אבל עם אני טס ב737 למינהם ואני מבצע RNAV30 ואני באיזור LL אני לא יכול לרדת למהירות VREF ולהוריד מדפים 30.
זה לא נירא לי משהו נכון לעשות ואני לא בטוח שזה יסתיים טוב.
שלום רב !
רצתי לדעת כאשר הפקח מבקש להוריד את מהירות הטיסה למינימום אך אני יודע לאיזה מהירות מנימלית אני צריך לרדת?
ואני לא מדבר כאשר אני בפיינל, אלה לדוגמה אני מבצעה RNAV30 ואני באיזור ה LL
תודה.
הגלגל לא מקבל זווית אלה סיבוב לא גדול תוך כדי כיפול .הסיבוב נגרם מחלק שאנו לא רואים בסרטוט והשם שלו הוא "סביבל" .הכן נסע מתחבר (נכנס) עם החלק שסימנתי לתוך "הסביבל"
והתוצאה שבזמן כיפול כול הכן נסע מבצעה סיבוב קטן (בצורה מכנית לחלותין).
לאיצק :
בDI PF היה צריך לבדוק "שיימסים" שמורכבים בין "הסביבל" לחלק המסומן בסרטוט.
ואם היה מרווח גדול בינהם זה היה יכול לגרום לכיפול של כן נסע לא רצוני במכת נחיתה.
הסיבה היחידה לזווית של הגלגלים היא להתאים אתם לבית כן נסע בצורה היעלה ביותר ובמינימום מקום.
לאחר שגלגלים מקבלים את הזוות שלהם (כול מטוס לסוגו) הם לא מתישרים ולא שום דבר אחר נכנסים פנימה אך שהם.