עבור לתוכן
Or Belisha

סרטון תדמית ל VATIL

Recommended Posts

כמה שיותר, יותר טוב.

אם אפשר לעשות סרטון - אז יאללה. אחלה רעיון והמון בהצלחה, מחכה לראות אותו.

סינריים, צביעות - כמה שיותר יותר טוב.

תנועה, פיקוח.

נתינה ללא תמורה.

קבלת תמורה בכל זאת למרות שלא ציפית.

אירועים, ברשת ובמציאות

קשרים בין אנשים

קבלת אנשים מבחוץ

קבלת טייסים שטסים מחו"ל

כמה שיותר, יותר טוב.

קישור לתוכן
Share on other sites

נו.....אז איפה הפיקוח ?

 

 

R3LRWa.png

במצב כזה לצערי הפקחים אומרים לעצמם ״המטוסים כבר באוויר בשביל מה להתחבר? אני אתחבר שהם יהיו 10 מייל מסולין ואתנתק שכולם ינחתו)

כבר שמעתי בעבר סוג של שיחות כאלו בין פקחים (ואני לא מדבר על חבר׳ה וותיקים שיודעים מה מהות הפעילות כאן)

קישור לתוכן
Share on other sites

האמת שלי אישית לא היה מושג שמתקיים היום ארוע כזה בכלל במקרה המראתי מלונדון ופתחתי את התוכנה וגיליתי שיש ארוע , חבל שלא ידענו על כך מראש אני בטוח שהיה אפשר לארגן פיקוח , עוד לא מאוחר אבל לעלות מי שיכול :)

קישור לתוכן
Share on other sites

האמת שלי אישית לא היה מושג שמתקיים היום ארוע כזה בכלל במקרה המראתי מלונדון ופתחתי את התוכנה וגיליתי שיש ארוע , חבל שלא ידענו על כך מראש אני בטוח שהיה אפשר לארגן פיקוח , עוד לא מאוחר אבל לעלות מי שיכול :)

אמיר, זאת בדיוק הנקודה ידידי. תפקיד אחראי אירועים זה בין הייתר לחקור האם יש אירועים והאם השכנים מתכוונים לעלות ולפי זה לתת נוכחות בישראל. אחראי אירועים זה לא רק ליצור אירוע אחת לכמה זמן ולהגיד עשיתי זה קצת מעבר לזה.

קישור לתוכן
Share on other sites

האמת שלי אישית לא היה מושג שמתקיים היום ארוע כזה בכלל במקרה המראתי מלונדון ופתחתי את התוכנה וגיליתי שיש ארוע , חבל שלא ידענו על כך מראש אני בטוח שהיה אפשר לארגן פיקוח , עוד לא מאוחר אבל לעלות מי שיכול :)

 

זהו בדיות העניין, שאם היינו יותר קשורים וקשובים לחטיבות האחרות ובכלל ל VATSIM ולא כל כך סגורים בתוך עצמנו, היינו יודעים ומשתתפים באירוע. 

 

איפה מחלקת האירועים ?

קישור לתוכן
Share on other sites

תשמע אור, כשאתה אומר "לא למשוך טייסים קיימים" והם לא נמצאים כאן אז מבחינת הרשת הם לא פה. אותם אתה צריך להחזיר אליך, את אותם חבר'ה שפעם היו פעילים ברשת והיום כבר לא. או אותם חבר'ה שהיו טסים יום יום לארץ והיום הם טסים רק בארה"ב או אירופה, אותם אתה צריך לשאול "מה מושך אתכם לטוס שם ולא פה"? (זה דיון עצום שכבר דובר עליו אי שם בשנת 2010 שהירידה בקמות החלה לרדת)

כמו שאמרתי ואני לא משנה את דעתי "סרטון לא מה שיגרום לאנשים לבוא" כבר היינו בסרט הזה. היו ויש סרטונים מדהימים והם נמצאים למעלה. גם שהם יצאו חוץ מכמה תגובות נחמודת של אנשים הם לא באמת גרמו לאנשים חדשים להגיע. כנל לגבי כתבה בYNET מישהו עשה כתבה נחמדה וחוץ מכמה תגובות של אנשים שכבר נמצאים בתוך העולם הזה שנקרא "תעופה וירטואלית" כל השאר כתבו דברים כמו: איזה משועמים , טסים בבית על הכיסא חושבים הם טייסים וכו'.. אז מסתבר שגם זה לא בדיוק מושך אפילו גורם למצב ההפוך.

