עבור לתוכן

דור יעקב

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    49
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

דור יעקב's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. אירוע ממש טוב תנועה מרובה כמו במציאות ופיקוח מעולה כמצופה..... לצערי יש לי רק ערה אחת,היה שלב של חוסר תיאום מול העמדות שמעל למגדל בן גוריון,עליתי לטיסה כ-israir20 לאילת. המרשה והסעה לנקודת המתנה 26 עוברת ללא תקלות,כאשר אני התחברתי לעמדת המגדל הרגשתי שאין תיאום כמו שצריך! זה התחיל בכך שמגדל מודיע לי מספר 2 כאשר יש 2 תנועות מלפני,גם לי לחוסר תמונה כאשר המגדל מודיע מספר 2 לאחר אלעל,כאשר 4x-war (עם אני לא טועה),שגרם לי לחשוב מאיפה הגיע עוד מטוס ואוד בנקודת המתנה. אבל זה בקטנה,לאחר שאני מקבל אישור להתישר ולהמתין,אני מסיע עולה על המסלול כאן נוצר תקלה טכנית,שגרמה לניתוק המגדל כאשר אני מיושר ומטוס נוסף בפיינל למסלול 26. המטוס מבין שיש תקלה והולך סביב,שוב המתנה ואז מגיע האישור המיוחל,אני מתחיל ריצה על המסלול שפתאום אני שומע מהמגדל לבטל המראה ולפנות מידי. אני לא חושב פעמיים מבצע RTO מודיע על כך בקשר,תוך כדי הסבר שאין לי את הסינרי החדש,כאן פשוט התאכזבתי שאני שוב ממתין אחר 2 מטוסים שייכול לגרום עיכוב של 10-15 דקות,אז התנתקתי בגלל שהטיסה תוכננה על זמן מדוייק שהתפנה לי. ידוע שיש עיקובים באירוע מהסוג הזה פשוט לא הבנתי למה קבלתי אישור המראה ולאחר כדקה קבלתי לבצע ביטול המראה?
  2. תודה מאוד שימושי דרך אגב זה לא משהו של רשת ivao? רשום בכתובת
  3. צודק לא ראיתי שזה פוסט לפני שבועים בגלל שיצא לי רק עכשיו לבדוק את הפורום לאחר שבועים שלא הייתי מעודכן,אז חשבתי שזה פוסט טרי
  4. אני לא רואה שום בעיה בדפית,כנראה שאתה משתמש בדפיות לא מעודכנות
  5. לפי מה שרשום כאן http://www.gov.il/FirstGov/TopNav/Situations/SCertificateGuides/SFlyingLicense/SFLicenseTypes/ יש איסור להשתמש הרשיון פרטי כטייס או טייס משנה בטיסות סחר או בתשלום,מכוון כמו שאמרתי ברגע שרכישת שעות טיסה מבוצעת על ידי מספר אנשים אז זה כרואי כטיסת סחר לכול דבר
  6. בגלל זה רשמתי שישנו תחום אפור בחוקה,אבל זה לא אומר שאנחנו יכולים לפרש אותה כרצונו. כמו שאמרתי לך אף אחד לא יבדוק מאיפה הכסף,גם אם קבלת את הכסף שעה לפני הטיסה במסעדה,כאשר התשלום מבוצע על ידך ולא באופן פומבי שאתה דורש מהנוסעים לשלם. חשוב אני לא ממליץ לך לעשות כך. מספיק משהו אחד לא מרוצה שידווח עליך ופשוט תאבד את הרשיון,חבל להסתבך בשביל 200 שקל
  7. קצת רקע ידידי היקר,ברשותי רשיון טייס משנת 2000 תעשה לבד את החישוב כמה שעות טיסה ונסיון יש לי. גם שלקחתי חברים/משפחה לעולם לא דרשתי מהם להתחלק בעלויות,הסיבה לכך בגלל החוקה וגם בגלל שאת הטיסה הייתי מקיים גם בלי נוסעים. כי מראש הטיסה הייתה מתוכננת ואם משהו רוצה להצטרף ( די משעמם לטוס לבד) אז למה לא בכיף כמובן בלי שום עלויות מצד הנוסע נ.ב הרשיון טייס פרטי לא מקנה לך לבצע טיסות הכרות ולדרוש כסף,לכן אתה לא בקטגוריה הזאת בכלל. מי שיכול לגבות כסף הם אנשים בעל רשיון מסחרי
