עבור לתוכן

גידי

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    135
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

גידי's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום כולם... אני כבר המון זמן מחפס את הדפיות של ה - FIRים הבאים ולא יכול למצוא אותם: ZBPE - Beijing ZGZU - Guangzhou ZWHW - Whuan ZLHW - Lanzhou ZPKM - Kunming ZSHA - Shanghai ZWUQ - Urumqi ZYSH - Shenyang אלה הם FIRים של CHINA PRC ואני פשוט לא יכול למצוא... אם מישהו יוכל לעזור לי בחיפוס או משהו אני ממש ממש השמח, במיוחד בFIR של GUANGZHOU... תודה לעוזרים
  2. חחחח ידעתי שלא יאמינו לי פה אבל אני רצינייי.... ראיתי את זה טוב!!!!
  3. חחח דווקה הייתה ממש מסיבה משהו קרנבל מה רע חחח? וראיתי את זה אחרי הארובה... יענו באמצע של הגשר
  4. וואלה תודה מלך
  5. זה לא... אני ממש ראיתי טוב מהסיבה הבאה: הייתי באזור של ממש ליד מדרום לרידינג וצופה לכיוון מערב (בסוף הכביש למי שמכיר שבסוף יש גשר שלמוביל למועדון TLV ולכל המסעדות בטיילת של נמל יפו או תל אביב הישן אני לא בטוח בשם שלו)... ומישם אני רואה מטוס טס לכיוון שלי ואני חושב שמדובר מהקפה רגילה עד שאני שם לב שהמטוס לא פונה שמאלה למסלול 03... ואני רואה אותו נוחת לכיוון שלי... מכך אני מבין שהוא נחת על ה K\10...... ולכן אני בטוח ב 10000000% שראיתי נכון.... נ.ב אני מכווה שהסברתי את עצמי טוב
  6. אתמול שמעתי שאמרו משהו בחדשות בחצי אוזן על מטוס שביצע נחיתת אונס בשדה דב וחוץ מהטייס, כולם חשבו שזה תרגיל... :mrgreen: כנראה שזה ה"תרגיל" שראית... איזו מדינה... איזו מדינה... לא ניראה לי שזה זה בגלל שהנחיתת אונס היתה עם מטוס ססנה קטן ופה היה ATR72 והמנועים שלו עבדו...
  7. שלום כולם... לפני כמה ימים הייתי ממש ליד תחנה רידינג שמול שדה דב והבחנתי במשהו ממש מוזר לטעמי... אני בטוח שראיתי את המטוס של ארקיע ATR72 נוחת על ה K או rwy 10... מה שאני בא לישאול אם זה מדובר בנחיתה רגילה או מצב חרום או משהו מיוחד... תודה לעונים
  8. בהמראות אני לא יודע...בנחיתה זה ידוע בגלל ILS VOR וכל הדברים מסביב...מאחר והמטוס הוא מוליך קרינה...כשאחד מהמכשירים האלה פועלים אז הקרינה משפיע על המסכים במטוס ולבילבול הנתונים שרצים בין המטוס ל-ILS או VOR נראה לי ככה...תתקנו אותי אם אני טועה אוקי יש בזה משהו אבל תחשוב ככה אתה רוצה לומר לי שמחשיר MP3 קטן פולט קרינה שמשפיעה על ה ILS או כל מחשיר אחר???
  9. שלום כולם... לא מזמן טסתי לחו"ל ונזכרתי על משהו שהיה ממש לא ברור ולכן אני בה לישאול משהו את חברי החטיבה שלי : למה אסור להשתמש במחשירים חשמליים דוקה במראה ונחיתה? זה ממש לא מרור לי כי בשיוט מחשרים חשמלים לא מסוכנים??? ואם כבר, למה MP3 קטן ובלי רדיו על בטריות אסור לשימוש בזמן המראה ונחיתה? כאילו מה כבר הוא יכול לעשות?? אני קצת מתבייש אבל באמת אין לי מושג למה? :oops: בדרך השמח אם מישהו ישלח לי לינק מדוייק להורדה של ה VOICE PANEL של אלעל למה אני לא מוצא אותו.... תודה רבה
  10. שלום לכולם.... אני צריך ליצור קשר עם רכז החברים בחטיבה בדחיפות. מישהו יודע מי זה??? תודה...
  11. טוב, לומר שאתה לא צודק אני לא יכול ויש משהו בדברים שאתה אומר... אבל אני לא יכול לומר על הדברים שלך שהם נכונים משתי סיבות: בדברים שלך התיחסתה לכך שאם ה - ONLINE DAY תפורסם בלוח האירועים של VATSIM אז תבוא תנועה מכל העולם. אז כניאה שכחת שיום ה"שבת" בכל עולם הוא ראשון ויום לפני ה"שבת" הוא שבת שלנו. מכך אפשר להסיק שתנועה מכובת מכל עולם תבוא רק בימי שבת וראשון (לא כולל חופשים), ומי אמר ששבת וראשון יהיה הONLINE DAY שלנו?? :? ודבר שני - יכול באמת להיות שבהתחלה לא תיהיה תנועה גדולה אבל בהמשך תיהיה... אם הפקחים מוכנים לקחת "סיכון" ולעלות מנקוד הנכה שיכול להיות שלא יהיה מספיק תנועה אז סבבה, אני לא רואה בזה שום בעיה - אך בשביל זה צריך לראות מה הפקחים חושבים
  12. תודה רבה על המעמץ... תודה איציק
  13. מסכים עם כולם!!! נערוך סקר ואחר זה נחשוב מה לעשות עם התוצאות... בלי שום קשר אני ממליץ שבמידה ויהיה כזה פרוייקט (איך שאני קורא לו "מגע פיקוח") כול הטייסים שטסים באותו זמן ירשמו בעמוד הראשי באתר (VATIL) וכך יהיה תמונה טובה יותר מי הולך לטוס ובאיזה שעות ככה אני חושב לפחות :wink:
  14. מובן שאי אפשר לחייב הכוונה פה שדבר כזה לא יכול להתבצע בלי טייסים רבים ובלי שום קשר אני חושב שכבר צריך לעשות סקר ולבחור יום ושעות... רק לפני זה אני חושב שצריך לשתף את זה עם כל חברי החטיבה ולבדות שהם מודעים לזה...
  15. מתן אתה צודק שמעתי על זה כבר.... אבל שמע - אירועים זה לא כמה שעות עד כמה שהבנתי זה יום יומיים. פה מדובר על כמה שעות ולכן הטייסים (אלה שרוצים לטוס) יגיעו בשעות שיש ואז לדעתי תיהיה תנועה לא קטנה(ככה אני חושב - והגיונית זה מסתדר) זה אחד הסיבות שאני אומר שוב:"בנוסף אני מציע שאם יקבע יום קבוע אז כדאי שיום לפני או יומים לפני הטייסים והפקחים ירשמו באתר וכך נידע כמה טייסים טסים ובאיזה שעות " ככה יהיה אפשר לדעת אם תיהיה תנועה או לא, ואם שווה המאמץ של הפקחים :wink:
×
×
  • יצירת חדש...