עבור לתוכן

Shai B

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    1,325
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

Shai B's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. חג שמח מארחנטינה
  2. שנה טובה חברים
  3. בין א' ל-ד', מי מנחש מה שמתי? :mrgreen: בכל מקרה, הקלאסיים שלי כבר די השתנו - לא נגעתי בפרנפורט הרבה זמן ואני נהנה מאוד לטוס למקומות אחרים כמו ציריך וג'נבה. אבל טורונטו עדיין האידאל
  4. חחחחחחחחחן! Hola che :wink: חן, שלא יכול להאמין שהוא כבר בן 17, כי "זה מספר גדול כזה" - הוא אחד הגברים החטיבה, ובלי ספק. מאלה המעטים שיכולתי אשכרה לעזור להם טיפה עם הסימ' כשהם הגיעו כי באמת הייתה לו מוטיבציה וחשק בלתי ניתן לעצירה ללמוד. בהתחלה, האמת, לא דיברנו כזה, הרגשתי שזה היה פשוט אני מסביר והוא לומד, אבל מהר מאוד זה השתנה ונהינו חברים טובים, דיברנו מלא כל יום כל היום, אני עזרתי לו והוא עזר לי. נהינו חברים טובים וההוכחה העיקרית לזה היא שלמרות שאני הייתי קצת קשה בלקבוע זמן מסוים ל"שיעור" ואחרי זה לעמוד בו, כשאני הייתי צריך שיעורים... חן מייד לקח על עצמו ועשה את אחד הדברים שהוא כנראה באמת אוהב לעשות - וכל בנאדם בחטיבה הזאת צריך להעריך את זה - לעזור :wink: אז אני רוצה לנצל את ההודעה הזאת יותר מכל להודות לך חן שאתה כמו שאתה ותישאר ככה כי אתה הכי גבר שבעולם, והלוואי שתמצא עוד אנשים שיהיו אליך כמו שאתה עם אחרים כי חסרים לנו! אוהב אותך אחי, עלה והצלח, שי
  5. היי, כל שאלה dfreest@hotmail.com בהצלחה
  6. ואללה בול תקופת מבחנים מתחילה אבל זה רק שעתיים אז סבבה אני שם! ננסה להשלים את הטיסה שלא הספקתי להשלים באירוע האחרון
  7. רןןן אח שלייי בונפילון! ואללה המלך של המלכים בנאדם סבלת את השאלות שלי כמעט כל יום וזה משהו שקשה לעשות, שאלה-תשובה בלי לחפף בדקת חיפשת הבאת מידע מבחוץ ומהמוח הענק שלך שחבר, תרוקן טיפה למה כבר מתפוצץ מרוב ידע עזרת המון ועזרת תמיד עם שיחות ה'ביזנס' שלנו :wink: , ותמיד רצית וניסית ואם לא ידעת חיפשת וענית, בנאדם מדהים, ואני בטוח שכל מי שיהיה הבוס שלך, וכל מי שתהיה הבוס שלו, בסופו של דבר, יהיו שמחים שאתה שם. בהצלחה אחי, ונדבר
  8. WTF?! http://i187.photobucket.com/albums/x238/eyal772/4-2.jpg MUFLETA?!?! מי האידיוט? :? בטח ארגנטינאי...הארגנטינאים האלה. חברים תודה רבה לכולםםםם גם מארגנטינה הצלחתי להינות, קצת לפחות, מהאירוע. הייתי רוצה כמובן יותר מזה אבל לא כ"כ הסתדר לי, אבל לאירוע הבא אני אנסה להתארגן יותר טוב. תודה רבה לאילן יונש, שאם לא זוכר טסתי מר"פ לב"ג תחת הכינוי PALERMO [אהבת אה? ], תודה ליהב ברזילי שהביא אותי לראייה ל-26, לפקח המגדל - מצטער אחי לא זוכר את השם - וטרנר על קרקע שהביא לי וואחד רול עד ל-J1 מהקצה המערבי של הקילו. ותודה נוספת לברזילי על הפיקוח בהקפות בש"ד ב7 בבוקר וסליחה לברזילי על בעיות השמיעה, ותודה לברזילי על התודה על ההקפה והעברת הזמן [זה מה שקורה כשמישהו שמת מעייפות ב1 וחצי בבוקר מדבר עם מישהו שמת מעייפות ב7 וחצי בבוקר ] ותודה לברזילי על זה שבחנוכה הוא ינסה לסדר לנסוע לאילת כמישהו מסוים יהיה שם בביקור :x נתראה באוויר, אתחיל לטוס קצת יותר עכשיו שחזרתי טיפה לעניינים :wink: להישמע!