אם אני לא טועה צבי בעבר אמר משהו נכון ואני מסכים איתו למרות שזה קשה כביצוע בגלל כוח אדם. הוא אמר ללכת למקומות כמו מוסדות חינוך,קייטנות,חוגים, חוגי טיסנאות,שדות תעופה קטנים כמו הרצליה, ראשלצ , מנחתי טיסנים וכו'. ניתן להקים כוח קטן בחטיבה שנמצא ברחבי הארץ לדוגמא 4 חבר'ה כל אחד גר באזור אחר בארץ ללכת ולתת הרצאה של חצי שעה + דוגמא מהסימולטור של טוויץ' לא משהו ערוך שנראה יותר יפה מהמציאות.. דבר נוסף, יש קבוצה שאני חבר בה שנקראת "טייסים עושים טייסים" קבוצה מאוד גדולה של טייסים במציאות מטייסי איירלינס ועד טייסי דאונים ואפילו טייסי סימולטורים. למה לא להשתמש בקבוצה הזאת? יש שם המון חבר'ה שטסים בשעות הפנאי שלהם בסימולטור אם זה לתרגל: מכשירים, Procedures, טיסה ראיה או סתם להעביר את הזמן באיזה ניווט נחמד וכל זה נעשה באופליין ולא ברשת (אולי כי הם לא יודעים איך לקנפג או שפשוט הם לא מכירים קהילה וירטואלית). אפילו שהם מיעוט הם עדיין תנועה.

(עוד קבוצה בפייסבוק שנקראת "רד אלינו אוירון - מדברים עם טייסים" גם איתם ניתן לדבר ולהצטרך אליהם לסיורים בשדות תעופה ולתת לילדים (בגיל המתאים מבחינת חוקת הרשת) הזמדנות לעולם אחר שנקראה סימולטור)

 

 

קודם כל, מה שמשנה היא איכות הסרטון, התוכן המוצג בו, התוכן יהיה "ידידותי למשתמש", בלי מושגים מסובכים שאנשים ממוצעים לא מכירים, דבר שני- אני אישית ועוד כמה חניכים בקורסף שאני לא יודע אם שמעת עליו, הצטרפתי לואטיל בעקבות הכתבה של בוקי שפורסמה, ככה שזה לא נכון לומר "וחוץ מכמה תגובות של אנשים שכבר נמצאים בתוך העולם הזה שנקרא "תעופה וירטואלית" כל השאר כתבו דברים כמו: איזה משועמים , טסים בבית על הכיסא חושבים הם טייסים וכו'." אז ככה שזה כן משך אנשים,

עוד משהו, בוא תיקח על עצמך משימה, אם אתה חבר בקבוצות האלה בפייסבוק אתה מוזמן לפרסם פוסט ביחד עם הסרטון שנכין לואטיל שבו תציג לחברים שם את הקהילה, אם תאצה עזרה בניסוח אשמח לעזור.

קישור לתוכן
Share on other sites

זהו בדיות העניין, שאם היינו יותר קשורים וקשובים לחטיבות האחרות ובכלל ל VATSIM ולא כל כך סגורים בתוך עצמנו, היינו יודעים ומשתתפים באירוע. 

 

איפה מחלקת האירועים ?

 

אמיר, זאת בדיוק הנקודה ידידי. תפקיד אחראי אירועים זה בין הייתר לחקור האם יש אירועים והאם השכנים מתכוונים לעלות ולפי זה לתת נוכחות בישראל. אחראי אירועים זה לא רק ליצור אירוע אחת לכמה זמן ולהגיד עשיתי זה קצת מעבר לזה.

