עבור לתוכן

eytan

חבר חטיבה
  • הודעות פעילות

    42
  • הצטרפות

  • ביקור לאחרון

אודות eytan

  • יום הולדת 10/09/1951

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

eytan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

מוניטין

  1. יש לי גם אף אס9 וגם האקס. מעדיף את תשע בגלל כל התוספים ובגלל שזה רץ נהדר על המחשב שלי איתן
  2. קראתי שמשרד האוצר הולך להוריד את המכס על יבוא אישי. לא ברור לי על מה זה חל. בסוף החודש אני נוסע לחו"ל ואולי אקנה שם סטיק או יוק עם דוושות במחיר הרבה יותר נמוך בהשוואה לרכישה בארץ. השאלה שלי היא יש באמת פטור כזה? הקניה שלי כנראה תהיה מקסימום 250 דולר. צריך להצהיר בנתבג או פשוט לעבור בירוק? לא רוצה הפתעות! איתן
  3. בכל אתרי המכירות של תוספי פלייט סימולטור יש מכירות לרגל החגים הנוצריים. אני בדרך כלל ממתין למועד זה כדי להצטייד. רכשתי מטוסים מגסטפלייט וארוסופט איתן
  4. נראה לי שיש כבר תוכנה לתכנון טיסה- אני משתמש ב FSCommander איתן אורנשטיין
  5. בהחלט מעדיף את 2004 למרות שיש לי את האקס מותקן. באקס אני משתמש רק במקומות שאני יכול להתקין סינרי מדהים ברזולוציה שלו כמו מHorizon vfr Gen X בבריטניה, או בSwitzerland X. ב2004 אני משתמש בעיקר בגלל התוספות-מטוסים וסינרי, וגם בגלל החומרה שיש לי שמפיקה מה 2004 את המקסימום בלי לשלם מחיר של האטת המחשב. אין יתרון ברור לאקס מבחינת לימוד עקרונות הטיסה והניווט. מבחינה זו גם 2002 מספיק! מענין מה אירוסופט זוממת בגרסה שלה לסימולטור שתצא השנה. אני חושד בהם בגלל שהגרסה שלהם תשמש רק בסיס לתוספים שהם מיצרים. מבחינה עסקית זה חכם! איתן אורנשטיין
  6. אני סבור שהנושא סגור. תודה על התגובות המענינות. אני רוצה להוסיף עוד דברים שאמר לי הטייס בנושאים אחרים עליהם שאלתי. ש- מדוע יש כנפונים בקצוות הכנפיים? ת- זה משפר את ביצועי המטוס ב 8%. היום כמעט לכל מטוסי הסילון הם הותקנו. ש- האם אתה משמש ב- FMC coroute? ת- לא, כי בכל טיסה הנתונים שונים : רוחות, airac משתנה וכו. אני מקליד את כל המידע למחשב ונהנה מכך. ש- אתה מעדיף להטיס מטוס בואינג או איירבאס? ת- בואינג. יש לי יותר שליטה ידנית ובשביל למדתי לטוס. האיירבוס הוא בעצם רובוט מוטס. מה גם שב yoke של הבואינג, למרות שהוא כמו הגה כוח, יש מנגנון שמגדיל את תחושת ההיזון החוזר ואתה מרגיש שאתה ממש טס עם מאמץ. בואינג הוא מטוס לטייסים, איירבאס בנוי לחברות הביטוח- שסומכות יותר על המכונה מאשר האדם. ש- יש בחיילות האויר המתקדמים בעולם מגמה לעבור למל"טים. יש סיכוי שזה יקרה בתעופה האזרחית? ת- (בחיוך) למרות שטכנית זה יהיה אפשרי בעתיד, אני לא רואה את זה קורה מפני ש: 1. אף נוסע לא יעלה למטוס עם קוקפיט ריק! 2. אני מסופק אם חברות הביטוח יסכימו לבטח מל"ט עם נוסעים. 