זמן. צוות סקטור, בשם כל החטיבה אני רוצה להודות לכם ❤️ צוות פיתוח טכני! אם אתחיל לכתוב פסקה על כל מה שצוות פיתוח טכני עשה אני לא אצא מזה לכן יהיה הרבה יותר פשוט לפרט בפסקה אחת את כל העמל הרב שלהם. צוות פיתוח טכני למעשה מורכב משני אנשים: ליאב עזרא ועילאי בן שושן. החבר׳ה האלה הם עמוד השדרה עליו נשענת החטיבה , פשוט כך. כשנכנסתי לתפקיד סבלנו מבעיה של היעדר שגרת גיבויים לפורומים ולאתר - ליאב הרים את הכפפה, סידר את השרת וכיום אנחנו מגובים בצורה מקצועית מאוד. יום אחד התעוררנו בבוקר ולא ניתן היה להתחבר לפורומים, בלי שבכלל דיברתי ליאב (בעזרתו של באכתרי היקר) העביר אותנו לשרת אחר, מהיר יותר ומקצועי יותר- תוך התחשבות מלאה בתקציב החטיבה וביעדים השונים. בוקר אחד עילאי בן שושן יצר איתי קשר וסיפר שעלה לו רעיון לעשות מערכת ניהול לקריאות השירות - לא הספקתי למצמץ וכבר הייתה מערכת באוויר שרצה. השתיים האלה עושים עבודת קודש , הם לרוב נשארים מאחורי אור הזרקורים , אבל בעיקר עכשיו כשאנחנו מסיימים את 2018 - אני חייב להודות לכם כאן בריש גלי. אז, צוות פיתוח טכני בשנה האחרונה היה אמון על הפרוייקטים הבאים: 1. שרת TS חטיבתי מבוסס SSO. 2. מערכת Booking לאירועים. 3. אתר חטיבתי חדש (בשיתוף פעולה עם שיווק) 4. מערכת Booking לפקחים וטייסים - עדיין בפיתוח 5.שגרת גיבויים, מעבר לשרת חדש וניהול שרת המיילים ואני בטוח שפספסתי איזה פרוייקט אחד או שניים. ליאב ועילאי , כל מילה שאגיד קטנה ליד התודה הענקית שמגיעה לכם. ❤️ מחלקת שיווק! החטיבה שלנו בשנים האחרונות סבלה מחוסר שיווק. הייתה מחלקת אירועים מדהימה שניצח עליה אור בלישה , הוא עשה שם עבודת קודש ולכן כשאני נכנסתי לתפקיד הדבר הראשון שעלה לי בראש הוא להאציל על אור יותר סמכויות , בעיקר בתחום השיווק שם לא הייתה מדיניות ושיטת פעולה מסודרת. אור הרים צוות לתפארת שאת התוצרים שלו אנחנו רואים במספר רב של פעילויות ואירעים. דבר ראשון , הצלחנו בצורה יוצאת דופן להגדיל את כמות החברים הפעילים בחטיבה , עלינו בשנה האחרונה ממספר של 70 אנשים (לפני שנה וחצי) למספר של למעלה מ-500 איש פעילים שבוחרים בחטיבה שלנו בכל יום ויום מחדש. האירועים שלנו גדלו וגם הנוכחות ברשת גדלה בצורה ניכרת. על כל אלה ניצח בלישה היקר שבאמצעות האנשםי המדהימים שהוא גייס לשורותיו הם מושכים את הספינה הענקית הזאת שנקראת וואטיל לעבר עתיד טוב בהרבה. כשיש אירוע חטיבתי, לנו בתור פקחים או טייסים יש בסך הכל משימה אחת , לעלות לטוס או לפקח אבל מאחורי כל אירוע ואירוע שכזה קיימת עבודת שיווק רצינית מאוד שכוללת בצורה שעות רבות של פרסום וחשיבה יצירתית. החטיבה כולה חייבת למחלקה הנהדרת הזאת תודה ענקית! התרומה של שיווק היא עצומה , היא מורגשת מאוד והיא זו שהרבה מאוד פעמים נותנת לנו כח להמשיך ולהמציא את עצמינו מחדש. שיווק גם חולש על מרבית הענפים של החטיבה - כנס שנתי , חדר בקרה, אירועים חודשיים, עמוד הפייסבוק , אינסטגרם, וואטסאפ עדכונים, חונכים, תמיכה טכנית, ועוד ועוד ועוד. לכן הנוסחה שלי היא פשוטה - ככל שהשיווק יהיה חזק, החטיבה תהיה חזקה