 

זהו בדיות העניין, שאם היינו יותר קשורים וקשובים לחטיבות האחרות ובכלל ל VATSIM ולא כל כך סגורים בתוך עצמנו, היינו יודעים ומשתתפים באירוע. 

 

איפה מחלקת האירועים ?

 

מסכים איתכם חבל שמי שאחראי על זה (אני לא יודע מי זה אפילו ) לא היה עם היד על הדופק בהחלט פספסנו ארוע טוב..

קישור לתוכן
Share on other sites

קודם כל, מה שמשנה היא איכות הסרטון, התוכן המוצג בו, התוכן יהיה "ידידותי למשתמש", בלי מושגים מסובכים שאנשים ממוצעים לא מכירים, דבר שני- אני אישית ועוד כמה חניכים בקורסף שאני לא יודע אם שמעת עליו, הצטרפתי לואטיל בעקבות הכתבה של בוקי שפורסמה, ככה שזה לא נכון לומר "וחוץ מכמה תגובות של אנשים שכבר נמצאים בתוך העולם הזה שנקרא "תעופה וירטואלית" כל השאר כתבו דברים כמו: איזה משועמים , טסים בבית על הכיסא חושבים הם טייסים וכו'." אז ככה שזה כן משך אנשים,

עוד משהו, בוא תיקח על עצמך משימה, אם אתה חבר בקבוצות האלה בפייסבוק אתה מוזמן לפרסם פוסט ביחד עם הסרטון שנכין לואטיל שבו תציג לחברים שם את הקהילה, אם תאצה עזרה בניסוח אשמח לעזור.

אור, חריגים היו ותמיד יהיו. הכל שאלה של "סדר עדיפויות"  צריך להסתכל על הדברים קצת אחרת ולשים לדקה את האירועים בצד. יש דברים יותר חשובים שצריך להשקיע בהם את הזמן היקר. הדברים החשובים שאני מדבר עליהם לא צריכים לבוא רק מצד הנהלת החטיבה. אני מדגיש את זה בכוונה (לא אליך אישית משום שאתה לקחת על עצמך להכין משהו שזה כבר משהו שלא רואים כל יום) כי משום מה יש פה הרגשה שאם אין לי  VATIL-X ליד השם אני לא יכול לעזור.. אותם כוכבים חושבים שההנהלה חייבת לעמוד דום בשבילם.*הרבה אנשים לא יודעים אבל החטיבה פה לא כדי לספק:טימספיק,פורום,חברה וירטואלית,בית ספר לטיסה,קנסים,סיורים בשדות תעופה,שת"פים וכו'... 

החטיבה פה תחת VATSIM והדבר היחידי שהחטיבה צריכה לספק זה פיקוח בלבד. כל השאר זה בונוסים ואנשים צריכים להבין את זה. 

שים לב, שרוב התגובות בשרשור הזה מתפרס על לא יותר מחמישה אנשים למה? איפה הדעות של כל שאר חברי החטיבה? לא אכפת להם? לא מפריע להם שזה המצב?  כל מי שחשוב לו צריך לבוא ולעזור. (לא ביקשתי להכין סינרי דבר אחד או שניים בסיסיים שנקראים "פייסבוק ופורומים" לפרסם משמרות פיקוח,לעשות בוקינג לפני משמרות או הדבר הכי פשוט לעלות לטוס שיש פקח מתרגל שמתחנן לתנועה) אני לא בטוח שהייתי רוצה לדעת מה היה קורה פה אם  הנהלת החטיבה הייתה מחליטה לסגור את שרת הטימספיק או הפורום.  זו דעתי והיא לא תשתנה,כי אני מבסס את הדברים על המציאות ועל דברים שהיו ודברים שיש עכשיו. 

