עבור לתוכן

redyoyo

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    89
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

אודות redyoyo

  • יום הולדת 14/07/1978

redyoyo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. המלצה חמה - לעקוב אחרי השרשורים שנכתבים בפורום Avsim בין לבין נכתבים שם תובנות רבות.. לדוגמא - http://forum.avsim.net/topic/344441-do-you-really-need-speedbrakes-video/
  2. לאחר עדכון HOtfix. טרם נצפו התרסקויות, בינתיים הכל עובד.
  3. קרה לי בכל שדה אפשרי... והמחשב יחסית חדש: i5 2.7 RAM 4 GB 5700 ATI לא זוכר כרגע את הדגם המדויק אם אני לא טועה 1GB win7 64 bit מאידך, זה כמובן קורה רק בטיסה עם ה737 השימוש בCPU מגיע כמעט ל100 נופל וחוזר חלילה J41 שלהם עובד מעולה. בשאר הדברים מיותר לציין שעובד מצוין. ניחא, נחזור ממילואים נראה מה עושים עופר
  4. זה יפה שהגעתם לשלב שאתה יכולים לשחק בקונפיגורציות, אני עוד תקוע במציאת פתרון למה דקה וחצי אחרי העלאת המטוס - הסימולטור קופא ומתרסק אחרי שהלכתי בדיוק לפי ההוראות שלהם. כיף חיים...
  5. ושוב הם מושבתים.. ציטוט מעמ' הפייסבוק של PMDG:
  6. יש להם התקפה על השרתים החל מרגע שחרור המטוס. http://forum.avsim.net/topic/341392-ngx-release-notam-stay-up-to-date-here/
  7. והנה סרטון הפנים של המטוס... להרים את הלסת מהרצפה..... http://www.flyaoamedia.com/aoa/nicks-73 ... -thoughts/
  8. ניתן לרכוש את המדריכים. http://forum.avsim.net/topic/320127-flight-manuals-released-05dec10/
  9. http://forum.avsim.net/topic/319576-announcement-regarding-flight-manual-availability/
  10. http://forum.avsim.net/topic/311476-so-how-does-the-pmdg-737ngx-compare-to/
  11. אהלן חבר'ה, בלינק המצורף תוכלו לקרוא על העדכונים בנוגע למטוסים עתידיים, בהם טיפה מידע על 737 אולי הוא יהיה שנה הבאה.. http://forums1.avsim.net/index.php?s=bb7462d811b4c2259f1dadec9296c11e&showtopic=264952 מטוס נוסף בפיתוח הוא הדאש 8 ובנוסף ישנה הנחה על 747. כמו גם שמרבית המערכות במטוס החדש שמאוד מומלץ J41, ישולבו בNG. נתראה בשמיים :wink: עופר
  12. J41 אינו מסוג המטוסים של התנע טוס ושכח... יש להשקיע בו למידה רבה שבעקבותיה חווית הטיסה שלך תעלה פי מונים. המטוס מתנהג מעולה, לא קל להטסה ואינו סלחן לטייס. בנוגע לCold & Dark - כרגע האופציה הטובה ביותר היא - להיכנס לסימולטור להעלות טיסת דיפולט, ולאחר שהטיסה עלתה ללכת ללשוניות למעלה וללחוץ על LOAD להטעין את טיסת הלימוד של המטוס ולאחר שהיא נטענה להעביר את המטוס לכל מקום בעולם. קצת מורכב ומייגע אבל זה הפתרון הטוב ביותר כרגע, לפי המפתחים אולי יהיה לזה פתרון בעדכון שהם יוציאו בקרוב. בנוגע לשריפת המנועים - כיבוי נכון והתנעה על פי סדר מבלי לחתוך תהליכים תביא אותך למצב שלא תצטרך לחייג 102... עופר
  13. לא הייתי אומר שהFMS לא משהו.. הוא שונה מ737 ומMD11 ודורש למידה אבל אחרי קריאת המניואל אני מבטיח לך שתגיע למסקנה שהוא לא רע בכלל ואפילו מעבר. המטוס לא פשוט כלל, מומלץ לקרוא את הAOM ולעשות את הטטוריאל, שריפת מנועים זה חלק מעסק הלמידה בסוף לומדים מתרגלים ויודעים להפעיל את המטוס בצורה טובה יותר! סוף סוף יש מודל שמעניש אותך על טעויות.... לVC מתרגלים ומגלים שחווית הטיסה עולה. מי שבמקרה נתקל בבאג במהלך טעינת תוכנית הטיסה (לי זה קרה בטטוריאל) והסימולטור קורס, אחרי יומיים של עבודה עם מפתח הFMS נמצאה התקלה ויש קובץ תיקון. (רק למקרה ולמישהו זה קורה) להשתמע.. עופר
  14. מודה ומתוודה שגם אני מחכה לNGX במיוחד לאחר המעבר לFSX. אבל טיסה במטוס כזה טומנת בחובה חווית טיסה אחרת במיוחד במודל מבית PMDG. היה דיון על זה בפורום, שאלו מתי נראה 777 או NGX והתשובה המתומצתת - "This is a pilot's airplane, you actually have to (*gasp*) put your hand on the yoke and throttle in this one. There's no coupled VNAV, autolands, automatic radio tuning and the like. What is there though are a whole bunch of actual piloting related things that can royally mess up your engines, icing to watch out for and deal with, payload and fuel management etc... This is easily as "complex" as learning a jet's systems, much moreso I'd argue given that it's not all automated with the push of a button"... בכ אופן אני כבר קבור עמוק במניואל.. להתראות באוויר..
  15. המטוס הוא מסוג טורבופרופ- The BAe Jetstream 4100 החידושים במטוס: http://forums1.avsim.net/index.php?showtopic=259544 עמוד המטוס: http://www.precisionmanuals.com/priv/pages/prod/fsx/js4100.html סרטון: טיסה נעימה!!
×
×
  • יצירת חדש...