
ELY150
חבר חטיבה-
הודעות פעילות
71 -
הצטרפות
-
ביקור לאחרון
ELY150's Achievements
Newbie (1/14)
0
מוניטין
-
אילן ואלעד ממש מעציב לקרוא שנושאים כל כך חשובים מעבדים פרופורציה והופכים לתקיפה אישית של כל אחד שרוצה לומר את דברו. הנושא הראשי שהתחיל את הכל וגם השרשור הקודם לא מטופל וכנראה שגם לא יטופל לפי ההתיחסות שלכם. התאפקתי שלו להתערב, הרי כל התערבות מצידי תיחשב להתנכלות אישית שלי באנשים שאני לא מכיר לפי טענותיך הקודמים ,אבל כאשר ההנהלה מתחילה להתבדח בשרשור כזה זה ממש חורה לי. הרצינות שלכם לבעיות הקימות בשרשור מבישת, להוציא משפטים בנושא כה רציני כגון: " יונש ברכות על העמוד השביעי עד 120 טוב לפחות יש קצת צחוקים בשרשיר הדפקט הזה". פשוט לא רציני ילדותי ומעיד על הכל. הייתי מציע לך לעיין בשרשור הזה וגם בקודם שוב, אני בטוח שתוכל לקרוא ולהבין שישנם הרבה אנשים שלא כל כך מסכימים בגישה של אריאל אבל מסכימים שיש בעיות . לכן אני מציע במקום לבזבז את זמנכם בלכתוב פשוט תבדקו את הבעיות ותטפלו בהם. אני לא היחיד שחושב שיש בעיות תעבור שוב בבקשה על השרשור ותסיק מסקנות. בכדי להראות רצינות הייתי מצפה לראות לאלו מסקנות ופתרונות הגעתם מהשרשור הקודם וגם מהשרשור הנוכחי. אם אני לא טועה הצערתם שתבדקו ותחזרו לאנשי הקהילה שיהיה לכם תוצאות. אנשי הקהילה עדיין מחכים לתשובות ומסקנות מהנהלת vatil. תודה .
-
חדש! סנרי! הרצליה - דוד רוזנפלד וניר בכר!! - עדכון!!
ELY150 replied to Tomer Haim's topic in ראשי / General
דויד אחרי שראיתי את עמדת העבודה שלך את התוכנות וקבלתי קצת רושם בכמה השקעה כרוך בליצור מוצר יפה ואיכותי כל כך . פשוט אין אין אין מילים נראה למופת ההשקעה השעות וכל התמונותשצילמת והזמן שהשקעת השתלמו בענק. תודה לך על הזמן ההשקעה היצירה ליצור לנו סביבות טיסה מענינות ואמיתיות יותר זה פשוט אומנות שיחקת אותה בגדול -
אורן לא יקרה כלום למה את חושב שלילי למה אתה חושב שיש סיבה למשהו לסגור חשבונות אם הכל בסדר החטיבה אז לא צריך ליהיות חשבונות אבל גם לזה יש פתרונות אפשר לעשות סקר רנדומלי אבל זה חייב ליהיות אמין הייתי מעדיף שנבחר גוף שלא קשור להנהלה של איש אחד או שניים שמקובל על כולם לא מההנהלה חבר חטיבה שינהל את הסקר שיבחר בצורה רנדומלית קבוצה של אנשים מתוך החטיבה שלהם ורק להם יש זכות לענות על הסקר כל תקופה של 3 חודשים הסקר ירוץ וישלח לאנשים המיועדים ורק תוצאות שלהם יתקבלו כל אחד ממלא רק את הסקר שלו ולא צריכה ליהיות בעיה של סגירת חשבונות שאני אישית לא מאמין בה תודה
-
