עבור לתוכן

4x-amr

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    519
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

4x-amr's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. ברכות לאיש ולאגדה יוני בירון על עוד ביצוע יפה מאד של הצאת גיליון יפה ומעניין ומלא סקופים. וכמובן לכל מי שכתב וסייע כל הכבוד לכולכם. ברכות ואיחולי הצלחה למיקי ליפ מנהל החטיבה החדש ותודה גדולה לתומר החיים על התרומה הענקית לחטיבה.
  2. מזל טוב , בהצלחה למשתתפים ואיחולי הנאה מרובה . :new-bday: :new-bday:
  3. איחוד האמירויות הערביות ירכוש את יצרנית מטוסי ססנה ומסוקי בל ב-5.1 מיליארד דולר http://www.themarker.com/tmc/article.jh ... 0090409_01
  4. The black box – which can register 25 hours of flying time and which, in this case, covered 8 flights - showed that this problem had occurred twice previously in a similar situation, before landing. התקלה נרשמה פעמיים בקופסה השחורה בטיסות אחרות אז הכשל יכל להתגלות קודם ואולי היה נמנע האסון .
  5. מתוך האתר הרשמי של הרשות ההולנדית- http://www.onderzoeksraad.nl/docs/rappo ... rch_GB.pdf האתר- http://www.onderzoeksraad.nl/en/index.p ... -nadering/
  6. יוני אתה מלך , כל הכבוד. כל הכבוד לכל העוזרים ולכל מי שהשתתף בכתיבה ובהכנה , גיליון מהנה מאד ...זה הולך ומשתפר וניכרת העבודה הרבה שמושקעת. התשובה הנכונה לשאלה הראשונה בסקר היא תשובה א'.
  7. מזל טוב, בחירה מצוינת! כל הכבוד ליוצרים. :smilecolros: :smilecolros: :smilecolros:
  8. מזל טוב
  9. תפנק אותנו ככה לשבת.....
  10. עופר, למה הוא צריך לדווח פיינל בערוץ גישה? יש פה איזה אי הבנה לגבי הערוץ....
  11. אתה מתכוון להשתמש ב- DME של ה- VOR ?
  12. עופר תודה , סעיפים א ו- ב מפרטים בדיוק רב את שיטת העבודה בהליכות סביב בגישת מכשירים . דרך אגב faa-h-8083-15-1 נמצא על שולחן העבודה שלי . לידיעה כללית, ההכנות לקורס מכשירים נמצאות בעיצומן . שבוע נעים
  13. עופר ברגע שנעשתה הפרדה בין הצד המשפטי לצד המעשי נפתרו אי הבהירויות. באתר כתוב כך (אתה הפנת אותי לשם): צריך להוסיף שם : "מלבד הזמן שבין המינימה ועד לנגיעה במסלול שכן בזמן זה משתמש מתייחס הטייס לייחוס חיצוני ".לא המצאתי שום טיסה (IFR עם ראש בחוץ זה תאור של המצב שאתה הבאת "הטיסה נשארת לפי כללי כט"מ, בו בזמן הטסת המטוס מסתמכת מרגע זה על ראייה החוצה") בקשר להליכה סביב -עדיין מחזיק בדעה שצריך לבצעה בכט"מ. לאחר בחינת השרשרור אני מוצא שהייתי מדוייק ועקבי לכל אורכו ממש כמו כושי מג'ורג'יה... בכל אופן תודה
  14. ברוכי אני הבנתי את זה מזמן ..עוד מההתחלה של השרשור יקירי.. יש פה בעיה בניסוח שעלולה לגרור בעיה בהטסה זה הכל..עובדה. אני רואה אותך מתפלץ כשמישו יגיד "טסתי מכשירים והוצאתי את הראש החוצה"..... הטכניקה לא מסובכת! ובנקודה זו בלבד ראיתי שיש או יותר נכון אין הגדרה ברורה למצב טיסה מסויים.(IFR עם ראש בחוץ)אז כן קיים אבל במצב מאד ספיציפי של הטיסה. חשוב להתעכב על דברים כאלה כדי שכולם יבינו בדיוק על מה מדובר...וחשוב מכל להבין שזה מצב יוצא דופן! ואם טייס יסתמך על החומר באתר החטיבה הוא לא ידע מה אתה רוצה ממנו כי הוא למד - IFR=ראש במכשירים.
×
×
  • יצירת חדש...