עבור לתוכן

Tom3D

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    21
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

Tom3D's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. היה ממש כיף (ומשעשע ) צריך לעשות את זה לעיתים יותר קרובות תודה רבה יהונתן על האישורים, ותודה לאפיק על שחשב על הרעיון
  2. ממש לא נגעתי בכלום, שתבין זה היה ממש בפתאומיות, רק הזזתי את הג'ויסטיק, ולא הגדרתי שיהיו תקלות, הקטע המוזר, שזה קרה פעמיים, גם אחרי שהפעלתי מההתחלה את הפלייט
  3. ועכשיו אני יקרא את הדוקומנטציה
  4. לא, טסתי במהירות של קשר, 1500 סל"ד
  5. זה גם מאוד מוזר, כי בחיפה התחלתי את את הפלייט מהתחלה (עשיתי CTRL+ף) זה מפעיל את זה מההתחלה... ושוב, ככה פתאום זה קרה...
  6. לא... רשמתי שבדקתי שהסיכה בפנים עד הסוף (אה, מאיפה שאני למדתי על תערובת, קוראים לזה סיכת תערובת, אז פשוט קיצרתי לסיכה)
  7. ATC זה רק תחקירים, Support, זה עזרה תכנית אז הלכתי על General והמראתי עם 100% דלק, ושמה היה לי 88% דלק
  8. המטוס היה פייפר סופר קאב, טסתי טיסה על נמוך משדה דב לראש פינה, ובאמצע נגיעה בחיפה... ברגע שהגעתי לבת-גלים, המנוע התחיל לגמגם, אבל ממש ממש לגמגם, היה אפשר לראות אותו נכבה, ונדלק ונכבה ונדלק, ממש ככה... והוא גם איבד כח, פתחתי לפול, באותו רגע לא היה אף אחד על הפיקוח, ורציתי לעשות נחיתה מיידית על 16 בחיפה, המנוע עדיין גמגם, אבל חשבתי שאין מה לדאוג, כי לא היה עוד הרבה מרחק, וגם הוא הצליח לשמור על גובה ומהירות, מפול מנוע, המנוע כבה לחלוטין כאשר הייתי מעל הים, המשכתי איתו הנמכה רגילה, לא מהירה מידי ולא קצרה מידי, וממש פחדתי שאין לי סיכוי לעבור את הים, במזל, נחתתי בדיוק על קו החוף של חיפה (כמובן שברגע שהמנוע כבה, ניסיתי להניע אותו שוב, לבדוק סיכה לבדוק דלק, וכשלא הצלחתי, עשיתי גם Ctrl+E, וזה גם לא הצליח) כמובן שבאותם רגעים דיווחתי ביוניקום על הבעיה ושאני מבצע נחיתת אונס לכיוון חיפה, לאחר מכן, רציתי להמשיך בנתיב שלי, אז יצאתי מהפלייט והמשיך כרגיל, עם אותו מטוס, ולא היו בכלל בעיות כשבדקתי אותו בחנייה בחיפה המראתי והמשכתי בנתיב לראש פינה, מנק' צלמון היה איתי פלוטו על הקשר, ולא היו בעיות, ברגע שעברתי את כרי דשא, המנוע שוב גמגם, והיה לפני מטוס שהיה אמור להכנס לפיינל, ואני הייתי אמור להכנס להקפה בתור מספר 2 (זו הייתה טיסת מבנה) ברגע שדיווחתי על זה לפלוטו, הוא העביר אותי להיות כמובן מספר 1 והכניס אותי ישירות לפיינל, והמנוע המשיך לגמגם, כאשר הייתי בפיינל ממש קרוב לנגיעה, במצב סרק, כשהתחלתי להציף, המנוע כבה לגמרי, הפעם במזל זה היה ממש על המסלול, ולא הניע אחר מספר נסיונות, ובדיוק היה מטוס שהיה בסוף עם הרוח, דיווחתי לפלוטו, והוא אמר לי להתנתק, כי לא הייתה לי אפשרות להסיע לחנייה, או לכל מקום אחר... אז אחרי הסיפור הזה, אני מאוד מאוד רוצה להודות למי שהיה על פלוטו באותו רגע (אני מתנצל, לא הסתכלתי על השם, וזה לא היה קול מוקר בשבילי) על שעזר לי כשהייתה לי בעיה, ואני מתנצל על הבעיות שיצרתי... תודה רבה תום
×
×
  • יצירת חדש...