איציק כל הכבוד על התגובה הבוגרת ברור שהבנת את העיקר מכל השרשור הזה אין פלא שאתה בין היחידים שמאוד מעורכים בחטיבה כחבר הנהלה ופקח טיסה תמשיך כך ותנסה להעביר קצת גם לשאר ההנהלה במקום להפגע לקחת את זה כביקורת בונה כמו כל אירגון ניהולי שרוצה להתפתח ולהשתפר ולא לקחת אישית ולהתגונן מאחורי הבעיות שהעלו כאן . אני לא ממש רוצה להכנס ולהעלות פתרונות אבל אני חושב וזו דעתי וכל חבר שחושב כמוני יוכל להגיב שיש בעיה שפקח בחטיבה שהוא גם חבר הנהלה יהיה אחראי על משמעת פקחים מהסיבה הפשוטה שלא הגיוני להעלות בעיה כנגד פקח שהוא עצמו הפקח. תסכים שיש עם זה בעיה בנוסף יש לי הצעה קטנה לנושא הפיקוח אני חושב שזה יעזור ויגרום לפקחים להשתדל ליהיות יותר מנומסים ותומכים ההצעה שלי לבצע אחת למספר חודשים משוב על הפקחים כלומר יהיו טפסים או קישור עבור כל פקח עם אותם שאלות ובסוף תוכלו כמנהלים לדעת מי יותר תומך מי יותר מעודד אנשים לטוב ממי כולם חוששים או לא כולם אבל חלק מהאנשים וכו שאלות כגון האם אתה חושב שהפקח מבצע את עבודתו כראוי באם אתה נמנע מלטוס כאשר הפקח הנ"ל מפקח האם יצא לך להפגע אישית מהפקח הנ"ל האם שמעת את הפקח הנ"ל מדבר לטייס אחר בקשר ומעליב במהלך הטיסה בגלל טעות באם הפקח סובלני או עצבני או אגרסיבי כאשר הוא ממלא את תפקידו אלו שאלות לדוגמא כמובן תוכלו לשנות או לחשוב על שאלות אחרות זה סתם דוגמא זרקתי ככה מה שעלה לי כרגע על מנת לפתור את בעית הפחד ותלונות על פקחים ממשוב תוכלו להשיג שני דברים 1 תגעו מי הפקחים שיש איתם בעיה ותוכלו לשים עליהם עיין 2 הפקחים יתאמצו יותר למען סביבה טובה ונעימות בשביל לקבל משוב חיובי כמובן שכל הטייסים צרכים להבין שטייס שיעשה בעיות יעונש בהתאם לחומרת המעשה תודה
-
אור ולכל צוות ההנהלה והאחרים כל מה שאותם אנשים שהגיבו ניסו לומר כולל אני זה שיש כמה בעיות כלפי הגישה בניסוח התוקפני והתבטאויות בפורום וגם בפיקוח . נכון שלא כל הפקחים הם מנהלי החטיבה אבל הרבה ממכם כן אם לא רובכם כן מפקחים וחלק מהדברים שנאמרו לא נאמרו רק על אותם פקחים שהם לא שייכים להנהלה אלא על כולם כלל המנהלים שלוקחים בזה . קשה לי להאמין שרק אנחנו רואים את הבעיות ואך אחד ממכם לא חושב אפילו שיש בעיה. תעבורו שוב על מה שנכתב היום בחיפוש קל תוכלו למצוא המון מקרים מהעבר שיכלו לקבל טיפול קצת אחרת ותקבלו את הביקורת . כן הבקורת מופנת להנהלה כי על ההנהלה האחריות לדאוג שדברים כאלו לא יקרו ואם קרו לא נורא בו נראה איך אפשר לתקן כדי שלא יחזרו. כולם מעריכים את הזמן ההשקעה שלכם אך יחד עם זאת זה לא אומר שאין ביקורות תקבלו אותם בעיין יפה על מנת לשפר אני בטוח שאתם מספיק כשרוניים לפתור את הבעיות גם בלי ליצור קשר אישי איך לפתור אותם. איך לפתור את אותם בעיות לאחר שתפנימו אותם יהיה פשוט מאוד תודה
-
