עבור לתוכן

Michael R

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    1,125
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Michael R's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. אתה בטוח שזה היה FL430? הגובה המקסימלי של ה737NG הוא FL410...
  2. בציריך יש מצלמה בשידור חי שמצלמת את כל השדה ובנוסף לזה אתה יכול לשלוט במצלמה כל כמה דקות: http://www.zurich-airport.com/desktopde ... tabid-295/
  3. יונייטד מתמזגת עם קונטיננטל: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3884199,00.html פירוק הATR42 (רישום 4X-ATL): http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3883586,00.html
  4. לפי מה שהבנתי הם רוצים להשתמש ב707 משומש שלפעמים יהיה מטוס תידלוק? למה לא לקנות כבר מטוס נורמלי ולא ענתיקה כמו ה767? (משומש כמובן)
  5. הקהילה של הסימולטור הזה ממש לא מפותחת, שזה הדבר הכי חשוב! מבחינה גראפית אפשר להשוות אותו לFS9 ואולי הוא אפילו יותר גרוע (העורות ממש מוזרים) מבחינת התנתהגות המטוס: XPLANE נבנה בכללי בעיקר בשביל לדמות התנהגות מאד מציאותית (אי אפשר להשוות את התנהגות המטוס לFS9 אבל לFSX אפשר... נ.ב. זה על סמך דברים שקראתי) בקיצור, כשהקהילה שלו תיהיה מפותחת כמו הקהילה לסימולטורים של מיקרוסופט אז הוא יהפוך למתחרה רציני... זאת דעתי
  6. החד"ב חורף לא ממש בחורף חחח... בהצלחה לכל המארגנים!
  7. וואו... סינרי שלא יורד מהרמה של הסינרים של החברות הגדולות :shock:
  8. אני לא בטוח שהוא מורשה לנחות בנתב"ג. יש תכנון לביצוע עבודות להרחבת המסלול והכשרת אזור הטרמינל לכבוד הA380 / B787 מה כבר צריך להכין ל787?
  9. לדעתי עם לא היתה אפשרות להוריד מדפים אז זאת סיבה מספיק טובה לחרום.... המטוס המריא והוא כנראה בקושי במשקל שמתאים לנחיתה MLW, כשאין מדפים במצב כזה מהירות הגישה והVREF מאד גבוהים מה שעלול לגרום לקריסת הגלגלים בנגיעה (משקל ומהירות).
  10. תטיס איזה מהם שאתה רוצה... הם כולם מסדרת הNG ותפעול המערכות במטוס גם כן זהה... ההבדלים היחידים זה: ב600/700 פאנל מיזוג האוויר שונה מה 800/900 המשקלים שונים כמות הנוסעים שונה טווח טיסה שונה וגודל מטוס שונה אבל תפעול הקוקפיט נשאר כמעט אותו הדבר
  11. למה שטויות? עוד מטוס איכותי! לגבי הNGX, בוא נקווה שיוציאו אותו גם לFS9 שאפשר יהיה להנות ממטוס עם מידול יותר טוב מהNG הרגיל, וגם להנות מפריימים מצוינים (כי לא צריך שהקרקע תיראה טוב כשטסים בגבהים של מעל 20000 רגל :wink:
  12. הסרטונים שם מדהימים, הבחור עורך בצורה מדהימה!!! אגב, לגבי הActual Schedule, המערכת לא תומכת בדפדפן אקספלורר (ואני מאמין שהרוב משתמשים בו)
  13. הם רק לא רשמו על איזה שנה הם מדברים מתי שאילת 2000 ייצא ארקיע תחגוג אותו עם הייצור הראשון של ה787 או כמו שכמה פה החליטו: אילת 3000
×
×
  • יצירת חדש...