עבור לתוכן
Elad Zeierman

אימון טייסים שני - יוצא לדרך- יום שני שעה 22:30 + תדריך

Recommended Posts

בעקבות ההצלחה של האימון הראשון והדרישה לאימון נוסף ביום שני ב- 22:30 יתקיים האימון.

הפעם הדגש יהיה על הליכי VOR ל -26 ו 30 ורשוב לא יהיה מטוס שייכנס לנחיתה בלי ריתוקון..

ואם יהיה זמן אוסיף עוד כמה דברים לפי ייצר הסאדיזם שלי.

הפעם אני אשתדל יותר לתת הערות אונליין ואני מבקש מי שיש לו דברים לתקן מהאימון הקודם שיעשה זאת.

תעקבו בשרשיר הזה אני יפרסם כאן תדריך ושיבוצי פקחים- לא יהיו באימון הזה השגחות.

ונא לא לנדנד כאן לגבי פיקוח אני אישית מעדיף שמי שפיקח באימון הקודם ייטוס באימון הנוכחי

בנוסף אני מקווה שגם אילת יופעל כדי שתוכלו לנחות והמריא מכיוון 21 ולא לעשות רעש על המלונות לשם שינוי

טיסה נעימה.

קישור לתוכן
Share on other sites

תדריך למחר בערב:

כל טייסים מתבקשיפם להגיע עם דפיות (כאילו דא) ניתן להוריד באתר אגודת התעופה. או אצלנו טייס שיגיע בלי דפיות לא יינחת אצלי בבן גוריון ויחזור חזרה לשדה המוצא.

האימון יפתח שמסלול 26\30 פעילים להמראה ו 26 פעיל לנחיתה בהליך VOR בלבד (אתמול הרמתי את האנטנות של ה ILS כדי ליקלוט אצלי בבית כמו שצריך אל ג'זירה) שימו לב יש הבדל מאוד גדול בהליך ILS ל VOR זה שני הליכים שונים לחלוטין.

כדי שהתרגול יהיה אפקטיבי אני ממליץ להכנס ממערב ולא ממזרח

מטוסים היוצאים לאימון על דינה מגיעים עד GITLA ומשם ל SOLIN 12 אלף ססנות יכולות לשייט על 6000 רגל.

שימו לב מעגל הריתוק בהליך הזה שונה מריתוק בהליך 12 .

ריתוקים- מטוס לא נכנס לנחיתה בלי ריתוק-

נקודות אופציונאליות - RIMON SIRON SOLIN BGN ALROD באילת - LOT

הכללים הרגילים - מתחת ל -14 אלף לג של דקה ב- 220 קשר

שימו לב לריתוק יש כיוון אחד במידה ובאתם בכיוון ההפוך אתם צריכים להפוך את עצמכם לפי אחת מ - 3 תרגולות הכניסה -ע"ע - שיעור ריתוקים ב- FS.

בהמשך תירגול הליך VOR ל -30 הליך שונה לחלוטין מ VOR 26 ובהמשך אם יישאר זמן ראיה על 08 הקפה שמאלית ולבאים ממערב מקבלים בסיס ימנית בווקטור מ- LL.

אופציה נוספת שכנראה תופעל- תרגול חירומים בעובדה בלבד..

באילת בשאיפה 21 פעיל יציאה על SAMAR 1B.

שימו לב גם טיסות שגרתיות לוקחות חלק באימון כולל ריתוקים- תכננו את הטיסה עם רזרבות הדלק המתאימות- תירוץ של קצר בדלק לא מתקבל.

ריג'קטים יימסרו (בשאיפה) לטייסים בקשר בגלוי על מנת שכולם יישמעו ויילמדו.

שיבוצי פקחים יפורסמו או היום בערב או מחר..

טיסה נעימה

קישור לתוכן
Share on other sites

אני מתחיל

יש סיכוי שאני גם יכול להישתתף?

אתה יכול לתרגל הקפות או טיסות ראייה בשדות אחרים בארץ , הרחק מאזור העומס.

רק תדאג להודיע לפקח שאתר טייס חדש שיקח את זה בחשבון.

קישור לתוכן
Share on other sites

אני מתחיל

יש סיכוי שאני גם יכול להישתתף?

תרשום בpilot remarks שאתה טייס חדש ומתלמד :wink:

אלעד שאלה לי אליך,אני ממריא היום בשעות האימונים שתכננת לקנדי הבנתי שמטוסים ימריאו רגיל מ30 ו26 השאלה שלי היא האם להכין משהו מיוחד לטיסה או שמטוסים היוצאים מהארץ בשעת האימונים הנוהל כלפם יהיה רגיל?

תודה,

גיל

קישור לתוכן
Share on other sites

למי ששאל - ושאלו אותי כמה במסרים פרטיים-

אין לי תוכנית אומנותית לטיסות יוצאות לחו"ל לא לזה נועד האימון וטייסים חדשים שלא יודעים ניווט VOR בסיסי עדיף שלא ימריאו הפעם....

טיסות VFR כנ"ל אני לא יכול להגיד לכם לא....אבל זאת לא התכלית של האימון

האימון הוא אימון מכשירים נטו.

לגבי עובדה- מי שיהיה מעוניין לתרגל דברים כמו- נחיתות חירום בלי מנוע\גלגלים\כנפיים\דיילת משתוללת- יכול לעשות את זה רק בעובדה לא בבן גוריון או שדה אחר.

קישור לתוכן
Share on other sites

הנחייה לפקחים - מעבר לזה שאתם מוודאים דפיות מלאות של בן גוריון לכל טייס לעשות ווידוי שהטייס קרא את דף התדריך בפורום לא לתת להמריא אם לא.....

קישור לתוכן
Share on other sites

הרגע נחתתי בנתב"ג בגישת VOR26 עם ריתוק בRIMON.

היה נחמד מאוד, ושמתי לב שעשיתי טעויות מסויימות שעליהן אני צריך להתאמן.

לגבי האימון הזה, אני מציע לא לעשות יותר אימונים, אלא לתת גישות כאלה באופן רגיל ועל בסיס יומי. מידי יום מטוסים נוחתים במציאות על מסלולים 26 ו-30 ומקבלים RNAV או ויז'ואל...

לפי דעתי צריך באופן רגיל לתת גישות ל 26 ו 30, בדיוק כמו שנותנים גישות ILS ל 12 רוב הזמן כאן בסימולטור. שיהיה יום נעים ונתראה באירוע הבא

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...