לפי הבירור שעשיתי אין קשר לILS 30 ולהורדת בטיחות התעופה בישראל.
הדירוג זה לכל שדות התעופה בישראל ויש לזה השפעה על התעופה הישראלית בכלל ועל אלעל בפרט. כמו למשל השת"פ שלהם עם שמריקן איירליינס שעלעול להפגע, גישות לנחיתה בשדות עמוסים (מרווחים יותר גדולים לגישה בגלל שאתה חברה לא בטיחותית), העלת המחיר בשדות התעופה וכו
שכחת להוסיף גם חוב לחברת החשמל ע"ס 16 מיליון שקל והפסד במשפט לעיריית לוד שמחייבת אותם לשלם ארנונה אסטרונומית.
בקיצור נתב"ג עומד בפני קריסה ואני לא צוחק