עבור לתוכן

avihai

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    28
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

avihai's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. אביחי, אין מה להשוות את המטוס הזה לססנה 172, הן ברמת הטיסה, נוחות, חדשנות. ססנה 172חדשה עולה למעלה מ 250,000 דולר, אלא אם אתה קונה ענתיקה. http://www.planecheck.com/index.asp?ent ... 3695&cor=y וש.ת הרצלייה זה לא המקום היחיד להחנות מטוס אתה יודע, יש עוד מקומות. עופר, יש לך תמונות של המטוס המדובר, מעניין אותי לראות את הקיט. אלדד. כמו בכל דבר, יש ויש. ענתיקה היא לא תמיד מילת גנאי, למשל לפני יותר משנתיים שכרתי בצרפת מטוס מודל 49 שטס כאילו היה בן חודש. (קוראים למטוס JODEL) דרך אגב, באותו ההנגר שכן מטוס משופץ מימי מלחמת העולם הראשונה שהיוק שלו היה מעוצב כהגה של ספינה. בכל מקרה, הכל תלוי ברמת התחזוקה ואיך שמרו על המטוס. ססנה 172 חדשה עולה 250,000 דולר, אבל בארץ רובם המוחלט של ה-172 יוצרו בשנות ה-70 ותחילת ה- והם ממשיכים לטוס יופי, כך שמבחינתי להוציא 52,000 על מטוס יותר ריאלי מאשר לבנות אחד סכום גבוה יותר. האנשים שבונים את המטוסים שלהם ברוב המקרים לא עושים זאת על מנת לחסוך כסף אלא כי הם אוהבים את זה,יש להם את הזמן בשביל זה ורוצים להכיר כל חלק במטוס שיטוסו עליו בעתיד.
  2. אתה ראית איזה ריפודים יש למטוס החדש הזה?? אתה משווה עם 172??.. הריפודי עור שראית בתמונות קיימים בגירסת XL שקיט שלה עולה 42,950 דולר ושעלותו כאשר יהיה במצב טיסה תהיה כ-150,000 דולר.
  3. דרך אגב, במקום להסתבך עם רת"א בתשלום אינסוף אגרות והבאת המסמכים על-מנת שיכירו בקיומו של כלי הטיס הזה בישראל ויאפשרו לו לטוס, עדיף כבר לחסוך את כאב הראש הזה ולקנות ססנה 172 ב-52,000 דולר כולל חניה בהרצליה (ולמצוא חניה למטוס חדש בהרצליה זה לא קל במיוחד כיום).
  4. מטוס הקנארד שכרגע בשלבי סיום בישראל הוא ה-Cozy MKIV ולא ה-Long EZ, והוא נבנה על-ידי יאיר גיל. תיעוד שלבי הבנייה שלו נמצאים בקישור הזה: http://www.maddyhome.com/canardpages/pages/yairgil/index.html
  5. המחיר הנקוב שם הוא ללא מנוע, ומדובר על 55,000 דולר לכל הפחות כדי לסיים את המטוס בתצורתו הפשוטה ביותר. בנוסף לכך, זמן הבניה של הקיט המהיר הוא כ-800 שעות עבודה ולא שלושה ימים כפי שציינת.
  6. יש לך טעות קלה. ה172 הוא הותיק מביניהם (קיים יותר מ-50 שנה) בעוד ה-152 יוצר רק כ-10 שנים (אמצע שנות ה-70 עד שנת 84 כמדומני).
  7. תיקון טעות: מדובר במיצובישי. לא ידוע לי למה לא עצר, הנזק הוא חריץ בקיר ומכונית מנוסרת מקדימה. כמובן שלמטוס נגרם גם כן נזק. למגדל הפיקוח שלום. (זה היה קרוב) מעניין מה בעל המכונית יגיד לחברת הביטוח...