עוד יותר. תודה לכם! ❤️ מחלקת הדרכת פקחים בסוף היום, מבין כל הצוותים והמחלקות , אני חושב שהכשרת הפקחים זאת המחלקה שהכי קשה לנהל; כלל התהליכים בה מורכבים ברובם מאנשים והמוצר שלה הוא אנשים. העובדה הפשוטה הזאת הופכת את הכשרת הפקחים לתחום תובעני וקשה מאוד כזה שרק מעטים יכולים לעמוד בדרישות שלו ועל אחת כמה וכמה לנהל אותו. חלקת הדרכת הפקחים שלנו היא מהאיכותיות ביותר שיש ברשת וואטסים, אני גאה להגיד את זה. אנחנו מכשירים פקחים שהם ברמה סופר -גבוה כמו שלא תמצאו בשום מקום אחר. בהרבה מפגשים שערכתי עם פקחים במציאות , התמלאתי גאווה לשמוע עד כמה שירותי הפיקוח שלנו הם אחד לאחד כמו במציאות ועד כמה האנשים שלנו מקצוענים ברמה אחרת. יש לנו מחלקת הדרכה שורשית מאוד, כזאת שמבוססת על נהלים ותהליכים מלפני המון שנים , מחלקת הדרכה שמצד אחד יודעת להיות קשה מאוד אבל מהצד השני יודעת להוציא את האנשים האיכותיים ביותר שיש. מחלקת ההדרכה שלנו היא עמוד השדרה של החטיבה, חד משמעית. דניאל היקר , אני רוצה להודות לך על כל העשיה המרובה ועל השעות הרבות שאתה משקיע. צוות הדרכת פקחים יקר, תודה רבה על הכל!!! ❤️ VFS החיבור עם VFS הוא טבעי לחלוטין מבחינתי, הם יודעים להכשיר טייסים מקצועיים , מה שאנחנו לא יודעים לעשות וגם לא יכולים לעשות. ומהצד השני אנחנו נותנים להם את התשתית ואת שירותי הפיקוח. יצא לי להיפגש ולהכיר מקרוב את האנשים שמאחורי VFS , מדובר באנשים המקצועיים ביותר שיצא לי להכיר ברשת. אנשים מדהימים מרכיבים את בית הספר הזה, לא סתם הוא הכי טוב שיש ולא סתם הוא היחיד ששרד ברשת הישראלית כל כך הרבה שנים. הסיבה לכך פשוטה - יש להם את כל מה שצריך על מנת להיות מספר אחד. יש להם את האנשים האיכותיים ביותר, יש להם את בידע המקצועי ביותר ואת המוטיבציה להפיץ את זה הרבה ביותר שנתקלתי בה. VFS הם חלק אינטגרלי מהחטיבה שלנו , חד וחלק. היום קשה לי לדמיין את וואטיל בלי VFS וכנל גם הפוך. יש בנינו שיתוף פעולה מדהים שרק ימשיך להיות ככה. ובכל מקום ש-VFS יצטרכו עזרה אנחנו נהיה הראשונים להושיט יד. זה בית הספר לטיסה של החטיבה שלנו . הם חלק בלתי נפרד מאיתנו. צוות VFS היקר , אני רוצה להודות לכם על שיתוף פעולה מוצלח, על היותכם מכפיל כח בתנועה הפנים ארצית , על היותכם שותפים לעשיה ובעיקר אני רוצה להודות לכם על כך שאתם חברים אמיתיים ושותפים מלאים בדרך שלנו. ❤️ האנשים של VATIL לכם מגיעה התודה הרבה ביותר. תודה שעזרתם , תודה שהפצתם את הבשורה תודה שעליתם לטוס ולפקח תודה שידעתם לתת מילה טובה כשצריך תודה שאתם תמיד מאיישים את שרת ה-TS ואת קבוצות הוואטסאפ השונות. תודה ענקית שאתם בוחרים בחטיבה שלנו , כבית, בכל יום מחדש. רק בזכותכם אנחנו מי שאנחנו , ורק בזכותכם נמשיך לצמוח ולהתפתח. תודה ענקית על הכל! ❤️ שנת 2019 ממש עוד רגע נכנסת. זאת הולכת להיות שנה עמוסה מאוד , מבטיח לכם. יש הרבה תוכניות על הגריל ויש הרבה להספיק. דברים שאנחנו חייבים (אבל ממש חייבים) להשיג השנה: 1. Golden Mic על עמדת גישה ב״ג 2. איוש החד״ב לפחות 6 פעמים! 3. 4 קורסים של הכשרות מתקדמות לטייסים שלנו. 4. כנס סניורים. 