עבור לתוכן

אורי הלפרין

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    37
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

אורי הלפרין's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. לפני כשנתיים זכיתי להשתתף בסיור בנתב"ג. המדריך שאני זוכר את שמו ( לדעתי היה ממודיעין טיס) ציין את מס' טיסות הנוסעים המקסימלי אותן יכול שדה התעופה להכיל - המדובר כמובן לכל התהליך (לדוגמא ביטחון, מזוודות וכו') ולא לנחיתה\המראה עצמה. מישהו אולי זוכר את המספר?
  2. איני מרבה בכתיבה וההודעה הזו בהחלט ראויה לכך. מבלי להכיר אישית,איציק, אתה ניכר בכל זאת בכל יום כמעט בפורום ואונליין, שלא לדבר על פעילותך מאחורי הקלעים. זאת בהחלט תרומה אדירה ואני מאוד מצטער לקרוא את ההודעה הזו שאין לי מושג קלוש מה קורה שם. בכל זאת, אני מקווה שכמו שנאמר מקודם דברים יסתדרו לטוב ונמשיך כולנו להינות - הרי לכן אנחנו כאן לא? אורי הלפרין
  3. הוא נמצא אצלנו תחת השם lalex אורי הלפרין
  4. תומר, המטוס ממריא במהירות של כ 160 קשר. - אין לי בעייה בכיול הגויסטיק. - אני מושך עם החץ למטה (ע"ג המקלדת). תוכל לענות על השאלות הבאות? 1. האם גם אצלך זה קורה? 2. בנתונים ראיתי שזה אמור להיות 110~ וכך גם ההיתנהגות בדיפולט האם ההתנהגות הזו מכוונת? תודה, אורי הלפרין
  5. BB = BLACK BOX? אורי הלפרין
  6. עידו, זה אורי , אורי פגעת בול - הבעייה נעלמה. כלי. =D> תודה אורי הלפרין
  7. תומר יש לי בעייה : לאחר התקנה על פי הרידמי ( המעודכן ) מתקבלת הפנל כאשר גובהו קטן כך שהוא מרוח לרוחב. - יש ללחוץ על הקישור של התמונה: יש לך רעיון מה קרה? - בדיפולט אין את בעייה זו. - שינוי רזולוציה לא שינה את הפרופורציות של הפנל. לשם השוואה, אצלך כנראה שזה נראה כך: תודה אורי הלפרין
  8. תודה רבה, איך באמת ידעת שזהו המטוס שאני כרגע מטיס הכי הרבה? :roll: אורי הלפרין
  9. I'll come bekef Uri Halperin
  10. משה, יופי על העדכון, רציתי לציין כי עבודה דומה נעשתה אך בצורה שונה. הפרטים כאן: http://www.vatil.org/vatil/board/viewto ... ight=fsnav השוני הוא בכך שהשיטה שלך היא תוכנית טיסה. בלינק שלמעלה מתוארת הדרך להוספת הנקודות במסד הנתונים עצמו כך שניתן ליצור תוכנית טיסת CVFR ספציפית משלך ובה לשים את הנק'. מה שיש בלינק אינו מעודכן ל גרסה 20. אם תרצה - שלח לי את הקואורדינטות בקובץ טקסט ( האקספורט לא עובד לי) ואני אעדכן את הכל. אורי הלפרין
  11. והרשה לי לברך אותך על העבודה הנפלאה שאתה עושה. אורי הלפרין
  12. תודה רבה לכל המארגנים וביחוד לאלעד ואביב הכלים =D> על זמנם והשקעתם, באמת הרחיב אופקים מאוד. אורי הלפרין
  13. הנה מאיזה DOC שיש לי, מצטער על הבלגן When using PC or SB in text mode, you may see things like this : "d/m 3000', clrd ILS apch rwy 18 circ 36, r/p IAF" "caf, rep stdy FL 60 inbd MTL, sq 6154" The following abbreviations commonly used for text mode communications will help you understanding and creating such sentences. Note : Most of them are just for PC/SB dialogs. See L5-Abbrev for an advanced list (common aeronautical abbreviations). ' = ft = feet (example 3000' is 3000 ft) l/h = left hand acft or a/c = aircraft LLZ = Localizer a/d = aerodrome luw or l/u and w = line-up and wait (<=> taxi into position and hold in USA) aff = affirm (yes) min = minima afld = airfield MM = Middle Marker alt = altitude neg = negative (no) alt.set = altimeter setting NM = Nautical Miles apch or app= approach – גישה/מתקרב OM = Outer Marker APP = Approach (facility) outbd = outbound apt or arpt = airport pax = passengers arr = arrival pkg = parking caf = cleared as filed (into your flight plan) plz = please cc = correct POB = People On Board (number of) circ = circling or circling with prescribed tracks pos = position clr or crld = clearance or cleared (authorized) rdr = radar c/m = climb and maintain rep or rpt = report crs = course req = request CTR = Center (facility) rgr = roger (received) dct = dierct r/h = right hand DEL = Delivery (facility) r/m = reaching minima DEP = Departure (Facility) r/p = report passing dep = departure r/v = radar vectors des = descend rwy = runway disrgd or dis = disregard (ignore) sby or stby = stand by d/m = descend and maintain SM = Statute Miles dnwd = downwind sq = squawk est = established stby or sby = stand by exp = expect std = standard FL = flight level stdy = steady - מיוצב fp = flightplan s/u = start up frq or freq or fq = frequency t/f = turning final FSS = Flight Service Station (facility) t/l or tl or tleft = turn left gbye = good byegday = good day tnx = thank you or thanks g/d = gear down t/p and hold = taxi into position and hold (<=> line-up and wait outside USA) GND = Ground (facility) t/r or tr or tright = turn right gnight or gnite = good night TWR = Tower (facility) GP or g/p = glide path vect = vectors gs = glide slope wilco = will comply (will do what is requested) h/a = hold at wx = weather hdg = heading h/o = hand-off h/p = hold position or holding pattern (according to context) h/s = hold short IAF = Initial Approach Fix ILS = Instrument Landing System IM = Inner Marker inbd = inbound KIAS = IAS in knots kt = knots אורי הלפרין
  14. אם מישהו צריך עזרה בהסעה אשמח לעשות זאת - אני יוצא מקרית אונו. מי שרצה שיצור איתי קשר במסנג'ר או כאן אני אקרא הודעות שוב היום ב 19:00 על מנת לתאם. אורי הלפרין
  15. מוכן לעזור בכל מה שאוכל - דבר איתי במסנג'ר \ אימייל. אני יודע היטב כי בייחוד בהתחלה קשה להתרשת ולהבין איך הכל עובד, ובמדריכים לעיתים אין תשובות לדברים הכי בסיסיים וטריווילים. עם זאת, עשה לעצמך טובה וקרא קודם את המדריך הרלבנטי ואח"כ (או תוך כדי) שאל אותי כל שתרצה. בהצלחה אורי הלפרין
×
×
  • יצירת חדש...