עבור לתוכן

Moshe Mizrahi

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    4,064
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

  • Days Won

    21

Moshe Mizrahi last won the day on יוני 14

Moshe Mizrahi had the most liked content!

פרטי משתמש

  • Simulator
    Microsoft Flight Simulator 2020

Vatsim

  • VATSIM CID
    952635

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Moshe Mizrahi's Achievements

  1. תותחים! כל הכבוד על הרוח החיה שנכנסתם אתה לתפקידים שלכם 😍 עוד פרגון קטן למי שלא יודע, הלוגו Virtual is the New Reality נבחר בתחרות פתוחה של החטיבה וזכה במקום הראשון, מי שיצר אותו היה בחור יקר בשם אביב קרבל. בהצלחה לכולנו 💪
  2. בשישי לשישי ביום שישי 666. הרבה דובר על המספר הזה, הולך להיות מבחן חייתי. בהצלחה!
  3. מזל טוב לירין ובהצלחה
  4. חבילה שימושית להכרת נקודות ה- CVFR בישראל תוך שימוש בסימולטור טיסה Microsoft Flight Simulator 2020 החבילה כוללת: 1. טבלת סיכום מרוכזת עם רשימת כל הנקודות, המכילה: a. שם הנקודה בעברית וייצוגה בחמש אותיות באנגלית b. קואורדינטות של הנקודה c. תיאור הנקודה בשטח (יישוב, צומת כבישים, מאגר מים וכו') d. סוג הדיווח מעל הנקודה (חובה/דרישה) e. הגובה ממנו בוצע צילום הנקודה הראשי (במבט על) 2. מצגת עם צילומי הנקודות מזוויות שונות, לפי הנתיבים שמגיעים אליה ובגובה שלהם: a. הנקודות שבצילומים הן רק הנקודות שנמצאות בנתיבים לשימוש אזרחי, בנתיבים הרגילים (במפה קו ירוק רציף) או בנתיבים שבאישור פקח (קו ירוק מקווקו). b. לכל נקודה מעל הקרקע יש: i. צילום אחד במבט על, כאשר החלק העליון של הצילום הוא כיוון צפון. ii. צילומים נוספים, אחד מכל נתיב אזרחי שנכנס לנקודה ובגובה שלו. c. לנקודות שנמצאות מעל הים יש צילום אחד, במבט מתא הטייס לכיוון החוף. d. כחלק מהחבילה מצורפת טבלת מקרא מפורט עם תוכן הצילומים לפי מספר השקופית. e. הצילומים בוצעו בתאורת צהרים אופטימלית ומזווית רחבה כדי לכלול מקסימום מידע לזיהוי. כל נקודה יכולה לקבל במציאות מראה מעט שונה בתלות בתנאי התאורה והראות לאורך היום. f. כל הצילומים בוצעו בסימולטור מיקרוסופט 2020 כאשר מותקנת עליו כל חבילת הסינרי החינמי הזמינה של ישראל נכון למאי 2025, כולל שדה אילת הישן שעדיין מופיע בסינרי כמסלול. g. מאז יצירת הסינרי מדינת ישראל התפתחה, כבישים הורחבו וסביבת חלק מהנקודות נראית מעט שונה. הצילומים מתאימים לשימוש כעזר לאימון בסימולטור בלבד ואין להסתמך עליהם כ"ראה וקדש" בעולם האמיתי. 3. תיקייה עם פרקים מתוך פמ"ת 3-24 a. תת תיקיית מפות CVFR המכילה: i. העתק של מפות נתיבי תובלה נמוכים, צפונית ודרומית, עדכון 1/23 ii. צילום של רשימת נקודות CVFR כפי שמופיעה בפמ"ת iii. צילום מפרק ההקדמה לטיסה ומפות תובלה נמוכים ומפרק כללי טיסות ראייה שונות. b. תת-תיקייה עם מפות אזורי אימון לשדות הבאים: ראש פינה, חיפה, מגידו, הרצליה, באר-שבע c. תת-תיקייה עם פרקי המנחתים הבאים: קריית-שמונה, פיק, מגידו, הבונים, עין-שמר, ראשון-לציון, מצדה, באר-שבע, קציעות, עין-יהב d. תת-תיקייה עם פרקי שדות התעופה הבאים: ראש-פינה, חיפה, הרצליה ט.ל.ח., אם מצאתם טעות אשמח לשמוע. העבודה מוקדשת לקהילת VATIL הנהדרת ובתקווה להמשך שגשוגה, התפתחותה וביסוס מעמדה בעולם התעופה. מותר להפיץ בקהילה באופן חופשי. Israel CVFR Waypoints Screenshots v1.3.zip
