עבור לתוכן

erezstmn

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    30
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

erezstmn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. erezstmn

    vhhx

    מישהו מכיר scenery טוב לvhhx שעובד גם על fsx???? תודה מראש
  2. שגם זו מדינה שקשורה לגוש המזרחי...
  3. הסיבה לכך שברוסיה מודדים במטרים היא זכר ליריבות מימי המלחמה הקרה בין הגוש המזרחי למערבי. הגוש הסובייטי רצה להיבדל מהמערב ולכן השתמש במטרים והדבר נשאר גם היום. למשל בכל המכשור גם בתוך המטוסים הסובייטים (צבאיים ואזרחיים) הגבהים נמדדים במטרים. חוץ מזה מי שיצא לו לטוס במדינות מזרח אירופה, פולין לדוגמא, יכול לראות שגם שם בחלק מהדפיות משתמשים במטרים.
  4. erezstmn

    charts

    יש כאן קישור לקבצי דפיות של jeppesen שבדרך כלל קצת קשה להשיג ולפי דעתי האישית הם יותר מקצועיות מאשר דפיות הaip של מדינות שונות. יש כאן את רוב מדינות אירופה ועוד כמה מדינות מרכזיות בעולם ובכל אחת יש כמה שדות תעופה מרכזיים. את אירופה זה מכסה יפה את ארה"ב קצת פחות אבל גם זה משהו. http://flight.sanyjo.cz/mapy/index.php מקווה שתעשו שימוש מועיל
  5. הייתי על הhlf6500 מברלין שמי שתהה הcallsign הוא yellowcab לפי הפקח הגרמני והיה ממש סבבה!!!! כל הכבוד!!!!
  6. אם מישהו מכיר מקום שאפשר להוריד בו צביעות לחברות הישראליות שמתאים גם לfsx זה ממש יוכל לעזור
  7. אני עושה את tui6500 דרך אגב נראה לי שלא ככה הרישום של החברה זהאת
  8. בקשר לזה עם אפשר להעלות צביעות של אלעל או ארקיע לfsx זה יהיה סבבה.
  9. אפשר לבצע הליכה סביב בשתי הזדמנויות. אחת זה 200 רגל מעל המסלול במקרה שאתה מזהה שהנתונים לא מתאימים לך אז עדיף לעזוב את זה ולנסות שוב. המקרה השני זה בשלב ההצפה במקרה שהצפת גבוה מדי. אני לא מכיר מצב שבו מקנגורו הולכים סביב. למטוס אין כמעט פונטנציאל וכמעט בטוח שההליכה סביב לא תהיה בטוחה. כדי להתגבר על הקנגורו צריך להחזיק את האף ולהוסיף מעט מנוע כדי לרכך את הנפילה. ככה אני למדתי וככה אני מכיר. אבל אני מסכים שאין לשפוט את המקרה ספציפית לפני שנדע מה קרה שם בדיוק. זאת הערה מקצועית בלבד. נחיתות בטוחות נ.ב. מי שרוצה יכול לחפש בלקטי בטיחות של רת"א על מקרה בהרצליה שבו טייס בסולו שני הלך סביב מקנגורו הפיל כנף וגירד את המסלול עד הגדר. לטייס במקרה הזה שלום.
  10. אני די חדש בחטיבה ואני חייב להגיד שמאוד נהנתי. אני מחזיק ברישיון טייס פרטי (בעולם האמיתי( ומאוד התרשמתי מהידע והבקיאות של הטייסים והפקחים. וגם אני מצטרף לקריאה לעשות עוד אירועים כאלה יותר מאשר פעם בשנה
×
×
  • יצירת חדש...