 

 

לגבי הסרטון: במידה ותצטרך עזרה בניסוח אני אנסה לבסס איתך משהו על בסיס הניסיון שלי. את ההחלטה האם לעשות את הסרטון או לא רק אתה תחליט, ואני שוב אומר, אני לא חושב שזה רע אני פשוט חושב שיש דברים מעט יותר חשובים שבשבילם אנחנו פה)

- אני הייתי שנים בחטיבה הזאת גם בהנהלה וגם כחבר חטיבה ובנוסף בהנהלת חטיבה ששייכת לאירופה וגם כחבר חטיבה כך שאני רואה את ההבדלים הקטנים שחטיבות אחרות עושות מאשר ואטיל כחטיבה (אני לא חושב שההנהלה קשורה לזה אפילו להפך)  זה לא סוד כתבתי את זה למעלה ואמרתי את זה תמיד. י

קישור לתוכן
Share on other sites

זהו בדיות העניין, שאם היינו יותר קשורים וקשובים לחטיבות האחרות ובכלל ל VATSIM ולא כל כך סגורים בתוך עצמנו, היינו יודעים ומשתתפים באירוע. 

 

איפה מחלקת האירועים ?

 

 

אמיר, זאת בדיוק הנקודה ידידי. תפקיד אחראי אירועים זה בין הייתר לחקור האם יש אירועים והאם השכנים מתכוונים לעלות ולפי זה לתת נוכחות בישראל. אחראי אירועים זה לא רק ליצור אירוע אחת לכמה זמן ולהגיד עשיתי זה קצת מעבר לזה.

 

 

אהלן לשניכם  ,

כמה דברים :

- קודם כל כמו שאתם יודעים מנהל אירועים אין .. החליט לעזוב בחודש שעבר .. כרגע אין מנהל אירועים ואני נכנסתי לנעליו באופו זמני ומנסה לשמור על פעילות ברמת המחלקה בנוסף למחלקה שלי שהיא לא פחות עמוסה.

 

- אף אחד לא פנה אליי או אל מנהל החטיבה בנוגע לאירוע זה וגם אני הופתעתי בתור טייס על האירוע שלא שמעתי עליו עד היום וחבל גם 

 

- דבר נוסף אנחנו נמצאים בתחילת שבוע בישראל , אנחנו לצערנו לא נמצאים ביום חופשי כמו רוב החבר'ה שם . שם קל יותר להשיג פקחים ביום ראשון מאשר אצלנו .. 

 

 

חברים בואו נצמד לנושא הדיון ולא נגרור את העיניין לדברים שאינו קשורים לנושא הדיון 

למי שיש בעיה, הערה או בקשה תמיד מוזמן לפנות אלינו : 

Bog@vatil.org.il 

ואו אליי לפרטי ואענה לו בשמחה

 

המשך שבוע נעים 

קישור לתוכן
Share on other sites

אהלן לשניכם  ,

כמה דברים :

- קודם כל כמו שאתם יודעים מנהל אירועים אין .. החליט לעזוב בחודש שעבר .. כרגע אין מנהל אירועים ואני נכנסתי לנעליו באופו זמני ומנסה לשמור על פעילות ברמת המחלקה בנוסף למחלקה שלי שהיא לא פחות עמוסה.

 

- אף אחד לא פנה אליי או אל מנהל החטיבה בנוגע לאירוע זה וגם אני הופתעתי בתור טייס על האירוע שלא שמעתי עליו עד היום וחבל גם 

 

- דבר נוסף אנחנו נמצאים בתחילת שבוע בישראל , אנחנו לצערנו לא נמצאים ביום חופשי כמו רוב החבר'ה שם . שם קל יותר להשיג פקחים ביום ראשון מאשר אצלנו .. 

 

 

חברים בואו נצמד לנושא הדיון ולא נגרור את העיניין לדברים שאינו קשורים לנושא הדיון 

למי שיש בעיה, הערה או בקשה תמיד מוזמן לפנות אלינו : 

Bog@vatil.org.il 

ואו אליי לפרטי ואענה לו בשמחה

 

המשך שבוע נעים 

 

שחף, הדיון הוא על נושא השיווקי ועל האפשרויות כדי לשפר את מצב התעופה וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בשרשור הזה,האירוע היה רק דוגמא. לא על כל תגובה הכי קטנה ישר צריך לפתור בהודעות אישיות זה נושא חשוב מאוד לעתיד החטיבה. ועד כה הוא מתנהל בצורה איכותית מבלי עקיצות או שפה ירודה והיה יותר נחמד אם היינו שומעים את דעותיהם של שאר חברי החטיבה שכרגע זה לא קורה.  אני אישית חושב שהדיון צריך להימשך עד שתהיה הסכמה כוללת ומתן פתרונות למצב. 

