שלום לכולם .
לאחר הכניסה החלקה (פחות או יותר) לואטיל , אני מתכנן להתחיל פרוייקט של הקפת הגלובוס .
התכנון שלי הוא להנות מהסינרים שעוד לא הייתה לי ההזדמנות להתפעל מהם , לכן רציתי מטוס שיתן לי את ההזדמנות הזאת ולא יחלוף על פניהם כהרף עין .
כמובן שגם אחד התנאים שלי הוא מטוס לא דיפולטי , כדי שההנאה תהיה מושלמת , לכן התחלתי לתור ולחפש מטוס אשר יתאים לי כמו כפפה ליד .
את הססנה של קארדנו שכבר רכשתי בעבר אני לא אקח איתי מכיוון שאני מעדיף לא לטוס עם מנוע אחד בלבד מעל האוקיאנוסים (אני טס עם מחולל התקלות של FSP) .
לאחר חיפוש ברשת וקריאת המלצות , רכשתי את ה Baron B58 של דרים-פליט ועשיתי איתו מספר טיסות נסיון בימים האחרונים - פשוט תענוג . יש לנו זוכה .
הוא יכול לטפס יותר גבוה מססנה , דבר חיוני במקרה של מזג אוויר חריג , הוא מעט מהיר יותר אך לא מהיר יותר מדיי (233 max) וכמובן - הוא בעל שני מנועים .
אתמול צבעתי אותו "ושיפצתי" אותו קצת לקראת המסע , ואפשר לומר שהוא מוכן פחות או יותר .
הבעייה העיקרית שלי נובעת מחוסר ההבנה בצריכת הדלק . "הספקס" של המטוס מציין שהמטוס יכול לעבור 1500 מייל בתדלוק אחד . אך באיזו פוזיציה של המצערת ? 100% ? 75% ? באיזה גובה ? בדרך כלל כיצד המדידות נעשות ?
כמו כן , אשמח לקבל מדריך כלשהו או עצות לגבי תדלוק חכם . חישוב תצרוכת הדלק הנחוצה ללג מסויים וכדומה . זה יכול לחסוך לי בזבוז כסף על דלק מיותר (שוב , אני טס עם FSP ואני מתכנן לי באדג'ט ספציפי כדי להוסיף למציאות) .
זהו בינתיים , אני מתאר לעצמי שאם יצוצו עוד מס' שאלות , אני לא אהסס לעלות אותם לכאן .
אני נורא מצפה ליציאה לדרך , כמובן שכל המסע יערך תחת ואטסים ותחת זמן עולמי אמיתי ללא ההאצות . התכנון שלי הוא לצאת תחילה מזרחה ולא מערבה כפי שמקובל בד"כ .
בתודה מראש !