  9. כן... אבל איזה מגניב זה שלא, נכון? לא תמיד מצמידים מייד לאחר המראה - לא תמיד נוחתים אוטומטית אם רק אפשר - ויש הרבה לא תמיד - השאלה שלי מתי כן ומתי לא, והציטוט שלך לא הכי עונה על זה נכון? :wink: ותודה על ההתייחסות, אגב
  10. קודם כל - אני שואל אתכם, מי שיודע... - איך זה במציאות? מתי מצמידים אוטומטי ומתי מנתקים? מישהו יודע? אני תמיד עם ה-LDS, אני נהנה גם להטיס ידני, אבל אני נהנה גם להכניס את הסידים והכל למחשב, להכניס נקודות מסובכות כאלה של יירוט רדיאל וכיוון לגובה וכו' ואז לראות איך הכל יוצא אוטומטית. אבל מה שאני עושה באופן רגיל זה להכניס את הסיד - עד כמה שאפשר, נקודה נקודה למחשב. אם יש משהו בהתחלה שסתם מסובך או מיותר להכניס למחשב, אני עושה אותו ידני, ואז כשאני מגיע לחלק שכבר במחשב - מפעיל אוטומטי, כמובן עוקב אחרי הכל מוודא שהכל טוב וזה. לאחר מכן, לקראת נחיתה, את כל ההנמכה - הSTAR והגישה עד ל-FAF - אני מכניס, שוב, נקודה נקודה בדיוק האפשרי למחשב וצופה בזמן שהוא עושה את זה תוך ווידוא שהכל מדויק לפני הדפית. כשמגיע ל-FAF, אם זה גישת ראייה, ידני לגמרי, מנתק כל מה שאוטומטי לחלוטין והמטוס לידיים. אם זה ILS, בד"כ אני אתן לאוטומטי ליירט את הכל, בזמן שאני דואג לשנות את המהירות והכל דרך ה-MCP. כשהכל כבר מוכן לנחיתה - מדפים 30, מהירות נכונה, גלגלים למטה, הכל טוב ויפה - מנתק אוטומטי וממשיך ידני. לעומת זאת, לפעמים את היירוט אני אעשה ידני... למה? כי מ-2 הדברים אני נהנה, לעשות הכל עם הכפתורים של המטוס [כמובן שהנחיתה נחיתה רק ידני, תמיד] ולעשות הכל ידני לחלוטין. המסקנה - בעיקרון אני טס חצי אוטומטי - כי בזמן שהרוב, כדי לעשות איזשהי גישה, לוחצים על ה-DEP/ARR ב-FMC ובוחרים את ההליך, אני אשב עם סרגל מד זווית ועט על הדפית ואכניס נקודה נקודה ב-LEGS. אבל תמיד - תמיד! נוחת ידני! הכי כיף
  11. אהלןןןן שיייי :mrgreen: טוב לראות אותך מגיב כאן הכוונה היא לאפשר שתהיה תקלה חח תודה אחי מתחילים לחזור אז אם זאת הכוונה יש כבר בעיה: אם זה אונליין, או לא. לא בקטע של להרוס טיסה לאחרים או משהו [כי האמת אם אתה עולה לרשת...תהיה מוכן להכל ]. אלא פשוט התכלס - מה לעשות שיש גם טייסים/פקחים חדשים שיכולים להסתבך עם זה [וזה בסדר גמור]. המצב האידאלי הוא שזה לא יקרה... אבל זה לא המצב נכון? ועוד בעיה - מה קורה אם בשדה אפילו עם קצת תנועה ובלי פיקוח יש מטוס [או אולי יותר] עם חירום, נגיד, אש במנוע או בעיה בגלגלים או מדפים או משהו שמצריך הרבה הליכות סביב ו/או נחיתת חירום? יש מלא שלא על יוניקום ו/או לא יודעים מה רוצים מהם עם היוניקום, והרבה שלא יודעים אנגלית וכו', וגם בלי שיהיה חירום לכולנו כבר קרה שהיו כל מיני קשיי תקשורת עם מטוסים אחרים באיזור השדה בגלל חוסר ידע בתעופה/שליטה במטוס/טיסה ברשת/אנגלית. אז בסימולטור בכללי אני מוכן לכל סוג תקלה, אבל אם זה אונליין אולי רק כשיש פיקוח והפקח מדרגה מסוימת ומעלה נגיד... או משהו כזה.
  12. השאלה שלי - מוכן הכוונה מוכן לאפשר שתקרה התקלה, או אם אני אישית מוכן להתמודד איתה? בכל מקרה, לכל סוג של תקלה [בטעות בחרתי את האופציה השנייה, אבל אני רואה שזה לא כ"כ השפיע].
  13. תודה רבה עופר. בהצלחה איציק! סומך עליך
  14. מסל טוף חבר :wink:
  15. בהצלחה חבר!
×
×
  • יצירת חדש...