עבור לתוכן

nivshk

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    62
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

nivshk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. very weird six-pack configuration, don't you think? Niv Shkolnik
  2. לכל אחת מהדרכים יש יתרונות וחסרונות וקשה לעמוד עליהם על רגל אחת. באופן כללי אישית אני חושב שעבור זרים בארה"ב שמתכוונים ללכת למסלול מקצועי הדרך היחידה היא תחת part 141. ניב שקולניק
  3. אדם, טוב תמיד לשמוע גם אותך אחי. מקווה שהכל אחלה שם. אני מקווה שאוכל לחזור לפעילות מצומצמת בצורה כזו או אחרת בקרוב (חשבתי אולי לפקח קצת). ניב שקולניק
  4. בארה"ב אפשר להוציא את הרשיונות בגדול בשני אופנים. האחד הוא בבי"ס שעובד תחת מה שנקרא part 141 (יש המכנים "אקדמיה") שמציע קורסים מובנים הרבה יותר מבחינת סדר השיעורים, הסילבוס, חומרי הלימוד והדרישות והכל בפיקוח צמוד של ה FAA. דרך שניה היא תחת part 61 (המדובר בחלקים שונים בחוק) שבו מתנהל הקורס מול המדריך באופן גמיש ופרטני. הדרישות מבחינת שעות מינימום לרשיונות וההגדרים השונים משתנות בין שתי הדרכים שציינתי (ב part 141 הדרישות נמוכות יותר בדרך כלל מבחינת כמות שעות). יש מספר מצומצם יחסית של בתי ספר שמאושרים לעבוד תחת part 141 (בית הספר שבו אני עשיתי את הטריינינג שלי הוא אחד מהם). בתי ספר אלה לרב גם עובדים עם זרים וחלקם מוציאים ויזות מיוחדות המאפשרות לעבוד בסוף ההכשרה כמדריך בבית הספר. בעבר היתה זו ויזה מסוג J-1 והיום מוצאים ויזת F-1 שמאפשרת לעבוד כמדריך טיסה כשנה ולצבור שעות. מעבר לזה אין אפשרות לעבוד במהלך הלימודים בשום דבר ולפעמים גם אין ממש זמן (הקורסים מתנהלים בצורה אינטנסיבית ויום יומית). בסוף התקופה (של בערך שנתיים) יש שמוציאים ויזה נוספת ע"י רישום לאוניברסיטה (כמו אמברי רידל) ואז אפשר להמשיך לעבוד כמדריך טיסה. מקווה שזה עזר, ניב שקולניק מדריך טיסה, פיניקס איסט, דייטונה ביץ', פלורידה (ובוגר IFS כמובן )
  5. נכון. כל הפיקוח נפל... גם אני חשבתי שזה רק אצלי כי ראיתי תנועות ממשיכות לנוע בב"ג על הקרקע... גם לפני זה חיכיתי דקות ארוכות לקלירנס לפני שהתייאשתי. מקווה שיעלו עמדות נוספות ברחבי הארץ כי נראה שת"א סנטר לא יכול להשתלט על הכל. ניב שקולניק
  6. בשקט בשקט ובלי התראה מראש נחת לו לא מכבד דיסק מבית IFS בתיבת הדואר שלי... הדיסק שנשלח למסיימי המחזור האחרון (12) כולל את חומר הקורס ובנוסף שלל חומרים נוספים להעשרה (אהבתי במיוחד את מצגת מזג האויר של ברוכי!). יתכן ורב החומרים קיימים באתרים כאלה ואחרים (IFS, באתר של תומר וכו') אך החומר רוכז בצורה נוחה במיוחד (כולל ממשק מרכז) שגרם לי לגלות דברים שלא ידעתי קודם. שוב הפתעה נעימה מבית IFS... כאלה כנראה לעולם לא נגמרות! תודה לתומר חיים, לברוכי ולצוות בית הספר! ניב שקולניק
  7. כל הכבוד!! בהצלחה לכולם !! סאחטיין אדם!
  8. נשמע אחלה. אשמח לבוא לשמוע. ניב שקולניק
