ראשית תודה לכל הטייסים, מדריכים, פקחים, אנשים טובים.
את הבעיות במיקרופון הצלחתי לסדר בשעה 0100 !!!!!!!!!!!!!!!
דני מנוסיס עזר לי הרבה מאוד בנושא ההגדרות ואני מקווה שהכל יעבוד לשביעות רצוני בהמשך.
לעצם האירוע:
לשים לב ב- J13 מתחבר לנתיב J10 בנקודות או צופר או נורית ולא בסמר. להסתכל טוב במפה.
אני מתנצל שכאשר לא שמעו אותי בקשר עברתי לטקסט אבל בטעות הוא "שודר" לטייס לא נכון.
לכן היו הרבה אי הבנות.
ההפרדות בנתיב 10 מייל או 1000 רגל.
כאשר באים מספר מטוסין צפופים לנחיתה בעובדה יש צורך לפתוח בינהם מרחק לפחות 10 מייל כדי שיצטרפי בנורית 050. אבל תנאי מוקדם לכך הוא מז"א טוב אחרת יש לשמור גם 060 למטוס השני בשל הליכה סביב בעובדה לכיוון נורית 050.
מכיוון שהנתיב צר וארוך קשה לעקוב בצורה מקצועית על תנועות בנמוך וגם בגבוה.לכן אני מציע שאם אין התייחסות מיוחדת לנתיב CVFR המטוס יטוס לפי מרשה בגבהי הנתיב (דומה לתקלת קשר) והוא יכול לשדר עיוור.
טוב זה בינתים שוב תודה לכולם