 

לגבי היום בשבוע אני חד משמעי לא מסכים איתך. מבחינתי זה לא תירוץ מצטער! כשרוצים לקדם משהו צריך לנסות ולהתאים את עצמך למה שקורה מבחוץ! אף אחד לא ביקש כיסוי של 6 שעות. 3 - 4 שעות כדי להראות נוכחות זה מספיק. אט אט אנשים יבינו שיש משהו באירופה יש גם בישראל זה דבר שבונים אותו לאט.

קישור לתוכן
Share on other sites

שחף, הדיון הוא על נושא השיווקי ועל מה אפשרות לעשות כדי לשפר את מצב התעופה וזה בדיוק מה שאנחנו בשרשור הזה האירוע היה רק דוגמא. לא על כל תגובה הכי קטנה ישר צריך לפתור בהודעות אישיות זה נושא חשוב מאוד לעתיד החטיבה. ועד כה הוא מתנהל בצורה איכותית מבלי עקיצות או שפה ירודה והיה יותר נחמד אם היינו שומעים את דעותיהם של שאר חברי החטיבה שכרגע זה לא קורה.  אני אישית חושב שהדיון צריך להימשך עד שתהיה הסכמה כוללת ומתן פתרונות למצב. 

 

לגבי היום בשבוע אני חד משמעי לא מסכים איתך. מבחינתי זה לא תירוץ מצטער! כשרוצים לקדם משהו צריך לנסות ולהתאים את עצמך למה שקורה מבחוץ! אף אחד לא ביקש כיסוי של 6 שעות. 3 - 4 שעות כדי להראות נוכחות זה מספיק. אט אט אנשים יבינו שיש משהו באירופה יש גם בישראל זה דבר שבונים אותו לאט.

אני שמח שיש לכם הצעות ושאלות ..

נוכל לעשות זאת בפוסט מתאים או בשיחה בTS יהיה מעולה יותר ..

הבחור בסה"כ ביקש פה עזרה בסרטונים ולא באיך נשווק את החטיבה .

 

 

שוב האירוע לא נודע  לנו ולכן לא היה הכנה מראש לכך שלא נדבר שכרגע אין מנהל אירועים  

קישור לתוכן
Share on other sites

הרבה ממה שנכתב פה כבר נאמר במסגרת פנל חטיבה שנערך בחגור, צוות החטיבה הקפיד לרשום הכל, תנו להם זמן לתת מענה.

בינתיים צריך "ידיים עובדות" כדי להקים את המיזם של אור בחגור.

הצעה לחומר גלם לסרטון: יש לי המון הקלטות מכ"מ של בחינות ואירועים, כדי להריץ אותם צריך יורוסקופ, אך זה יכול להיות טיזר לא רע לסרטון.

אשמח להעביר אם זה רלוונטי.

קישור לתוכן
Share on other sites

הרבה ממה שנכתב פה כבר נאמר במסגרת פנל חטיבה שנערך בחגור, צוות החטיבה הקפיד לרשום הכל, תנו להם זמן לתת מענה.

בינתיים צריך "ידיים עובדות" כדי להקים את המיזם של אור בחגור.

הצעה לחומר גלם לסרטון: יש לי המון הקלטות מכ"מ של בחינות ואירועים, כדי להריץ אותם צריך יורוסקופ, אך זה יכול להיות טיזר לא רע לסרטון.

אשמח להעביר אם זה רלוונטי.

אשמח אם תעביר לאור בלישה 

orbelisha@walla.co.il

קישור לתוכן
Share on other sites

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...