אולי אתה צודק המרחב הישראלי בהתחשב לשטח הוא עמוס או מהעמוסים ביותר עדיין זה לא מצדיק שום דיבור שלא קשור לטיסה ברשת. אין ספק כאשר טייס עושה טעות כמו שאריאל אמר ומלחיצים אותו הוא יעשה או יכול לעשות טעיות גדולות יותר. תראה אני אישית לא פקח וכאן אני שואל את הפקחים הייתה בעיה הטייס טעה ולא פנה בזמן האם אני טועה שהתפקיד של הפקח בין היתר לבדוק שהטייס מבצע הכל לפי תוכנית ידוע מראש. ההגיון שלי אומר ומנסיון שיש לי בסביבות אחרות במקום לומר לטייס טעית ולצעוק ולומר דברים נוספים שכולם שמעו לא פעם ברשת פשוט לומר תמשיך ישירות לנקודה מסויימת או תן לא כיוון שלא יסכן אף אחד וכמובן לפנות את הערוץ כמה שיותר מהר והבעיה נפטרה. אנחנו צרכים להבין שכמה שאנחנו ההנהלה וכל חבריה רוצים ומשתתדלים לבנות סביבה ראליסטית יש מצבים שאולי במציאות לא היו קורים וברשת יקרו. ברשת לא כולם יודעים הכל ותמיד חשוב ללמוד יש לציין שבמציאות לפני שטייס נוסעים רואה מטוס הןוא עובר אין ספור שעות טיסה הדרכה ומבחנים ושימוש במכשירים ןלכן אצלינו צפויי שיהיה יותר טעיות מאשר בעולם המצאיותי אז איך הבעיה נפטרה ברשת פשוט יורדים על הטייס בצורה כזו שהוא מתבייש או מפחד לחזר אתה מלחיץ אותו עוד יותר מבזבז זמן בלתקוף אותו הרי אחורה הוא כבר לא יחזור הטעות נעשתה . עכשיו נעשו שתי טעיות כי הפקח מבזבז זמן הרי המצב לחוץ במקום להתלונן ולצעוק על הטייס תן לא כיוון או נקודה לטוס לכיוונה הרי אתם אומרים שמאוד קשה אז בטח שיהיה יותר קשה שהפקח מושך את הזמן ובנתיםהטעות מחמירה כי עכשיו המטוס באמת קרוב למטוסים אחרים . בנוסף אני חושב ואני מקווה שאנשים יגיבו על זה לא מדובר ככל הנראה בעיה רק בעומס ישנה בעיה של העלבות גם כאשר הרשת לא ממש . ושוב אני שאול את אותה שאלה מדוע יש אנשים שמפחדים לטוס זה נראה למישהו הגיוני שדבר כזה קורה ברשת שלנו תודה
-
אני לא חושב שמישהו מנסה להוריד מההשקעה של מנהלי החטיבה אבל יחד עם זאת אני מסכים עם כל מה שנאמר ע"י הריאל אף אחד וגם כמובן לא אריאל מנסים לפגוע כאן במישהו ספציפי הכל נעשה על מנת להעלות דברים לשם תיקונם. אני לא חושב שזה מספיק לומר ההנהלה משקיעה גם בזמן וגם בכסף ואני בטוח שכולם מעריכים את ההשקעה אבל יחד עם זאת לגרום לכך שי אנשים ולא מעט שפוחדים לטוס ברשת ללא שום הצדקה גם כאשר רמת הטיסה שלהם היא לא מבין הגבוהות שיש. ישראל זה לא המקום הכי עמוס ברשת של vatsim שמצדיק העלבה והעמדת טייס בצורה מבישת בתדר בפומבי שישנם עוד טייסים שטסים על אותו ערוץ. תנסו להעמיד את עצמכם במקום ותשימו ללב מה אתם אומרים ותאמינו לי שגם אתם מהצד השני לא הייתם אוהבים את זה . אבל השאלה הכי גדולה שאני חושב שצריכה לעניין את ההנהלה ואני לא יודע אם מודעים לה היא מדוע יש אנשים שפוחדים לעלות לטוס ברשת? האם ההנהלה מבליגה ומאפשרת לאותם פקחים שמהם פוחדים לעשות מה שהם רוצים ? איך ולמה זה מגיע לרמה כזו שיש פה אנשים שמטילים אימה עד כדי כך שאנשים יפחדו לטוס ברשת ויוותרו על התחביב שאותו הם הכי אוהבים לעשות. אני אישית לא יודע איך הייתי יכול לוותר על כזה תחביב לכן צריך באמת לבדוק מה הגורם לכף ואיך מסיקים מסקנות ומרגיעים את כול אותם טייסים שפשוט פוחדים לטוס ולממש