  9. היה תענוג הערב. אסף - עבודה מקצועית ברמה גבוהה ביותר! גם קרבל שהשחיל אותי בין התנועות הזוחלות בשדה דב. תודה, מקווה שיהיו יותר ערבים כאלה. ניב שקולניק 4X-NIV
  10. טל - כל פעם מתגלה כשרון חדש... ניב שקולניק
  11. חברים שימו לב - שרת ה TS של IFS חזר לפעילות ולכן נחזור להתארח בו בכתובת: 62.90.136.228:8767 אני מזכיר שחלים עלינו חוקי השימוש בשרת כולל התחברות בשם מלא (פרטי + משפחה). אנא התחברו בפורמט הבא: Niv Shkolnik \\ TFW החדר מוגן בססמא כדי למנוע הפרעות ובהגיעכם נמשוך אתכם לחדר (אם זה לא קורה פנו בהודעה פרטית לאמיר). נפגשים היום ב- 20:00 לתרגול ראשון! מומלץ מאד להתחבר עם FSINN. נתראה ניב שקולניק
  12. בנוגע להעשרת התערובת - הרי שבתהליך האידוי בקרבורטור (evaporation) הדלק נעשה די קר (מכאן גם נובע החשש להיווצרות קרח בקרבורטור). תופעה זו גורמת לקירור משמעותי של המנוע. תערובת ענייה מדי פשוט עשויה שלא להדלק (אגב, זה נכון גם לתערובת עשירה מדי שאין בה מספיק חמצן שהכרחי לבערה). בקשר להזרקת מים לצילינדרים... את זה אשאיר למישהו אחר לנסות... ודבר נוסף, במאמר שתומר פרסם הוזכרה הטכניקה לפיה מוסיפים כח בעוד לוחצים על הברייקס ורק כשמגיעים לכח מלא משחררים כדי לקצר את מרחק הריצה (שימושי בעיקר בהמראה ממסלולים קצרים או בתנאי לחץ-צפיפות בעייתיים). בדיוק הבוקר קראתי בספר של David Frazier שהוכח במחקרים רבים כי הדבר מוטעה וכי הוכיחו כי הגעה לכח מלא לפני שחרור בלמים אינה מועילה לקיצור מרחק הריצה הדרוש להמראה (לדעתי הוא טען שזה עשוי אפילו להאריך... אינני זוכר כרגע בדיוק מה היה הטיעון אבל אני יכול לבדוק זאת). ניב שקולניק TFW
  13. שימו לב צלמים, עצה טובה מבית בקשי למשתמשים ב- FSINN היא להשתמש באופציה של חיבור כצופה. יש לסמן בתפריטGENERAL את התיבה של OBSERVER. חיבור במצב כזה מאפשר טיסה בכל צורה ואופן בלי שיראו אתכם (גם לא על מסך המכ"ם). במצב כזה הצלמים יכולים לראות את המטס ולצלם בכל גובה וללא קבלת מרשה משום סוג שהוא. ניב שקולניק מפקד כנף TFW
  14. שריפה בשדה התעופה טגל בברלין http://news.walla.co.il/?w=//1382337 ניב שקולניק
  15. קשה להפרד משרשור ללא פוסט סיכומים. אז להלן: אני חושב שהמטס עבר בצורה יפה ומכובדת מאד. המטרה היתה ברורה והיא לעשות רספקט ל- IFS ובעיקר לאנשים שמאחורי. כחלק מהארוע לא מתפקידי להגיד האם המטרה הושגה אבל לפחות מהתגובות שקיבלנו עד עכשיו (פוסטים, פקחים, בוקי מהאויר...) נראה שזה השאיר חותם כלשהו ובתקווה סימן את מסר התודה שניסינו בצורה יצירתית להעביר. תודה מיוחדת לאדם המקסים ביותר ביקום - אדם וייס. אדם, נשבר לי הלב כשהודעת לקראת התקרבות לבן גוריון על קריסת הסימולטור - בחיי. המוביל אמיר שהנהיג ביד רמה את הכנף. תודה אישית גם לשני החבר'ה מהמבנה שלי - עידו ויובל שעשו עבודה יפה מאד בלהשאר צמודים אלי. אני מקווה שנוסיף לחשוב על טיסות מיוחדות ומגוונות ובטוח שיהיו עוד לא מעט פוסטים דומים בעתיד. תודה לכולם ומזל טוב ל- IFS, ניב שקולניק 4X-NIV
×
×
  • יצירת חדש...