אמיר תן לי להבין אותך רגע
אם אתה אומר להסתכל קדימה ולהפוך את זה לקריירה זה לא עניין של כסף קצת מוזר לא????
אתה בעצם אומר שזה רק בעיות של ניירת לא??
בהחלט כן.
אני טס ביולי עם קצת יותר מחצי סכום הדרוש לתהליך, כלומר: מרשיון פרטי עד מסחרי דו מנועי מכשירים.
אני עושה את זה בקנדה ולא ב US כי קל יותר לקבל אישורים בקנדה.
השגתי ויזת סטודנט תיק תק - מה שמקנה לך אישור עבודה חלקי.
במקביל אני גם בהליך הגירה לקבלת אזרחות ביום מן הימים.
כל הסיפור הזה הוא בשביל דבר אחד - לעבוד שם כטייס. בין אם זה טייס כיבוי שריפות, מדריך טיסה, טייס מטוס ימי (יש שוק ענננק לזה בקנדה) טייס DCH6 לכל מיני "יעדי חור" בקנדה - גם לשוק הזה יש ביקוש. ועוד.
כולנו יודעים ששם המשחק זה צבירת שעות.
לגבי הכסף:
ברור שצריך לחסוך סכום ראשוני בארץ, אבל לא סכום אסטרונומי.
כשאתה מגיע לשם אתה מתחיל להתברג איפה שצריך ועם מי שצריך, משיגים עבודה, ומתחילים לרוץ.
יש לי ראיה מאוד פשוטה לנושא קריירת הטיס:
אם לרופא לוקח 9 שנים להיות מוסמך, אין לי שום בעיה להשקיע 7-8 שנים עד ההסמכה
יפה
תגיד איזה בה"ס זה בקנדה?
יש אתר משהו?