  5. נראה לי שזה זמן מתאים להוריד חלודה, מר תל-אביב 🙂
  6. ראשית תודה רבה לפלג על תקופת ההובלה של החטיבה ובהצלחה בהמשך. מקווים להמשיך ולראות אותך בסביבה 😍 אילון וצוות החטיבה החדש, תודה רבה על המפגש, יש לכם חזון נהדר ותוכניות מפורטות לקחת את החטיבה קדימה בכל תחום, כל הכבוד ובהצלחה רבה 💪 משה
  7. היי, האם יש לפקח סנטר אפשרות לכפות על כל מי שטס שימוש בטקסט בלבד? אתמול היה פקח כזה בגרמניה, EDWW שהיתה לו בעיה קבועה עם הקול והוא המשיך לפקח תוך שהוא מאלץ text only. אני גם ככה מקליד לאט וזה היה ממש מסורבל ובכלל לא נגיש לטוס וגם להתנהל תוך כדי תנועה מטורפת של אירוע. לא רציתי לעכב שם הכל אז פשוט התנתקתי. מה אפשר לעשות במקרים כאלה? ואטסים לא מבקשים מפקחים כברירת מחדל ערוץ קול תקין?
  8. תודה רבה. הייתי מציע להנהיג רשימת סלוטים לאירועים לפי זמנים והרשמה לאירוע, כך כל מי שנדחף אפשר להשאיר לרגעים שקטים יותר
  9. מצטרף לתודות, היה אירוע בקנה מידה גדול מאד והיה שווה! כל הכבוד למארגנים. באירועים בקנה מידה כזה יש תמיד הזדמנות ללמוד ולהתקדם לרמה הבאה ומיכיוון שאנחנו בסך הכל בתחביב אז הציפייה מראש היא שכל מי שלקח על עצמו לתת שירות בערב כזה עושה את המקסימום שלו ולא כולם מוכנים לכזאת תנועה. היתה גם למידה על הדרך, למשל שתוך כדי האירוע פתחו עמדה נוספת לקלירנסים אחרי שראו כמה עומס יש. האתגר שאני התמודדתי אתו זה שקרקע מזרח העביר אותי לבקש פושבק מקרקע מערב והמערב העביר אותי חזרה למזרח, כנראה שפספסו את זה שאני חניתי במזרח (הנחתי שזו היתה הבעיה). כל מעבר כזה אומר לחכות שוב לסלוט פנוי בקריאה לפקח, וזה עוד זמן, לוקח זמן להתרגל שככה זה עובד ומניסיון חלק מתייאשים ומתנתקים, שמח שזה לא קרה לי. ככלל, אם הוא עדיין קיים, צריך להמתין 2-3 שניות מסוף תקשורת כדי לקרוא, גם כדי לתת לפקח הזדמנות לשחרר ביוזמתו את הממתינים. היה שם טייס עם קול של ילד שהתייבש מסכן ושכחו אותו עד שהיה צריך להזכיר 3-4 פעמים שהוא מחכה. אני רואה את זה כתהליך של למידה וזה טוב לואטיל. עם התמדה ורצון טוב בסוף כולם יהיו דניאל
  10. היי כולם, רציתי לעדכן שהיום סיימתי תכנון וביצוע הרכבה של מערכת ל- MSFS ותוך כדי התהליך תעדתי הכל בבלוג בפייסבוק. המערכת כוללת מחשב, יחידות היקפיות, בקרי טיסה ופנלים מוכנים. כרגע ישנם 25 שלבים מתועדים, משלב התכנון הראשוני של המפרט ועד לטיסת המבחן הראשונה על המערכת. אם יש ביניכם כאלו שהתעוד במלואו, או בשלבים מסויימים ממנו, יכול לעזור לכם אז אני מוכן גם לענות על שאלות ולייעץ במידת האפשר. זה הקישור לדף הפייסבוק
  11. היי חברים, היום (שלישי) יהיה אירוע של חברה וירטואלית בשם EveryAir Virtual, מתוכננים להתחבר ב- 19:00Z שזה 21:00 לנתיב יציאה מזרחה. אפשר לבקש שתתחברו לפקח?
×
×
  • יצירת חדש...