5. הגדלת כמות התנועות במרחב בשיעור של לפחות 20% (זה יהיה קשה). 6. הגדלת כמות שעות הפיקוח בשיעור של 15% לפחות. 7. העצמת שיתוף הפעולה והמשך האנטגרציה בין החטיבה ל-VFS 8. SUP חטיבתי. 9. אירוע קלים אחת לחודש. 10. סיורי שטח וצ׳ופרים לחברי חטיבה. 11. 2 תחרויות. 12. המשך פיתוח סינרים לכלל הפלטפורמות ויצירת ׳מדינת ישראל יפה׳ בעולם הסימולטורים. 13. שיווק, שיווק והרבה שיווק. וזה רק חלק מהדברים, אני בטוח שעוד מעט יצוצו עוד כמה. חברים יקרים, זו הייתה השנה שלי ובשנת 2019 המטרה שלי תהיה להעצים. להפוך את הטוב לטוב יותר. להפוך את מה שכבר התחיל לרוץ היטב להרבה יותר טוב. תודה לכולם! מאחל לנו שנת 2019 מוצלחת ופוריה! שלכם דולב רביד VATIL1
  7. שלום חברים, מפרסם לרשותכם נוהל דרגות לפקחים הנוהל יכנס לתוקף בתאריך 01/01/2019 הנדון: דרגות I3/I1/C3 בחטיבת ואטיל מטרה: 1 . הסדרת הנוהל והגדרה מחדש מיהו מדריך פעיל ומי איננו ולמי מגיע דרגת I3/I1/C3 . 2 . קיזוז כמות המדריכים / פקחים הותיקים אשר אינם ממלאים את דרישות המחלקה לפעילות כ'פקחים' וכ'מדריכים'. דרישות דרגת 3C (פקח בכיר): • מחזיק בדרגת C1 מעל לשנה. • מחזיק ב 500 שעות על בקרת תל אביב, 1000 שעות בסה''כ. • מיומנויות פדגוגיות טובות, מצוי בפרטים בתחום הפיקוח. • מעל ל 20 שעות כמנטור כשברשותו דרגת C1 . • תרם בעבר ובהווה לחטיבה, פיתוח / קידום של פקחים בחטיבה. • מומלץ על ידי מנהל החטיבה ומנהל מחלקת ההדרכה לקבלת דרגה זו. דרישות דרגת I1 (מדריך): • מדריך פעיל, משקיע ותורם למחלקת ההדרכה. • מעל 20 שעות הדרכה ברבעון (כמנטור). • הסמיך לפחות 2 חניכים בטווח הנע בין 3 חודשים ל- 6 חודשים. • מיומנויות פדגוגיות טובות, מצוי בפרטים בתחום הפיקוח. • תרם בעבר ובהווה לחטיבה, פיתוח / קידום של פקחים בחטיבה. • מחזיק בדרגת C1 מעל לשנה. • מומלץ על ידי מנהל החטיבה ומנהל מחלקת ההדרכה לקבלת דרגה זו. הערות לגבי דרגת I1 : • למחלקת ההדרכה יש את הזכות להסיר דרגה זו, עקב אי פעילות ו/או לפי הקריטריונים שהוצבו. הנדון: דרישות דרגת I3 : מנהל מחלקת הדרכה • מנהל מחלקת הדרכה בפועל. • בעל ניסיון עשיר בפיקוח טיסה ובהדרכה. • ניסיון הדרכתי קודם והחזיק לשעבר בדרגת מדריך I1 • תרם בעבר ובהווה לחטיבה, פיתוח / קידום של פקחים בחטיבה. • מומלץ על ידי מנהל החטיבה הערות לגבי דרגת I3: • דרגה זו הינה זמנית בכפוף לדרישות לעיל, רק מנהל מחלקת הדרכה יחזיק בדרגה זו. תודה ענקית לדניאל חוחאשווילי ולאיתי גרוס על גיבוש וכתיבת הנוהל.
  8. חברים היה נהדר! תודה רבה לכל מי שהגיע תודה לכל מי שצפה בנו מרחוק תודה ענקית לראובן , לדוד, לבני וכמובן גם לאיתמר תודה לכל שאר העוסקים במלאכה. ניפגש בכנס הבא
  9. וואו! איזה תמונות יפות
  10. Dolev Ravid

    !iCVFR Israel Scenery Project Released

    I'll write you privatly שלח לי במייל עם מספר וואטסים ואטפל
  11. Dolev Ravid

    פתיחת מערכת HelpDesk חדשה!

    תודה רבה לעילאי ולאייל שהופכים חזון למציאות!
  12. פרסמתי סרטון חדש שלי עם ה-757 המדהים של FF מוזמנים לצפות:
×