3. נצטרך לאמן חלק מצוות הדילים להטיס מטוס במקרה של נתק בין טייס הקרקע למטוס! תראה לי חברת תעופה שתעשה זאת... ש- מה זה הקוקפיט נטול-ניר? ת- זאת סביבה של צגים שבה אתה יכול להוציא כל מידע דרך מסכי מגע. ב 777 זה כבר קים וזה יגיע גם ל737. אפשר לבדוק את הצקליסט, נוטאמים, תרשים שדה התעופה-כל מה שאתה צריך. אני עדיין אוהב להחזיק את הצקליסט וה סיד\סטאר כדף מודפס-זה כמו לקרוא ספר אמיתי לעומת ספר אונליין, אבל זה הכיוון ואסתגל למצב. עוד שאלה קצרה ת- סליחה אני חייב לחזור לקוקפיט ולהכין את הטיסה. טיסה נעימה. איתן אורנשטיין
  7. מה שלא ברור לי הוא זה. נתיב אויר- jetway-הוא בעל רוחב מסויים, יחסית צר ביחס למרחב האנכי שלו. ז"א שאפשר לטוס בו ב31000, 33000, 37000, 41000 וכו. תיאורטית אפשר לשלוט במספר רב של מטוסים כל עוד הם מופרדים אנכית. אז מה הבעיה? מה שכן, ברגע שהמרחב צפוף, ההוראות לטפס\להנמיך בנתיב מתחילות להיות מסובכות לבקרה האוירית. ואז אני יכול להבין מדוע שזה בעייתי באירופה לעומת קנדה. איתן
  8. זה מה אמר הטייס- והצג על גב המושב שמראה נתוני טיסה גם כן. נניח שטעיתי, גם 41000 זה גבוה. איתן
  9. היי, טסתי ביולי לקנדה לחופשה וביקור משפחתי. מנתב"ג לפריז ואז מטוס איר פראנס חצה את האטלנטיק ברום של 37000. מעל דרום גרינלנד צפיתי בקרחונים צפים על המים- מדהים. בקנדה טסתי טיסות פנים הלוך ושוב בנתיב הבא: מונטריאול- הליפקס CYHZ Halifax- St Johns CYYT המטוס- בואינג 737\600 כל טיסה היתה קצרה יחסית- מקסימום שעה וחצי. במהלך הטיפוס, הטייס הודיע שנשוט בגובה של 43000 רגל. בכזה גובה לא טסתי מעולם, אפילו בפלייט סימולטור fs2004! הבטתי החוצה מהחלון ואפילו ענני הקומולונימבוס נראו קטנים. החלטתי לחכות לרגע מתאים כדי לשאול את הטייס על סיבת הרום שיוט הגבוה מהרגיל. הצלחתי לשוחח איתו בחניית ביניים. תשובתו היתה שב43000 צריכת הדלק היא אופטימלית ושהמטוס מטפס לשם במהירות. אז למה באירופה טיסה קצרה תגיע למקסימום ממוצע של 33000? כי באירופה המרחב האוירי צפוף מאוד בהשוואה לקנדה-הוא ענה. לא היה זמן לרדת לעומק אמירתו האחרונה כי היו עוד הרבה שאלות, כמו תכנוט הFMC, הכנפונים וכו. קבלתי הרבה מידע מאלף שיעזור לי להטיס את ה 737\600 של PMDG יותר מקצועית. בכל זאת לא הבנתי את הקטע של צפיפות המרחב האוירי באירופה ורום השיוט. תובנות? איתן אורנשטיין
  10. אתמול קראתי על האירוע שיתבצע היום בין נתב"ג ובודפשט. לדעתי זה חייב להופיע גם בעמוד הבית של ואטיל תחת ה NOTAMS בעמוד הראשי עדיין מופיע מידע מיושן של אוקטובר 2009. כדאי שאירועים יתפרסמו גם בפורום ובעמוד הראשי. ורצוי שהפרסום יהיה גם בעמוד הבית של ואטסים כדי לייצר יותר פעילות. איתן
  11. פעם היה לי סינרי VFR סביב נתב"ג. זה היה מלבן- במזרח, בו שמן מערב- הסינרי של METROPOLITAN T-A בצפון, פתח תקוה-הרצליה בדרום, קו לוד-ראשל"צ אני מחפש את הסינרי הזה לאחר שירד בפירמוט. מישהו יודע באיזה אתר זה קיים? איתן אורנשטיין
×
×
  • יצירת חדש...