את התחביב שלהם אף אחד מאיתנו לא היה רוצה ליהיות במצב המתסכל שלהם . אני בטוח שזה לא סתם, אנשים סתם לא פוחדים עד כדי כל שהם מוותרים על אחד הדברים שהם הכי אוהבים לעשות . אנחנו בלי ספק מאבדים את כל המהות של הרשת הוירטואלית וטיסות רשת בצורה כזו טיפשית זה פשוט יריה לעצמנו ברגל . מישהו בהנהלה צריך לקחת את זה לידיים ולבדוק לעומק את הנושא ולתקן במידי את מצב הפחד של הטייסים ברשת גם עם הם לא הטייסים הכי טובים ברשת אין שום צדק שהם יפחדו להכנס ולטוס כמו כולנו. אני חושב שזה נון של הנהלת החטיבה שדבר כזה קורה ואינו מטופל או שלא ידוע להנהלה. בנוסף אני חייב לומר שראיתי מספר הודעות לא קטן של צוות ההנהלה שפשוט עובר כל גבול גם צוות ההנהלה צריך מדי פעם לבקר את עצמו ולחשוב לפני שהם כותבים תגובות בפורום. תבינו שאתם מנהלים ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיגרר ולרדת לרמות של אותם אנשים שמתחילים את כל הרעש והבלגאן. הייתי מצפה ממכם לטפל בזה ובחומרת הדין במידה וצריך , אבל לא בצורה וברמה נגררת כמו של הכותב עצמו. הייתי מצפה מצוות ההנהלה שרובכם אנשים בוגרים לנהוג קצת ביותר בגרות ולענות תשובות עניניות ולא בתגובות פזיזות שגורמות להעלבה גם שיש בזה לפעמים צדק. אתם צרכים להבין שחלק ממכם בשביל החברה הצעירים מהווים חיקוי אין לאף אחד בעיה שישעו אנשים שעוברים את הגבולות . אין צורך להגיב על כל הודעה שחורגת מהגבולות. במקרה של הודעה או מעשה שעובר את הגבול אתם צריכים ליהיות כמו מנהלים אמיתים לחקור את הבעיה לגופה להסיק מסקנות כמנהלי חטיבה וגם כבוגרים ולנקוט צעדים בהתאם. אין צורך בתגובות פזיזות ולא משנה מה הסיבה אין צורך לרדת ולהגרר אחרי נעירים או כל אחד אחר שכותב לפעמים דברים שמרתיחים את כולם כולל אותי, צריך לשמור על איפוק ולהתנהג כמו גוף שיודע לטפל בזה הצורה מקצועית ולא לרדת לאותו רמה נמוכה ולתקוף עוד לפני שבכלל נבדקו הדברים כל מה שנכתב כמובן כולל את כולנו ,כולנו צרכים ליהיות אחראים ולשמור לכתוב ברמה גבוהה לא מתאים לפורום תעופה להתנהג בצורה כזו על כל הכותבים בפורום תחשבו לפני שאתם מגיבים לא כל תגובה שווה תגובה כנגד ולכן אם לא תגיבו הם לא ימשיכו ולר נצטרך להתעסק בשטיות וכללי התנהגות . אני מקווה שהדברים ילקחו בחיוב וכביקורת בונה לשפר ולהנעים את הסביבה בה כולנו מקדישים שעות רבותמזמנינו תודה
-
לכל הטייסים שטסים היום ומותקן להם הסינארי ומקבלים נחיתה ל 05 לפני הפניה הסופית למסלול יש תאורת הכוונה על צלע ההר יש לעקוב אחרי התאורה זה מכוון אותכם לקחת את הפניה בצורה כזו שתביא אותכם ממש מול המסלול לנחיתה קלה יחסית. בסרט של אלעד,לא ממש אפשר לראות את זה,אבל מומלץ לבצע נחיתה אחת לפחות בעצם מומלץ יותר על מנת להכיר את המקום והגישה לנחיתה. לפעם ראשונה ובטיסה ברשת בקלות אפשר להסתבך כי הכל מבוצע בגובה מאוד נמוך .