  8. סליחה איפה בדיוק הרווח שלי כנוסע? אתה צובר שעות טיסה שערך שלהם שווה כסף (הבאתי דוגמא שאני כנוסע מצטרף אליך לטיסה) אתה מבחינת בית המשפט ממן שעות טיסה על חשבון נוסעים שרוצים להתנסות בעולם התעופה,זה לא משנה אם זה חבר או משפחה או סתם אדם ברחוב,חוקה די ברורה! אתה יכול לעשות מה שבא לך כל עוד אתה לא נתפס. השוואה לפי דברך כל אדם שעוצר טרמפ צריך להשתתף בהוצאות דלק ירידת ערך של הרכב ועוד, מה שחוק אומר וגם בחברות הביטוח מציינות זאת,כאדם פרטי בעל רכב פרטי לא ישתמש ברכבו כנהג בתשלום כן זה אומר גם השתתפות בהוצאות דלק גם אם חברך נוסעים איתך. תעשה רשיון פרטי מבלי לחשוב על איפה לחסוך או קצץ עלויות,זה לא צריך להיות בסדר העדיפיות שלך,שהיה לך בהצלחה
  9. התמורה שלך יכולה להתפרש בצורה הבאה: מבחינת החוק אתה לא גובה כסף באופן ישר אלה עקיף,התמורה שלך כטייס שהורדת העלות שעת טיסה שלך בכך אתה מרוויח שעות טיסה על חשבון אנשים אחרים. לכן מה שאתה מרוויח זה צבירת שעות טיסה כאשר אם הייתה משלם את כל הסכום ,אז הייתה צובר פחות שעות,לכן מבחינת בית המשפט והחוק אתה ממן את שעות הטיסה שלך ע״י הטסה של אנשים (חברים,משפחה,וכו) כמו שאמרו כאן יש תחום אפור בחוקה,אף אחד לא ישאל אותך אם הכסף יעובר בבית קפה. אבל כאשר יתפסו אותך כנהוג במדינתנו,אתה תהפוך לדוגמא לאנשים שמנצלים את התחום האפור
  10. אני ממליץ שתהיה מערכת תאום מול הפקחים בווינה שתתאם מולם את הגישה לשדה,אני ממש אהבתי את הrnav למסלול 34 אני חושב שזה יעזור לזרימת התנועה,דבר שימנע עיקובים בגלל בלבול של טייסים בהבנת הוראות גישה,מספיק שאחד לא יבין נכון את התהליך זה יגרום לתגובת שרשרת שתעקב את כולם בנוסף לרשום בתוכנית טיסה את Airac שברשותנו ( אני משתמש ב 1104) גם לרשום שימוש סינרי מעודכן ( אני משתמש ב fly Tampa)
  11. יש מספר סיבות למה צריך שדה נוסף והם: שדה התעופה בלוד (בן גוריון) יושב באיזור מאוד צפופף של מרכזי אוכלוסין, במקרה של אסון הריכוז הזה לא לטובתנו. שדה התעופה בלוד (בן גוריון) ישוב על שטח מאוד יקר אשר מגביל את הבניה באיזור השדה וסביבתו,המיסים מאוד יקרים. פיתוח הדרום בכך ליצור מקורות תעסוקה,פיתוח ישובים וכמובן למנוע השתלטות של שטחים באיזור באר שבע והסביבה(מי שרוצה לראות יכול לבקר באיזור כביש דימונה באר שבע,כביש ערד צומת שוקת,סביב נבטים האדמה באיזור הדרום מבחינת מיסים מאוד נמוכה מאשר במרכז,יש עוד אלף סיבות למה לעביר את משקל הכובד בתעופה האזרחית לדרום/צפון
  12. עקרונית אתה יכול להשתמש בא גם לארץ יש לך מפה מעודכנת של ישראל עליה אתה יכול ליצור נקודות cvfr יש לי את התוכנה אבל היא לא מקצועית (לפי דעתי) מהתובנה jepp Fd אשר משמשת אותי לטיסות מכשירים,אם דפיות מעודכנות לכל שדה בעולם דרך אגב 2 התוכנות להורדה בחינם,אבל כדי לקבל מוצר מלא יש צורך בתשלום נוסף
  13. אני לא עובר על החוקים,יש תאריך לביצוע והוא 1/11/10 למיטב זכרוני אנחנו עדין לא בתאריך הזה,אז לבוא ולהגיד שאני עובר על החוק זה פשוט עלילה לגבי חדר בקרה,אומנם אני חדש בחטיבה מבדיקות באינטרנט החטיבה הישראלית לא זאת שהמציא את המושג חדר בקרה! אז לאף אחד כאן בארץ יש זכויות יוצרים על הנושא....
  14. אני רק מקווה שדבר אחד יקרה שחייל אוויר יתנתק לחלוטין מהחטיבה הזאת לטובת חייל האוויר,במתכונת הנ"ל זה רק קושר להם את הידים והרגלים
×
×
  • יצירת חדש...