עבור לתוכן

maverick76

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    136
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

Vatsim

  • VATSIM CID
    nitzan_regev@hotmail.com

maverick76's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. אהלן, יש למישהו לינק לבית-ספר כזה בארה"ב שהוא ממליץ עליו? תודה,
  2. לא מדויק...תיארת את התהליך נכון, רק שכל זה קורה בפיגור של 90 מעלות, כלומר אם הרוטור מסתובב נגד כיוון השעון הצלחת גורמת ללהב המגיעה לשעה 3 להגדיל את הפסיעה וכשהיא מגיעה לשעה 12 היא תהיה בשיא הגובה, כנל לגבי הורדת פסיעה, הכל קורה בפיגור 90.
  3. המון מזל טוב שיר!!! :-) !!
  4. אם התכוונת ל-Enroute Charts אז תוכל למצוא כמה באתר הבא: https://164.214.2.62/products/digitalaero/terminals/enroutelist.cfm?charttype=enroutechartscur&country=ename תהנה
  5. קבוצה של יאהו?! אפשר פרטים? לך לאתר הראשי של VATIL ושם במרכז יש Subscribe to vatsim-israel mailing list
  6. המון המון בהצלחה לכל ממלאי התפקידים החדשים... :wink:
  7. אתה יכול לנסח שוב את השאלה? מהי כוונתך? איך עובד מד לחץ או איך הופכים את הלחץ שמתקבל בגובה השדה לגובה פני הים?
  8. יש מד לחץ בבן-גוריון שמראה לחץ מסוים, מכיוון שהשדה לא בגובה פני הים ממירים את הלחץ לפי נוסחה לגובה פני הים, והלחץ שמתקבל זהו הלחץ שנותנים למטוסים.
  9. אין מילים.... אני פשוט בהלם... משתתף בצער המשפחה והחברים... :candle: :candle: :candle:
  10. המון מזל טוב!!!
  11. שים לב שבתמונה אתה 3.1 מייל DME בגובה 1960 רגל, כאשר לפי דפית ILS12 במרחק שלושה מייל אתה צריך להיות בגובה1124 רגל. במילים אחרות אתה כ-836 רגל מעל זוית הגלישה ככה שגם מחט ה-GS צודקת וגם תאורות ה-PAPI צודקות. :idea:
  12. באמת כולם מדהימים...קשה לבחור.... אני חושב שעדיף להימנע מלומר מה כל אחד אוהב, כדי לשמור על דעות אובייקטיביות.
  13. תמונות מדהימות = מצלמה טובה + צלם טוב :wink:
  14. שלום לכולם! א. אני הייתי 4X-VFI ב. תודה רבה לכל צוות VFS, היה אחלה אירוע =D> ג. תודה רבה לכל הפקחים, פיקוח נהדר =D> ד. מחזור 2 של VFS המון בהצלחה בהמשך :drinking: שיהיה לכולם שבוע טוב!!!
  15. המון המון מזל טוב!!!! :bday:
×
×
  • יצירת חדש...