-
תבדוק למטה שאתה לא נמצא על יבשת מדינה ספציפית ולכן לא משנה איזה קוד אתה שם למעלה הוא מחפש רק באותו מדינה או יבשת שבחרת למטה לכן למטה תבחר אני חושב שזה any או משהו בסגנון מקווה שזה עזר
-
אני מוסיף שהנחיתה על מסלול 05 אם אני זוכר נכון כאשר מגיעים מצפון היא מאוד לא פשוטה יש אומרים שזה אחד המקומות שמאוד קשה לנחות בהם. לשם המחשה ותקנו אותי אם אני טועה הליך הנחיתה למסלול 05 לבאים מצפון הוא כדלקמן עוברים את fun vor בגובה 1500 רדיאל 213 למשך בערך 6 dme כאשר בנקודה זו צריך ליהיות בגובה של 1000 רגל ולהתחיל פניה ימנית לכוון הצוקים של האי וממשיכים הנמכה ל700 רגל . על גבי הצוק למי שיש את הסינרי יש תאורת הכוונה להמשך פניה לכווון המסלול בנקודה זו אתם כבר אמורים ליהיות 1 dme מהמסלול וכמובן קשר עיין. הנחיתה קשה כי ההתישרות למסלול מאוד קרובה בגובה נמוך אין הרבה מקום לתיקונים ויש לקחת בחשבון שיש צוקים מצידו השמאלי של המטוס. המסלול די גדול יש לא שתי יציאות האמצע ויש לזכור שאם לא מספיקים לעצור בזמן יש להמשיך הסעה לסוף המסלול לבצע פניה של 180 ולחזור ליציאה הקרובה. אני מקווה שלא טעיתי והצלחתי להמחיש את חווית הגישה למדריה מסלול 05 לבאים מצפון שכחתי לציין שלמסלול אין ן ils והנחיתה בהחלט לא קלה מומלץ להתנסות זה חוויה ואתגר לנחות שם בעיקר בטיסת רשת
-
שלום לכולם תרשו לי להוסיף ולהודות לכל הנוגעים בהקמת אירוע יום העצמאות. זהו האירוע הראשון מסוגו של צוות ישראלים שחוגגים את יום העצמאות במיפגן אווירי יוצא מן הכלל. באירועים הבאים אני בטוח שהצוות המארגן ישתפר בהכנות, בהנחיות, ובכניסה לשרתים . נלקחו בחשבון ונרשמו הבעיות והוסקו המסקנות על מנת לשפר את המפגן מהבחינה הלוגיסטית אני חושב שלא כולם יודעים כמה מאמץ אדיר השקיעו המארגנים להקמת אירוע רב מישתתפים ברמה כזו על מנת שכולם יוכלו להנות . מדובר בשעות על גבי שעות של תיאום בין הצוותים ,בחירת סוגי המטסים, הרעיונות של המארגנים והכי חשוב בנית התרגילים והרעיונות של הצוותים הטסים , תיאום השרתים ,בדיקות מקדימות, תיאום עם הצוות ההנהלה הבריטית שעוזרת בשרתים ובכל מכשול או בעיה שרק צצה אני רוצה כאן להודות לכל הנוגעים בדבר בעיקר לאילן כהן שעמל ימים ולילות שאירוע כזה יצא לפעול בלעדיו האירוע לא היה עומד על הרגלים . אני יודע כמה מאמץ ורצינות אילן השקיע ולקח את הדברים אין לכם מושג כמה זה לא פשוט להעמיד אירוע רב משתתפים . אני רוצה להודות כמובן לכל הצוותים שהתאמנו ולקחו את האירוע בצורה רצינית ביותר ובצעו תרגילים ברמה מקצועית. אני רוצה להודות שוב UKATC על התמיכה השאלת השרתים ועל שליחת צוות מקצועי להשתתפות במפגן . שיתוף פעולה ללא דופי בין שתי האירגונים UKATC ל vfs . תודה רבה לכולם המשך שיתוף פעולה פורה בין חברי החטיבה ושיתופי פעולה עם חברות ווירטואליות אחרות אסי בלו
-
אנחנו מאוד מודים לך על התגובה אבל לא שאלו למה לא זמנו אותנו לטוס ולמה זה נעשה בשעות הבוקר מה שאנחנו רוצים לדעת :איך היה התיאום עם טייסי אל על ,מה היו התגובות מה סגרתם להמשך הדרך ואיך החטיבה כולה מתקדמת ומשתלבת ומשותפת עם טייסי אלעל ברשת תודה אסי בלו
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3077475,00.html מעניין אם ישדרו את זה באחת מערוצי החדשות בשידור ישיר
-
קדימה חברה כל הכבוד על השליפה המהירה אז מי לוקח את האחריות לבנית המודל של המטוס של עזר ויצמן
-
שלום לכולם מה דעתכם שנכניס את המטוס של עזר ויצמן למטס כולל צביעה כמו של המטוס המקורי אני לא זוכר את הדגם של המטוס אבל אני בטוח שהחברה יותר בקיאים ממני בנושא. ונוכל לתת לעופרבמידה והוא מעוניין או למשהו שקרוב ומכיר את ויצמן לטוס במטוס במטס ולכבד את זכרו בדרך שאנחנו יכולים לכבד. תודה