  8. המטוס לא התרסק. הוא פינה באמצע המסלול ולא עצר לפני הגדר, נכנס לכביש ונתקע במכונית פג'ו 205 סמוך למגדל. בדיוק תכננתי לצאת לטיסה... הרבה שטויות כתובות באינטרנט.
  9. ממריא מהרצליה, מסנג'ר בפרטים שלי. אני עדיין לא סגור ב100 אחוז, מחכה לתאריך המדויק. אחרי שיהיה תאריך אני אבדוק איך יוצא מבחינת זמינות מטוס וזמינות שלי. אני מציע בינתיים לארגן רשימת טייסים ורשימת המעוניינים להצטרף. בנוסף אני מציע שכל אחד שמעוניין להצטרף לטיסה יכתוב אם תהיה באפשרותו לקחת חלק כלשהו בהוצאות הטיסה. בכל מקרה יש לי תחושה (ומקווה) שאיזה אדון מבני יהודה שבצפון יהיה חתום על מקום אצלי. :wink:
  10. אני בפנים ויהיה לי מקום ל-3 משקולות.
  11. אני בניתי מד מרחק IR ולשמחתי גם קיבלתי עליו 100 בבגרות. סה"כ אל תצפה למשהו באמת שימושי לחיים (ובמיוחד לא תעופתי) כי המורה שלך הוא זה שיתן רשימה של פרויקטים שמהם תוכל לבחור. הרשימה תורכב מפרויקטים שכבר נבנו בעבר על ידי תלמידים ועבדו להם. אם תרצה לבנות ולתכנן משהו משלך (הפרויקט שלי היה 60 אחוז קיים ו-40 אחוז שלי פחות או יותר), יתכן ותבזבז זמן יקר מידי, כך שאני ממליץ לך לא להסתמך על תיכנון של רכיב שלא נבנה לפני כן, אלא רק לבנות משהו שכבר בנו לפניך ולהוסיף לו לאחר שהוא עובד דברים נוספים. למשל כפי שציינתי, הפרויקט שלי מד מרחק בתדרי אינפרא אדום, את הבסיס של החיישן שממנו יוצא מתח לממיר A/D ובהמשך לרכיב זיכרון EPROM, לאחר מכן לרכיב ממיר BCD לתצוגת 7SEG, ומצידו השני זמזם שפועל במרחק מסוים מהעצם. אני הוספתי לו לאחר מכן את האפשרות להגדיר את מרחק תחילת פעולת הזמזם על ידי פוטנציומטר, רב רטט משערי NAND שיגרום לזמזם לפעול באופן מעצבן במיוחד כך שנהג שנוסע ברוורס (למשל) לא יוכל להתעלם מזה, ובנוסף לכך הוספתי לו כל מיני תוספות קטנות להגדלת דיוק המרחק המופיע על התצוגה. קיבלת פה סיקור די מקיף על הפרויקט שלי (למרות שלא ביקשת :wink: ) כדי שאולי יעלו לך רעיונות, אני מקווה, שיעזרו לך לעשות פרויקט טוב. ותזכור בסופו של דבר שמה שקובע זה אם הפרויקט שלך עובד או לא, אז אין טעם להשקיע במשהו שלא יעבוד בסופו של דבר. המון בהצלחה. אביחי
  12. לא. הוא התכוון לכך שבארה"ב קורות תאונות למטוסים קלים למיניהם כל יום, ואם הפורום היה שייך לחטיבה אמריקאית והיו מדווחים על כל תאונה אז היו 10 הודעות כאלה מידי יום.
  13. חיובי, CGP בFNA,כלומר היה. לפני כחצי שנה FNA קנו אותו מיצחקי (AIM), ולמעשה עוד בזמן שהיה אצלו נאסר לעשות איתו אירובטיקה, אני מניח שבגלל מגבלות ביטוח (לא בטוח שזאת הסיבה). למרות זאת היו כאלה שלא עמדו בפיתוי...
  14. CGP מופעל בFNA ולא בAIM כפי שנכתב כאן. עצוב לראות את ה152 שאני הכי נהנה להטיס מפורק לחתיכות. מה שמדהים שזאת פעם שניה בחודש שהוא נפגע. העיקר שתהיה החלמה מהירה לחניך.
  15. ותגובתי שונתה כדי שלא יהיו אי הבנות. שנה אזרחית טובה.
×
×
  • יצירת חדש...