עבור לתוכן

Aviatar

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    13
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

Vatsim

  • VATSIM CID
    avi64@msn.com

Aviatar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. מזל טוב אח!!! אמיר הוא האיש שהדביק אותי בחיידק הזה שנקרא פלייט סימולטור עוד בתקופת גירסת 98 ולמעשה בלעדיו אני לא חושב שהייתי מגיע למה שהגעתי עד היום, אם בכלל. אז תודה רבה על הכל אחי, תצליח בקריירה הצבאית שמחכה לך בשנתיים הקרובות, תמשיך תפקידך ותרומתך בחטיבה על הצד הטוב ביותר כמו תמיד. ולסיום: אתה בא לאבו חסן?...
  2. hi, I'm in new-York for the all summer , (3 more weeks left), I will be happy if someone will tell me were could I find some stores of simulations\aviation in NYC-NJ area. And also if someone knows a store in Miami that's good. Pleas replay, thanks .
  3. מזל טוב איש גדול!!!! :new-bday: .....תודה רבה על העבודה הרבה שהשקעת באלעל וירטואל....ותודה על כל הדברים שאתה עושה בשביל אנשים...שיהיה לך יום הולדת שמח ועד FL 120 איך שאומרים. בברכה, חברך הטוב אביתר בן-ישי
  4. אבל לא מספיק מהירה.
  5. שלילי ,בהמראה ממריאים עם כיוון הרוח מכיוון שבהמראה יש מספיק כוח ומהירות כדי להרים את המטוס לאויר אז מיותר להתחיל להתעסק עם זה.... בנחיתה זה יותר משמעותי כי אי אפשר לנחות במהירויות גבוהות מספיק כדי להחזיק את המטוס באוויר. לא תמיד תיהיה לך מספיק רוח נגדית וגם לא תמיד תוכל להשיג את המהירות כדי שתוכל להמריא נגד כיוון הרוח. ועוד משהו סתם בשביל להעשיר את הידע... קיימת השאלה למה כשמטוס נוחת הוא מנמיך גובה בשיפוע כלפי מעלה? הסיבה היא שככל שזווית התקיפה של הכנף גדולה יותר עד לגבול מסויים כן? (בערך עד 14 מעלות.) אז ככל שזווית התקיפה גדלה כך גדלה גם הדרך לעקימון העליון ומן הסתם מהירותם של פרודות האוויר תגדל מכיוון שהטבע שואף לשוויון... מה הכוונה הטבע שואף לשוויון?... אני ייתן דוגמא... שלושה פרודות אוויר נפגשו בשפת תקיפה של כנף. (ע"פחוק השוויון בטבע פרודות האוויר חייבות להיפגש באותו זמן ובאותו מקום בשפת הזרימה) סבבה.. עכשיו פרודה אחת זורמת על העקימון העליון... פרודה אחת נעצרה בשפת התקיפה ויצרה "סטגנציה" משמע נק' עצירה של אוויר..והתנגדה למטוס.. הפרודה השלישית זרמה בעקימון התחתון... עכשיו חוק השוויון בא לידי ביטוי בכך שהפרודה העליונה צריכה להיות מהירה יותר מהתחתונה מכיוון שיש לה יותר דרך לעשות והיא חייבת להגיע באותו הזמן באותו המקום ולהיפגש עם הפרודת האוויר התחתונה בשפת הזרימה. מקווה שזה מובן!
  6. תראה... אני אסביר לך את זה ממש על קצה המזלג... היחס בין כוח העילוי למהירות המטוס באים אחד על חשבון השני בשני המצבים: כשיש רוח אף למטוס מצד אחד היא מאיטה את המטוס ומצד שני זרימת האוויר על הכנף יותר מהירה ולכן הלחץ על העיקמון העליון בכנף יקטן(תת-לחץ/יניקה) והלחץ על העיקמון התחתון יגדל ולכן כוח העילוי על הכנף יגדל. ד"א זאת אחת הסיבות שמטוס נוחת נגד כיוון הרוח... כדי לא לאבד כוח עילוי במהירויות נמוכות. לגבי רוח גב זה בדיוק ההפך... יותר מהירות, פחות כוח עילוי.. אבל ככל שמהירות הטיסה גדלה כך גם מהירות האוויר גדלה כנגד כיוון הטיסה.. ולכן אין שום הבדל משמעותי בין רוח גב לרוח אף מבחינת כוח עילוי על כנף! אם אתה מעוניין להסבר יותר רציני אני אשמח להסביר... מקווה שעזרתי!
  7. תודה רבה שאדי!
  8. שלום!.. רציתי לשאול אם יש למישהו מושג איפה אני יכול למצוא אנימציה/הדמיה של זרימת אויר על פרופיל כנף. תודה!
  9. פששששש.... חברה... הדבר הזה הולך להיות מטחנת זיכרון,כ.מסך ומעבד!!!! :twisted: אבל שווה כל השקעה... באמת מרשים.
  10. Aviatar

    SCANER

    מישהו יודע אולי איפה אפשר לרכוש סקאנר בוורשה או בפולין בכלל?...... פשוט אולי אני נוסע עם המשלחת.... אז חשבתי לקנות.... בתודה מראש.. אביתר בן-ישי
  11. מישהו יודע אולי אם יצא טלאי(patch) של ה767-pic לפלייט 2004? או ש... הגירסה של ה2002 טובה ל2004 בתודה מראש :אביתר......
×
×
  • יצירת חדש...